Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Onroad akulaadijad
Autor Sõnum
MAV Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 224
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
Onroad akulaadijad
Tere!
Soovitan tungivalt vältida Onroad akulaadijate kasutamist oma autodel.
Seadmete lubatud kasutusvoolud võivad erineda kordades tegelikkusest.
Näiteks 55A laadimisvooluga Onroad akulaadijal oli sees kuni 10A maksimaalse nimivooluga toiteseade.
Kasutasin sellist asja tihti 100-120Ah akude peal, kuni ühel päeval märkasin, et rikutud on lisaks akudele ka autode elektroonika.
Olles ise elektroonikala ekspert, võtsin seadme lahti ja tegin ekspertiisi.
Laadija toiteseade oli 5,5 korda väiksem lubatud maksimaalsest voolust.
Seadmel puudub kaitse vahelduvvoolu edastamise eest auto elektroonikasse.
Puudub vahelduvvoolu silumine.
Puudub liigvoolu automaatne kaitse.
Seadme sisekaabeldus oli tehtud liiga väikse ristlõikega juhtidest, mistõttu need sulasid seadme sees omavahel kokku.

Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
29-07-2020 11:26 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
puuma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 39
Asukoht: harjumaa
Postitus: #2
RE: Onroad akulaadijad
ctek laadijad on parimad, muud on pilukate katsed cteki kopeerida...
29-07-2020 09:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Teet01 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn
Postitus: #3
RE: Onroad akulaadijad
(29-07-2020 11:26 AM)MAV Kirjutas:  Tere!
Soovitan tungivalt vältida Onroad akulaadijate kasutamist oma autodel.
Seadmete lubatud kasutusvoolud võivad erineda kordades tegelikkusest.
Näiteks 55A laadimisvooluga Onroad akulaadijal oli sees kuni 10A maksimaalse nimivooluga toiteseade.
Kasutasin sellist asja tihti 100-120Ah akude peal, kuni ühel päeval märkasin, et rikutud on lisaks akudele ka autode elektroonika.
Olles ise elektroonikala ekspert, võtsin seadme lahti ja tegin ekspertiisi.
Laadija toiteseade oli 5,5 korda väiksem lubatud maksimaalsest voolust.
Seadmel puudub kaitse vahelduvvoolu edastamise eest auto elektroonikasse.
Puudub vahelduvvoolu silumine.
Puudub liigvoolu automaatne kaitse.
Seadme sisekaabeldus oli tehtud liiga väikse ristlõikega juhtidest, mistõttu need sulasid seadme sees omavahel kokku.
Heh :) elektroonikaala ekspert võiks käivitusabil ja max laadimisvoolul ikka vahet teha. Samuti uuri, mis põhimõttel akuvaba käivitusabi töötab ja miks sinna ei olegi tingimata vaja 55A nimivooluga toidet ;)
Aga selles suhtes sul on täiesti õigus, et tegemist on totaalse prügiga.
Tegeliku laadimisvoolu kvaliteet on enamikel odavaotsa laadijatel väga kehva. Isegi palljud nn "täisautomaatsed" laadijad, mida lubatakse pikaks ajaks ilma järelvalveta külge jätta on palju akusid manalateele saatnud. Endal on kogemus mitme mootorratta aku tuksi keeramisega, sest need odavad laadijad kipuvad vahelduvat voolu ka läbi lekkima.
Enda puhul võtsin seda kui karistust selle eest, et händimännist laadija ostsin :D
29-07-2020 11:48 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MAV Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 224
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: Onroad akulaadijad
Tsitaat:Heh :) elektroonikaala ekspert võiks käivitusabil ja max laadimisvoolul ikka vahet teha. Samuti uuri, mis põhimõttel akuvaba käivitusabi töötab ja miks sinna ei olegi tingimata vaja 55A nimivooluga toidet ;)

Tegemist oli siiski 55A laadimisvooluga, mitte käivitusabiga. Selline käivitusabi sobib võibolla ainult muruniidukile. Nii laadimine, kui ka käivitusabi töötab nii, et otse läbi dioodsilla lastakse üht väga karvast 14V pinget ja vool loomulikult sõltuvalt koormusest. Aga, kui seadme siseinstallatsioon üle 10A vastu ei pea, siis on sekundite küsimus, et kuskilt suits välja tuleb. Ilma akuta tapaks see karvane asi elektroonika kiiresti.

Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
30-07-2020 10:42 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,124
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #5
RE: Onroad akulaadijad
[Pilt: 87425-IMG_20200730_105620.jpg]

Korralik kuni 50A laadija. Maksab ilmselt rohkem kui koorem onroadi nimelist prügi.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
30-07-2020 11:00 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Teet01 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: Onroad akulaadijad
(30-07-2020 10:42 AM)MAV Kirjutas:  Tegemist oli siiski 55A laadimisvooluga, mitte käivitusabiga......

Ok, ma ei ole kursis, et sellise prügi-kaubamärgialt selliseid suuri jurakaid laadijaid toodetakse, mis ka lausa 55A laadimisvoolu toodavad. Ilmselt olin siis ennatlik oma järeldustega.
Kiire googel näitas selle kaubamärgialt toodet, mis lubab kuni 10A laadimisvoolu ja kuni 55A stardiabi.
https://www.shoppa.ee/p/onroad-akulaadij...5a/3664725
ilmselt sa ei mõtle siis seda aparaati?
Sinu poolt väljatoodud aparaadi sisse ei ole näinud, aga mõndade teiste sisse olen vaadanud. Tavaliselt booster lülitatakse alles koormuse ajal järgi ja alaldus tehakse läbi eraldi türistoride, nii, et laadija osa ei puutu üldse asjasse. Sealhulgas tootjapoolt lubatud maksimaalset voolu lastakse tihtipeale väga lühiajaliselt.
Kas see onroad laadija on oma mõõtmete ja raskuse poolest sarnane sellele Telwini mudelile, mis lubab pisut tagasihoidlikumalt kuni 50A laadimisvoolu?
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...a-max-400a
Teet
30-07-2020 11:58 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arcar Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,131
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: Onroad akulaadijad
Miks üldse keegi peaks ostma midagi sellist kui on teda mis on hea ,ma pole elus ühtegi noname asja julgenud osta,igatsorti super ja nano kiri hoiatab ,et tuleks eemale hoida.
Onroad ütleb ise ,et ilmselt on see vaid tõesti tee peal kasutamiseks mitte pidevaks laadimisek.Tore ,et keegi viitsib selliseid asju lahata ja annab ka teada teistle kaaskannatajatele Thumbsup

http://www.arcar.eu
Vito 639 aut.(rentida)
Sprinter 906 aut. 5 magamiskohta.(rentida)
Viano 639 aut. 8kohta (rentida)
S 320 (rentida)
C 203 (rentida)
odavad rendiautod al.5 euri päev
56291000 Allar



30-07-2020 01:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaupo51 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 575
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: Onroad akulaadijad
Vene ajal õpetati, et Aku laadimisvool amprites võiks olla umbes kümnendik aku mahutavusest.
Ehk siis kodustes tingimustes kasutatav akulaadija max voolutugevus võikski olla ca 10A.
Kuna see Onroad laadija maksab alla 100 euro, siis ilmselt ta ei peagi akut laadima suurema vooluga kui 10 A.

Töökodades kasutatavate akulaadijate parameetrid on hoopis teised.
Näiteks Bosch BAT 690 (voolutugevus 90 A) mis ühendatakse autole külge, kui on näiteks vaja juhtplokke programmeerida.
Tema hinnaklass on ka hoopis kõrgem, jäädes sinna 1300 euro kanti.

Kuna mul endal kogemus Onroad laadijaga puudub, siis ei oska teda kiita ega laita.
31-07-2020 07:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,749
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #9
RE: Onroad akulaadijad
(31-07-2020 07:21 PM)kaupo51 Kirjutas:  Vene ajal õpetati, et Aku laadimisvool amprites võiks olla umbes kümnendik aku mahutavusest.
...
Kuna mul endal kogemus Onroad laadijaga puudub, siis ei oska teda kiita ega laita.


See oli pliiaku tervise huvides ja üldiselt peab endiselt paika.

Mul on üks sooduspakkumisest ostetud Onroadi "nutilaadija". Pingenäit paneb puusse ja akut lõpuni täis ei laadigi: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid489823

Samas ei maksnud ka sittagi (mina soetasin selle käki 14,90 eest ajutiseks laadijaks) ja akut elus hoida jaksab küll.

Kaubalifti toimetamised
SELline elu
Nelikraabits
03-08-2020 09:40 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog