Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E200 M271 p0016
Autor Sõnum
byh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 41
Asukoht: eesti
Postitus: #1
E200 M271 p0016
Probleem siis 1.8 kompressor bensukaga w212. Sõites hakkas kohati puterdama ja vahele jätma, sai koju ära sõidetud ja uurima hakatud.

Viskas siis koodi p0016 "p0016 crankshaft position-camshaft position correlation bank 1 sensor a"

Sai proovitud vahetada nukaandurite kui ka nukkvõlli magnetite asukohti üksteisega kuid ikka sama kood sees. Magnetite pistikud olid seest õlised, need said puhastatud hetkel.
Mootorikett on varasemalt kontrollitud.

Kas on kellelgi kogemusi sarnase probleemiga, mida uurida võiks? Eusa_think
(selle postituse viimane muutmine: 24-06-2020 01:40 PM byh.)
24-06-2020 01:34 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,314
Asukoht: tallinn
Postitus: #2
RE: E200 M271 p0016
Keti tüüpviga . Mul tervet mootorit pakkuda orig ls 155000km

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
24-06-2020 11:20 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (1)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #3
RE: E200 M271 p0016
212 ei saanud kompressormootorit...
Kuidas see kett kontrollitud on?
25-06-2020 09:03 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
byh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 41
Asukoht: eesti
Postitus: #4
RE: E200 M271 p0016
On ikka kompressoriga. 212 fl tuli turbo 2.0 minu teada.

Kett sai üle vaadatud talvel kui kkk tihendit vahetasin. Nukahambad olid nagu uued ja ketipingsus samuti väga hea. Külmalt mingit laginat ka ei tee.
25-06-2020 09:50 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,726
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #5
RE: E200 M271 p0016
Palju kett veninud oli? Istus kogu ulatuses ühtmoodi hammasratta soontes?

Nii vihjeks: säärase keti venimist mõne lüli pealt ei näe. Ma ei tea, kuidas säärastel uuematel tehas ise käsib kontrollida, aga raskemal tehnikal mõõdetakse 10 lüli pikkuse lõigu telgede vahet. Kui see on rohkem, kui ühe puksijagu suurem algsest (enamasti antakse konkreetne lubatav pikkus mm), siis läheb vahetusse.

Mootoris on seda keeruline mõõta;)

Kaubalifti toimetamised
SELline elu
Nelikraabits
26-06-2020 04:15 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
byh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 41
Asukoht: eesti
Postitus: #6
RE: E200 M271 p0016
Ja nii nagu pakuti siis ongi. Võtsin klapikaane maha ja vastu vaatab täiesti lõtv kett. Uskumatu, parempoolsel pingutil otsakinnitus plokikaaneseest lahti murdund. Seda tööd ise ette võtta enam ei viitsi. Ilmselt vaja nüüd uut kaant. Tegemist siis 1.8 120kw cng süsteemiga mootoriga, ilmselt muud kaaned 271lt ei sobi. Parandada ei tea, ei usu
(selle postituse viimane muutmine: 27-06-2020 05:19 PM byh.)
27-06-2020 05:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
byh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 41
Asukoht: eesti
Postitus: #7
RE: E200 M271 p0016
Noniinonii, eelnevalt sai ekslikult vaadatud seda tallakinnitust, vaadates kaanepoldi jaoks tehtud faasi ja arvestades ketitalla ülemist kinnitust, mis üheltpoolt sees. Tegelt peabki nii olema Eusa_wallUnibrow
Tagasi probleemi juurde

Siiani töö käik:
Kõigepealt siis lahtivõttes nukk paigast, kett poollõtv. Kuna tallad, nukahammakad ja kett tundusid täitsa head sai pandud märgid paika ja uus ketipinguti, millel peaks tagasilasu klapp vahel olema. Mootorit ringi ajades kõik hea, keti pingsus super. Käima keerates töötas viisakalt kuni esimese seismajätmiseni. Jälle p0016 ees.

Uuesti klapikaas maha ja mõlemad nukad hambavõrra sisselaske poole nihkes Smoke Lisaks ülemine nukkade vahel olev ketitald puruks, eitea mismoodi. Igatahes tundus nagu seismajätmisel viskas siis keti üle, kett ise täiesti tramm

Edasi. Sai võetud eest kaas maha ja inspekteeritud veidi kogu ketiliini. Ketitallad okeid, samuti vändahammasratas viisakas. Sai ostetud uus mootorikett. Vana ja uue keti pikkuse vahe reaalselt ca 2-3mm. Külgpaine sama, ehk siis sees olnud kett väga korralik.

Ise ei oska enam mõistatada, kuidas on võimalik, et kett saab üle visata niimoodi, on siin ehk targemaid kursis selle krdi 271 mootori hingeeluga ja oskaks kuhugi suunata?

https://ibb.co/xXDcW4z
(selle postituse viimane muutmine: 03-07-2020 10:18 PM byh.)
03-07-2020 10:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E200 2007 võti ei tule välja+ immo timmi75 0 1,016 19-03-2018 08:54 PM
Viimane postitus: timmi75
  W210 E200 piiraja 5500 peal cobravello 6 2,082 10-09-2017 06:21 PM
Viimane postitus: cobravello
  W124 E200 94a. õhulugeja asukoht? Henar 1 1,438 22-03-2017 01:20 AM
Viimane postitus: Priit
  W210 E200 2.0 kompressor 2000a probleem tagaklaasisoojendusega RPurde 0 1,030 15-02-2017 06:13 PM
Viimane postitus: RPurde
  E200 W124 Probleemid Vandersell 3 2,408 06-02-2017 02:25 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz w210 e200 cdi (2000a) esimese stange sobitamine. ZEBRA111 0 1,335 23-09-2016 05:14 PM
Viimane postitus: ZEBRA111
  W124 E200 90' tühikäik jupsib expo 4 2,102 29-03-2016 08:02 PM
Viimane postitus: expo
  ew210 e200 cdi 2001 w0w 2 1,638 28-01-2016 06:37 PM
Viimane postitus: w0w
  W211 e200 k 2003 probleem silberautoga. Polaruz 8 3,093 21-01-2016 10:35 AM
Viimane postitus: kentq
  W211 e200 k 2003 ei käivitu. Polaruz 1 1,236 17-01-2016 02:34 PM
Viimane postitus: marek

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog