Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E55 AMG
#41
Tiksuda võib vabalt ka mõni pihusti, see ei tohiks ulmekallis olla.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#42
Küsiks, et millise seadmega te seda värvi paksust mõõtsite? Ise olen magnet-põhimõttel töötavad mõõteriistu proovinud (kuskil 3-300 um mõõtepiirkonnaga oli vist)!
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#43
uuendaks vähe teemat...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
käima läks ilusti, tühikäik tundus ilus... aga vaikselt gaasi andes nagu ei jõudnud järgi... tõmbas nagu vibra sisse... või ongi see V8 iseloomulik, ei tahaks nagu uskuda!
See mudel selline väike uitmõte.
Vasta
#44
ei tohiks küll mingit vibrat olla, siis mingi pott jamas vb, kõige paremini saaksid teada, kui auto on külm ja pärast kui auto soe/kuum
Vasta
#45
sai proovitud jah külma mootorit ja 2-3 minutit käis ainult...
Vasta
#46
siin võib miljon viga olla ju. päris nii ühekülgne see värk ei ole

1. mootor võib olla pikalt seisnud ka kuskil mujal platsil ja ainult aegajalt 3-4minutiks käivitatud - tahmab ära
2. kütuses võib olla tohutult saasta ja kondentsi või on kütus üleüldse kuskilt kellegi muruniitja segukanistri põhjast
3. küünlad võivad olla tahmanud, põlenud või muul põhjusel vahetust vajavad. kui küünlad tuksis, siis puterdab niiet vähe ei saa
4. niiskus on süütejuhtmetele ligi pääsenud ja/või süütejuhtmed kõdunenud
5. midagi on kapitaalsemalt mäda


Ja neid variante võib olla veel ja tohutult. V8-le peaks ikka oma tund aega korraliku kütuse ja puhasta õhufiltritega hagu andma. Mootor korralikult kuumaks ja lõõrid puhtaks. Siis saab vaadata mis mootor teeb.
...
Vasta
#47
kindlasti õigus,sai uuritud ka inglise keelsetes foorumitest. Sarnane probleem oli,pakuti küünlajuhtmeid,filtreid, ja mootripatja. Viimases "vist" ka viga oli. Värin oli P ja N asendis ja ega ma seal muud ei proovinud ka.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E55 AMG 1998 keskhüdraulikaõli/roolivõimuõli JK-E55 10 4,354 21-05-2021, 10:29 AM
Viimane postitus: OberHenn
  w210 AMG seeliku sobivus FL s210-le taavis1 0 1,596 25-02-2018, 10:45 AM
Viimane postitus: taavis1
  w211 e400 esistange(amg) VRain 0 1,855 22-02-2016, 11:19 AM
Viimane postitus: VRain
  A-klassi W168 AMG 17" x 7" ET57 / ET49 veljed E-klassi S124-le? nostromo 10 7,361 26-06-2013, 09:52 PM
Viimane postitus: nostromo
  1994 S124 E300TD 108kW 4MATIC-ule AMG GEN II esistange? nostromo 1 2,148 01-06-2013, 04:10 PM
Viimane postitus: alfa82
  w211 amg istmed nxc 0 1,889 10-10-2012, 01:36 PM
Viimane postitus: nxc
  otsin W211 AMG esistanget ? --AMG-- 0 2,331 21-11-2009, 01:39 PM
Viimane postitus: --AMG--
  E55 AMG veljed Ilmar 6 4,767 06-11-2008, 06:33 PM
Viimane postitus: Box
  E50 AMG mure mootoriga davodka 12 6,140 30-07-2008, 06:12 PM
Viimane postitus: davodka
  C124'le c36 amg mootor? sm. pelle 7 3,634 02-05-2008, 02:29 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne