Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus
#2
Olen minagi nooremana NFS 4-ja mänginud ja loomulikult valisin seal MB SLK mitte BMW Z3. Esimese põlve SLK on üx auto, mida minagi kunagi oma kollektsiooni soovix, kuna tegu ikkagi mõnes mõttes ajalooliselt tähtsa mudeliga. Jah, ta ei olnud küll esimene lahtikäiva kõvakatusega kabriolett (sellex oli vist 1957 aastal Ford Fairlane 500 Skyliner), aga ta oli esimene, kes lahtikäiva kõvakatuse selliselt lahendas, et seda hiljem teisedki autotootjad kopeerima on hakanud (Peugeot 206CC, Renault Megane Cabrio, igasugu BMW-d jne) ja lahtikäivast kõvakatusest on saanud normaalsus. Lisax on tegu piisavalt väixe ja kerge autoga, et temaga on arvatavasti üsna lõbus kuskil kurvilisematel kõrvalteedel legaalsetel kiirustel Eestit avastada.

Suure tõenäosusega on esimese põlve SLK-de hinnad hetkel täiesti põhjas ja hakkavad lähiaastatel vaixelt ülespoole rühkima, nii et kel antud mudel meeles mõlgub, siis tasub see lähiajal soetada, et mitte rongist maha jääda.

Muide, umbes kümme aastat tagasi töötasin ühes auto keretööde firmas ja sinna tuli töösse üx kerge esiotsa pauguga esimese põlve SLK. Ainult et tegu oli vist final edition mudeliga või mingi muu vähe erilisema variandiga, millel olid tehase xenon tuled. Need tulid loomulikult Silberautost uued, aga ühe tule hind oli, kui ma õigesti mäletan, 25 000 krooni, ehk kokku maxid tuled 50 000 krooni. Minu kuupalk oli tol hetkel vist umbes 10 000 krooni, nii et see hind tundus ikka päris ulme.

Teemas olev auto tundub päris äge. Ilusat rohelist tooni ja manuaalkastiga, et roolis ikka midagi teha ka olex. Kuigi kabrioletiga suvel päixega ringi kulgedes ei segax vast automaatkast ka. Sinine sisu pole küll minu maitse aga loodetavasti omanikule meeldib ja minusse see ei ju ei puutu. Kuna auto seisnud, soovitan pidurid ja katuse ära hooldada ja kõik vedelikud vahetada (kaasa arvatud kompressori õli). Kere tasub ka kriitilise pilguga üle vaadata ja igasugused roostealged kõrvaldada. Õnnex SLK-de kered ei ole nii roostealtid kui muude sama ajastu MB-de omad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus - Autor: djmaq - 20-12-2019, 05:08 AM
RE: MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus - Autor: Werewolf - 22-12-2019, 02:32 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,281 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 12,992 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 99,678 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB S 350, 2006, W221 - Magnus djmaq 17 12,462 19-10-2021, 11:22 PM
Viimane postitus: djmaq
  SLK 230 Kompressor- totu totu 2 2,468 03-07-2020, 11:45 AM
Viimane postitus: totu
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,390 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 1,993 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 8,748 13-02-2019, 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 19,655 05-08-2018, 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W638 V230 105 kw 2.3L automaat 1997 wactoryboss 2 3,557 01-07-2017, 04:18 PM
Viimane postitus: fm35



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne