Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om642 320cdi uimane.
#1
Pöördun siin oma murega Teie poole. Masin tuli dpf rikkega. Mingil põhjusel põletada ei lubanud ja andis anduri viga. Andur oli kusjuures vahetatud.
Lasin dpf välja kodeerida + väike remap.

Nüüd on ainuke mure et auto ei liigu üldse edasi ja ajab tagant tossu. Kiirendust umbes mõõtes on 3 sekundit aeglasem kui tehase andmetel . Maanteel sõites gaasipedaal praktiliselt üldse ei toimi , 2-3 käiku vahetada alla ja 3000+ rpm hakkab kerima alles mingitmoodi. Turborõhk on 3000rpm juures 2000hpa, ehk siis ~1bar. Maanteel sõites langeb 1000 juurde, ehk siis nulli.

Aktuaatorit proovisin toimivat, kasu ei ole. Vnt hoova v6tsin lahti ja vajutasin alla siis turbo hakkas kohisema, seega tundub et geomeetria toimib.

Keegi targem äkki ütleb mis andmeid tarvis vaadata, ma läheks teeks mõned kiirendused ja siis äkki saab aimu mis viga? Katalüsaator umbes ei ole, dpf on tühi.
Vasta
#2
Tere,

Vabandust lähenemast võibolla mittesoovitud otsast, kuid soovitan siiralt esimeses järgus taastada üsna töökindel DPF süsteem. Enamasti täitubki filter põhjusel, et autol on midagi viga ehk on probleemide sümptom, mitte juurpõhjus. Kui tahmafilter on välja programmeeritud, on keerulisem (kuid mõistagi mitte võimatu) diagnoosìda, mis sel autol veel katki remonditud võib olla ja kas probleem tuleneb millestki varasemast või lisandus "töö käigus".
Uimasust põhjustab ka näiteks süütu turborõhuandur, kuid kindlasti veel kümned muud valesid parameetreid ja andmeid tekitavad elemendid.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#3
Kahju et varem ei tulnud selle peale , et küsida. Aga nüüd kui tagajärjed on likvideeritud siis jätkame põhjuste otsimist.
Vasta
#4

Uimasust võib põhjustada ka rikkis õhukulu lugeja. Ühel masinal oli et vajuta pedaal või läbi põhja, ikka ei liigu.
Vasta
#5
(07-12-2019, 06:44 PM)killer666 Kirjutas: ...

Keegi targem äkki ütleb mis andmeid tarvis vaadata, ma läheks teeks mõned kiirendused ja siis äkki saab aimu mis viga? Katalüsaator umbes ei ole, dpf on tühi.

Vaata seda teemat:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491

Vali pasliku asukohaga tegelane ja lase temal vaadata, mille üle auto ise kurdab.

Elektriauto ju - ilma arvutita ei toimu midagi.
Vasta
#6
(09-12-2019, 12:23 PM)v6sa Kirjutas: Vali pasliku asukohaga tegelane ja lase temal vaadata, mille üle auto ise kurdab.

Elektriauto ju - ilma arvutita ei toimu midagi.

Asi ongi selles et auto ise ei kurda muud kui 3. silindri eelsüüte küünal on läbi .

Teine anomaalia mis leiti on exhaust back pressure mis püsib muutumatult 5000hPa juures .(1070 hpa peaks olema boost cut) Võttes anduri lahti näit ei muutu. Sealt edasi sai teoretiseeritud et võimalik et põhja rõhuga ongi anduri ühendus lahti ja kuna andur ise on vigane siis tema lahtiühendmine ka mingit muutust ei too. Teine võimalus on muidugu juhtmestiku rike.
Proovin esmalt anduri vahetada ja siis proovib edasi. [Pilt: 7053305707_7d4f226e0e_z_c446a2a4a22ea6dd...f9a489.jpg]


Vasta
#7
(11-12-2019, 07:50 PM)killer666 Kirjutas: Asi ongi selles et auto ise ei kurda muud kui 3. silindri eelsüüte küünal on läbi .
...

Ega ta kasutajale kurdagi - milleks kasutut infot loopida. Aga asjalikule Diagnostikule räägib auto palju läbi arvuti. Niisama veakoodikustutajale, kes end ka "diagnostikuks" eksilikult kutsub, tõesti arvuti juhiseid ei anna.

Samas võib suvaliselt asju vahetades ka õige tüki otsa sattuda. Aga elu on näidanud, et see on, asja süviti tundmata, kalleim viis autot remontida. Teistest küljest aitab see elavdada maailmamajandust ja seega väga valitsejatele meeltmööda modus operandi.
Vasta
#8
Uus andur oli vist ca 70 euri, need andurid lähevad läbi küll. Pistiku sees klemmid väsivad ka ära.
Vasta
#9
Türbel küll noh. Kas ma küsisin kuhu see auto viia remonti? Saan aru et 100 mb omanikust 99 seda teebki. Mul on soov see probleem ise lahenda teie abiga. Teil V6sa ma vaatan et on tekkinud sõltuvus lihtsalt postitada igapäev midagi.

Loe läbi mis on küsitud ja ära lahmi neid stamp vastuseid koguaeg igalpool.

Vasta
#10
(12-12-2019, 02:18 PM)killer666 Kirjutas: Türbel küll noh. Kas ma küsisin kuhu see auto viia remonti? Saan aru et 100 mb omanikust 99 seda teebki. Mul on soov see probleem ise lahenda teie abiga. Teil V6sa ma vaatan et on tekkinud sõltuvus lihtsalt postitada igapäev midagi.

Loe läbi mis on küsitud ja ära lahmi neid stamp vastuseid koguaeg igalpool.

Isand killer võiks võtta rahustavat taimeteed enne, kui hakata suvaliselt lahmima.

Ostes endale teadlikult rikkega elektriauto ja mitte omada diagnostikaaparatuuri või kodustatud Diagnostikut näitab vaid arengutaset. Head arenemist.

Mul ei ole mingit sõltuvus. Aga mul on natuke kahju vaadata, kuidas keegi järjepidevalt tallab sama reha otsas, kus ma isegi noorena. Palun vabandust, et ma üritasin vähendada Su asjatut raha- ja ajakulu.

Juhin tähelepanu asjaolule, et meil on vaba maa ja Sa võid minu soovitusi vabalt ignoneerida. Aga kui lähed labaselt isiklikuks, pead oma lapsiku keelekasutuse eest vastust andma. Meil ole ole sr.org, kastead!
Vasta
#11
(12-12-2019, 02:33 PM)v6sa Kirjutas: mitte omada diagnostikaaparatuuri või kodustatud Diagnostikut näitab vaid arengutaset. Head arenemist.
Esimeses postituses ma küsisin mida võiks vaadata.
Seadmed on ju olemas. Anomaalia on ju leitud. Minu enda aju võimaldab selle anduri vahetada ja vaadata kas ebp näit normaliseerub või mitte.
Sealt edasi on nüüd võimalus kas juhtmestik või keerati midagi remapiga tuksi.
Ma ei tea kas ilma dpfita variandil on üldse selline andur ja kas peale korraliku remappi peaks aju seda andurit kasutama või ei. Ma ise arvasin seda näitu nähes et see andur kuulub pigem heitgaaside puhastus süsteemi juurde.

Vasta
#12
See andur on kõikidel mootoritel, pole vahet mis aasta ja kas on dpf või chip.
Vasta
#13
Tsitaat:Functional description
The Digital Diesel Electronics need the exhaust backpressure sensor before exhaust turbocharger for optimum control of the exhaust-gas recirculation rate. By using the exhaust backpressure sensor and exhaust-gas temperature sensor, the Digital Diesel Electronics are able to adjust the exhaust-gas recirculation rate more precisely and efficiently.


Vasta
#14
Üks võimalus on ju pöörduda sinna, kus see dpf välja kodeerimine toimus.
Soovitan lugeda ka seda teemat
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=48836&page=2

Väga huvitav on teisel leheküljel olev 92S500 jutt.
Härra võsale
Tihtipeale ei ole diagnostikust ja testrist selliste manipuleeritud tarkvaraga autode puhul abi.
Nad "ei räägi" midagi. Eriti kui "tarkvara mudimine" on tehtud odavas kohas.
Vasta
#15
(12-12-2019, 11:07 PM)kaupo51 Kirjutas: ...
Tihtipeale ei ole diagnostikust ja testrist selliste manipuleeritud tarkvaraga autode puhul abi.
Nad "ei räägi" midagi. Eriti kui "tarkvara mudimine" on tehtud odavas kohas.

Ja siis jääbki vaid valge lina ja surnuaed? Või saab kuidagi ikka järjele ka?
Vasta
#16
Loo kokkuvõtteks siis viga oli tolles anduris. Ilmselt oleks selle ära vahetamisest piisanud kohe alguses.
Eksiteele viiski see et alguses oli vahetatud vale andur (dpf surve erinevus)
Ühesõnaga õigus oli neil kes ütlesid et dpf off on paha ja katkist autot ei tasu osta.

Arvan siiski et omandatud väärt õppetund kaalub üles raisatud aja ja raha.
Vasta
#17
(19-12-2019, 09:31 AM)killer666 Kirjutas: ...
Arvan siiski et omandatud väärt õppetund kaalub üles raisatud aja ja raha.

Vat see on õige.

Kas raatsid jagada, millised on näidud uue anduriga? Ehk mis on see väärtus, mida peaks järgmine hädaline nägema?
Vasta
#18
(19-12-2019, 10:59 AM)v6sa Kirjutas:
(19-12-2019, 09:31 AM)killer666 Kirjutas: ...
Arvan siiski et omandatud väärt õppetund kaalub üles raisatud aja ja raha.

Vat see on õige.

Kas raatsid jagada, millised on näidud uue anduriga? Ehk mis on see väärtus, mida peaks järgmine hädaline nägema?


Väljalaske vasturõhk umbes nii.

Süütega 992hPa
tühikäik 1047hPa
2000rpm 1188hPa
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo W211 OM642 väljalaskekollektor muda 1 569 13-12-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  w211 320cdi 2004 Puhub külma srkiik 2 702 20-11-2021, 09:06 PM
Viimane postitus: raitzzz
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 879 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 643 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
  Palun abi om642 w211 MadisMM 22 6,274 08-11-2020, 10:03 PM
Viimane postitus: väikemees
  W211 320cdi 150kw limpmode allarh 13 5,140 04-09-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: MadisMM
  W211 320cdi 150kw kütus ei jõua latti allarh 1 1,816 21-08-2019, 07:28 AM
Viimane postitus: madis71
  '03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051 Injection 9 7,169 07-02-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: Injection
  Mb w210 3.0td sinine suits,lonkab,uimane Raido006 2 2,478 22-03-2018, 05:44 PM
Viimane postitus: Raido006
  S211 320cdi probleem käigukastiga( ei teki vedu) Korras allarh 13 8,176 17-11-2017, 10:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne