Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 aku anomaalia
Autor Sõnum
turbiin Ära (0)
Huviline

Postitusi: 60
Asukoht:
Postitus: #1
W211 aku anomaalia
Tere, mure siis selline, et hommikul läheb auto vaevaga käima, viskab ette aku teate. Lasen 30sek käia ja suretan välja, proovides uuesti läheb kohe matsust käima, ega mingit teadet. W211 e320 165kw.
Kes ütleb, et aku/starter/genekas läbi.
Äkki oskab mõni liige rohkem rääkida.
Vahest täitsa lampi läheb raskelt käima, ei jaksa vedada. Laadimist näitab 13.9v
(selle postituse viimane muutmine: 03-12-2019 08:50 AM turbiin.)
03-12-2019 08:48 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
indumen Ära (0)
Huviline

Postitusi: 141
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: W211 aku anomaalia
Kas see "vahest" oleneb kaua auto seisnud on ehk? Seniste kogemuste põhjal aku on oma elupäevade viimaseid samme astumas. Geneka võiks nagu välistada kui laadimine sellise voldiga ja pidevalt.

Kohe uuesti käivitades peale natukest käimist on reaalne ju et kergem, kõik kohad juba natuke soojaks saanud, õli saanud, kütus üles võetud, aku ka värsket laadimist saanud jne.

Kõige lihtsam, sõida mõnest akukeskusest või pädevast teenindusest läbi neil on head testerid mis näitavad aku pidavust ja muid omadusi mõne minutiga.
03-12-2019 10:22 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
turbiin Ära (0)
Huviline

Postitusi: 60
Asukoht:
Postitus: #3
RE: W211 aku anomaalia
Kui viis korda näiteks käivitada järjest, siis kolm on nendest raskelt. Kus on Rakveres hea koht aku kontrollimiseks?
(selle postituse viimane muutmine: 03-12-2019 11:00 AM turbiin.)
03-12-2019 10:53 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #4
RE: W211 aku anomaalia
(03-12-2019 08:48 AM)turbiin Kirjutas:  ...
Laadimist näitab 13.9v

Vähevõitu, aga kus see on mõõdetud? Aku klemmilt, aku kaablikingalt, auto suvalisest punktist?

Palju on aku klemmipinge (just aku ja mitte auto küljest tuleva kaablikinga!) "raske käivitumise" ajal? Kui püsib üle 10 V, pole aku süüdi. Siis otsi riket kaabledusest (eriti aku plusskaabli läbiviigust põrandast) ja muidugi on alati starter kahtlane.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
03-12-2019 12:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
turbiin Ära (0)
Huviline

Postitusi: 60
Asukoht:
Postitus: #5
RE: W211 aku anomaalia
Ma ise kahtlustan ka kaablit. Pinget võtsin spidoblokist. Äkki on tal konkreetne koht (kaabel) mida ma peaks vaatama.
(selle postituse viimane muutmine: 03-12-2019 12:27 PM turbiin.)
03-12-2019 12:26 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #6
RE: W211 aku anomaalia
(03-12-2019 12:26 PM)turbiin Kirjutas:  Ma ise kahtlustan ka kaablit. Pinget võtsin spidoblokist. Äkki on tal konkreetne koht (kaabel) mida ma peaks vaatama.

Mina olen mõõtnud kolmest kohast STARTERI TÖÖTAMISE AJAL: aku klemmilt, auto kaablikingalt (vahe näitab kontaktiprobleemi klemmil endal) ja auto pardapinge suvaliselt klemmilt, näiteks sigaretisüütajalt.

Natuke räägib juhtmestiku olukorrast ka kapoti all oleva abiklemmikinga pealt mõõtmine, aga seal on ka generaatori pinge peal ja see võib anda juurde.

Starteri pealt mõõtmine eeldab kas mitme randmega kätt või mõõtmist tõstukilt/kanalilt. Aga vaid see annab kindluse, et süüdlane on tõesti starter ise, mitte halb kaabeldus.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
03-12-2019 01:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pets Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 118
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #7
RE: W211 aku anomaalia
(03-12-2019 12:17 PM)v6sa Kirjutas:  [quote='turbiin' pid='290484' dateline='1575352123']
...
Laadimist näitab 13.9v

Vähevõitu,
Vähevõitu pole siin midagi 211kkohta(lubatud 14V). 211-l näeb ju armatuurist aku pinget, samuti ka käivitamisel.
03-12-2019 06:07 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
turbiin Ära (0)
Huviline

Postitusi: 60
Asukoht:
Postitus: #8
RE: W211 aku anomaalia
Kas kaabli ei ole nõrka kohta kusagil istme all, mida saaksin kohe üle vaadata?
04-12-2019 07:09 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #9
RE: W211 aku anomaalia
Elu on näidanud, et valmistajate pakutud 12,5 + V on kasulik vaid varuosamüüjatele. Eriti lühikesi otsi aerutaval autol kipub <14 V jääv laadimispinge lühikese elueaga akusid. Mis on majandusele hea:)

Armatuurist näeb vaid pardapinget elektrisüsteemis, mis ei pruugi olla aku klemmipinge (tõsi, ega see kõrgem klemmipingest ka olla ei saa).

See märkus on muidugi õige, et kui auto pardapinge käivitamisel alla 10V ei lange, siis akus probleemi ei ole ja viga tuleb otsida kaabeldusest aku ja starteri vahel või starterist endast.

Nõrk koht on juhi jalgade all olev läbiviik kerest. Altpoolt hõlpsasti juurdepääsetav.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
04-12-2019 09:44 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,157
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #10
RE: W211 aku anomaalia
(04-12-2019 09:44 AM)v6sa Kirjutas:  Elu on näidanud, et valmistajate pakutud 12,5 + V on kasulik vaid varuosamüüjatele. Eriti lühikesi otsi aerutaval autol kipub <14 V jääv laadimispinge lühikese elueaga akusid. Mis on majandusele hea:)

Armatuurist näeb vaid pardapinget elektrisüsteemis, mis ei pruugi olla aku klemmipinge (tõsi, ega see kõrgem klemmipingest ka olla ei saa).

See märkus on muidugi õige, et kui auto pardapinge käivitamisel alla 10V ei lange, siis akus probleemi ei ole ja viga tuleb otsida kaabeldusest aku ja starteri vahel või starterist endast.

Nõrk koht on juhi jalgade all olev läbiviik kerest. Altpoolt hõlpsasti juurdepääsetav.

Jutt käib ikka 211-st. Oled ajaarvamisega veel 210-ne juures?
04-12-2019 09:53 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #11
RE: W211 aku anomaalia
Ja mis 211 juures teisiti on? Mingi uus füüsikakonstant mängus?

Või on kaabli läbiviik teises kohas? Aku ju pagassis.

Sedapalju on muidugi muutunud, et laadimine käib sel juba targalt. Aga klemmid peavad ikka puhtad ja juhtmed kinni ja terved olema.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
04-12-2019 06:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
killer666 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 368
Asukoht:
Postitus: #12
RE: W211 aku anomaalia
(04-12-2019 06:13 PM)v6sa Kirjutas:  Ja mis 211 juures teisiti on? Mingi uus füüsikakonstant mängus?

Või on kaabli läbiviik teises kohas? Aku ju pagassis.

Sedapalju on muidugi muutunud, et laadimine käib sel juba targalt. Aga klemmid peavad ikka puhtad ja juhtmed kinni ja terved olema.

Kui kellaplokk näitab pinget, siis ei puugi reaalselt voltmeeter olla spidomeetriplokis vaid võimalik et kuvatakse laadimissüsteemi näitu?

Laadimispinge ei määra enam rolli. Kui vanasti oli geneka külles loll tablett mis hoidis lihtsalt 14,4 , siis vähegi moodsamal süsteemil reguleerib laadimist vastav moodul mis jälgib mitmeid parameetreid. Alustades laadimis voolust kuni aku vanuseni välja. Mis reshiimil parasjagu auto akut laadis mõõtmise hetkel , kurat seda teab.

Selleks peagi füüsik olema. Aku külge paned kaks klemmi , vajutad nuppu ja tark seade prindib tseki välja aku allesjäänud parameetritega.
04-12-2019 07:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #13
RE: W211 aku anomaalia
Enne mootori käivitumist ei ole autos muud pinget, kui aku klemmipinge miinus pingelangud kontaktidel. Seega ei saa ka infotabloo muud näidata. Peale mootori käivitumist on iseasi.

See, mida "tark masin" välja prindib, sõltub muu hulgas ka sellest, kui hästi see aku külge ühendatud ikka sai. Olen ise ühte "müügimeest" pidanud suunama, kes garantiilise aku tuvastamisel ühendas ühe klemmi nii halvasti, et näitas pardapingeks 7,x V ja kohe ka väitis, et aku tappis ära laadimise puudumine ja üleüldse viigu ma oma romu KK kaalule. Peale klemmide kohendamist selgus siiski, et laadimine oli kenasti 14,1 V ja akul mahutavust ei olnudki. Aku vahetati kobinata ringi.

Mind siiski väga huvitab, mis sel autol tegelikult hädaks on.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
04-12-2019 09:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
shed Ära (0)
Huviline

Postitusi: 113
Asukoht: tallinn
Postitus: #14
RE: W211 aku anomaalia
Ilge arutelu käib, aga mis veateade ette tuleb?
05-12-2019 12:25 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
turbiin Ära (0)
Huviline

Postitusi: 60
Asukoht:
Postitus: #15
RE: W211 aku anomaalia
Vahest viskab aku märgi ette. Enamus käivitus läheb raskelt ja midagi ette ei viska. Käisin aku klemmid üle, starteri ja pluss klemmi puhuri kõrval. Kui tekkib võimalus proovin teist akut.
(selle postituse viimane muutmine: 05-12-2019 08:30 AM turbiin.)
05-12-2019 08:22 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pets Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 118
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #16
RE: W211 aku anomaalia
(05-12-2019 08:22 AM)turbiin Kirjutas:  Vahest viskab aku märgi ette. Enamus käivitus läheb raskelt ja midagi ette ei viska. Käisin aku klemmid üle, starteri ja pluss klemmi puhuri kõrval. Kui tekkib võimalus proovin teist akut.
Palju sul siis näitab aku pinget, enne käivitamist ja käivitamise ajal (pean silmas spidoploki näite).
05-12-2019 07:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
meego Ära (3)
300TD 4MATIC

Postitusi: 347
Asukoht: Harjumaa, Lääne
Postitus: #17
RE: W211 aku anomaalia
Ossiga korralik aku/starteri/laadimistest ära teha, siis peaks selgeks saama milles viga!

RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
06-12-2019 12:04 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
erx000 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 811
Asukoht: Lääne-Virumaa
Postitus: #18
RE: W211 aku anomaalia
Pagassis olev akude juhtmoodul kipub 211-l mädanema, mul viskas sellepärast punast aku märki, aga kas see käivitamist saab mõjutada, ei oska öelda.
(selle postituse viimane muutmine: 06-12-2019 01:44 PM erx000.)
06-12-2019 01:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Randar Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 696
Asukoht: Tallinn
Postitus: #19
RE: W211 aku anomaalia
Mis aku masinal üleüldse peal on ja kui vana?

Kurjajuur
06-12-2019 10:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 EGR klapp ja karteri tuulutus Tlambing 1 171 25-01-2020 12:08 AM
Viimane postitus: madis71
  W211 e320cdi V6 õhulugeja veakood Tlambing 2 200 20-01-2020 09:45 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W211 Airmatic'u anomaalia Tairo 14 1,806 13-01-2020 08:37 PM
Viimane postitus: pirnikas
  w211 esivedrustus Tlambing 6 571 05-01-2020 09:05 PM
Viimane postitus: Tlambing
  W211 webasto ei toimi Tairo 2 452 01-12-2019 09:27 PM
Viimane postitus: Laur
  W211 E 270 CDI torude leke radiaatorite juures AloL 6 842 07-11-2019 10:39 PM
Viimane postitus: AloL
  W211 puhub külma allarh 9 3,395 29-10-2019 05:10 PM
Viimane postitus: KertR
  W211 siduri jama marek1983 6 1,210 26-09-2019 03:34 PM
Viimane postitus: marek1983
  W211 tuled turbiin 36 14,477 06-09-2019 01:20 AM
Viimane postitus: erx000
  w211 E270 õhkvedrustus madis71 14 5,336 31-08-2019 08:20 PM
Viimane postitus: Black66

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog