Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB SL55 AMG 2004
#1
Pärast mitmeid aastaid niisama kiibitsemist sai lõpuks teoks tehtud ammune unistus ning soetatud endale üks klapitava katusega AMG Mercedes. Kuna mudel pidi kindlasti olema R230, olid valikus SL55, SL63 ja SL65. Kui algselt oli kindel plaan võtta SL63 või SL65 facelift, siis aina rohkem ja rohkem pilte vaadates vahetus see kuidagi vaikselt pre-facelifti SL55 vastu välja, välimus tundus lihtsalt kuidagi paremini proportsioonis olema. Ja noh, oluliselt soodsam ja muredevabam ka. Kui 63 ja 65 oleksid hinna tõttu pidanud nn. alumise otsa pillid olema, siis 55 sai valida juba sellise mis tõesti meeldis ja hea tundus. Ega siis muud olnudki, kui Saksa müügiportaalidesse otsingusse parameetrid ( ehk max. läbisõit ) sisse ja otsima. Huvitav avastus oli minu jaoks see, et enam-vähem kõik alumise hinnaskaala autod olid ka seal kas USA-st või Jaapanist. Need jätsin kohe kõrvale, sest legendid Jaapani autode väikestest läbisõitudest on minu jaoks sama head kui legend Godzillast.
Ühesõnaga, möödus nii umbes kuu, kui müüki saabus minu tänane kaunitar, 1-e omaniku käes olnud, odomeetril 55000km, klaaskatusega, heleda värvi ja heleda nahksisuga ning Keyless Go ja Bose audioga, ehk umbes-täpselt selline nagu otsinud olin. Õnneks olid müüja pildid hea resolutsiooniga ja neid oli piisavalt, et auto visuaalist pilt ette saada. Kiire meil läbi Mobile.de lehe - ei mingit vastust, teine meil paari päeva pärast - ikka ei mingit vastust, seejärel läksin juba müüja kodulehele kust saatsin otse närvilise kirja, et schnelle schnelle, tahaks juba autot osta - sealt tuli ka kiirelt vastus, et willkommen ostma. Kui algul tahtsin kohe lennukile hüpata, siis kainenedes jõutsin ikka järeldusele, et transatöö jäägu proffidele ja pöördusin oma mitmete eelnevate autode kohaletooja Nordauto poole.
Nemad siis võtsid protsessi üle, uurisid-puurisid lisaks ning juba tehtud otsus sai kinnitust, et see auto peab minu omaks saama. Möödus 10 ootusärevat päeva ja kohal ta oligi. Täpselt selline nagu piltidel, isegi veel parem.
[Pilt: 99693-p_ees.jpg]
[Pilt: 49632-v_taga.jpg]
[Pilt: 73238-v.jpg]
[Pilt: 59355-uksest.jpg]
[Pilt: 97428-_57_7.jpg]
[Pilt: 59256-_57_3.jpg]





SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#2
Ilus ja värske, sh mootoriruum, palju õnne.

Nr ka asjakohaneThumbsup

Kas Nordauto osutas vaid transporditeenust või täisteenust ehk tegeles ka kogu ostuprotsessiga/paberite vormistamisega ise ehk nö võtmed kätte lahendus?
Kui täisteenus siis palju maksma läks ja mis siis saab/kes/kuidas vastutab kui:

-auto varastatakse
-autole tekivad transpordikahjustused
-autol esineb vigu
-auto osutub hilisemalt siiski varastatuks/mahakantuks vms legaalselt probleemseks?
Vasta
#3
Kena asi ja number jääb meelde, saab lehvitada Smile
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Õnnitlused auto puhul ja kiiret kevade saabumistEusa_dance
Vaatasin huvi pärast SL55 vs CLS63 kaalu numbreid ja üllatav on, et CLS Shooting Brake vaid 30kg!!! raskemEusa_think
Vasta
#5
Muretuid kilomeeterid!

Edev on küll.Eusa_angel
Vasta
#6
(31-10-2019, 02:40 AM)nostromo Kirjutas: Ilus ja värske, sh mootoriruum, palju õnne.

Nr ka asjakohaneThumbsup

Kas Nordauto osutas vaid transporditeenust või täisteenust ehk tegeles ka kogu ostuprotsessiga/paberite vormistamisega ise ehk nö võtmed kätte lahendus?
Kui täisteenus siis palju maksma läks ja mis siis saab/kes/kuidas vastutab kui:

-auto varastatakse
-autole tekivad transpordikahjustused
-autol esineb vigu
-auto osutub hilisemalt siiski varastatuks/mahakantuks vms legaalselt probleemseks?

Head küsimused. Eeldan, et Nordauto sugune tegija kasutab vedajat kellel on kaubaveokindlustus mis katab kaks esimest punkti, kuna auto valisin ise, siis autol esinevad vead oli minu risk, ainus kokkulepe oli, et treilamees teeb enne pealeajamist prooviringi ja visuaalse ülevaatuse.
Taustauuringu ostsin ise autodna vms sarnasest kohast. Aga alla 2k oli kõik kokku koos pesu ja registreerimisega. Minu asi oli ainult salongi uksest välja sõita.

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#7
Kas nüüd nats imetled ja talvekorterisse?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
(02-11-2019, 09:29 AM)Karl Kirjutas: Kas nüüd nats imetled ja talvekorterisse?

Veel ei raatsi, õnneks talvekorter maja küljes, saab viimase hetkeni venitada.


Nüüd mõned korrad sõidetud ja Silberis ka ostujärgne ülevaatus tehtud ning võib öelda, et olen rahul. Väga rahul. Leitud vigade nimekiri mahtus viiele reale ja need olid pigem pisivead, kõik olulised sõlmed said linnukesed kasti OK. Ainus "suurem" asi on klõbin esisillas mis pidavat tulema roolilatist ja on välja reguleeritav. Ise ma seda sõites ei kuule, aga kui lukksepp nii ütles, ju siis on. Lasen millalgi korda teha. Välja vahetati ka tagaluugi amordid, need ei hoidnud enam luuki üleval. Maksid 120€.
Veel ei puhunud auto sooja, selle tegin ise korda puhastades solenoidklapi - MB-de tüüpviga, samuti ei toiminud kontuuristmed, ka need tegin ise korda, lappides õhuvooliku juhiistme all - samuti MB-de tüüpviga. Ajakulu kokku 4h, rahaline kulu 0€. Tänud Youtubile mõlemal juhul.
Kivistunud kojameeste kummid ning põhimõtteliselt uued rehvid aastast 2014 kõnelevad sellest, et viimased 5 aastat pole auto just palju kasutust leidnud, ka kinni jäänud soojenduse klapp toetab seda. Auto on üleni originaalvärvi all ja mõnusalt tihe ning salong täiesti veatu. Võib-olla ongi tõsi, et auto on sõitnud vaid 55000km. Võtme järgi on õlivahetused tehtud tähtaegselt, iga ca. 13000km tagant, viimane 51900km peal.

Auto varustus koodide järgi:
044 AMG brake system changeover
220 Parktronic system
280A Leather
2XXL Germany
388 Phone mobile Mitus-system
404 Multi-contour seat left
415 Glass roof ( roadster )
475 Tire pressure control
500 Electric folding outside mirror
673 High-capacity battery
772 AMG styling package front spoiler, side skirt
819 CD changer
889 Keyless-Go
M001 Engine with supercharger
M55 Capacity 5,5 Litre
N91 Control code Bremen plant
202B Owner manual and service record - German
250B Mobilo Life / Europe
288A Leather - Grey
352 Comand
401 Front seat climate control
405 Multi contour seat right
423 5-speed automaic transmission
487 ABC suspension
614 BI-xenon headlamps
744U Brilliant Silver metallic
796 AMG multispoke wheels
810 Premium sound system
860 TV-tuner analog
985 coc paper euro 4
V113 V8-gasoline engine M113




SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#9
Hõbedane on selle auto värv. Minu meelest üldse heledates toonides AMG versioonid näevad paremad välja. Oskad öelda mitu tk üldse R230 SL 55 AMG toodeti?

Edit: 19 022 tkEusa_angel
Vasta
#10
(07-11-2019, 01:11 AM)HotPapa Kirjutas: Hõbedane on selle auto värv. Minu meelest üldse heledates toonides AMG versioonid näevad paremad välja. Oskad öelda mitu tk üldse R230 SL 55 AMG toodeti?

Edit: 19 022 tkEusa_angel

Just hakkasin kribama, et tegemist oli ülipolulaarse masinaga mida toodeti ligi 20000 tk Icon_razz
Vaatamata sellele, et hind algas USAs 115000$ pealt ja Euroopas veel kõrgemalt.
Ehk siis tegemist pole mingi haruldusega, aga minu jaoks sel mingit tähtsust ei ole.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#11
Kuna ise studeerin praegu M113 K hingeelu siis koperdasin sellise video otsa https://www.youtube.com/watch?v=lUAB7lKoIt0

Kas on plaanis antud tihendit vahetada?

Selles videos näitab üsna hästi kuidas õlipump töötab kui tihend on läbi https://www.youtube.com/watch?v=_TG9Und29dI
Vasta
#12
(17-11-2019, 05:39 PM)HotPapa Kirjutas: Kuna ise studeerin praegu M113 K hingeelu siis koperdasin sellise video otsa https://www.youtube.com/watch?v=lUAB7lKoIt0

Kas on plaanis antud tihendit vahetada?

Selles videos näitab üsna hästi kuidas õlipump töötab kui tihend on läbi https://www.youtube.com/watch?v=_TG9Und29dI

Ei ole plaanis.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#13
Õlitusega seoses, eile andis sellise video vaatamiseks, korralik õlifiltri test:
https://youtu.be/YyMj0jQik38
Vasta
#14
Selline o-ring on vist kõikides mb mootorites, õlipumba ja survekanali vahel...
Tundub nagu materjal oleks kehva, aga selle välistaks. Vast lihtsalt palju kuuma saanud/seisnud/kehv õli?

Ilus auto Eusa_angel
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Perre lisandus veel üks kuri putukas. Kui omanikul foorumiga liitumise bürokraatia ükskord ühele poole saab, on ehk ka eraldi teemat oodata.
[Pilt: 45765-IMG_1954.jpg]
Õnnestus veel üks tiir teha enne talverehvide aega.
Isegi päikest sai näha. Küll hiljem, kui pilt tehtud sai.
[Pilt: 25639-IMG_1979.jpg]
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#16
Kuna ilm oli ilus, siis otsustasin korra looma puurist välja lasta.
Ai kurja, kui kaugele kõik ämblikud kes oma pesad sumpsidesse teinud olid, lendasid...

Mõni klõps ka.
[Pilt: 22765-oos_on_asju_1.png]
[Pilt: 53465-oos_on_asju_3.png]
[Pilt: 48968-oos_on_asju_2.png]



SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#17
Ma tean mida sa tundsidUnibrow
Vasta
#18
Esimesed 1500km sõidetud ja ilmnenud väike probleem, nimelt linnast välja sõites ning isegi linnas mõnel pool on raadio vastuvõtt vilets. Google nimetab põhjuseks antennivõimendit. Lisaks ei tööta CD-box - ei anna cd-pakki välja.
Need probleemid on toonud päevakorda stereo uuendamise mõtte, kuigi pooldan originaali. Kui minna uuele süsteemile, siis kindel soov oleks vahetada vaid peaseade selliselt, et võimendid-kõlarid ja roolilt juhtimine jääksid töösse.
On kellegil häid kogemusi, kus see korralikult tehtaks ?
Või on kellegil pakkuda antennivõimendi ja CD-box, et originaal siiski töökorda saaks.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#19
Minul läbi käidud rada.
Igaks juhuks küsin, BOSE ikka on? See oli hinnaline lisa omal ajal.
R230 Bose sound on väga hea, eriti kui aidata mattidega natuke ümbrust jäigemaks, läheb palju paremaks.
R230 DSP on head-unit's, mitte võimendis! Võrreldes W463/W203 (millel näiliselt sama head) on R230 väljundid/sagedused ikka väga väga spetsiifilised.
Mina ei usu, et hiinlased sellega arvestanud on, antakse tuimalt igasse väljundisse "kõik".
Aga proovi! Smile
CD box - kruvi lahti, vii remonti - 99% olen kindel, et lint boxi ja valgusringi "aju" vahel on vigane.
Samas tasub juba lahti võtta ja ajamid puhastada/määrida. Kui käed päris persest välja ei kasva, saab sellega ilusti ise hakkama.
Kasutataud "uue" saad samasuguse.
Edukalt remondib neid ka "vana hea" Kadaka Leo.
Levi on tal väga hea võrreldes muude uuemate MB-ga, miski ühendus on kuskil halb, pead näpuga järge ajama.
Mina jäin originaali peale, pika otsimise peale leidsid uued orig. nupud Comandile (kumminupud lähevad "kleepuvaks"), Leo vahetas CD lugeja pea ära (Venemaalt saab tellida õiget) ja jäigastasin uksed ja woofri bitüülmattide/pehmendustega ära ja jäin rohkem, kui rahule.
See on (IMO) kõige õigem kontseptsioon üldse, kui woofer on esiotsas.

Mina ma pole veel teinud - CD boxi magasin on müügil, kuhu käib SD mälukaart sisse, saab MP3-sid peale laduda. Auto käitleb neid, kui CD peal olevaid lugusid.
Kindalaekas võiks AUX -in ka olla, sinna võid B/T vastuvõtja panna, saad telefonist saata või tuimalt line-in kaablit kasutada.
AUX-in oli vist siis, kui oli TV tuner järgi.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Mul on Bose. Urgitsesin headuniti välja, sellel antenn ilusti taga. CD-boxi välja vöttes piilusin ka selle ja kõrvaloleva kaitsmetebloki alla, aga rohkem antenniühendusi ei leidnud. Box plaanis parandusse viia aga sellega väike häda ka - kui boxi küljest optiline kaabel ära võtta jääb raadio vait. Õnneks muidugi on selle auto mootorihääl igasugusest muusikast parem.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,302 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 61,379 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,955 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 53 6,201 20-10-2023, 12:31 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,163 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 125,757 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 36,991 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 9,261 13-08-2018, 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
  MÜÜDUD MB S320CDI 2004 - Mike22 Mike22 27 28,342 23-12-2016, 09:44 PM
Viimane postitus: Mike22
  W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 andrjuha84 12 15,097 03-09-2015, 11:14 AM
Viimane postitus: Black66



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne