Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W164 küsimused
Autor Sõnum
tommm Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
W164 küsimused
Sai peale pikki otsinguid koju toodud üks W164, 350 diisel, 2011. LS230k

Olgugi, et tegu oli kontrollitutest kõige paremas korras isendiga, siis päris ilma ühegi "iseloomuliku nüansita" vist seda mudelit ei leiagi.

1) Aeg-ajalt (mitte iga kord) pärast käivitust D või R peale pannes kostub armatuurist 1-2 sekundi pikkune piiks. Ühtegi tuld põlema ei löö ja veateadet armatuuris ei ole. Tean, et paar parkimisandurit on surnud, parktronic seetõttu välja lülitatud - kas surnud andur võib seda piiksu tekitada?

2) Airmaticus on kuskil mingi väike leke. Kui mitu päeva ei sõida, siis auto vajub õrnalt allapoole, eest nagu rohkem. Käivitades tõuseb nii esi- kui tagaosa ilusti ja kiiresti paika. Kompressor?

3) Külmalt on esimesed käiguvahetused tunda, paar esimest kilomeetrit - edasi käib nagu kulda. Kas ja mis siin kontrollima peaks?
21-10-2019 05:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kaupo51 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 559
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: W164 küsimused
Ilmselt oleks tark tegu autole tester läbi OBD pistiku külge panna ja vaadata mida auto "räägib".
2011 aasta auto võiks testri vahendusel nii mõndagi "rääkida".
Siis saad edasi tegutseda. Pöördu mõnesse MB remondiga tegutsevasse ettevõttesse.
21-10-2019 06:29 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tommm Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #3
RE: W164 küsimused
MB Abis pandi juhtmed külge ostueelse kontrolli käigus. Koolenud andurid tulid sealt ilmselt välja, aga teise ja kolmanda punkti osas ühtegi märget ei olnud.
21-10-2019 06:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
herki Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: W164 küsimused
Tere,

Seda õhuleket on ilmselt raske tuvastada, kui ta minimaalselt lekib. Kompressoris ei saa ju asi olla, kuna käivitades pumpab rõhud üles. Seebiveega liine kontrollima. Suure tõenäosusega leke nii väike, et ega selle leidmine kerge ei ole.

Kasti kohapealt on ilmselt õli vahetus abiks. Soovitav on seda vahetada 80000-100000 km tagant. Mine lase Hõbenooles ära vahetada ja ilmselt läheb sõit paremaks. Kuna see kast pidi olema väga tundlik õlide osas, siis lase see spetsialistide juures ära vahetada.

https://www.hobenool.eu/mercedes-benz-au...igukastid/
su autol peaks 722.9 kast olema

Herki
(selle postituse viimane muutmine: 22-10-2019 09:52 AM herki.)
22-10-2019 09:44 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tommm Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: W164 küsimused
Tänud vastuste eest.

Käigukasti õli näitab hooldusajaloo järgi, et on 188k pealt Hortis vahetatud. Aga vaatan mis variante Hõbenooles pakutakse.

Airmaticu osas väljendasin ennast vast liiga lühidalt. Kahtlustasin kompressorit või sellega seonduvat sellepärast, et vajub nii eest kui tagant. Ees kusjuures uued amordid koos patjadega.
22-10-2019 12:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,138
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #6
RE: W164 küsimused
Punase 6lipuhul välp ~60000, sinisega 125000.
Ise adapteeriks probleemseid vahetusi, mitte ei plähmerdaks 6liga kohe.
22-10-2019 12:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tommm Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: W164 küsimused
Piiksumine tundub olevat tõepoolest Parktronicuga seotud. Kui enne sõitu see maha võtta, siis ei piiksu midagi. MB Abist öeldi suurusjärk 50-75€ per värvitud andur ja suurusjärk 100€ tööraha kuna ilma stange maha võtmiseta neid konkreetseid andureid ei vaheta. Kas keegi pakub kuskil mingit märgatavalt soodsamat varianti? Kas teda saab seniks kuskilt menüüst kapitaalsemalt ka välja lülitada, et pärast iga käivitust uuesti sisse ei lülitaks?

Auto seisis nüüd tänase õhtupoolikuni alates neljapäevast. Selle ajaga vajus esimene ots ca 3-4cm, tagumine ots ca 2-3 cm. Nüüd varsti puhkuse aeg seisab masin nädala, saab näha kas tagasi tulles on täitsa põhja vajunud.

Masinal on ka originaal lisasoojendi koodiga 228 AUXILIARY HEATER. Ilma puldita kahjuks. Kas sellele on võimalik pult kuidagi juurde tekitada või ongi ainult taimeriga variant?

Kui mõõtsin koopaäärtest õhkvedrustuse vajumist jäi masin maja ette pärast 5-10 minutiks tiksuma. Sõitma hakates käiguvahetused perfektsed ehk midagi jõudis selle ajaga soojaks minna? Hõbenoolest soovitati esmalt diagnosti ja soovitavalt Kadrinas. Ei teagi nüüd, kust pihta hakata.

Aga sõita on mõnus Icon_razz
27-10-2019 09:31 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
herki Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: W164 küsimused
Tere,

Anduri võid tellida https://aeromotors.ee/kataloog/mercedes-...591;s10718
Ebayst saad veel odavamalt. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4...7&_sacat=0
Mul on Ebayst tellitud ja töötavad. Värvi lased värvopoest enda masina koodi järgi aerosooli segada ja värvid ise ära.
Aga vahetus on jah paras keberniit.

Herki

(27-10-2019 09:31 PM)tommm Kirjutas:  Piiksumine tundub olevat tõepoolest Parktronicuga seotud. Kui enne sõitu see maha võtta, siis ei piiksu midagi. MB Abist öeldi suurusjärk 50-75€ per värvitud andur ja suurusjärk 100€ tööraha kuna ilma stange maha võtmiseta neid konkreetseid andureid ei vaheta. Kas keegi pakub kuskil mingit märgatavalt soodsamat varianti? Kas teda saab seniks kuskilt menüüst kapitaalsemalt ka välja lülitada, et pärast iga käivitust uuesti sisse ei lülitaks?

Auto seisis nüüd tänase õhtupoolikuni alates neljapäevast. Selle ajaga vajus esimene ots ca 3-4cm, tagumine ots ca 2-3 cm. Nüüd varsti puhkuse aeg seisab masin nädala, saab näha kas tagasi tulles on täitsa põhja vajunud.

Masinal on ka originaal lisasoojendi koodiga 228 AUXILIARY HEATER. Ilma puldita kahjuks. Kas sellele on võimalik pult kuidagi juurde tekitada või ongi ainult taimeriga variant?

Kui mõõtsin koopaäärtest õhkvedrustuse vajumist jäi masin maja ette pärast 5-10 minutiks tiksuma. Sõitma hakates käiguvahetused perfektsed ehk midagi jõudis selle ajaga soojaks minna? Hõbenoolest soovitati esmalt diagnosti ja soovitavalt Kadrinas. Ei teagi nüüd, kust pihta hakata.

Aga sõita on mõnus Icon_razz
(selle postituse viimane muutmine: 28-10-2019 10:47 AM herki.)
28-10-2019 10:21 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Zlang Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 27
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #9
RE: W164 küsimused
Parkimisanduri vahetamisel ise, ole ettevaatlik ,et selle kinnitusi ära ei lõhu. Mul oli andur pesas lahti, üks kinnitus murdunud. Panin kogu kupatuse silikooniga kinni. Pidev suvalisel hetkel piiksumine kadus.
03-11-2019 09:03 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W164 konksu paigaldus tommm 0 361 15-09-2019 04:13 PM
Viimane postitus: tommm
  W164 airmaticu reguleerimine Joel. 4 2,083 06-12-2018 06:09 PM
Viimane postitus: Joel.
  W164 agregaatide rihma probleem vender 13 4,906 18-11-2017 10:18 AM
Viimane postitus: vender
  W164 kragin kiirendamisel holla 4 3,128 07-11-2017 09:12 PM
Viimane postitus: shed
  W164 peeglisoojendus holla 6 3,004 02-11-2017 01:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  2007 W164 command jookseb kinni, nupud ei toimi... ftbird 6 3,397 09-09-2017 01:27 PM
Viimane postitus: ftbird
  W164 280 2006a. Käigukasti probleem Propeller 2 2,783 30-07-2017 10:52 AM
Viimane postitus: Propeller
  W164 veljed, rehvid ONeills 9 4,655 11-07-2017 12:43 PM
Viimane postitus: ONeills
  W166, ML350, 13, mõned küsimused Holari 6 3,540 05-04-2017 09:47 PM
Viimane postitus: Holari
  W164 tagaluuki ei tõsta ega langeta maunts40 3 2,704 23-02-2017 12:50 PM
Viimane postitus: maunts40

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog