Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 Airmatic'u anomaalia
#1
Autoks siis W211 E320 CDI T 4matic, millel Airmatic DC

Märtsi keskel hakkas auto karjuma "Visit workshop" auto tõstmise märgiga. Sõitis ise normaalselt, tõstis, langetas. Diagnostikaga tuli välja veakood 5250 - Y53y2 open circuit ehk siis taga vasaku padja mingi klapiviga. Aga kuna sõita sai ja probleeme ei esinenud, ei tormanud ka remontima. Kuni eelmise nädalani.

Üleöö tagumine ots maas, ja kõige imelikum, et ei lülitanud kompressorit taha. Juhtmed kontrollitud, uus relee küljes, ikka miskit. Tol hetkel oli ainsaks kättesaadavaks diagnostikaseadmeks "hiina delphi", millega sai klappe liigutada - vasak tagumine oli vait. Samuti sai kõiki patju madalamaks lasta, kuid tõstmist proovides ei toimunud midagi. Hiljem tõmbasin vana releel katte maha ja proovisin nö manuaalset lülitust - seega ei lülita aju lihtsalt kompressorit taha.

Üritasin ka siis padja koos klapiga ära vahetada, mis osutus tarbetuks, kuna nö laua peal vana klapp toimis nagu ka teine.

Multimeetriga katkestust mõõtes oli padja kahel klemmil ühendus olemas ja ühel katkestus. Kuni tagadiffri juures oleva pistikuni(padja poolt liikudes) on juhtmed terved.

Hetkeseisuga on võimalik süütevõtmega sisse-välja mängimisega kompressor tööle korraks meelitada(kui armatuuri tuleb nö valge kiri "please wait briefly...." siis kompressor lülitub sisse, kui aga punane "stop, vehicle too low", siis kompressor ei rakendu). Probleem selles, et kompressor töötab, aga autol ei tõuse endiselt ükski nurk.

Siit siis ka küsimused:
On neil mõni tüüpkoht, kust võib padjani minev juhe katki olla?
Kas kompressoril kaootiline rakendumine on seotud padja veaga või on need kaks erinevat probleemi?
Kui pika aja jooksul kompressori rakendumisest peaks hakkama tal mõni nurk liikuma? Hetkel tiivaäär rehvi külgeina keskosaga tasa.
Vasta
#2
Minu masinal w211-E270 (tava öhkvedrustus vaid taga) jukerdas patjade juhtmoodul.Tegi ka igasuguvigureid.Enimesinenud probleem oli et laskis suvalisel momendil tagumiku vastu maad kui sesis.Minul oli vigane patjade juhtmoodul.Minu masinal asus see kõrvalistuja jalge all .Pead matid eest ärakiskuma ja eemaldama metall katte mis plast mutritega fikseeritud.,siis saad ligi.Võimalik et see moodul näeb sul välja selline
https://www.ebay.com/itm/SUSPENSION-CONT...1732949812
Mina sain romulast 20 euriga.
Minul STAR ütles kohe et juhtmooduli sisemine elektriviga.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#3
Olen ise ka juba sinna otsaga jõudnud. See võib olla põhjus, miks ta aeg-ajalt kompressorit ei lülita. Kuid tõsiasi on see, et taga vasaku padja ühel juhtmel kolmest on katkestus sees. Seda saigi kontrollitud juba juhtmooduli ja padja pistiku vahelt. Tahakski leida nüüd kuskilt lammarist või kellegi käest teise padja pistiku ja proovida, kas siis toimib, kui eraldi sinna vool peale vedada. Kui toimib, tuleb lihtsalt too nö lisajuhe kosmeetiliselt ära peita ja unustatud. Kui mitte, siis on tõesti ajus probleem. Viimati igaljuhul enda moodul ei andnud sisemist viga, kui õigesti mäletan.
Vasta
#4
(22-09-2019, 01:10 PM)Tairo Kirjutas: Olen ise ka juba sinna otsaga jõudnud. See võib olla põhjus, miks ta aeg-ajalt kompressorit ei lülita. Kuid tõsiasi on see, et taga vasaku padja ühel juhtmel kolmest on katkestus sees. Seda saigi kontrollitud juba juhtmooduli ja padja pistiku vahelt. Tahakski leida nüüd kuskilt lammarist või kellegi käest teise padja pistiku ja proovida, kas siis toimib, kui eraldi sinna vool peale vedada. Kui toimib, tuleb lihtsalt too nö lisajuhe kosmeetiliselt ära peita ja unustatud. Kui mitte, siis on tõesti ajus probleem. Viimati igaljuhul enda moodul ei andnud sisemist viga, kui õigesti mäletan.
Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitexSmile
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#5
Tsitaat:Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitexSmile


1. On kontrolliks tehtud juba varem. Kas just 20korda, aga iga kord toimib.
2. Juhtrelee vahetatud, kuid ka vana hakkas mingil hetkel toimima. Aga just ongi see, et lülitab üsna harva
3. Võin üle kontrollida, aga kurat kui auto ise kellaplokis punaselt karjub "Stop, car too low" siis ta peaks/võiks aru saada et ta liiga madal on.

Seega siis see ei tohiks takistada, et tal ühe padjaga suhtlus häiritd?
Vasta
#6
Kui mingi padjaga ühendus puudub, ehk siis ei pumpagi, kontrollida ju ei saa...lihtsalt oletus, ise pole testinud.
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(24-09-2019, 11:38 AM)Laur Kirjutas: Kui mingi padjaga ühendus puudub, ehk siis ei pumpagi, kontrollida ju ei saa...lihtsalt oletus, ise pole testinud.
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.

Mida seljuhul uskuda? Või pigem küsin niipidi, et miks mutlimeeter ei ole usalduväärne?
Vasta
#8
Kehva ühendusega multimeeter näitab kuid koormusega ei tule midagi, tasuks väikese kontrollambiga vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(24-09-2019, 12:34 PM)Laur Kirjutas: Kehva ühendusega multimeeter näitab kuid koormusega ei tule midagi, tasuks väikese kontrollambiga vaadata.

Hetkel lasin aju pistikust 9V patareiga õigetele juhtmetele pinge peale ja klapp tegi plõksu mõlemat pidi pingestades, st kõik kolm juhet peaksid justkui terved olema. Klapi enda mähis peaks ka piisava koormsuega olema ju.
Vasta
#10
Hetkel sai asi täpselt samade komponentidega kokku tagasi laotud(üks padi, mis veakoodi tekitas, sai siiski uue "ventiili"- liitmiku) ja toimetab, selles mõttes, et pumpab end üles ja puha. Kuid ca 4 tunniga hakkas tagumine ots jälle alla vajuma. Hetkel päris maha polnud vajunud, kuid tuntavalt paar cm. Käima ja uuesti üles pumbatuna kuulasime, ei susise kusagilt midagi ¯\_(ツ)_/¯. Eks homme kontrollib seebiveega üle, kuid praegu pigem ei usuks, et õhku kusagilt lekiks. Samuti ei tohiks ju trassi lekkimine anda tunda, kui masin seisab. Samas, miks peaks airmaticu aju üldse möllama, kui auto "magab"?

Mõtteid/ideid, millest edasi juhinduda?
Vasta
#11
Kas padi õige nurga alla paigaldatud?
Kontrollige reservpaagid üle, minul oli sealt oksüdeerunud täpselt kus kunmivoolik sai alumiiniumiga kokku.
Vasta
#12
(24-09-2019, 11:53 AM)Tairo Kirjutas:
(24-09-2019, 11:38 AM)Laur Kirjutas: ...
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.

Mida seljuhul uskuda? Või pigem küsin niipidi, et miks mutlimeeter ei ole usalduväärne?

Sest multimeeter mõõdab pinge ära nii väikese voolutugevuse juures, et see mahub läbi ka väga kehvast ühendusest. 1-2A tarvitav pirn küsib juba sedapalju rohkem, et hapud ühendused on näha.
Vasta
#13
Viimatine teema lahenes siis amordi ja (enda lollusest) padja vahetusega (patja ära võttes tegin lisapaagi lõdvikule liigselt haiget ja sealt vusistas välja). Sai taga vasaka nurk korda, hakkab taga parem jamama Smile

Auto taga parem nurk vajub alla. Veider on see, et alla vajub vaid siis, kui vedrustus on tavakõrgusel. Tõstetud režiimis võib ka nädal olla, ilma, et alla vajuks. Ainsaks veaks on "5503 Recovery time during filling of central pressure reservoir is too long". Aga varasemalt ka probleeme olnud õhuga ja ilmselt kompressor väsinud juba. Normaalkõrgusel paari tunniga maas. Käima pannes tõstab mingi maani üles, ja siis vajub õige vähe alla tagasi.

Ise kahtlustaks patja, kuid ei saa aru, kuidas ta niimoodi lekkima peaks. Või siis klapiplokki. Kuid tahaks ennem rohkemaid arvamusi kui jooksen juppe vahetama.
Vasta
#14
patja sees mõrad ja ongi vastus
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#15
Minul olid näiteks need reservuaarpaakide sisse/väljaviigud ära korrodeerunud. Seda nähti/avastati alles siis kui olid paagid maas , keevitati uued alumiinium sisendid/väljundid ja sai korda.
Esiosa allavajumises olid süüdi näiteks hoopiski need plastik õhuvoolikud millele oli logar augu sissehõõrunud kuidagi.
Vasta
#16
Ei hakanud uut teemat tegema. Samuti üks esimestel ja tagumistel patjadel e-klass siin, millel üks hetk viskas "visit workshop" ette ja kõrguse funktsioonnupud lakkasid töötamast, punased tuluksed läksid küll sisse ja dashil viskab Sport 1/2, kuid reaalselt midagi ei toimu. Siis avastasin, et xenoni autoregull ka ei töötanud enam tööle pannes.

Hiinlaste Delphi näitas, et parem esimene kõrguse andur läbi. Sai ära vahetatud sama koodiga orika vastu, xenonide regull hakkas jälle tööle, õhkvedrustus ka mõneks päevaks kuid "visit workshop" teade jäi ette, mida Delphi ei suutnud ka ära kustutada. Sai siis proovitud 3 erinevat kõrguse andurit, 2-l sama kood, 1-l oli üks number teine kuid ka orikas. Kõigiga jääb "visit workshop" ette ja Delphi ütleb sama anduri viga.

Proovisime vasaku anduri paremale visata ja kohe oli viga kadunud. Kõik teised andurid ette vasemale pannes näitas anduri viga vasemal.

Mismoodi seda olukorda üldse lahendada? Kas kõrguse andur tuleb Stariga "söödavaks progeda sõidukil"?
Vasta
#17
Järsku on probleem juhtmestikus mis läheb ette vasakule?
Vasta
#18
Mis sa selle all silmas pead? Juhtmestik, mis kompressorist tuleb? See on üle vaadatud, probleemi pole.
Vasta
#19
Ma nüüd alles sain aru kui uuesti lugesin. Ehk siis otsisid 3 asendust ja need ei tööta ei vasakul ega paremal?
Ma ei oska midagi eriti selle Delphi kohta öelda, aga kui sa oled juba huupi sebinud ja vahetanud 3 asendust, siis järsku on mõistlikum maksta see 15-20€ ja käia korra Stari juures ülekuulamisel. Mul vedeleb ka muidu üks andur, mis romula sõnul oli töökorras. Ise külge ei pannud, ostsin ainult hoova pärast.
Kui tahad võin Tallinnas oma Stari käima ajada mõnel nädalavahetusel ja vaadata mis teha saab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 srs marekktt83 0 45 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 245 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 241 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 307 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 271 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 385 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 652 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 239 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 265 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  W211, taha puhub ainult kuuma Harri96 10 5,955 30-06-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: jaanus74



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne