Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 Airmatic'u anomaalia
Autor Sõnum
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #1
W211 Airmatic'u anomaalia
Autoks siis W211 E320 CDI T 4matic, millel Airmatic DC

Märtsi keskel hakkas auto karjuma "Visit workshop" auto tõstmise märgiga. Sõitis ise normaalselt, tõstis, langetas. Diagnostikaga tuli välja veakood 5250 - Y53y2 open circuit ehk siis taga vasaku padja mingi klapiviga. Aga kuna sõita sai ja probleeme ei esinenud, ei tormanud ka remontima. Kuni eelmise nädalani.

Üleöö tagumine ots maas, ja kõige imelikum, et ei lülitanud kompressorit taha. Juhtmed kontrollitud, uus relee küljes, ikka miskit. Tol hetkel oli ainsaks kättesaadavaks diagnostikaseadmeks "hiina delphi", millega sai klappe liigutada - vasak tagumine oli vait. Samuti sai kõiki patju madalamaks lasta, kuid tõstmist proovides ei toimunud midagi. Hiljem tõmbasin vana releel katte maha ja proovisin nö manuaalset lülitust - seega ei lülita aju lihtsalt kompressorit taha.

Üritasin ka siis padja koos klapiga ära vahetada, mis osutus tarbetuks, kuna nö laua peal vana klapp toimis nagu ka teine.

Multimeetriga katkestust mõõtes oli padja kahel klemmil ühendus olemas ja ühel katkestus. Kuni tagadiffri juures oleva pistikuni(padja poolt liikudes) on juhtmed terved.

Hetkeseisuga on võimalik süütevõtmega sisse-välja mängimisega kompressor tööle korraks meelitada(kui armatuuri tuleb nö valge kiri "please wait briefly...." siis kompressor lülitub sisse, kui aga punane "stop, vehicle too low", siis kompressor ei rakendu). Probleem selles, et kompressor töötab, aga autol ei tõuse endiselt ükski nurk.

Siit siis ka küsimused:
On neil mõni tüüpkoht, kust võib padjani minev juhe katki olla?
Kas kompressoril kaootiline rakendumine on seotud padja veaga või on need kaks erinevat probleemi?
Kui pika aja jooksul kompressori rakendumisest peaks hakkama tal mõni nurk liikuma? Hetkel tiivaäär rehvi külgeina keskosaga tasa.
21-09-2019 06:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
madis71 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 239
Asukoht: Ikla
Postitus: #2
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Minu masinal w211-E270 (tava öhkvedrustus vaid taga) jukerdas patjade juhtmoodul.Tegi ka igasuguvigureid.Enimesinenud probleem oli et laskis suvalisel momendil tagumiku vastu maad kui sesis.Minul oli vigane patjade juhtmoodul.Minu masinal asus see kõrvalistuja jalge all .Pead matid eest ärakiskuma ja eemaldama metall katte mis plast mutritega fikseeritud.,siis saad ligi.Võimalik et see moodul näeb sul välja selline
https://www.ebay.com/itm/SUSPENSION-CONT...1732949812
Mina sain romulast 20 euriga.
Minul STAR ütles kohe et juhtmooduli sisemine elektriviga.

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Müüa Star C3 , Star C4
(selle postituse viimane muutmine: 21-09-2019 10:45 PM madis71.)
21-09-2019 10:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #3
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Olen ise ka juba sinna otsaga jõudnud. See võib olla põhjus, miks ta aeg-ajalt kompressorit ei lülita. Kuid tõsiasi on see, et taga vasaku padja ühel juhtmel kolmest on katkestus sees. Seda saigi kontrollitud juba juhtmooduli ja padja pistiku vahelt. Tahakski leida nüüd kuskilt lammarist või kellegi käest teise padja pistiku ja proovida, kas siis toimib, kui eraldi sinna vool peale vedada. Kui toimib, tuleb lihtsalt too nö lisajuhe kosmeetiliselt ära peita ja unustatud. Kui mitte, siis on tõesti ajus probleem. Viimati igaljuhul enda moodul ei andnud sisemist viga, kui õigesti mäletan.
22-09-2019 01:10 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
madis71 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 239
Asukoht: Ikla
Postitus: #4
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
(22-09-2019 01:10 PM)Tairo Kirjutas:  Olen ise ka juba sinna otsaga jõudnud. See võib olla põhjus, miks ta aeg-ajalt kompressorit ei lülita. Kuid tõsiasi on see, et taga vasaku padja ühel juhtmel kolmest on katkestus sees. Seda saigi kontrollitud juba juhtmooduli ja padja pistiku vahelt. Tahakski leida nüüd kuskilt lammarist või kellegi käest teise padja pistiku ja proovida, kas siis toimib, kui eraldi sinna vool peale vedada. Kui toimib, tuleb lihtsalt too nö lisajuhe kosmeetiliselt ära peita ja unustatud. Kui mitte, siis on tõesti ajus probleem. Viimati igaljuhul enda moodul ei andnud sisemist viga, kui õigesti mäletan.
Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitex:)

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Müüa Star C3 , Star C4
23-09-2019 11:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #5
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Tsitaat:Kompressori mitte lülitamisel võib olla erinevaid põhjuseid
1.Komressori mootor hakkab ise ära surema(tee katse ja lase korduvalt toite pinge otse kompressori kontaktidele,kui ikka 20st korrast 20-l hakkab kompressor tööle siis vähetõenäoline et kompressor ise vigane
2.komressori juht relee,otsi üles ja vaata VÄGA kriitilise pilguga üle(reeglina koos kompressoriga vahetatakse ka relee)
3.kõrguse andur nöögib,ehk ei saa aru et auto on madal.
võid teha ka sellise katse et keegi liigutab kõrguse andureid ja ise vaatad testriga kas relee juhtklemmidele tekkib pinge.Kui sinna tekib pinge aga relee ei rakendu siis relee peetis....näitex:)


1. On kontrolliks tehtud juba varem. Kas just 20korda, aga iga kord toimib.
2. Juhtrelee vahetatud, kuid ka vana hakkas mingil hetkel toimima. Aga just ongi see, et lülitab üsna harva
3. Võin üle kontrollida, aga kurat kui auto ise kellaplokis punaselt karjub "Stop, car too low" siis ta peaks/võiks aru saada et ta liiga madal on.

Seega siis see ei tohiks takistada, et tal ühe padjaga suhtlus häiritd?
(selle postituse viimane muutmine: 24-09-2019 10:09 AM Tairo.)
24-09-2019 10:07 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,116
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #6
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Kui mingi padjaga ühendus puudub, ehk siis ei pumpagi, kontrollida ju ei saa...lihtsalt oletus, ise pole testinud.
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
24-09-2019 11:38 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #7
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
(24-09-2019 11:38 AM)Laur Kirjutas:  Kui mingi padjaga ühendus puudub, ehk siis ei pumpagi, kontrollida ju ei saa...lihtsalt oletus, ise pole testinud.
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.

Mida seljuhul uskuda? Või pigem küsin niipidi, et miks mutlimeeter ei ole usalduväärne?
24-09-2019 11:53 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,116
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #8
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Kehva ühendusega multimeeter näitab kuid koormusega ei tule midagi, tasuks väikese kontrollambiga vaadata.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
24-09-2019 12:34 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #9
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
(24-09-2019 12:34 PM)Laur Kirjutas:  Kehva ühendusega multimeeter näitab kuid koormusega ei tule midagi, tasuks väikese kontrollambiga vaadata.

Hetkel lasin aju pistikust 9V patareiga õigetele juhtmetele pinge peale ja klapp tegi plõksu mõlemat pidi pingestades, st kõik kolm juhet peaksid justkui terved olema. Klapi enda mähis peaks ka piisava koormsuega olema ju.
27-09-2019 09:10 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #10
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Hetkel sai asi täpselt samade komponentidega kokku tagasi laotud(üks padi, mis veakoodi tekitas, sai siiski uue "ventiili"- liitmiku) ja toimetab, selles mõttes, et pumpab end üles ja puha. Kuid ca 4 tunniga hakkas tagumine ots jälle alla vajuma. Hetkel päris maha polnud vajunud, kuid tuntavalt paar cm. Käima ja uuesti üles pumbatuna kuulasime, ei susise kusagilt midagi ¯\_(ツ)_/¯. Eks homme kontrollib seebiveega üle, kuid praegu pigem ei usuks, et õhku kusagilt lekiks. Samuti ei tohiks ju trassi lekkimine anda tunda, kui masin seisab. Samas, miks peaks airmaticu aju üldse möllama, kui auto "magab"?

Mõtteid/ideid, millest edasi juhinduda?
28-09-2019 09:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kubilius Ära (0)
Huviline

Postitusi: 114
Asukoht: Pärnu
Postitus: #11
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Kas padi õige nurga alla paigaldatud?
Kontrollige reservpaagid üle, minul oli sealt oksüdeerunud täpselt kus kunmivoolik sai alumiiniumiga kokku.
29-09-2019 11:39 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,581
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #12
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
(24-09-2019 11:53 AM)Tairo Kirjutas:  
(24-09-2019 11:38 AM)Laur Kirjutas:  ...
Ps. Multimeetri näitu ei tasu uskuda, kas tuleb pinge klemmile või mitte.

Mida seljuhul uskuda? Või pigem küsin niipidi, et miks mutlimeeter ei ole usalduväärne?

Sest multimeeter mõõdab pinge ära nii väikese voolutugevuse juures, et see mahub läbi ka väga kehvast ühendusest. 1-2A tarvitav pirn küsib juba sedapalju rohkem, et hapud ühendused on näha.

Kaubalifti toimetamised

Nelikraabits
30-09-2019 12:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tairo Ära (0)
Huviline

Postitusi: 8
Asukoht: Otepää
Postitus: #13
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Viimatine teema lahenes siis amordi ja (enda lollusest) padja vahetusega (patja ära võttes tegin lisapaagi lõdvikule liigselt haiget ja sealt vusistas välja). Sai taga vasaka nurk korda, hakkab taga parem jamama :)

Auto taga parem nurk vajub alla. Veider on see, et alla vajub vaid siis, kui vedrustus on tavakõrgusel. Tõstetud režiimis võib ka nädal olla, ilma, et alla vajuks. Ainsaks veaks on "5503 Recovery time during filling of central pressure reservoir is too long". Aga varasemalt ka probleeme olnud õhuga ja ilmselt kompressor väsinud juba. Normaalkõrgusel paari tunniga maas. Käima pannes tõstab mingi maani üles, ja siis vajub õige vähe alla tagasi.

Ise kahtlustaks patja, kuid ei saa aru, kuidas ta niimoodi lekkima peaks. Või siis klapiplokki. Kuid tahaks ennem rohkemaid arvamusi kui jooksen juppe vahetama.
11-01-2020 03:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,269
Asukoht: tallinn
Postitus: #14
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
patja sees mõrad ja ongi vastus

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
11-01-2020 08:45 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
pirnikas Ära (0)
Huviline

Postitusi: 55
Asukoht: Tartu
Postitus: #15
RE: W211 Airmatic'u anomaalia
Minul olid näiteks need reservuaarpaakide sisse/väljaviigud ära korrodeerunud. Seda nähti/avastati alles siis kui olid paagid maas , keevitati uued alumiinium sisendid/väljundid ja sai korda.
Esiosa allavajumises olid süüdi näiteks hoopiski need plastik õhuvoolikud millele oli logar augu sissehõõrunud kuidagi.
(selle postituse viimane muutmine: 13-01-2020 08:39 PM pirnikas.)
13-01-2020 08:37 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 EGR klapp ja karteri tuulutus Tlambing 1 171 25-01-2020 12:08 AM
Viimane postitus: madis71
  W211 e320cdi V6 õhulugeja veakood Tlambing 2 200 20-01-2020 09:45 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w211 esivedrustus Tlambing 6 571 05-01-2020 09:05 PM
Viimane postitus: Tlambing
  W211 aku anomaalia turbiin 18 1,449 06-12-2019 10:56 PM
Viimane postitus: Randar
  W211 webasto ei toimi Tairo 2 453 01-12-2019 09:27 PM
Viimane postitus: Laur
  W211 E 270 CDI torude leke radiaatorite juures AloL 6 842 07-11-2019 10:39 PM
Viimane postitus: AloL
  W211 puhub külma allarh 9 3,396 29-10-2019 05:10 PM
Viimane postitus: KertR
  W211 siduri jama marek1983 6 1,210 26-09-2019 03:34 PM
Viimane postitus: marek1983
  W211 tuled turbiin 36 14,477 06-09-2019 01:20 AM
Viimane postitus: erx000
  w211 E270 õhkvedrustus madis71 14 5,337 31-08-2019 08:20 PM
Viimane postitus: Black66

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog