Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E200cdi mure
#1
Sai lastud vahetatud sidur ,survelaager ja nüüd ikka lähevad käigud kohati raskelt pedaal võtab ka väga põhjast ja kui käik sees ja sidurit all hoida liigub auto ka vahest kaasa,kas mõistlik tagasi vahetaja juurde minna või mis seal nüüd valesti tehtud on
Vasta
#2
Kindlasti mine tagasi. Võib juhtuda, et pääsed siduri õhutamisega.
Turbo
Vasta
#3
Ja kui sellest tolku pole mis siis järgmiseks käigukast ja hooratas või Smile
Vasta
#4
(11-09-2019, 05:28 PM)marek1983 Kirjutas: Ja kui sellest tolku pole mis siis järgmiseks käigukast ja hooratas või Smile

Ei, pigem õhutamatta, sellest ma ei saa aru kuidas üldse sellises korras auto anti üle.
Järgmisena mingid paigaldusvead.
Turbo
Vasta
#5
Remont teostati raplamaal autoapteegis,algselt vahetati siduri peaalialt silinder ,siis õeldi ei ikka sidur sai siis uus tellitud nendekaudu ,siis tuli välja ,et ketas ei sobi telliti kiirelt uus,alguses läksid käigud sisse ,aga peale 1k seismist kui mõttlesin läheks sõitma ei läinud kohe 1 ja tagumine sisse ja kui siis palju pedaali litsuda lõpuks raskelt ikka läks ja huvitav ongi veel ,et ku7 sidurit all hoida ja käik sees siis auto liigub edasi Smile ja nüüd kui viisin tagasi õeldi vb hooratas või käigukast masendav ainuüksi siduri vahetus koos tööga kokku 500 arve juba
Vasta
#6
(12-09-2019, 08:06 AM)marek1983 Kirjutas: Remont teostati raplamaal autoapteegis,
...
alguses läksid käigud sisse ,aga peale 1k seismist kui mõttlesin läheks sõitma ei läinud kohe 1 ja tagumine sisse ja kui siis palju pedaali litsuda lõpuks raskelt ikka läks ja huvitav ongi veel ,et ku7 sidurit all hoida ja käik sees siis auto liigub edasi Smile ja nüüd kui viisin tagasi õeldi vb hooratas või käigukast masendav ainuüksi siduri vahetus koos tööga kokku 500 arve juba

Kas sa räägid ka sedasi puristades ja kõike ühte ritta ladudes? Jube raske on arusaada, milles uba.Crybaby

Kas sidurit all hoides, käik sees, hakkab vedama ja jääbki vedama? Ehk kui nüüd pidurit litsuda, tapab mootori ära ka pöördeid andes? Ja ära hakka hädaldama, et jalgu ei jätku - oled mees või ei ole?Eusa_eh

Mismoodi nad seda fenomeni hooratta süüna presenteerivad? See kõlab ikka väga selgelt lekkiva silindri tulemusena. Ehk kas lekib emb-kumb välja või töösilinder sissepoole nii, et leket ei ole ja vedelikutase paagis ka ei muutu.

Lihtsalt käikude raske sisseminek võib olla ka praakosade, käpardliku töö (sh. puudulik õhutustamine) või pohhuistlikult vale osa paigaldamise tulemus, aga sedasi iseenesest vedamahakkamine on selgelt ebatihe hüdrosüsteem.
Vasta
#7
Sai eile tagasi viidud ja ehk saab siis targemaks..mingi remondi mees puusalt tulistas seal hooratas ja siis juba käigukast,jh kui käik sees ja sidur all liikus pidurit ei ole proovinud ,loodan ,et asi õhutamata jäymises ja viimane kord ka kuhu auto ültse viia Sad ja kuidas saab ültse vale siduri komplekti tellida on arusaamatu ,tegemist siis 6kastiga väitis siis et ei sobinud see ketas millegiga kokku seal .lisan ka pildi mis ketas pandi ja kas see ikka õige tekib juba küsimus .
Vasta
#8
Kui auto kätte said, kuidas sidur lahutas, ülevalt või alt.
Tead, mis tootja peasilinder pandi? Kui mingi hiina B osa siis võimalik, et see on töölepingu üles ütelnud.
Vaata, et uut kasti või hooratast ei lase omale pähe määrida, vähemalt kirjeldatud sümptomite põhjal.

Vale sidur on lihtne tellida. Kataloogid annavad mitu eri varianti, tehases midagi muudetud mingi aeg ja ongi erinevad sidurid.
Turbo
Vasta
#9
ja kui varuosa mees väga pädev ei ole, EPC ligipääsu ei oma ja lähtub ainult tecdoc kataloogist, siis ongi valede osade tellimine MB puhul tavapärane nähtus.
Vasta
#10
Olen ka sama murega kokku puutunud ja kulunud oli sidurikahvli munakas.
Vasta
#11
(13-09-2019, 09:04 AM)xman Kirjutas: Olen ka sama murega kokku puutunud ja kulunud oli sidurikahvli munakas.

Et vajutasid siduri alla ja panid käigu sisse ning siis hakkas vaikselt kaasa vedama ja hakkaski vedama?

Või oli see "sama mure" ainult käikude raske (tagurpidikäigul ka raginaga) sisseminek?

Need on ju kaks täiesti erinevat muret.
Vasta
#12
Tagurpidi käik läks raginaga sisse ja esimene käik raskelt ja vedas kergelt kaasa.
Vasta
#13
Nii sai siis auto vist korda olevat katki olnud pedaalide kornstein ja vanal olid mõrad sees ja oli eelnevalt kellegi poolt keevitatud nüüd ogatahes lähevad käigud sisse ,ja sai ka uue siduri jne remondimees ütles,et pole 15a jooksul sellist asja näinud ,et see alumiiniumist kronstein puru läheb Smile võta nüüd kinni kas oli viga selles või tehti mulle lollile lihtsalt suur arve 600euri Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 909 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,632 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,193 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 947 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,570 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa
  E200cdi mure marek1983 8 3,365 09-09-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mure mb w124 3.5t mb8220 3 2,890 11-07-2018, 03:40 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  Mure w210 katuse luugiga Alan87 1 1,859 12-06-2018, 08:02 PM
Viimane postitus: Alan87
  W211 e270 mure seoses voolu kaoga endriks 16 7,721 09-01-2018, 11:02 AM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne