Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SL55 vs SL63 vs SL65
#21
(12-09-2019, 12:26 PM)väikemees Kirjutas:
(12-09-2019, 10:49 AM)Kaboom Kirjutas:
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.

Offtopic küll, aga mida sellega silmas pidasid? Mind just loetud päevad tagasi saadeti emsase angaarist minema ja pidin parempoolse liikluse tulesid laenama, et arvele saaks.

Kus on kirjutatud, et vasakpoolse liikluse tulesid võib kasutada?

https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-te...mentaarid/

Ei olegi kirjas ega ehk ei hakka ka olema.
Lubatud sai tulede modifitseerimine selliselt, et vastab TÜV nõuetele, mis teeb selle teema palju lihtsamaks ja odavamaks nende jaoks , kellel käed peest välja ei kasva.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#22
(12-09-2019, 10:37 AM)Rolz Kirjutas:
(11-09-2019, 10:51 PM)secman Kirjutas: Vahepeal siis vähe ringi vaadatud ja Eestis saada olevatega ka mõni tiir tehtud. Kui eelnevalt proovitud SL55 kompressorid erilist muljet ei jätnud, siis tänane SL63 tekitas sellise emotsiooni, et p... need võimalikud mootoririskid ja kõik muu, selle pean ma saama. Selline tunne oli, et tahab su lihtsalt tükkideks rebidaUZI
Üks kiire auto tuunitud Audi S7 näol on peres juba olemas, kuid sellist kiskja küünte vahele sattumise tunnet sellega ei ole, rebib lihtsalt täiesti teist moodi.
Et mis värk siis selle poldi teemaga on, mis läbisõidust see teemaks võib tekkida ja mis ennetamiseks tegema peaks ?

Tehase faktid räägivad Su emotsioonidele natuke vastu, leia mõni korralik 55 ka prooviks.
SL 55 (kompressor) 500 HP 700 Nm ja 0-100 4,7 sek
SL 63 on 525 HP 630 Nm ja 0-100 4,6 sek

Tehasefaktid on tõesti selle vastu ja arvatavasti ei ole ka korraliku mootoriga SL55 proovida saanud, ehk õnnestub see laupäeval kui ühte mille läbisõidunäidik 67000km näitab, proovima lähen.
Samas Audi on mul 530 HP 700 Nm ja kiirendab 0-100 4,0 sek, kuid sellist lõhki kiskumise tunnet ei ole.
See võib olla ka neliveolise ja tagaveolise erinevatest iseloomudest.

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#23
(12-09-2019, 11:59 AM)Rolz Kirjutas: O
(12-09-2019, 10:49 AM)Kaboom Kirjutas:
(03-09-2019, 09:58 PM)Rolz Kirjutas: 1.2. Mis vasakpoolse liikluse tuled teevad? Uue TÜV nõude järgi muidugi poogen, kuid pimedas võiks teistele ka mõelda.

Offtopic küll, aga mida sellega silmas pidasid? Mind just loetud päevad tagasi saadeti emsase angaarist minema ja pidin parempoolse liikluse tulesid laenama, et arvele saaks.

Ja peale ülevaatust võib kaasliiklejaid edasi silma pimestada?

Eks see tähelepanek on muidugi asjakohane, aga kuivõrd olemasolevad tuled nagu uued(kuigi auto 25a vana) ja sel aastal sõita ei plaani, siis ei suutnud endale uute tulede ostmist hetkel ära põhjendada.
Vasta
#24
(12-09-2019, 02:15 PM)Kaboom Kirjutas: ...
Eks see tähelepanek on muidugi asjakohane, aga kuivõrd olemasolevad tuled nagu uued(kuigi auto 25a vana) ja sel aastal sõita ei plaani, siis ei suutnud endale uute tulede ostmist hetkel ära põhjendada.

Ning kui istme taga on piisavalt pikk kurikas ja pangaarvel piisavalt vahendeid erikohtlustasude katmiseks, siis polegi vaja põhjendada. Eriti SELLISE auto puhul.

Mis aga puutub kiirendusemotsiooni erinevust, siis juba varemkirjutanud on toonud välja, et seesinane kuuskendkolm on pigem tänavakakleja. Kellelt oodataksegi, piltlikult öeldes, tüdrukutele järelevilistamist ja valjuhäälselt kohatute naljade loopimist. Erinevalt mõnest tsiviliseeritumaks kujundet immitsiga liikurist.
Vasta
#25
Kas teema on pildilt maas, nägin pilti, kus proua sul uue iludusega poseeris? Või siis juba paari kaupa vaja sõidukid välja vahetada? :p
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#26
(12-09-2019, 08:50 PM)indrek Kirjutas: Kas teema on pildilt maas, nägin pilti, kus proua sul uue iludusega poseeris? Või siis juba paari kaupa vaja sõidukid välja vahetada? :p

Sinine kuri putukas sai minu puhul prooviks vōetud mudeli pärast, proua puhul aga värvi pärast Rolleyes
Resümeeks oli, et selline kõva ja kärarikas auto ei sobi 50-le lähenevale prouale. Küll aga vöib seda tooni kile leida tee tema järgmisele autole.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#27
Olen nüüd juba mitme 55-ga sõitnud. Seda tunnet mille sain 63-ga ei ole rohkem saanud. Tundub, et 63 on see mis olema saab. 65 jaoks ei leia piisavalt põhjendusi, et lisa 25k välja käia.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#28
(12-09-2019, 09:48 PM)secman Kirjutas:
(12-09-2019, 08:50 PM)indrek Kirjutas: Kas teema on pildilt maas, nägin pilti, kus proua sul uue iludusega poseeris? Või siis juba paari kaupa vaja sõidukid välja vahetada? :p

Sinine kuri putukas sai minu puhul prooviks vōetud mudeli pärast, proua puhul aga värvi pärast Rolleyes
Resümeeks oli, et selline kõva ja kärarikas auto ei sobi 50-le lähenevale prouale. Küll aga vöib seda tooni kile leida tee tema järgmisele autole.
Kas jutt on sinise kilega (endisest Raigo) S7-st? See on väärt riist.

(12-09-2019, 09:48 PM)secman Kirjutas: Tundub, et 63 on see mis olema saab
63 on hea kahtlemata. Ma eile sõitsin oma endise ML63ga ja mõtlesin, et johh küll on ikka hea auto. SLi peal see M156+7G-tronic kombo on kindlasti veel kordi meeleolukam. Ma olen ka siin vahepeal mõelnud seda teemat pikalt ja muidugi tahaks kõige enam viimase otsa FL SL65, aga see maksab alates 80k ja selle raha eest saab juba veel palju huvitavamaid ja emotsionaalsemaid autosid. Aga selline SL65 on lihtsalt nii ilus ja noobel ja õhkab endast stoilist rahulolu, stiilis "nothing to prove". See on täiega kaif. Läheb bucket listi.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#29
Mida sellisest arvata ?
https://www.blocket.se/stockholm/Mercede...?ca=11&w=1
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#30
Tere,

Veidi Rootsi registri andmeid ka. Registris SL600`na. Kas see originaal Carlssoni järgi aitamine ei peaks ka tehnilistes andmetes kajastuma?

https://www.car.info/en-se/license-plate/S/BGM619#specs

Edu,
Herki

(19-09-2019, 12:14 AM)secman Kirjutas: Mida sellisest arvata ?
https://www.blocket.se/stockholm/Mercede...?ca=11&w=1

Vasta
#31
Carlsson on tuuningfirma nagu Kleemann, Brabus, Väth jne.
Ehk tuunivad, mitte ei anna välja oma väikeseeriat.
Üle käidud SL600...Mis ei pruugi üldse kehvem olla...
Mootor tsipa teine.


(19-09-2019, 09:27 AM)herki Kirjutas: Tere,

Veidi Rootsi registri andmeid ka. Registris SL600`na. Kas see originaal Carlssoni järgi aitamine ei peaks ka tehnilistes andmetes kajastuma?

https://www.car.info/en-se/license-plate/S/BGM619#specs

Edu,
Herki

(19-09-2019, 12:14 AM)secman Kirjutas: Mida sellisest arvata ?
https://www.blocket.se/stockholm/Mercede...?ca=11&w=1

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#32
Vahepeal kõvasti aega netis kulutatud ja ringiga jälle SL55 juurde jõutud.
Eestis kõik vaadatud ja ka mobiles enamus soodsama otsa autotest jaapani/usa päritolu. Hetkel leitud üks piltide ja jutu järgi maasikas saksa versioonis SL55 mille müüjale ka kiri teele pandud.
Kuna plaan aastateks hobiauto osta, siis lähen kindlasti ise vaatama.
Seni olen lasknud Nordautol kõik autod endale tuua, nüüd kui ise kohale minna ja kõik sobib ning ei kannata hetkegi enam oodata ostuga, vaid tahaks kohe ülekande ära teha ja autoga kodupoole sõitma hakata, siis kuidas asjaajamine sealmail, Saksamaal siis, käib ? ViSA ? Mobiilipangast ülekanne ? Sull ?
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#33
Kus kandis auto on? Lähme järgmine nädal? Lendaks kohale, ma saaks kellegi autot laenata või kellegi võtta asju ajama....
Ma läheks Stern-Garage’sse (Datteln asukoht neil), neil kogemus ja võimalused ka diagnoosida/proovida....
Oleneb, kus su väljavaadatu on...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#34
(26-09-2019, 11:59 PM)hents99 Kirjutas: Kus kandis auto on? Lähme järgmine nädal? Lendaks kohale, ma saaks kellegi autot laenata või kellegi võtta asju ajama....
Ma läheks Stern-Garage’sse (Datteln asukoht neil), neil kogemus ja võimalused ka diagnoosida/proovida....
Oleneb, kus su väljavaadatu on...

Düsseldorfis. Plaan järgmisel nädalal minna.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#35
SEPA maksed liiguvad EU siseselt 40 minutiga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#36
Niipalju kui tuttavad on rääkinud, siis eraisikust sakslane ikka läheb panka. Sularahaga kohale lähed, mõtlevad tegemist on kriminaaliga.
Vasta
#37
Endal vist sama asi ees G55 näol ja tõenäoliselt ka kohapeal netimaksega siis. Sulas tänapäeval jah vaadatakse imelikult-eriti kui nende jaoks Ida-Euroopast.
Seni 0 kogemust Saksast ostmisel kuid vahendajatele 1500-2000€ ka ei tahaks maksta.
Plaanis Saksast ise koju sõita-see ka kogemus. Ainult talve poole ei viitsiks-siis jääks juba kevadel peale.
Vasta
#38
(27-09-2019, 01:22 PM)Rolz Kirjutas: SEPA maksed liiguvad EU siseselt 40 minutiga.

See on päris optimistlik stsenaarium. Enamasti reaalsuses siiski peab arvestama poole pangapäevaga, max 1 pangapäevaga.

Välkmaksed liiguvad küll lausa sekunditega, aga selle eelduseks on, et nii maksja kui saaja pank on liitunud välkmaksete süsteemiga ning seal on max ühe makse summa 15k eur. Ehk kui ülekantav summa ületab selle summa ja mõlemad pangad on liitunud välkmaksete süsteemiga, siis on abiks maksete jagamine alla 15k juppideks.
Vasta
#39
(28-09-2019, 11:12 AM)Kaboom Kirjutas:
(27-09-2019, 01:22 PM)Rolz Kirjutas: SEPA maksed liiguvad EU siseselt 40 minutiga.

See on päris optimistlik stsenaarium. Enamasti reaalsuses siiski peab arvestama poole pangapäevaga, max 1 pangapäevaga.

Välkmaksed liiguvad küll lausa sekunditega, aga selle eelduseks on, et nii maksja kui saaja pank on liitunud välkmaksete süsteemiga ning seal on max ühe makse summa 15k eur. Ehk kui ülekantav summa ületab selle summa ja mõlemad pangad on liitunud välkmaksete süsteemiga, siis on abiks maksete jagamine alla 15k juppideks.

Minul hea kogemus LHV pangaga, olles auto koha peal üle vaadanud, saatis pank mulle EU kiirmakse vormi (PDF-is)m täitsin selle lüngad ära (müüja andmed) ja digiallkirjastasin. 40 min pärast oli müüjal raha kontol.
Suuremate juutpankadega asi keerulisem ilmselt.
PS Sularaha on EU-s lubatud 10000 EUR per nägu.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#40
Kui ma G63 ostsin kevadel Slovakkiast, siis varustasin ka ennast portsu sularahaga, et osa rahas sulas anda, mis aga osutuks täiesti ebavajalikuks (kulukas pealekauba ja müüja ei tahtnud seda eriti vastu võtta), kuna müüja arvutis tehtud "kiirmakse" (30 eurot) oli ca 30 minutiga Swedist kohal Slovakkia panka. Meil oli kokkulepe, et käime ARKis ja kindlustuses ära ja siis ma ootan niikaua kui raha kohale jõuab, aga olime toimetustega alles poole peal kui müüjal juba piiks-piiks käis ja raha tuli.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R230 SL55 US -> EU spec Joel. 0 2,308 17-04-2017, 12:40 PM
Viimane postitus: Joel.
  AMG avaldas 661-hobujõulise SL65 detailid indrek 6 4,001 22-07-2008, 11:22 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne