Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 200E 1991a probleem käivitamisega.
#1
Tere,

probleem käivitamisega nii külmast, kui soojast peast. Peab jubedalt kaua ketrama, ennem kui käima läheb. Kui auto on just seisma jäetud, siis läheb taas kohe käima. Tundub nagu küttetorust valguks kütus paaki tagasi ja ketrama peab sellepärast, et küte uuesti mootorisse jõuaks. Mis "jullas" võiks asi olla? Kas seal on mingi klapp või kütusepumbas mingi jama? Olen võhik auto alal, aga sai soetatud just see masin nädal tagasi ja natuke ka selle mõttega, et ise seda isendit näppida, kui vajadust peaks olema ja endale autoasjandust veits enam selgeks tegema!

Parimat

Raini
Vasta
#2
Vaata küünlad esimesena üle ja vaheta need. Kui süüte sisse paned hakkab kütusepump lööma?
Nö selle ketramine ajal, gaasi vajutamine muudab midagi?

Üldjuhul on kulunud süütesüsteemis(küünlad, juhtmed, jagaja) nendel autodel vead(lihtsamad), kui kütuse süsteemis siis ei käi need ei soojalt, külmalt, peale ja enne käivitamist.
Turbo
Vasta
#3
(21-08-2019, 08:54 AM)Tsikelman Kirjutas: Tundub nagu küttetorust valguks kütus paaki tagasi ja ketrama peab sellepärast, et küte uuesti mootorisse jõuaks.

Kui süüde sisse keerata, kas siis pump iniseb korraks?

.
Vasta
#4
(21-08-2019, 10:16 AM)sm. pelle Kirjutas: Vaata küünlad esimesena üle ja vaheta need. Kui süüte sisse paned hakkab kütusepump lööma?
Nö selle ketramine ajal, gaasi vajutamine muudab midagi?

Üldjuhul on kulunud süütesüsteemis(küünlad, juhtmed, jagaja) nendel autodel vead(lihtsamad), kui kütuse süsteemis siis ei käi need ei soojalt, külmalt, peale ja enne käivitamist.

Vaatan esialgu, kust uued küünlad saan, pidavat tellimuse kaup olema Eusa_doh
(21-08-2019, 08:26 PM)stihl Kirjutas:
(21-08-2019, 08:54 AM)Tsikelman Kirjutas: Tundub nagu küttetorust valguks kütus paaki tagasi ja ketrama peab sellepärast, et küte uuesti mootorisse jõuaks.

Kui süüde sisse keerata, kas siis pump iniseb korraks?

.

Jah, igakord, kui süüte sisse keeran siis kütusepump iniseb!
Vasta
#5
Kui pump lööb, siis vii auto Speedsterisse Hannese juurde, sest see "autoasjanduse - KJeti endale selgekstegemine" nõuab aastaid õppimist.

Küünlad, juhtmed, rootorid, kaaned jne tavalised hooldusosad vaheta muidugi enne ise ära, et tal pole lihtsate asjadega jamamist.
Aju tempi anduri saad kah ise üle kontrollida. (külmalt mingi 5 ja rohkem kilooomi, kuumalt mingi paar-kolmsada oomi)

.
Vasta
#6
Tagasivooluklapp ehk ?? katkine küttetoru?? võimalusi palju.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 64 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 331 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,445 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 438 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,632 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 314 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 345 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne