Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Autor Sõnum
raigosuur Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Pärnu
Postitus: #1
W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Tere,

Autoks siis W221, 3.2cdi 173kw mootoriga.

Järsematel kiirendustel jääb auto hetkeks mõtlema ca 3000 pöörde juures.
Vahet pole, mis käik või kiirus parasjagu autol on.

Umbes sarnane, nagu veojõukontroll takistaks vms.

Pärast "mõtlemisaega" kiirendab auto normaalselt.

Mootorituli, ega ühtki muud hoiatustuld ei põle, ei suitse samuti.

Ideid?
05-08-2019 01:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
supercharger230 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 84
Asukoht: Tartu
Postitus: #2
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
mul w220 s500 teeb ka selle ''mõtlemis'' hetke, kui kick alla vajutada.
07-08-2019 11:08 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
madis71 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 226
Asukoht: Ikla
Postitus: #3
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
ma tegelen just selle teemaga,omal on w211 E klass.Olen paar päeva teda STAR-iga ülekuulanud...on kõhklusi ja kahtlusi.Peax Teie masinatele ka juhtme sappa panema ja vaatama ja võrdlema natuke.Kas on samasuguseid väikeseid kõrvalekaldeid.

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Müüa Star C3
07-08-2019 10:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
supercharger230 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 84
Asukoht: Tartu
Postitus: #4
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Lao enda kõhklused julgelt lagedale (:
07-08-2019 11:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Saidil (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,262
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
Tasub adaptsioonid ära nullida aeg-ajalt.
Olen softi ka uuendanud värkseimaks, kuid võrreldes 5G-ga on ta ikka uimps.
7G ei sobi kohe kuidagi agressiivsemaks sõiduks.
Võrdluseks, 5ne kast töötab nii nagu peab, ei ole "segaduses olemise ja mõtlemise" kohti.

Every nerd becomes a superstar online...
08-08-2019 01:26 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,147
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #6
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Teema püstitusest ei saa aru, kas “mõttekoht” 3000rpm juures on enne/peale kickdowni.
Kui käiguvahetus on juba olnud vôi tuleb, pole adaptsioone môtet kustutada. Ja sellest kustutamusest ei saa ma üldse aru...kui mingi vahetus pole meelejärgi (näit. 2->3), on lihtsam konkreetset vahetust uuesti adapteerida.
08-08-2019 07:34 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,539
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #7
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
(08-08-2019 01:26 AM)Rolz Kirjutas:  Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
...

Ega siin pole tegu käigukasti kaitsva mootorivõimsuse programse vähendamisega käigu vahetumise hetkel, kui ühe käigu pakk juba ja teise oma veel libiseb? Tõsi, see hetk võiks kesta vaid pool sekundit, mitte sekundeid...

Perevaguni elu
08-08-2019 08:43 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mbw204 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 27
Asukoht: Eesti
Postitus: #8
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Ei ole ühegi 4-se, 7-se ega 9-se MB automaatkastiga sõitnud, mis pedaali põhja vajutamisel mõtlema ei jääks enne kiirendust. Isegi 7-se ja 9-se kastiga autodel rooli pealt labadega käike vahetades mõtles ikka väga pikalt.
08-08-2019 09:58 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,539
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #9
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Kui palju on "väga pikalt"?

Sa ikka adud, et mootori inertsi võitmine, käigu ümberlülitus hüdrosüsteemis ja sisselaskerõhu tõstmine võtavad reaalses elus sekundeid? Mida rohkem väsinud saan, seda rohkem...

Perevaguni elu
08-08-2019 10:39 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mbw204 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 27
Asukoht: Eesti
Postitus: #10
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.
(selle postituse viimane muutmine: 08-08-2019 11:31 AM mbw204.)
08-08-2019 11:31 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,539
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #11
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
(08-08-2019 11:31 AM)mbw204 Kirjutas:  Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.

Jälle üks õrnapõrnaline, kes ei saa küsimuse mõttest aru.Retard

Ma suudan selle teksti kõva häälega kahe sekundiga ära lugeda. Mis pole üldse palju nüüdisaegse turbomootori kohta. Kolmandiksekund kulub aktuaatorite liigutamiseks, teine kolmandik kuni sekund rõhu tõusuks ja siis alles hakkab mootor pöördeid tõstma. Kuniks rõhku pole tõstetud, ei anta ka lisakütust oluliselt. Sekund aga tiksub. Sama kolmandiksekund kulub käigukastis solenoidide liigutamiseks ja õli liikumahakkamiseks. Julgelt pool sekundit kulub selleks, et õlirõhk ühe käigu lülituse vabastaks ja teise ühendaks. Jälle pea sekund läinud. Ning natuke kulub aega ka selleks, et jõuülekande leevendusmuhvid ja rehvid suurenenud koormuse all uue asendi võtavad ja hakkavad autot edasi tõukama suurema intensiivsusega, kui enne. Enne paari sekundit kiirendust väga loota ei ole. Seda eeldusel, et pedaal lüüakse põhja Bruce Lee stiilis ja mitte sekundit venitades.

Kui viive on viis sekundit (mida võiks üsna vaimukast aja mõõtühikust eeldada), on seda selgelt palju. Ehk kuskil on rike. Kui veatuli ei põle, pole viga ohtlik. Mis omakorda tähendab, et seda autot peab üle kuulama Diagnostik, mitte veakoodikustutaja. Kus, mis ja miks, seda neti teel ei remondi. Küll on meil teema asjalike kodanike kontaktidega. Palun lahkesti tarvitada.

Mis puudutab seisukorda ja auto läbisõitu meie oludes, siis siin sõltub kõik säilitus- ja hooldustingimustest. Väga vähesed autod garažeeritakse konditsioneeritud õhuga ruumides. Enamus säärastest seisab kuskil katuse all.

Kuna me ei tea tootmisaastast, siis auto on parimal juhul kuus, halvimal kolmteist aastat vana. Igal juhul mitte uus.

Kui kõnealune 221 on sõitnud alla 20 kkm, siis tõenäoliselt on õlid läinud seismisest halvaks ja vajavad vahetust. Samuti mõjub rohke seismine meie kliimas halvasti igasuguste elektriühenduste kontaktidele. Ehk kehvemal juhul tuleb üle käia pistikud, vahetada õlid, uuendada tarkvara.

Või on kõnealune auto siiski rohkem sõitnud, kui 20 kkm?

Küsime üle need põhiasjad:
mitu ja kui erineva sõidustiiliga juhti autol on?
millal on vahetatud käigukasti õli ja -filter?
kas on tehtud adaptsioonide kustutamine?
kas auto kütusekulu ja suitsemise aste on "normis"?

Perevaguni elu
(selle postituse viimane muutmine: 08-08-2019 01:42 PM v6sa.)
08-08-2019 01:42 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mbw204 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 27
Asukoht: Eesti
Postitus: #12
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
(08-08-2019 01:42 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-08-2019 11:31 AM)mbw204 Kirjutas:  Väga pikalt on siis, kui sa jõuad mõttes autoga sellise vestluse peale pedaali alla vajutamist ja enne kiirendamist ära pidada:
Auto (A): "Oo, sa soovi kiirendada?"
Sina (S): "Jah"
A: "Kas oled ikka kindel, et soovid kiirendada?"
S: "Jah"
A: "Kui sa nüüd kohe jalga pedaalilt ei tõsta, siis ma kiirendan päriselt"
S: "Just"
A: "Ooook, hakkame minema siis!"

Loomulikult on võimalik kõik sellised autod saanideks nimetada muidugi- ka alla 20k sõitnud autod.

Jälle üks õrnapõrnaline, kes ei saa küsimuse mõttest aru.Retard

Ma suudan selle teksti kõva häälega kahe sekundiga ära lugeda. Mis pole üldse palju nüüdisaegse turbomootori kohta. Kolmandiksekund kulub aktuaatorite liigutamiseks, teine kolmandik kuni sekund rõhu tõusuks ja siis alles hakkab mootor pöördeid tõstma. Kuniks rõhku pole tõstetud, ei anta ka lisakütust oluliselt. Sekund aga tiksub. Sama kolmandiksekund kulub käigukastis solenoidide liigutamiseks ja õli liikumahakkamiseks. Julgelt pool sekundit kulub selleks, et õlirõhk ühe käigu lülituse vabastaks ja teise ühendaks. Jälle pea sekund läinud. Ning natuke kulub aega ka selleks, et jõuülekande leevendusmuhvid ja rehvid suurenenud koormuse all uue asendi võtavad ja hakkavad autot edasi tõukama suurema intensiivsusega, kui enne. Enne paari sekundit kiirendust väga loota ei ole. Seda eeldusel, et pedaal lüüakse põhja Bruce Lee stiilis ja mitte sekundit venitades.

Kui viive on viis sekundit (mida võiks üsna vaimukast aja mõõtühikust eeldada), on seda selgelt palju. Ehk kuskil on rike. Kui veatuli ei põle, pole viga ohtlik. Mis omakorda tähendab, et seda autot peab üle kuulama Diagnostik, mitte veakoodikustutaja. Kus, mis ja miks, seda neti teel ei remondi. Küll on meil teema asjalike kodanike kontaktidega. Palun lahkesti tarvitada.

Mis puudutab seisukorda ja auto läbisõitu meie oludes, siis siin sõltub kõik säilitus- ja hooldustingimustest. Väga vähesed autod garažeeritakse konditsioneeritud õhuga ruumides. Enamus säärastest seisab kuskil katuse all.

Kuna me ei tea tootmisaastast, siis auto on parimal juhul kuus, halvimal kolmteist aastat vana. Igal juhul mitte uus.

Kui kõnealune 221 on sõitnud alla 20 kkm, siis tõenäoliselt on õlid läinud seismisest halvaks ja vajavad vahetust. Samuti mõjub rohke seismine meie kliimas halvasti igasuguste elektriühenduste kontaktidele. Ehk kehvemal juhul tuleb üle käia pistikud, vahetada õlid, uuendada tarkvara.

Või on kõnealune auto siiski rohkem sõitnud, kui 20 kkm?

Küsime üle need põhiasjad:
mitu ja kui erineva sõidustiiliga juhti autol on?
millal on vahetatud käigukasti õli ja -filter?
kas on tehtud adaptsioonide kustutamine?
kas auto kütusekulu ja suitsemise aste on "normis"?

Tänan meditsiinilise diagnoosi eest- üks arstil käimine tänu autofoorumile jääb jälle tegemata. Aga eks see ongi nii, et kui argumendid saavad otsa, tuleb ikka isiklikuks minna. Mina ei ole teemaalgataja, aga enda rantimisega soovisin lihtsalt natuke maha rahustada selles osas, et MB vahetabki käike aeglaselt.
08-08-2019 03:27 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,539
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #13
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
(08-08-2019 03:27 PM)mbw204 Kirjutas:  ...
Aga eks see ongi nii, et kui argumendid saavad otsa, tuleb ikka isiklikuks minna.
...

Hmf, ma nagu ei üritanud küll kellegi solvamist, vaid tõdesin fakti. Et konkreetse küsimuse peale: mitu sekundit? tuli vaid turunduslikku mulli. Küll üsna amüsantselt kirjapandut, kuid siiski täiesti kasutut diagnoosimiseks.

Siinkohal tuleb meeles pidada, et kui Top Fueli dragsteritel on jummalast OK käiguvahetus 0,2 sekundiga, siis essklassi passasiirid ilmselt pahandavad üksjagu murtud kaela üle. Mida ka tehas tarkvara kirjutades on silmas pidanud.

Aga ikkagi - kui pikk see häiriv viive siis on? Sekund? Kaks? Viis? Viisteist?

Meite Rrroheline oma 5G kasti ja krusamootoriga on üks tuim loomtükk, aga kui gaasipedaal põhja lüüa, siis nii kolme sekundiga on tüdruk undruku kaenlasse kröötsinud, kõhu sisse tõmmanud ja lidib ägedasti minema. Enamasti nii ägedasti, et pööretel tõmmatakse kolmnurga vilkudes mootoril võimsust maha. Sellest ajast enamus kulub mootoril rõhu tõstmiseks. Kui see kord tekib, siis on minek.

Perevaguni elu
(selle postituse viimane muutmine: 08-08-2019 05:23 PM v6sa.)
08-08-2019 05:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,300
Asukoht: Tõrva
Postitus: #14
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Ilmselt mul auto kast kulunud ka aga 7 käiguline läheb tunduvalt uimaselalt kohalt minema kui 5 käiguline. Hetkel oman mõlemat tüüpi kastiga autosid, hea võrrelda.

Naftapress.
08-08-2019 06:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,147
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #15
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
7G stardib E/C seades teise käiguga, kui mälu alt ei vea.
08-08-2019 07:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
supercharger230 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 84
Asukoht: Tartu
Postitus: #16
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
5 käiguline teeb sama. C peal stardib teise käiguga.
08-08-2019 09:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
pirnikas Ära (0)
Huviline

Postitusi: 54
Asukoht: Tartu
Postitus: #17
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Vaheküsimus. Kuidas ja kes oleks pädev Tartu kandis adaptsioone nullima? Peale kasti remonti on n.ö tuurid maha keeratud kastil , nagu sõidaks 50 km/h 7 nda käiguga.
On siin kandis pädevaid inimesi ülevaatama?
W221 , 320cdi , 2009a.



(08-08-2019 01:26 AM)Rolz Kirjutas:  Muidugi peab mainima, et see 7G kast on ise ka paras uimps.
Tasub adaptsioonid ära nullida aeg-ajalt.
Olen softi ka uuendanud värkseimaks, kuid võrreldes 5G-ga on ta ikka uimps.
7G ei sobi kohe kuidagi agressiivsemaks sõiduks.
Võrdluseks, 5ne kast töötab nii nagu peab, ei ole "segaduses olemise ja mõtlemise" kohti.
08-08-2019 11:28 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,147
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #18
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Adaptsioone suudab Stariga kustutada iga hiirt käsitseda mõistev seltsimees, see ei nõua mitte mingeid teadmisi...
09-08-2019 07:00 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mbw204 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 27
Asukoht: Eesti
Postitus: #19
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Adaptsioone saab ise ka resettida: https://www.youtube.com/watch?v=PCqYZpwbmgc
09-08-2019 09:47 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raigosuur Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Pärnu
Postitus: #20
RE: W221 S320CDi "mõtleb" kiirendusel
Tulles tagasi siis nüüd minu kui teemaalgata probleemi juurde, siis täpsustuseks tundub mulle, et probleem on siiski mootori "mõtlemisega".

Umbes sarnane tunne, nagu turbo viivitus.
09-08-2019 03:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 5 264 02-12-2019 02:43 PM
Viimane postitus: laf1247
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 9 2,403 17-10-2019 09:16 PM
Viimane postitus: Harrikald
  W221 kaamera mikeml400 0 443 23-09-2019 12:04 PM
Viimane postitus: mikeml400
  W221 käigukast mikeml400 2 494 23-09-2019 10:16 AM
Viimane postitus: mikeml400
  W221 HARMAN GARDON Võimendi Raiki 1 611 29-08-2019 03:11 PM
Viimane postitus: Laur
  W221 S320CDI 2006 Spidomeetri plokk elekter kaob ära Blizzard515 0 500 08-08-2019 07:55 PM
Viimane postitus: Blizzard515
  w221 3.0 173kw suitseb allan.a 8 1,636 30-07-2019 11:50 AM
Viimane postitus: Mbclk200
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 13 4,298 08-04-2019 11:34 AM
Viimane postitus: Kris535
  W221 S320cdi tossab FSR 8 2,395 02-04-2019 04:48 PM
Viimane postitus: FSR
  w221 fl märgituvastus KsenoonE 0 967 14-01-2019 11:42 PM
Viimane postitus: KsenoonE

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog