Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 E320 - canyondrift
Autor Sõnum
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 683
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #1
W211 E320 - canyondrift
Tere, tere, mersupere!

Aega on palju mööda läinud kui saab jälle kirjutada mersuteemadel. Pikalt peres olnud auto on ka läinud teist teed kui esialgu plaanis oli ja vahepealsest Toyotast sai küll nii siiber, et...

Soetasin omale mõned kuud tagasi ühe kauaotsitud Mercedese. Kuna Eestist vajalikku ja korralikku isendit ei leidnud, siis otsisin aktiivselt välismaalt. Välismaal sai otsitud mööda enamikke tuntud ja vähemtuntud autosaite. Üks ikka kehvem kui teine ja just sellise varustusastmega, mis ka meeldiks - ei leia mitte midagi. Leedus tava õlivahetuse käigus maha keritud mõnedsajad tuhanded ka sinnapoole väga jalga seadma ei kutsunud.
Samas, leidsin ikkagi pika otsimise lõpuks ühe sobiva eksemplari Hollandist. Asus Hollandi mingisugusel automüügi platsil ja täiesti ausalt, otse Hollandist ostetud, sõitnud alates aastast 2006 seal, olnud 2 omanikku ja kui läbisõidu registrit vaadata, siis on kõik loogiliselt korras.
Tegin siis kiire taustauuringu, tundus kõik OK, VIN decoder näitas häid varususelemente ja nii ma lennupileteid otsima asusingi.
Kohale minnes muidugi oli lugu veidi kehvem kui arvasin, aga eks ~397 000 km jooksul on saanud ńii mõndagi juhtuda. Kerel paar kriipsu, kellegi võtmerage, mõned väikesed mõlgid ja B osa stanged. (Järelikult väikesed avariid ikkagi on olnud)
Automüüjaga peale kokkulepet tegi tema ära hoolduse, pidurid, veermikus ÜV-l probleemi tekitanud jubinad ja muidugi ka värske Hollandi ÜV.

Sain auto kätte ja ilma midagi teadmata, asusin kohe 3000km pikkusele teekonnale, Hollandist - Kesk-Saksamaale ja sealt edasi koju.

Sõit sujus hästi - kuigi ühe veaga. Intercooler oli alt katki - ehk siis 165kW mis on sellele välja loositud, ei olund kuigi mitte see. Ei saanud suurest eufooriast ka kohe ostuhetkel aru ja ÜV tahmatest ei näitanud ka midagi valesti olevat. Selle sain kodus olles korda, ostsin lihtsalt kasutatud uue.

Auto igatahes parajalt hea varustusega:
038MSN
VIN: WDB2112221B001102

Model E 320 CDI
Engine 642920 40 222253
Transmission 722902 00 764016
Order Number 0 6 553 46212
Order Location NETHERLANDS
Interior AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. (821A)
Paint 1 BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT (775U)
Release Date 2006-06-28
Delivery Date 2006-06-29
Code Description
06N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
182 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC
201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
231 GARAGE DOOR OPENER
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
297 SUN BLIND IN REAR DOORS LH AND RH
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
395 LINGUATRONIC - DUTCH
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
474 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
481 UNDERSHIELDS
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
550 TRAILER COUPLING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
553L NETHERLANDS
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT
807 YEAR OF MODIFICATION
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
882 INTERIOR SAFEGUARD
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A45 O-SHIFT PLATE WITH VGS2
F211 SERIES PRODUCTION 211
FS COMBI - VEHICLE
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
R01 SUMMER TIRES
R11 LA 17" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

Otsisin pikalt just universaali, Distronicu, Airmaticu, kliima ja mäludega istmega varianti. Igal autol oli midagi puudu - see oli aga õige.

Miks siis ikkagi need lisad? Vastust väga ausat polegi, Airmatic (mis on kõigi vaenlane) tundus olevat hea lisa, mida järgi proovida. Distronic lihtsalt mugavus ja eks muud kaasatulevad jubinad - igaüks on omaette väärt.
Kolmeliitrine V6 liigutab seda kere ka normaalselt ja 7 käiguline kast teeb maanteekuluks ~6,5l/100km, niiet täitsa talutav on ka sõita.

Aga - ei ole head ilma halvata.

Airmatic nagu ikka kõigil - tembutab veidi. Ühesõnaga, tagaots on maas, esiots on hea. Täiesti lambimomendil otsustab, et oleks vaja tagaots maha lasta. Kõigepealt vasak pool, siis parem ja vahest saab nädalaid probleemita hakama, vahepeal teeb ka 30-min seismine oma langetustükli ära.
Plaan on nüüd igatahes ette võtta süsteemi süvauuring, aga kas ja kes teeb kalibreerimist?

Tagaluuk on automaatne ja vahepeal on hajameelne ja ei sulgu korralikult. See tuleb siis halvasti reguleeritud tagaluugist (mis ka enne kiiremini sõites õhuvihinat tegi) ja lukuvastusest. Saaks aega see ära reguleerida, oleks asi veidi parem. Automaatne pagasikate toimib ka ilusti, ainult katte enda sees olev vedru on ajaga ilmselt veidi surnud. Plaanin seda kuidagi peale keerata kui kannatab.

Parempoolne peegel on vahetatud ja mitte isetumeneva vastu - kas sellel üldse on parem isetumenev või on ainult juhipoolne. Mersut teades, siis sellist varianti ei saa olla, et parem pole isetumenev, aga mine sa tea. Ehk keegi teab selle kohta rohkem?

Tagumine kojamees alguses ei töötanud - selle määrisin ära ja nüüd on jälle korras.

Topsihoidja vedru oli ka katki - asendasin selle keerdvedruga. Pole küll päris see, mis lootsin, aga nüüd on töötav asi ja nupule vajutus isegi teeb midagi - enne pidi jõuga välja kakkuma.

Kui need vead välja arstida, siis on väga hea auto ja mulle sõita meeldib. Õhkvedrustus on ka asi, millest kuidagi loobuda ei tahaks ja hambad ristis tuleb see ikkagi korda teha ja vead üles otsida.

Panen paar hädist pilti ka kui auto veel transiitnumbritega oli.

PS: Enne oli vale VIN saanud Eusa_wall

[Pilt: 0112130819b3705.jpg]
[Pilt: 011213082163ccb.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 11-07-2019 06:50 PM canyondrift.)
09-07-2019 11:08 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,513
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #2
RE: W211 E320 - canyondrift
Viisakas nähtamatu lääpsilm.

Kas tagaluuk avaneb ka elektrijõul?

Perevaguni elu
10-07-2019 10:18 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,134
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #3
RE: W211 E320 - canyondrift
Datacardi järgi pole sellel AIRMATIC...
10-07-2019 10:54 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Cane Ära (1)
Huviline

Postitusi: 196
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: W211 E320 - canyondrift
(10-07-2019 10:54 AM)onu_siim Kirjutas:  Datacardi järgi pole sellel AIRMATIC...
Distronicut ka mitte
10-07-2019 08:29 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,513
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #5
RE: W211 E320 - canyondrift
Siiski-siiski:
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL

Perevaguni elu
10-07-2019 10:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,250
Asukoht: tallinn
Postitus: #6
RE: W211 E320 - canyondrift
hinnaks ?

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
10-07-2019 11:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 683
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #7
RE: W211 E320 - canyondrift
VIN oli vale, nüüd peaks korras olema...

Luuk on automaatne - elektriline, airmatic on (ees on padjad) ja distronicu V6sa juba tõi välja.

Hind oli Eesti keskmine - läbisõidu järgi kindlasti liiga kallis.

Kuidas sellele WIS-ile muidu juurde peaks saama? Minu kaart seal grammigi ei tööta ja kuhugi ligi pole saanud.

Peaks ka omale mingi pädeva diagnostika tarkvara/riistvara hankima... Mõtlen siin pikemalt juba Star-i soetamise peale - Mercedes ju muud väga midagi ei tunnista.

Õhu puudumine tagaosast on jätnud mulle sellise mulje, et tagumiste patjade kõrgusandur on kuidagi surnud. Auto muidu hommikul, kui tagaots maas on, ei ütle et raising wehicle. Järelikult arvab, et kõik padjad on täis. Rõhuandurit ju neil ei ole?
Kes on kokku puutunud selle süsteemiga, siis varuosakoodid tunduvad kõigil kolmel anduril samad - on need omavahel vahetatavad?
Tagaosa varras on terve - see on üle vaadatud. Ainuke asi, et mingis sordis rooste oli varda liikumist takistamas. Peale õlitamist on asi jälle liikumas, aga varras ja kogu kerekinnitus tundus meeletult vedel.
(selle postituse viimane muutmine: 11-07-2019 08:33 PM canyondrift.)
11-07-2019 06:54 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,639
Asukoht: Norra
Postitus: #8
RE: W211 E320 - canyondrift
Mercedes Launch diagnostikat ei võta omaks? See oleks hea universaalne lahendus.
11-07-2019 10:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,250
Asukoht: tallinn
Postitus: #9
RE: W211 E320 - canyondrift
saan täpsemat hinda kitjutada ? mulle helistati minu universaali kohta juba mitu korda , aga alla ma ei anna ka

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
12-07-2019 12:58 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: W211 E320 - canyondrift
(12-07-2019 12:58 AM)arturmalcik Kirjutas:  saan täpsemat hinda kitjutada ? mulle helistati minu universaali kohta juba mitu korda , aga alla ma ei anna ka

Mis see sulle annab? Ma sain nii aru, et see auto siin teemas on tõestatud ja üsna väikese läbisõiduga. (30t aastas on vähe)
Sinu oma ei tea keegi ja armatuur vaikselt tolmub, sest keegi töötles odava silikooniga...

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 12-07-2019 08:46 PM stihl.)
12-07-2019 03:16 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Marksus Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
RE: W211 E320 - canyondrift
WIS sain aru et olegi enam saadaval klubilistele, ainult EPC jäi alles.
Ja muidu parempoolne peegel ei tumenegi. Kui viitsid nikerdada, siis otsi inglise auto pealt peegel ja usun, et kui Stariga natuke uksemoodulit näperdada, siis saab selle tööle ka.

Ja omalt poolt soovitan Star süsteemi kui vähegi huvi on. Mina sain vist kuskil 300€ eest paar aastat tagasi hiinast komplekti.
Minu oma viimasel ajal enam väga kasutust ei leia, kuid ikka on hea näiteks peale uksepolstri eemaldamist igasugused jäljed ära pühkida.
12-07-2019 09:49 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 683
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #12
RE: W211 E320 - canyondrift
Ja saingi teada, milles tagaotsa vajumise probleem seisnes.
Ajasin auto pukkidele, näperdasin andurit ja õige pea kui andur oli tõsteasendis ja kompressor padja täis lõi, käis susin ära ja enam survet vasakul padjal polnud.
Selge siis, padi läks.
Kiire otsing avarustest ja sain kasutatud padjad 2 tk. Ära vahetatud ja nüüd jälle kõik normis.

Võtsin ka katkise lahti, et uudishimu kustutada ja eks neil ongi oma põhimõtteline eluiga. Kui kummi osa vaadata, siis umbes 1/4 oli pealt mõrane ja seest pmst täis ring. (jah, võtsin kummikoti täiesti lahti). Nüüd tahaks näha, et mis elektroonika poolt toimub, et mis klapid padjal on. Kummikoti on ise õhukese seinaga, umbes 1,5mm ja riidega armeeritud. Iseenesest on need lihtsad asjad, aga eks aeg teeb oma töö.

Õhust loobuda ei tahaks, kui toimib siis toimib hästi. Nüüd oleks vaja ainult vb andurid kalibeerida, et kõik õigel kõrgusel oleks.
17-07-2019 05:58 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,134
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #13
RE: W211 E320 - canyondrift
Kalibreerimine on vajalik aju ja kôrgusandurite vahetuse puhul. Muul juhul ärge palun torkige!
18-07-2019 07:59 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
canyondrift Ära (8)
MB Klubi liige

Postitusi: 683
Asukoht: Tallinn/Antsla
Postitus: #14
RE: W211 E320 - canyondrift
No nina on ikka veidi rohkem lennus kui võiks olla - selle võiks kalibreerimine ikka paika keerata.

Ega probleemidest ei pääse - kui õhk korras, siis mõtted liiguvad järgmise pulli suunas.

80km/h +10 teeb midagi vilinat - just tagant otsast. Loodan, et see ei ole differ, aga suure tõenäosusega on. Mida koormus suurem sellel kiirusel (ala tõus vms), seda valjem hääl. Kui keegi suudab ka siit kinnitada, et mu mõte vale ei ole (vahepukki pole ka proovinud), siis hakkan uut diffrit otsima. Mis selle ülekanne on - netist leidsin 2.6X ülekandega. Kas tõesti nii ränk lõppülekanne?

Hakkasin ka mõtlema taga luugi avamise ja sulgemise peale. Nimelt imelik veidi, et luuk läheb lõpust pauguga kinni (kardin liigub, aga ragiseb - võtan lahti ja määrin ära) ja kui luku vastus ei olnud auto jaoks piisavalt heas asendis, siis luuk kinni ei läinud. Reguleerisin vastust - sain veidi paremaks, aga see on ju Mercedes ikkagi. Kas nendel automaatsetel luukidel on ka softclose funktsioon? Peaks nagu olema... (varuosakoode sellele lukule on päris mitu)
Lugesin ka muid foorumeid ja leidsin et lukk võib tõesti olla probleemne. Eks võtab lahti ja vaatab mis viga - kui üldse midagi, aga see lõpuks käiv mats viitab ilmselt väsinud gaasiamordile.

Leidsin sellise õpetuse gaasiamordi vahetuseks - ei tundu eriti keeruline: https://workshop-manuals.com/mercedesben...age_17742/

Panen omale ka siia varuosakoodid mida ka kataloogid ära tunnevad:
A 211 740 01 36 - Luugi tõmbemehanism/lukk
A 211 980 11 64 - Luugi amort vasak
A 211 980 07 64 - Luugi amort parem
(selle postituse viimane muutmine: 14-08-2019 08:58 AM canyondrift.)
14-08-2019 08:47 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
madis71 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 225
Asukoht: Ikla
Postitus: #15
RE: W211 E320 - canyondrift
Mis puudutab nüüd tagumiseosa allalaskmist lambist siis ise mässasin ka selle teemaga(w211 2003 ja mitte airmatic)Mul peksis segast patjade juhtblokk,mis asub kõrvalistuja jalge all.Tõmba matt ülal täärest 90kraadi lahti ja siis näed katteid mille all veel teised juhtblokid.Vahetasin bloki ära ja sai lahendatud.
PS:Stariga sain jälile et plokil sisemine viga(internal fault,koodi ei mäleta enam)
teenindusemehed tahtsid koguaeg aga patju vahetadaEusa_wall

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Müüa Star C3
(selle postituse viimane muutmine: 14-08-2019 01:01 PM madis71.)
14-08-2019 12:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,250
Asukoht: tallinn
Postitus: #16
RE: W211 E320 - canyondrift
(17-07-2019 05:58 PM)canyondrift Kirjutas:  Ja saingi teada, milles tagaotsa vajumise probleem seisnes.
Ajasin auto pukkidele, näperdasin andurit ja õige pea kui andur oli tõsteasendis ja kompressor padja täis lõi, käis susin ära ja enam survet vasakul padjal polnud.
Selge siis, padi läks.
Kiire otsing avarustest ja sain kasutatud padjad 2 tk. Ära vahetatud ja nüüd jälle kõik normis.

Võtsin ka katkise lahti, et uudishimu kustutada ja eks neil ongi oma põhimõtteline eluiga. Kui kummi osa vaadata, siis umbes 1/4 oli pealt mõrane ja seest pmst täis ring. (jah, võtsin kummikoti täiesti lahti). Nüüd tahaks näha, et mis elektroonika poolt toimub, et mis klapid padjal on. Kummikoti on ise õhukese seinaga, umbes 1,5mm ja riidega armeeritud. Iseenesest on need lihtsad asjad, aga eks aeg teeb oma töö.

Õhust loobuda ei tahaks, kui toimib siis toimib hästi. Nüüd oleks vaja ainult vb andurid kalibeerida, et kõik õigel kõrgusel oleks.

Nende kasutatute patjadega tuleb sama
jama . olen 3 aasta jooksul kaks korda vahetanud juba neid . nüüd sain taastatuid ja garantii 2aastat

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
15-08-2019 01:06 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 93 49,298 17-09-2019 09:14 PM
Viimane postitus: väikemees
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 0 546 17-07-2019 09:27 AM
Viimane postitus: Eero_S
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 422,059 04-06-2019 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 2,266 18-03-2018 09:29 PM
Viimane postitus: Laur
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 34,358 11-03-2018 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 110 76,177 18-11-2016 01:08 AM
Viimane postitus: Eero_S
  W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 andrjuha84 12 9,043 03-09-2015 11:14 AM
Viimane postitus: Black66
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 45,425 30-04-2015 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 17,657 25-05-2014 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  MB E320 CDI T, S210, 2000 - Toomaz Toomaz 45 38,554 19-08-2013 04:36 PM
Viimane postitus: Harry

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog