Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
#1
Minu W124 3,0 603.960 turbodiislil hakkasid värskelt suretusega probleemid. Süüdet välja keerates ei sure välja või sureb "aeglaselt".

Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

Otseseid õhulekkeid ei leia. Suretusklapp toimib käsipumbaga nii otse imedes, kui ka (pidurivõimendi vooliku hargnemisest, mis läheb süütelukku) läbi süüteluku imedes. Ilmselt süsteemis on aga hõrendus väiksem.

Kogu ülejäänud vaakum (tuled, pidurivõimendi, kesklukk, käiguvahetus, ortopeediline iste) toimib probleemideta.

Kui suur peab olema hõrendus süsteemis? (kui kellaga mõõta?)

Kõige tõenäolisem nõrgim lüli on minu arvates suretusklapp ise. Minu mälu järgi vanasti süüde väljas oli suretushoob tugevalt üleval, nüüd liigub suht kerge vajutusega alla (süüde väljas)
Vasta
#2
(28-05-2019, 11:07 AM)Priit Kirjutas: Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

No siis on ju selge, et vaakum paneb kuskilt "minema".

Nõrk rõhk peale, fairiga spreipudel kätte ja leket otsima. Kui mullid leiad, on bingo.
Ega seal muud pole, sest W124-ja raud on ikka väga lollakalt igikestev. Kumm, see ja jah, ajaga kipub pehmenema.

Palju see vaakum seal olema peaks, ei tea, no mingi 0.5 ma pakun, mingi hiigelsuur ta ei ole.
Ei viitsi manuaali ka lappama hakata, see on tunnine töö.

.

Vasta
#3
(28-05-2019, 02:25 PM)stihl Kirjutas:
(28-05-2019, 11:07 AM)Priit Kirjutas: Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

No siis on ju selge, et vaakum paneb kuskilt "minema".

Nõrk rõhk peale, fairiga spreipudel kätte ja leket otsima. Kui mullid leiad, on bingo.
Ega seal muud pole, sest W124-ja raud on ikka väga lollakalt igikestev. Kumm, see ja jah, ajaga kipub pehmenema.

Palju see vaakum seal olema peaks, ei tea, no mingi 0.5 ma pakun, mingi hiigelsuur ta ei ole.
Ei viitsi manuaali ka lappama hakata, see on tunnine töö.

.
pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#4
Kesklukk ja ortoiste on elektripumba peal. Aga tuled on küll sama vaakumil.

Vaata üle süüteluku taga oleva vaakumklapi külge minevad kummivoolikud - need kipuvad ää ikalduma. Plastkõrred ise on kestvamad.
Vasta
#5
(29-05-2019, 01:33 AM)arturmalcik Kirjutas: pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse

Kui sul ei tule, siis pöördu meestearstile.

Ja ma olen kursis, et seal vaakum on. Või mida sa öelda tahtsidki?

.

Vasta
#6
Peale käsipumbaga katsetamist ei sure enam ka pööretega välja. St tõenäoliselt suretusklapi enda membraan on vigane ja liigub ainult suure alarõhuga. Turbokal erinevalt vabalthingavast selle klapi vahetus on kehvem halvema ligipääsu pärast.

Homme saab äkki vaakumtestrile ligi, et katsetada.

Ps kast vahetab käike ka suurepäraselt.
Vasta
#7
(29-05-2019, 03:56 PM)stihl Kirjutas:
(29-05-2019, 01:33 AM)arturmalcik Kirjutas: pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse

Kui sul ei tule, siis pöördu meestearstile.

Ja ma olen kursis, et seal vaakum on. Või mida sa öelda tahtsidki?

.
fairyga ei saa sealt mitte midagi kontrollida
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#8
(30-05-2019, 01:30 AM)arturmalcik Kirjutas: fairyga ei saa sealt mitte midagi kontrollida

Sa ei loe korralikult, kui torustiku väike rõhk tekitada, saab fairyga kontrollida küll.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Kutsekooli diagnostikute tester kinnitas kahtlust, et vaakumiga on kõik korras, aga ksp suretusklapp (vaakumklapp) on ise surnud.
Vasta
#10
Sain lõpuks kah aru, mida nad selle vaakumtestriga siis teevad - pumpavad mingi väärtuse peale ja siis jätavad ööseks seisma.

Hommikul tulevad garaaži, nendivad, et vaakum on kadunud. Järelikult kuskilt lekib.

..

SIIS teevad foorumisse postituse, et kuidas leket leida.
Saavad teada, et fairiga saab, kui sinna 0,5 barri rõhku sisse lasta. (torustiku tervise seisukohast pole ju vahet, kas seal on -0,5bar VÕI +0,5bar)

Ma olen sellel fairi meetodil isegi mingit 1962a Cadillaci kliimaautomaati remontinud, sel ei töötanud mitte ükski klapp ega kraan elektriga ja kõik toimis vaid vaakumi pealt...Mingi pikk termotraat avas juhtvaakumi kraani ja sulges vajadusel.
Tööle sain.

........

Edit: kui siin viga leitud, siis on kõik ok. Surnud asju pole mõtet auto küljes hoida.
Vasta
#11
Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale. Antud suretusklapil poleks Fairyga saanud midagi kontrollida (sisemine membraan, lekked ilmselt ksp korpusesse), küll on see hea idee voolikute jaoks.

Testriga saad ka voolik-vooliku kaupa kontrollida. Ja ei pea ööd ootama. Kui rõhk alles ööga langeb, siis Sa sõites ilmselt viga ei märka, sest kõik toimib.

Testri kellaga sai ka seda kontrollida, et süüdet välja keerates tekkis voolikusse (enne klappi) korralik hõrendus, st süüteluku ühendused on samuti välistatud.
Vasta
#12
(30-05-2019, 04:45 PM)Priit Kirjutas: Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale.

Tõsi ka wõi? Eusa_wallEusa_wallEusa_wall

.

Vasta
#13
Ära pead ära löö Eusa_naughty
Väike käsipump (ühe käega pumpamiseks), mille küljes on kell hõrenduse mõõtmiseks
Vt näiteks siit https://youtu.be/tGLdQ3z6BG4?t=212

(31-05-2019, 09:01 AM)stihl Kirjutas:
(30-05-2019, 04:45 PM)Priit Kirjutas: Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale.

Tõsi ka wõi? Eusa_wallEusa_wallEusa_wall

.

Vasta
#14
Normaalsel "urkal" on sarnane pump, ainult töötab mõlemat pidi Vaakum või rõhk.
Rõhu tekitamise võimalusi isegi ilma "spessal" tööriistata on küll nii palju kui fantaasiat on.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Thumbsup
Ps kutseka pump mälu järgi oli ainult "imemispump", aga võin ka eksida.
Ps Fantaasia osas 100% nõus Eusa_angel
(31-05-2019, 04:11 PM)Laur Kirjutas: Normaalsel "urkal" on sarnane pump, ainult töötab mõlemat pidi Vaakum või rõhk.
Rõhu tekitamise võimalusi isegi ilma "spessal" tööriistata on küll nii palju kui fantaasiat on.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 63 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,632 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 700 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 519 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 695 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne