Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212, OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
#21
Hei,
Ma selle ketivaliku osas ei oska aidata, kuid soovin veelkord tänada, et teemat üleval hoiad, sest selle mootori kohta saab tulevikus veel palju teemasid olema ja kogemuste vahetamine on kõigile abiks. Ketti ja pinguteid tasub kindlasti vahetada ja anna teada, kas läheb heaks või mitte.
Suure tõenäosusega saad asja korda, aga kui siis ka käivitusheli ei parane, soovitan manomeetriga õlirõhku mõõta (plokikaane eesotsas on selleks koht olemas) ja kaeda, mis manomeeter kuni lagina kadumiseni näitab. Kui rõhk tekib hetkel kui lagin kaob, on tegu õlist tühjaks vajuva õlifiltrikojaga. Aga usun, et ketiteema toob juba enne seda loodetud lahenduse. Smile

Parimate soovidega,
Tauno
Vasta
#22
Nii.

Tänase seisuga kett vahetatud. Saan öelda, et mure lahendatud. Käivitud vaikne, jõnksutamine kadunud, mootor toimetab ühtlaselt. Meel hea. Lisaks sai putitatud pisut jahutust, vahetatud mõned tihendid, mis lekkisid. Keegi oli seal kurja vaeva näinud, aga vaeseke ei olnud leidnud õiget kohta üles. Lisaks sai korda ventilaatori probleem. Arvuti näitas kondi rõhu anduri viga. Tõmbasin süsteemi tühjaks, vahetasin anduri, no elementaarne ju. Midagi ei muutunud, aga juhe oli hoopis katki pistikust. Homme täidan uuesti.
Kahjuks peale tänast remonti, kui teenindusest hakkasin ära tulema, kuvas monitor active bonnet malfunction. Oli juba õhtu, ei hakanud enam jamama, aga tegelema peab. Lisaks mõne aja tagasi hakkas järjest tihedamini põlema airbagi tuli. Veaks mõlemad turvavöö kinnituse andurid. Pidi olema suht tihe viga, probleemiks katkised juhtmed pistiku juures. Peab kontrollima ja vahetama.
Rohkem nagu vigasid ei olegi. Ühe sõnaga nagu hakkab looma.

H.
Vasta
#23
Imelik värk nende elektri muredega.
Active bonnet viga hakkab järjest tihemini kaduma,......ei tea millest tuli, aga ehk üks hetk enam ei kuva ennast. Elame näeme. Arvutiga peab paaritama niikui nii.
Halvem on lugu selle airbagi tulega ja turvavöö kinnituse indikaatoriga. Auto näitab nende mõlemi viga.
Mulle tundub, et need töötavad. Kui pistikust mõõta, kinnise turvavööga on 100ohm, mis peaks üldiselt olema hästi. Lahtisega ei näita midagi....see on kahtlane, sest kuskilt lugesin, et peaks olema 400. Ok, see polegi probleem, sest kui on turvavöö kinni ja 100ohmi, siis ei tohiks see rike kindlasti olla.
Võib eeldada, et siis on rike teisepool kaablit.... moodulis. Vähe tõenäoline, aga siiski võimalik.
Kas keegi hea inimene omab infot ja on nõus seda ka jagama, kus see moodul on või äkki kellelgi vedeleb kapi äärel, selle kohta el. Skeem. Ääki seal vahel veel pistikuid.

H.
Vasta
#24
Kus mootoriketi vahetada lasid ja mis see ka maksis?
Vasta
#25
Hommik.
Lasin vahetada Pärnus, Remoton OÜ. Kett oli 139, koos saba ja sarvedega, töö 190. See polnud ainult keti ja rataste vahetus.

H.
Vasta
#26
Kas tead mis firma kett sulle pandi?
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#27
Tere!

Ikka tean.

Tellisin Aero Motorsist

36593 / FEBI BILSTEIN Juhtketi komplekt

71-40438-00 / REINZ Tihend, klapikaan


H.
Vasta
#28
Tere.
Ei hakka uut teemat tegema, kasutame olemasolevat.
Igastahes see varem kirjeldatud pöörete "kõikumine" pole siiani kadunud, pole läinud ka hullemaks. Aga ajab närvi veidi. Kord teeb, siis mitte. Raske nii ju jälile saada. Täna pisut pusisin. Raili rõhk kõigub umbes 180-400 bari vahel. Järgmisel hetkel töötab ühtlaselt ja rõhk umbes 280bar. Järgmisel suvalisel hetkel jälle ebaühtlane. Olen üritanud seost leida temperatuurist... aga vist mitte. Kliima oli ka välja.
Aa, vigasid auto ei tea olema.

Äkki kellelgi mõned näpunäited, ehk saab korda selle.

H
Vasta
#29
küttekoguse regulaator?
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Vasta
#30
njaa, Sinu jutus on iva...

H.
Vasta
#31
Googles surfates jõudsin ka pigem rõhu reguleerimise juurde. Seda vahetust on neil mootoritel ette tulnud

H.
Vasta
#32
Tahaks tänada teema algatajat ja kaasamõtlejaid.

Ostsin w204 sama 651 mootoriga 125kw variandi, 2500 km sõitnud ja samad hädad. Autol ls 320 tuhat.
Vahepeal tühikäigul hakkab lonkama/puterdama ja olen täheldanud ka tahhomeetri seieri kerget kõikumist püsikaga sõites sirgel teel, kõigub ja siis ei kõigu jälle.
Hommikul külma mootoriga klõbiseb paar sekki ja kui sõitma hakkan siis nagu auto isegi kõigub kergelt (justkui sõidaks lainelisel teel) sooja mootoriga ei ole häda, aga kõikumine aegajalt jääb.
Ise otsin kohta kus ketivahetusse minna Tallinnas?. Esimene Mercedes-Benz elus. Olgem ausad, eks majanduslik olukord sunnib ka rohkem vaeva nägema remondikoha leidmisel.
Vasta
#33
Tere.

Minul selle pöörete kõikumise vastu tühikäigul aitas A6510740084 "junni" vahtemine. Selle vahetamine koduselt on tehtav.....esimene kord tellisin kogemata vale, kirusin ja vandusin, sest seda kätte saada on igavene piin. Lappisin kokku. Tuli õige asi...siis läks tunduvlt lihtsamalt. Selle asja kohta arvuti veateadet ei kuvanud, ainult live dataga sain kütuse rõhust infot. Soojalt soovitan, kui seda lahti hakkad lõhkuma, pööra tähelepanu sisselaske õhu klapile ka. See kipub samuti ikalduma. Kui arvuti annab veateadet või kui pöörded langevad aeglaselt, pedaali vabastades, siis soovitan selle koos ära vahetada, üks lõhkumine. Mina olen pidanud seda 3x lahti harutama. Pole väga mõnus.

H.

(02-04-2020, 11:37 AM)madisk9 Kirjutas: Tahaks tänada teema algatajat ja kaasamõtlejaid.

Ostsin w204 sama 651 mootoriga 125kw variandi, 2500 km sõitnud ja samad hädad. Autol ls 320 tuhat.
Vahepeal tühikäigul hakkab lonkama/puterdama ja olen täheldanud ka tahhomeetri seieri kerget kõikumist püsikaga sõites sirgel teel, kõigub ja siis ei kõigu jälle.
Hommikul külma mootoriga klõbiseb paar sekki ja kui sõitma hakkan siis nagu auto isegi kõigub kergelt (justkui sõidaks lainelisel teel) sooja mootoriga ei ole häda, aga kõikumine aegajalt jääb.
Ise otsin kohta kus ketivahetusse minna Tallinnas?. Esimene Mercedes-Benz elus. Olgem ausad, eks majanduslik olukord sunnib ka rohkem vaeva nägema remondikoha leidmisel.

Vasta
#34
Suur tänu vea viite eest pööretekõikumisel.
Esmaspäeval viin Lesveni, vahetavad keti ja sinna juurde kuuluva ära, õili ka uus ja siis kütusefiltri ka. Vaatan kuidas peale seda toimib ja kui endiselt kõigutab siis läheb see "junn" mis on surveklapp siis jah? ka vahetusse.
Vasta
#35
Kütuserõhu regulaator on selle viguri nimi. Kütusefiktri vahetus sind kindlasti ei aita, selle peale pole mõtet raha raisata, kui just nii ehk naa välp täis hakkab saama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 170 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 128 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 333 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 554 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 278 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 286 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 289 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 238 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 257 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne