Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212, OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Autor Sõnum
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #1
W212, OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Tere.
Tegemist siis 100kw versiooniga, aastast 2009. Hommikul käima pannes tugevam lagin. Täna oli mingi 5c ja tegi vb 2sek, peale seda vaikus majas. Auto eile sai ligi võetud. Müüa väitel teeb seda häält kas vaakum pump või nukkade keeramine. Väidetavalt pidi temperatuurist sõltuma. Kett väidetavalt vahetatud, kui asja kohta uurisin. Kas see on normaalne, kui arvestada,et kett korras? Pole varem seda tüüpi mootorit omanud.

Äkki mõned ideed?

H.
(selle postituse viimane muutmine: 02-06-2019 03:24 PM Holari.)
28-04-2019 10:15 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: OM651 külmkäivitus
Õli on 25000 km tagasi viimati vahetatud ja kuseks muutunud; see õlifiltri kaan koos oma majandusega (A6511800138) puruks keeratud; selle majanduse küljest tihendid puudu/katki; mingil muul põhjusel vajub õli tagasi - kui need asjad on selged, siis vaataks kristallkuuli edasi.

Kett vahetatud, kas koos kogu jamaga, seal on kahel pool tallad ja mingi pingutivärk ka.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
28-04-2019 11:54 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tauno Mõts Ära (3)
Huviline

Postitusi: 550
Asukoht: Tartu
Postitus: #3
RE: OM651 külmkäivitus
Ahoi,

Kui peaksid selle korda saama, anna teada, mis põhjustas, kuigi lihtne see olema ei saa. Süüdlasi saab neil mootoritel olla palju ja kui lugeda läbi kõik maailma foorumid ning ka ise mõnikord sarnast käitumist ravides kogemusi saada, on OM651 külmkäivitusel laginat põhjustanud aegade jooksul kett ja pingutid, hüdrotõukurid, pihustid (nt ei suuda esimestel sekunditel piisavalt kompenseerida), mingi pumba enda rõhuklapp, filtrikojast tagasi vajuv õli (vt ka stihli postitust), sellisel aastakäigul veel ka õlipump ise, aga lisaks vist ka seni avastamata nähtused, sest mõnikord on jäänudki selgusetuks, mis jama oli.
Ainus, mis minu hinnangul süüdi olla ei saa, oleks nukkvõllide keeramine, sest mu teada sel mootoril säärast vigurit, nagu on bensukatel, ei leidu. Aga võin ka selles eksida.

Seega ta ei ole halva õnne korral lihtsasti diagnoositav mure ja iga juhtum, kus keegi asjast jagu saab, on kogemuste vahetamise mõttes kindlasti abiks.

Parimate soovidega,
Tauno
(selle postituse viimane muutmine: 28-04-2019 12:04 PM Tauno Mõts.)
28-04-2019 11:58 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #4
RE: OM651 külmkäivitus
Jah.... ega see klaaskuul tõesti täie tõeni ei vii. Aga olen ka nüüd netis surfates aru saanud,et mõned hädad neid mootoreid vaevasid. Üks kindlasti ka Stihli märgitud õli vahetus välp ja selle pikkus. Õli peaks olema antud juhul umbes 3000 tagasi vahetatud. Seda õlikopsiku lugu kontrollin esmajoones.
Kuigi kui vaadata, siis need mootorid on suhteliselt pikaajalised, taksod uhavad 500 ja rohkem tuhat. Kuigi, igal hommikul, õli vaba käivitus vast väga head ei teeks. Kuigi jah, see hääl on tõesti sarnane peale õli vahetust esmase käivitusega.
Igatahes, ma natuke uurin. Kui saan paremaks jagan seda ka siin. Kui kellelgi on veel ideid, siis võib julgelt kaasa mõelda.

H.
28-04-2019 12:37 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #5
RE: OM651 külmkäivitus
Kummaline on veel see, et imelik heli on ka siis, kui auto on peale sõitu seisnud umbes 1,5h, mootor oli veel päris soe. Kül õrnemalt, aga siiski.

H.
28-04-2019 04:54 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: OM651 külmkäivitus
Kas külmalt midagi taolist: https://www.youtube.com/watch?v=3OX-mDTk...e=youtu.be

See seal jääb tõukurite kamba jaoks pisut liiga äkki järgi, pigem ikka mingi muu õlirõhuga juhitav asi.
Ntx kett.
Aga selle video autor sai väidetavalt abi õlivahetusest.

Sry, vblla loll küsimus, aga kas sel autol on toimiv DPF peal?
Kui ei ole, saaks ju normaaalset, mingit valge inimese õli kasutada ja lõpeks see jant ära.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
28-04-2019 08:23 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #7
RE: OM651 külmkäivitus
Tere. See on väga sarnane tõesti. See jääb suht hetgeka vait. Mis kummaline, siis teinekord ei pea kuigi kaua seisma. Märjamaal jõudis poiss pool hot dogi järada, kui edasi sõitsime ja lagistas käivitades, nüüd kodus seisis vast pool tundi, ei teinud.
Tõukurid pigem tiksuvad teravamalt.
Ise olen mõelnud, et pigem see õli allavalgumine, kuigi siis mingi hetk valgub see kolinaga alla, või on asi temperatuuris ja õli viskoosuses. Täna Hommikul, kui testiks korra käivitasin ja siis hiljem, umbes 2h pärast käis kui kulda. Ei lasknud soojaks siis.
Müüa väitel on see heli olnud algusest peale, kui auto saksast tõi, läbisõidul umbes 160000 km, nüüd 260000. Kett vahetatud maks 100000 tagasi, st kohe, kui toodi..... Hoolduses köinud algusest saadik ühes kuulsas mersudega tegelevas ettevõttes, mille tehnikute sõnul pidi see normaalne olema sellel mootoril. Minul aga tundub teisiti ja see ei ole normaalne ja tuleks välja ravida. Alguses tundus, et üritan tagasi anda, aga ülejäänud tundub hea, sõidabhästi, kütust ei taha üldse, juu saab ikka normaalselt käima. Seal ei saa ju nii hullusti asju olla.
Dpf müüa sõnul all....õli on vahetatud 02.04, sees Mobil1 5w30.
Usun, et seda on seal koguaeg kasutatud, kui samas kohas käinud hoolduses. Kas tasuks proovuda nt. Castrolit, Wolfi või midagi muud?see oleks vast alustuseks ju kõige odavam ja lihtsam, kui lähtun eelpool toodud videost.
Kas ketti saab kontrollida, nuka kaant maha võttes? Kas spetsialist saab sealt aru, kas vaja vahetada?
Ennist oli juttu õlipumbast? Kas õli tagasivoolu klapp on pumbas ka?


H
(selle postituse viimane muutmine: 28-04-2019 10:05 PM Holari.)
28-04-2019 10:02 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,135
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #8
RE: OM651 külmkäivitus
Keti venivust saab kontrollda eritööriistaga, mis käib pinguti asemele.
Nukkade/vända ajastuse kontrollimiseks pole isegi vaja klapikambrikaant eemaldada, hüdrotõukurite kontrollimiseks on protseduur olemas jne.
29-04-2019 09:26 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: OM651 külmkäivitus
Õlifirmal vast polegi vahet, ma ei usu, et meil siin Eestis vene koopiaõlisid müüakse.
(ma pole õlisid muidugi kontrollinud; ainult filtreid olen - need on küll originaaliks osutunud)

Aga mingit normaalsemat õli võiks küll proovida, 5W-40, näiteks see: http://oilpark.ee/magnatec-5w40-dpf-5l peaks isegi DPF-ile sobima.
Katse maksab ca 80€ ja kohe, paari tunni pärast saad ju teada, kas õnnestus.

Kui DPF-i poleks, ma paneks talle üldse BMW paksu traktoriõli (castroli 10W-60) sisse ja sellega jätab iga katkinegi mootor lagisemise, korduvalt testitud ja veendutud.

Ja see on samuti testitud, et need uued 0W-30 ja 5W-30 on mootorite surmad. Eriti, kui mõni tobu veel nendega longlaiffi ka laseb...
Ketid, pingutid, vanosed, kõik kuluvad imekiirelt ja absull kõikidel, nii VAG-il, bemmil kui mersul, vahet ei ole, kõik on samade probleemidega hädas.

.
(29-04-2019 09:26 AM)onu_siim Kirjutas:  hüdrotõukurite kontrollimiseks on protseduur olemas jne.

Mina tean ainult ühte meetodit, millist sina tead?

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 29-04-2019 10:02 AM stihl.)
29-04-2019 09:59 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,135
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #10
RE: OM651 külmkäivitus
Sellist, millist tootja ette näeb.
29-04-2019 10:54 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #11
RE: OM651 külmkäivitus
Kas keegi selline mees on olemas, kes kontrollib ajastused ja tõukurid, et sisse ei vaata?
Või on lihtsaim viis Silber, kui see on tootja etteantud viis?
H.
29-04-2019 12:03 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: OM651 külmkäivitus
Ma oletan, et sel mootoril on olemas nii nukkvõlli kui vändaandur.

Ehk siis juhtajul on teada, millal ja mis asendis on vänt ning vastavalt näeb ka juhtarvuti, et kas nukad jäävad õigest ajastusest pisut taha või mitte (kui kett on piisavalt veninud).

Kui mahajäämus on üle lubatud normi, siis pannakse armatuuris põlema insert coin tuluke. (osad nimetavad ka check engine tuleks seda Eusa_angel)
Kui see tuli ei põle ja diagnost vigu ei näita, siis on ok.

Praegu ma tõukurit ei kahtlustaks, sest mis iganes seal lagiseb, see jääb ju vait. Pekkis tõukur jääbki tiksuma, ka sooja mootoriga ja tühikäigul.

Sööda see 80e talle uut paksu õli sisse ja siis vaatab edasi. Õlivahetus ei tee nagunii halba, kui pärast ongi vaja midagi remontida, saab ju puhtasse vanni välja lasta ja tagasi panna. (ülla-ülla mõne jaoks, see on tavaline protseduur, kui õli on kontrollitult värske)

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 29-04-2019 03:07 PM stihl.)
29-04-2019 01:43 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #13
RE: OM651 külmkäivitus
Jaa,muidugi, ma hommikul kiiruga kribasin. See auto ju teab täpselt, mis ja kus pöörleb. Minu viga.
Ma õli ostsin juba ära (Wolfi 5w40). ja kolmapäeval vahetan, juu siis paistab edasi.

Nii,et eks hoidke pöialt ja ma kolmapäeval annan edusammudest teada. Kuigi see oleks liiga lihtne :)

Aa mis just leidsin, siis antud autol on solenoid pihustid, mitte piezod. Nagu olen lugenud, siis vist on see juba parem märk. Mitte, et need pekki ei võiks minna, aga siiski...
Ja kui kate oli maas, siis tundus heli tulema ikka mootori tagantpoolt, paar sellist teravamat metalset tiksu oli ka kergesti eristatavad. Mis minule on jätnud põhisüüdlaseks vast keti, või selle, et õli vajub alla ning surve ei ole alguses piisav. Kuigi siiani olen arusaanud, et kett teeb häält külmalt käivitades, mul pea igal korral, ka kui auto on pool h seisud ja mootor soe. Kuigi siis on see kergem.

H.
(selle postituse viimane muutmine: 29-04-2019 05:43 PM Holari.)
29-04-2019 04:39 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,639
Asukoht: Norra
Postitus: #14
RE: OM651 külmkäivitus
Ma neid kuulsaid ettevõtteid väga ei usaldaks. Selle mootoril ei ole ketivahetus ka kõige kulukam vist?
29-04-2019 06:03 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #15
RE: OM651 külmkäivitus
Ei ole tõesti. Aga päris huupi ei taha teha
29-04-2019 06:41 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #16
RE: OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Lisaks veel olen täheldanud tühikäigul kerget mootori töö ebaühtlust. Käik sees seistes on see rohkem tuntav.

H.
29-04-2019 09:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,780
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #17
RE: OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Võimalik, et kuigi ketti on vahetatud, siis ketipinguti on jäetud vahetama ja see ei toimi nii hästi kui peax.

Kuidas antud mootoril ketipingutiga üldse lood on? Ega tehas sellest mingit uuemat varianti välja pole lasknud?

W201 2.3-16-el oli näitex alguses ainult õlisurvega toimiv ketipinguti, aga see ei olnud ilmselgelt piisav, see asendati tehase poolt õlisurve + vedru tüüpi variandi vastu (kui ma õigesti mäletan), aga ka too ei taganud piisavat pingsust ja asendati lõpux hammastega variandi vastu (liigub ainult ühes suunas ja lukustub).

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
30-04-2019 09:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #18
RE: OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Tänase seisuga ongi vist asi nii, et 100000km tagasi vahetati ainult kett, mitte koos pingutiga. Reedel saab korra arvuti taha, vaatab, mida auto ise arvab asjast. Ehk saab pöörete kõikumisele ka jälile, sest tundub, et see ei tule pihustitest. Sest pigem on soojalt , äkki midagi kütuse rõhu hoidmisega.

Ma hetkel selle õliga ei kiirusta, kuniks täpselt teada, kuidas on lood keti ja juurdekuuluvaga.

Muidu päris hea ja vaikne kulgur. Kusjuures see 100kw suudab seda kolakat päris kenasti liigutada. Tuleb tunnistada, et mulle meeldib, seniks, kui leian uuesti sellise Viano, nagu meeldiks

H.
(selle postituse viimane muutmine: 30-04-2019 11:28 PM Holari.)
30-04-2019 11:27 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Holari Ära (0)
Huviline

Postitusi: 124
Asukoht: Pärnu
Postitus: #19
RE: OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Täna tuli jutukset klapikambri kaane all pidi olema mingi solenid, mis nagu ma aru saan, takistab õli allavalgumist mootori ülevalt, mis häält teeb? Ma enamvähem tean, mis mootoris sees toimub, aga sellist asja nagu ei tea. Lükake ümber või kiitke takka.

H.
02-05-2019 07:34 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,135
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #20
RE: OM651 külmkäivitus ja muud imelikud asjad
Mingit solenoidi ma ei mäleta seal all elutsevat ning õlitusskeem ei näita seda ka.
Loogiliselt võttes miks peaks midagi piirama kaanest õli äravalgumist? Pigem on just vajalik kiire õli tagastus karterisse.
02-05-2019 08:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K: W212, E200d pihustid Holari 19 1,086 02-10-2019 09:54 PM
Viimane postitus: Holari
  w212 bluetooth urraa 11 1,634 10-06-2019 01:20 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W212 vahekasti õlileke benzen 3 778 25-05-2019 12:57 PM
Viimane postitus: stihl
  W212 roolis lõtk byh 5 1,354 22-04-2019 10:45 AM
Viimane postitus: mikkhh
  W212 Turvevöö ei keri sisse tagasi Salajane 8 1,132 05-02-2019 09:48 PM
Viimane postitus: kaido
  S211 punane aku error + kõik muud errorid nils_ 1 661 14-01-2019 01:29 PM
Viimane postitus: Treiku
  E350cdi w212 Laur 11 2,412 12-11-2018 06:45 PM
Viimane postitus: Laur
  W212 raadio comand vahetus heix210 0 788 16-09-2018 09:47 AM
Viimane postitus: heix210
  W212,2009 kõrvalistuja airbagi välja lülitamine krist112 3 1,043 20-08-2018 02:43 PM
Viimane postitus: Teet01
  W212 blue* Laur 5 1,506 12-08-2018 09:48 PM
Viimane postitus: onu_siim

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog