Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M110 võimekusest?
#1
Nurgas seismas M110.989 mootor koos Getragi manuaalse kastiga.
"Naised saunas" räägivad, et pidi olema suhteliselt pommikindel plokk ja kast.
Guugeldades leiab arvamusi seinast-seina.
Kas keegi meie maal(või lähirajoonis) on seda turbotanud või kompressoriga kaasa aidanud?
Loomulikult peab süütesüsteemi tänapäevastama, kuid kas plokk, kolvid, klapid kestavad näiteks, et sellest mingi ca 500hp-d kätte saada?

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#2
Üldiselt see 80-100hp püti kohta ma ei näe probleemi. Mootorile võiks teha ennetava remondi, rõngavahed igaks juhuks suuremaks (500hp juures tehase vahed küll veel vast ei paisu kinni). Keps peaks seal sepis olema. Nukad vist kulusid neil, küll vist eelnev omanik+läbisõit süül.
Ma ei tea kuidas see pea nüüd hingab aga tehase kw m103 sarnane seega vast sama hästi/kehvasti.

Ja kui käibki pauk siis ümbritseva kola saab järgmisele tõsta või suht väikese vaevaga m103/104 peale. Lõbus on igal juhul.
Turbo
Vasta
#3
Suht hemisfääriline põlemiskamber...võiks nagu ülelaadides hea saada.

W123 puhul juba nagu mõeldud ja ruumi jäetud mehaanilisele õhupumbale (turbo/kompressor)

[Pilt: 00740F4A-6BEC-4B43-B16F-33EF8F543C4B-1024x768.jpeg]
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne