Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K-Jetronicu asendamine elektroonilise pritsega
#1
Jagan infot et on tekkinud suhteliselt odav alternatiivlahendus ajas väsiva K-Jetronicuga varustatud mercedestele ja ka muudele autodele.

M102 komplekt - 520 eur,
M103 komplekt - 580 eur,
M104 komplekt - 600 eur,

Lahendus koosneb siis:
- Piggyback ajust
- Kütusekaardist koos konfiguratsiooniga
- Sisselaske õhu temperatuuist
- Kütuselatist
- Pihustitest ja pihusti juhtmetest
- Kütuserõhu regulaatorist koos adapteriga
- kütusetorudest
- Erinevad ühendustarvikud
- Instruktsioonid
- Klienditoest - aitavad käima panna ja vajadusel veidi seadistada
- 2 aastat garantiid

[img][/img]
[Pilt: 0_0_productGfx_d8ebea8a8cb264af40ada60855b70467_1.jpg]
[Pilt: 46501950_745527499157725_4752502886368280576_o.jpg]
[Pilt: 46396494_745527329157742_3938236744142422016_o.jpg]

Kuidas asi töötab:
"VE map". It gives basic fuel injection time. VE map has RPM and Load axis. Then basic fuel injection time is corrected by the IAT, CLT and on the end it can be corrected in closed loop by narrow band lambda sensor.

Selgituseks et asi on siis ainult elektrooniliste pihustitue ja tühikäigu jne kontrolliks. Süüdet antud lahendusega kruttida ei saa ja jagaja koos süütesüsteemiga jääb omale kohale. Mina näen selles pigem lahendust üha enam ajas väsivale K-jetile ja igasugu muredele. Kui hästi see lahendus töötab ma ei tea, aga kindlasti on elektroonika vahepeal edasi arenenud ja ajas iganenud K-jetile peaks selline alternatiiv isegi sobilik olema. Paar sõna olen selle süsteemi välja mõtlejaga vahetanud. Asi on nii koostatud et iga mees peaks saama ise ka selle paigaldusega hakkama. Kuidas ta tööle hakkab ja kui täpselt asi seadistatud on, seda ma ei oska öelda. Ilmselt on seal ikka omad limitatsioonid võrreldes täis programmeeritavate ajudega. Hind on ka sellel vastav.

Lisainfo siin;
https://kjetkillers.pl/en_US/c/INJECTION-SETS/1

Nende facebooki lehel:
https://www.facebook.com/pg/kjetkillers/

https://www.youtube.com/watch?v=Hh2ofeWgc-I
https://www.youtube.com/watch?v=HebeTLnLU1Y&t=205s
https://www.youtube.com/watch?v=HebeTLnLU1Y&t=205s
https://www.youtube.com/watch?v=rLSG1jO0mLE

Vasta
#2
Ma võtsin sama tootja(piggipacki siis) täielikult programmeeritava ECU prooviks, veel väga pole tahtnud hõisata enne kui peal pole autol ja sõidab. Eks näha ole.
Turbo
Vasta
#3
(12-02-2019, 06:47 PM)sm. pelle Kirjutas: Ma võtsin sama tootja(piggipacki siis) täielikult programmeeritava ECU prooviks, veel väga pole tahtnud hõisata enne kui peal pole autol ja sõidab. Eks näha ole.
Selle Easy Ecu 3+ versiooni?

Sain Leedust ühe tyybiga suhelda kes neid paigaldab..ytles et 3h tööd ja asi toimib. Enda auto tal 2.6 m103 millel oli alles 110kw enne paigaldust. Nyyd e85 ja selle kitiga mõõdetud 145kw ja keskmine kyttekulu 11l sajale. Suht impressive minuarust..

Sent from my SGP771 using Tapatalk

Vasta
#4
Jah easy ecu 3+, no see kw, kütusekulu sõltub lõpuks seadest. Muidu kõik elementaarsed asjad on olemas ja nii mõnigi lisa.
Põhjagaasiga töötavad kõik asjad, tahaks näha rohkem kuidas -15/0/+15 jne temperatuuridega toime tuleb, ummikus kuumaga, ühesõnaga igapäevases elus käitumine.
Ilmad nüüd veidike soojemad siis ehk tuleb isu uuesti garaazi ka minna, ehk tuleb siis progressi ka minu poolt.
Turbo
Vasta
#5
Neid endiste sotsmaade sissepritse kontoreid on tekkinud nagu seeni pärast vihma.

Üks näide veel, ukraina inseneride samasugusest saavutusest: http://invent-labs.com/shop/invent-jetronic-2/
(371€/komplekt ja Bosch`i pihustid, oma bluetoothiga aju, arvutis seadistamine jne)
Eks nad kõik mingil määral töötavad paremini kui originaalne pekkis K-jet.

Aga see jutt on muidugi tase, et kui mootor on nii kohviks sõidetud (loe: rõngad läbi, nukkvõll kulunud jne raud läbi), et tehasenäitajatest on midagi vaid "alles" ja kui panna see uus pritse peale, siis kw TÕUSEB nagu tuppeware keedupott, mis kiirkeedab, küpsetab, hautab ja vajadusel ka koorib...Eusa_clap

.
Vasta
#6
(13-02-2019, 08:52 AM)stihl Kirjutas: Neid endiste sotsmaade sissepritse kontoreid on tekkinud nagu seeni pärast vihma.

Üks näide veel, ukraina inseneride samasugusest saavutusest: http://invent-labs.com/shop/invent-jetronic-2/
(371€/komplekt ja Bosch`i pihustid, oma bluetoothiga aju, arvutis seadistamine jne)
Eks nad kõik mingil määral töötavad paremini kui originaalne pekkis K-jet.

Aga see jutt on muidugi tase, et kui mootor on nii kohviks sõidetud (loe: rõngad läbi, nukkvõll kulunud jne raud läbi), et tehasenäitajatest on midagi vaid "alles" ja kui panna see uus pritse peale, siis kw TÕUSEB nagu tuppeware keedupott, mis kiirkeedab, küpsetab, hautab ja vajadusel ka koorib...Eusa_clap

.
No mersul ainuke koht kus mehaaniliselt võib midagi kinni olla on plokikaas ja klapid mis kjeti mitte tàpsest tööst ja lihtsalt kasutamisest viimasel kümnend on jàtnud oma jàlje (loe, klapid lihtsalt ei pea). Ma alumise otsa kulumisse ei usu.

Konkreetne nàide oli mõõdetud dynos enne ja pàrast. See et natuke yle 10kw juurde sai originaalile on usutav sest etanoli oktaanarv veidi kõrgem ja elektrooniline pritse ikka tàpsem kui k jet (lahjem segu = rohkem hp, puhtam mootor jne.) eks enne ei tea kui àra proovig keegi.

Sent from my SGP771 using Tapatalk

Vasta
#7
Eks see kulumine sõltub eelmisest omanikust, m103l sain ühe kaane seest üsna nutuse nuka kätte.

Hentsu vanast kutsikast tuli ka vist m104st NA variandis sinna 200kw alla vemsiga, kes viitsib leiab kindlasti ka täpsed numbrid foorumist. Juurde pole raske saada, tehase seaded pigem konservatiivsed. Muidugi see oli päris ecu'ga ja süüde on see kust numbrid tulevad ja kepsud lendavad. Icon_biggrin
Turbo
Vasta
#8
Jah, nii see on. Süüde on se kus jõud tuleb. Aga you get what youpay for. See 600 eur kõik kokku on ysna õiglane hind kui see su igapàeva autol pàris mitu probleemi lahendab. Natuke saaks ilmselt nii juurde, kui mootori pöörete anduri 5-6 kraadi teise kohta (varasemaks) viiks. Sellist trikki kasutati vanadel Jaguaridel...suht jabur aga teoorias peaks toimima..


(13-02-2019, 07:31 PM)sm. pelle Kirjutas: Eks see kulumine sõltub eelmisest omanikust, m103l sain ühe kaane seest üsna nutuse nuka kätte.

Hentsu vanast kutsikast tuli ka vist m104st NA variandis sinna 200kw alla vemsiga, kes viitsib leiab kindlasti ka täpsed numbrid foorumist. Juurde pole raske saada, tehase seaded pigem konservatiivsed. Muidugi see oli päris ecu'ga ja süüde on see kust numbrid tulevad ja kepsud lendavad. Icon_biggrin

Vasta
#9
(14-02-2019, 06:42 AM)audiophile Kirjutas: Jah, nii see on. Süüde on se kus jõud tuleb.
...
Natuke saaks ilmselt nii juurde, kui mootori pöörete anduri 5-6 kraadi teise kohta (varasemaks) viiks. Sellist trikki kasutati vanadel Jaguaridel...suht jabur aga teoorias peaks toimima..


Julged väited.Confused

Mille kuradi pärast siis kogu see kino küttesüsteemi modifitseerimisega, kui süüte varasemaks keeramisega kohe kapaga wõimu tuleb?

Õige on muidugi see osa, et kui kütust kapaga juurde saab, on vaja ka süüdata varem, et kogu mant jõuaks enne kolvi keldrissejõudmist ja väljalaskeklapi avanemist ära põleda.

Aga ootan huviga esimese eduka asenduse ilmumistParanoid
Vasta
#10
(14-02-2019, 08:28 AM)v6sa Kirjutas:
(14-02-2019, 06:42 AM)audiophile Kirjutas: Jah, nii see on. Süüde on se kus jõud tuleb.
...
Natuke saaks ilmselt nii juurde, kui mootori pöörete anduri 5-6 kraadi teise kohta (varasemaks) viiks. Sellist trikki kasutati vanadel Jaguaridel...suht jabur aga teoorias peaks toimima..


Julged väited.Confused

Mille kuradi pärast siis kogu see kino küttesüsteemi modifitseerimisega, kui süüte varasemaks keeramisega kohe kapaga wõimu tuleb?

Õige on muidugi see osa, et kui kütust kapaga juurde saab, on vaja ka süüdata varem, et kogu mant jõuaks enne kolvi keldrissejõudmist ja väljalaskeklapi avanemist ära põleda.

Aga ootan huviga esimese eduka asenduse ilmumistParanoid
No. Tegelikut liiga rikas segu ikka tapab võimsust..jutt ikka bensumootoritest ju mitte diislitest.

Kõrgel pöördel (seal kus jõud on), tehakse segu ikka natuke lahjemaks.

Sent from my E5823 using Tapatalk

Vasta
#11
Põhjused ja tagajärjed segi...Eusa_eh

Rikas segu näitab ainult seda, et kütust on liiga palju selle õhukoguse kohta. Jah, liigrikas segu võib sedapalju aeglaselt põleda, et võib vajada varem süütamist.

Ei, varem süütamine ei tee liigrikkast segust maagiliselt stöhhiomeetrilist.

Lahjaks muutub ottomootori küttesegu pööreteregistri lõpuosas enamasti väga labasel ja proosalisel põhjusel: kütusesüsteemi võimekus lõpeb otsa. Ja kui panna Weel Wõimsamad pihustid, siis ei käi enam alumises otsas hästi.

Aga seda kõike on võimalik omal nahal rahulikult järele proovida.Eusa_angel

Huvitav, mitu ülevaatuspunkti Eestis suudab seda illegaalset ümberlõikamist tehasetööst eristada...Icon_rolleyes Kui just ise eputama ei lähe ja õhupuhasti algne jätta.
Vasta
#12
Õnneks enam pole väga probleeme selle suure pihusti ja alumise otsaga, üldjuhul saavad kõik ajud nende juhtimisega piisavalt hästi hakkama ja pihusti tehnoloogia ka piisavalt edasi läinud, olgu kasvõi 1000cc pihusti.

Varem süütad läheb paratamatult segu lahjemaks, mootor hakkab rohkem jõudu tegema ja seega käib rohkem õhku läbi, mis nõuab rohkem kütet.
Jõudu enam ei saa kui peas tuleb piir ette õhukogusel (kas nukk, sisse/väljalase, lihtsalt füüsiline piir kanalitel jne) või siis nagu mainisid mainitud kütusüsteem ei võimalda ja mootor hakkab detoma.
Üldjuhul maksimaalset jõudu 14.7 juures mootorid ei tee, pigem jääb see segu number sinna 13:1 na puhul ja üle laetud 12:1 (kupee mul 12.2:1 rõhu all).
PS! need numbrid on suurusjärgud ja iga setup tahab personaalset lähenemist.

ÜV tõesti vast enamus ei jagaks matsu ära kui kopsik ka alles jätta, mul kupeel ka sisselaske pool coilpackid ja latt üsna hästi peidus selle kopsiku all, suht tehase variant näeb välja.
Kui see kütuseäravool tuua õhutoru alt siis oleks veel väga hästi.
Turbo
Vasta
#13
(14-02-2019, 06:42 AM)audiophile Kirjutas: Sellist trikki kasutati vanadel Jaguaridel...suht jabur aga teoorias peaks toimima..

Ehk täpsustad, millistel Jaguaritel?

Mul kah üks vana Jaguar (1978a XK moororiga) tagahoovis seismas, läheks kohe prooviks, kuidas see käib. (Tal pole muidu midagi viga, kõik tehase HP-d on veel "alles" ja kütusekulugi tehasenormist parem)

Aga alati võiks ju "trikke" kasutada....Eusa_clapEusa_clapEusa_clap

.

Vasta
#14
1995 aasta xjr 4.0 supercharged

Sent from my E5823 using Tapatalk

Vasta
#15
Asoo, sry, ma lugesin "vana" Jaguar....Eusa_wall
X300 kere pole veel vana, aga ilmselt sõltub vaatepunktist - Inchcape jaoks on see uunikum (isegi siis juba oli, kui mina seal veel töötasin) ja autorestauraatori jaoks on ta tänagi veel suht uus auto.
Vasta
#16
Kas siin on kellelgi edasi arenenud mõni projekt? Muna mul M103 on hoovi pealt läinud ja vaid M104 3.0 mootorid kahel autol siis olen mõelnud kas oleks variant neid käitada näiteks uuema M104 pritsungiga? Mootorid on ju tegelt sarnased (24v ja nukvõlli keeratakse). Vana ja uue M104 vahel ikka erinevusi leiab (kubatuur, sisselaske kolle disain jne) aga mõtlen kas selline aju ei oleks raha/ajakulu/saavutatava tulemuse vaates kõige mõistlikum lahenduse. Progeaju normaalselt tööle saamine on ikka päris pikk minemine. Juhtmestik vaja ehitada, seadistada, jne jne. Kui leiaks kuskilt uuema M104 juhtmestiku koos pihustite ja aju ja süütepoolidega, kütuselati ja veel õiged pudinad, kas ei oleks see reaalsem asi tööle saada. Vb on see ikkagi eriti loll mõte aga ma lõin kokku, progeaju paigaldamine (näiteks vems) + juhtmestiku ehitamine, seadistamine, pihustite ost, WB ost jne jne.. on umbes 2500 euri. Kui ise oskused olemas siis ilmselt saab oluliselt odavamalt hakkama aga M104 uue tüübi juhtmestik peaks mootori ümber sobima küll ja lõikuda seda vaja ei ole. Õhukulu mõõtjale on vaja koht leida ja ilmselt ka segu siibr tuleb välja vahetada. aga asukohad peaksid sobima. Miks uuema tüübi mootorit kohe vahele ei pane? Selle pärast et tahan et originaalne välimus säiliks..muidu oleks selle töö juba ammu ette võtnud.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Turvapadja asendamine?? totu 4 2,474 21-06-2020, 12:28 AM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne