Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Autor Sõnum
rivo211 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #1
MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Tere kõik siin see pere.
Olen värske mersuomanik ja otsustasin teha oma autost teema ja hakata vaikselt päevikut pidama.
Tegelikult tööalaselt mersudega sõitnud juba üle 10 aasta, seda küll Sprinterite seljas.
Hingelt olen USA autode fänn (hobiautona on talveunes Chevy buss, usakaid pidanud viimased 13 aastat) ja vahetuskaubana jõudis minuni käesolev perevagun, mida plaan tarvitada liikumiseks talvel ,kui usakas talveunes on. Põhjus Mercedes-Benz valikuks üsna proosaline, nimelt ei või ma kannatada silmaotsastki esiveolist autot. Auto peab olema tagavedu või nelikvedu.
Autost lähemalt.
Stuttgartist lahkus ta liinilt plangu Classic paketiga. Must värv, must nahksisu, eeldatavasti standardpakett, millele lisatud sportistmed ja sportvedrustus, võimalik, et esimene omanik raatsis veel millegi peale kulutada aga ei ole varustuspakettidega sina peal (mulle piisab automaat, piisavalt võimas mootor, kiirusehoidja ja mugav iste). Nagu ikka nii vanadel diiselmersudel viimane asi, mida uskuda, on läbisõit. Kellal on hetkel 278000, aga usun, et see tegelikult on vähemalt kolm korda suurem.
Enne käte löömist sai ka natuke kodutööd tehtud ja kuna pakutav oli R6 mootoriga, mis on teada-tuntud oma pikaealisuse poolest, siis eriti ei kartnud, seda enam, et Mercedes-Benz CDI diislitega tööautode näol on ainult head kogemused.
Koheselt sai auto viidud Diislimeistrisse, kus spetsialistid vaatasid üle mootorit puudutava ja vahetasid pihustiseibid. Oli ka viimane aeg selleks tööks. Meistri sõnul olla seda juba varem tehtud ja siis oli ka lekkivate seibide jälgi võimalik tuvastada. Praegu oli üks pihusti õige pisut hakanud miskit enda ümber looma juba. Pihusti põhjad lõigati ilusaks, uued seibid, tihendid, poldid ja muu vajalik läks külge ja mootor nurrub, nagu ema süda.
Plussid: kuna tegemist Classic paketiga, siis ei kaasne sellega väga palju varustust, mis rikki võiks minna. Istmed on head ja mugavad, vedrustus konkreetne ja minu jaoks liigagi jäik. Sugulase Elegance W211 sedaaniga võrreldes on minu vagun paras kart. Tagumistel pinkidel on sisseehitatud lasteistmed, kärukonks kaob pakiruumist hoovast tõmmates stange alla peitu, kõik elektrilisad töötavad ja muusika mängib mõnusalt. Laenutatud diagnostikaseadmega auto sisemusse tungides full test näitas kõik olemas olevad üksused töökorras ja ühtegi errorit ei kuvatud.
Miinused: Kerel on parklamõlke, ei tea, kas hakkan nendega üldse tegelema. Tagaluugil liistu nurkades väike ussipesa, kevadel peab kindlasti tegelema. Tagaluuk kardab külma, ei taha külmaga ise üleval püsida, soojana seisab nagu hobuse seesamune. Esisillas kerge klõbin väikestel konarustel, annab põhjuse kahtlustada stabika konte. Kast vahetab külmast peast käike jõnksuga, soojast peast on käiguvahetus nähtav-tuntav ainult tahhomeetrilt. Kas ootab ees kasti remont või ravib seda uus filter ja värske õli, seda veel ei tea.
Üldjoontes olen praegu autoga rahul. Eks tegemist on ja tuleb kindlasti juurde. Kasutust leiab auto nädalavahetuseti ja tegelikult küllaltki harva, seega diislil mõtet otseselt pole. Aga juhtus kätte selline ja kui on sõita vaja, siis reeglina minimaalselt 50-60 km ots, siis ei karda ka tahmafiltri ega muude diislimurede pärast, mis kummitavad lühikesi otsi sõitvaid autosid.
Ise olen viimased 15 aastat tegev olnud mehhaanikuna. Tegelikult tatikast peale olnud näpud juba õlised, küll punnvõrriga ja mopeediga, JAWA on ka olnud, samuti sapikas, Moskvitš jne. Treimine ja keevitamine ka selgeks õpitud.
11 aastat tegelenud tõstukite hoolduse, remondi, koolituse ja kõikvõimaliku tehnikaga, kus kasutusel kõige moodsam tehnika ja mootorid, alates keeruliste hüdrosüsteemidega, EURO6 CR diiselmootoritega ja CAN-põhiste eletrisüsteemidega, saanud hulga koolitusi ja kogemusi. Enne seda Norras kalalaevas 1. mehhaanik. Mutrivõtmed püsivad käes ja teen praktiliselt kõik tööd oma autodega ise. Guugeldan ja loen foorumeid ja saab alati omad remondid-hooldused ise tehtud. Kui on vaja spetsiifilisi seadmeid, nagu sillastend, pihustistend, kliimasüsteemi aparaadid jms, siis lasen töö teha selleks spetsialiseerunud ettevõttel. Ülejäänud remondid ja hooldused teen ise oma kodus garaažis.
Praegusel hetkel kõige suurem mure on soojendusega. Lugesin läbi interneti ja guugeldasin palju. Nimelt ei puhu salongi piisavalt sooja. Mootor käib tühikäigul 90 kraadini, sõites püsib ka näit 90. Käega katsudes on lõdvikud tulised ja kõik tundub OK. Harutasin ära juhi jalge ees oleva plastiku ja siis pääsesin ligi salongiradika torudele. Käega katsudel on sisseminev toru tulikuum ja väljuv mõnevõrra jahedam. Ometigi puhub salongi ainult leiget õhku. Paari miinuskraadiga pole hullu, kütab ära, aga praegu -20 ja rohkem, on tuba jahe. Salongifiltri kopsiku harutasin prooviks eest ära, tulemus ei muutunud.
Seltsimehed, ideid ja soovitusi, kust autosse sooja saada?

[Pilt: 01119342351676b.jpg]

[Pilt: 0111934233dba40.jpg]
23-01-2019 12:24 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,558
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #2
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Tere tulemast foorumisse.

Kas autol on kliimaautomaat? Siis võiks soojusvahetite temperatuure näha paneelilt:
https://www.youtube.com/watch?v=-DQgJddsRlw

Kas sise/välisõhule lülitumine on korrektne?

Õhu suunamisklapid töötavad kõik ootuspäraselt?

Perevaguni elu
23-01-2019 05:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
rivo211 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #3
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
(23-01-2019 05:59 PM)v6sa Kirjutas:  Tere tulemast foorumisse.

Kas autol on kliimaautomaat? Siis võiks soojusvahetite temperatuure näha paneelilt:
https://www.youtube.com/watch?v=-DQgJddsRlw

Kas sise/välisõhule lülitumine on korrektne?

Õhu suunamisklapid töötavad kõik ootuspäraselt?
Kahetsooniline kliimaseade on tal küll, aga digitaalset displayd pole. Vist mingi lahjema varustuse teema?
Salongifiltri võtsin eest, sise/välisõhu klapp sealtkaudu näha ja liigub kenasti, soojenduse välja lülitades sulgub ise. Kuid selle klapiga mängimine ei anna erilist efekti. Tuule suunamise klapid toimivad ka kenasti.
23-01-2019 10:39 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,558
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #4
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Normaalsel autol ongi kummagi poole jaoks oma radikas;)

Järgmisena tasub leida keegi, kellel on STAR ja sellega püüda kõiki klappe liigutada. Et seal poleks segamisklapp irvakil...

Perevaguni elu
23-01-2019 11:34 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
rivo211 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #5
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Kuidas tal see soojendussüsteem üles ehitatud on? Kas radikas kogu aeg tuline ja siis vastavalt vajadusele mängitakse õhuklappidega, et soovitud temperatuur kätte saada või on radikal vahel konkreetne soojakraan, mis piirab jahutusvedeliku voolu radikasse?
Kes neid tuulekanalite klappe liigutab? Kas vaakum või mingid mootorid-aktuaatorid? Armatuuri alla piiludes tundub see üsnagi kinnine kast olema, kus kogu mäng sees istub. Ja ligi pääseb ainult armatuuri välja võttes...
Mis seadeldis on STAR?
(selle postituse viimane muutmine: 24-01-2019 08:37 PM rivo211.)
24-01-2019 08:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
JanisL Ära (0)
Huviline

Postitusi: 65
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Tere tulemast w211 maailma :)
Star peaks olema MB originaal diagnostika programm.
24-01-2019 09:37 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Black66 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 400
Asukoht: Märjamaa
Postitus: #7
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Klapiplokk kipub kah neil "katki" minema.
Mul ühel kah jamas. Vahest aitas see, kui keerasid tempi ketast min-max paar korda. Siis hakkas tööle. Senikaua tuli kah ainult leiget.
Üldiselt aga see klapp palju ei maksa, vahetamine on paras nikerdamine, aga kui näpud otsas, siis tehtav.

[Pilt: 308660d1430175114-diy-installing-new-cha...g_0054.jpg]

http://www.ppvaruosad.ee - Uued ja kasutatud varuosad kõigile autodele. Uued originaalosad (OEM) Mercedes-Benz, BMW ja VAG autodele. Rehvid ning kõik muud tarvikud.
http://www.ohkvedrustus.ee - Õhkvedrustuse detailid levinumatele autodele. Suur valik kohapeal!
27-01-2019 12:12 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
rivo211 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #8
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
Tänud vastuse eest.
Katsun kuskilt selle klapi leida ja siis vahetan ära, ehk saab soojemaks toa.
Kust saab vajaliku jupi mõistliku hinna-kvaliteedi suhtega? Kas ainult Silber, või on saada ka nö B-osa? Kui on saada B-osa, siis milline on hea ja kestab ja millisest tasuks näpud eemale hoida?

Tööl MB Sprinter 316 CDI
Talvel MB 280T CDI
Suvel Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
28-01-2019 11:44 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,558
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #9
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
(24-01-2019 08:35 PM)rivo211 Kirjutas:  Kuidas tal see soojendussüsteem üles ehitatud on?
...
või on radikal vahel konkreetne soojakraan, mis piirab jahutusvedeliku voolu radikasse?
...

Kraan on vahel. Üks kena video antud teemal hakkas silma. Kas erinevatel mootoritel on olulisi erinevusi, ma öelda ei oska:
https://www.youtube.com/watch?v=Vhkk04OvwdM

STAR on MB diagnostikaprogramm. Ja ainus, millega saab kõigile toimivatele plokkidele ligi. Vigastele ei saa ka sellega.

STAR ei asenda ajudega Diagnostikut!

Perevaguni elu
28-01-2019 11:52 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Black66 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 400
Asukoht: Märjamaa
Postitus: #10
RE: MB E280T CDI, 2005 W211 rivo
(28-01-2019 11:44 AM)rivo211 Kirjutas:  Tänud vastuse eest.
Katsun kuskilt selle klapi leida ja siis vahetan ära, ehk saab soojemaks toa.
Kust saab vajaliku jupi mõistliku hinna-kvaliteedi suhtega? Kas ainult Silber, või on saada ka nö B-osa? Kui on saada B-osa, siis milline on hea ja kestab ja millisest tasuks näpud eemale hoida?
Viimati oli ainult A-osa. Silberis kohapeal ja ~42€.
Kood A2118320584

http://www.ppvaruosad.ee - Uued ja kasutatud varuosad kõigile autodele. Uued originaalosad (OEM) Mercedes-Benz, BMW ja VAG autodele. Rehvid ning kõik muud tarvikud.
http://www.ohkvedrustus.ee - Õhkvedrustuse detailid levinumatele autodele. Suur valik kohapeal!
29-01-2019 08:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb s500l 2005 w221 fedja fedja 4 1,488 23-09-2019 07:41 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 83 46,806 12-09-2019 06:34 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 636 12-08-2019 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde - indumen indumen 41 7,863 10-08-2019 05:21 PM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 32 22,813 15-05-2019 09:32 PM
Viimane postitus: m2giorav
  W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius kubilius 41 25,140 17-08-2018 12:10 AM
Viimane postitus: kubilius
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 9,946 20-06-2018 09:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 20,670 20-06-2018 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 1,007 12-05-2018 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92
  W211, E320, 2003 - Marksus Marksus 38 23,665 27-03-2018 03:06 PM
Viimane postitus: Oliver.L

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog