13-07-2019, 03:08 PM
Keegi on õigete autodega usinalt vaeva näinud.
Märkasin alles nüüd seda teemat.
Pildil nägi silm õiget, pärispiduri supporti.
Kas need olid tehasest külges? (neid neljakolvilisi pean silmas. Kunagi sai kellelegi sellised siia foorumisse ka müüdud, aga kellele, ei mäleta enam)
Sesmõttes, et kui tehasest, siis vast on peapump kah õige. (ehk miinimum 1 toll läbimõõtu). Lisaks tahab see ju suuremat võimu membraani, et sama hea oleks vajutada. VAG-il on selliste supportite jaoks lausa kahemembraaniline võim välja töötatud, mingi umbes 8" + 9" üksteise taga, kuidas 400E-l ja 500-jal, ei tea. Aga kui mitte tehasest või kellegi omalooming, siis peaks peapumbaga samuti tegelema, et pedaali käik kilomeetriks ei kujuneks.
Mis sellesse ülekattega ja punktidega keevitusse puutub, siis ma teeks sellel autol samuti nii.
See ilu pole alati oluline; peaasi, et tugev jääks.
Ja mis veel põhilisem: keevitust peab kaitsma nii seest, kui väljast. Väljast kaitseks ei sobi pahtel ega ka vilets krunt; parem on tina (mis keerab seestpoolt veel rohkem pekki, kuna on kuum), tinaasendus pahtel (see käib külmalt peale) või korralik keresilikoon.
Seestpoolt nagunii ligi ei pääse, seega jäävad sinna igasugu pritsitavad ained.
Kui see on kõik tehtud, jääb ka see esmapilgul "kole" tunduv keevitus väga hästi pidama.
Kui ei ole, siis on 5a pärast näha, kus midagi lapitud on...
Aga üldiselt panevad tehased samuti sellist ülekatet (tõsi, punktkeevitusega) ja mõlemalt poolt iseloorivad kõik hoolikalt silikooniga. Ok, seda ei tehta päris välisplekkidel, aga siin peab alati ka rahakotti vaatama, et asi päris hullkalliks ei läheks.
Ehk siis antennipuuriga kere nähtamatutest kohtadest auguliseks, pritsiga miinimum ML-i täis ja kummikorgid ette. Mingi aja tagant (aasta kuni 5) oleks hea uuesti seesmist uuendada. Muud polegi.
Edu!
.
Märkasin alles nüüd seda teemat.
Pildil nägi silm õiget, pärispiduri supporti.
Kas need olid tehasest külges? (neid neljakolvilisi pean silmas. Kunagi sai kellelegi sellised siia foorumisse ka müüdud, aga kellele, ei mäleta enam)
Sesmõttes, et kui tehasest, siis vast on peapump kah õige. (ehk miinimum 1 toll läbimõõtu). Lisaks tahab see ju suuremat võimu membraani, et sama hea oleks vajutada. VAG-il on selliste supportite jaoks lausa kahemembraaniline võim välja töötatud, mingi umbes 8" + 9" üksteise taga, kuidas 400E-l ja 500-jal, ei tea. Aga kui mitte tehasest või kellegi omalooming, siis peaks peapumbaga samuti tegelema, et pedaali käik kilomeetriks ei kujuneks.
Mis sellesse ülekattega ja punktidega keevitusse puutub, siis ma teeks sellel autol samuti nii.
See ilu pole alati oluline; peaasi, et tugev jääks.
Ja mis veel põhilisem: keevitust peab kaitsma nii seest, kui väljast. Väljast kaitseks ei sobi pahtel ega ka vilets krunt; parem on tina (mis keerab seestpoolt veel rohkem pekki, kuna on kuum), tinaasendus pahtel (see käib külmalt peale) või korralik keresilikoon.
Seestpoolt nagunii ligi ei pääse, seega jäävad sinna igasugu pritsitavad ained.
Kui see on kõik tehtud, jääb ka see esmapilgul "kole" tunduv keevitus väga hästi pidama.
Kui ei ole, siis on 5a pärast näha, kus midagi lapitud on...
Aga üldiselt panevad tehased samuti sellist ülekatet (tõsi, punktkeevitusega) ja mõlemalt poolt iseloorivad kõik hoolikalt silikooniga. Ok, seda ei tehta päris välisplekkidel, aga siin peab alati ka rahakotti vaatama, et asi päris hullkalliks ei läheks.
Ehk siis antennipuuriga kere nähtamatutest kohtadest auguliseks, pritsiga miinimum ML-i täis ja kummikorgid ette. Mingi aja tagant (aasta kuni 5) oleks hea uuesti seesmist uuendada. Muud polegi.
Edu!
.