30-01-2019, 09:46 AM
(22-01-2019, 10:35 AM)audiophile Kirjutas: Mis jällegi asja minu jaoks huvitavaks tegi ja tundus et on mõistlik see tehnika päästa on fakt et tegu on full blown sportline mudeliga
Side note! Keda huvitab siis 124 on toodetud kahes erinevas sportline versioonis, 1 veermik koos velgedega option code 650, või siis veermik koos velgede, koos sporline kirjade ja sporline sisustusega - option code 653.
Veel huvitavamaks teeb aga asjaolu et 300 TE-24 toodeti vahemikul 1989 - 1992 vaid 6282tk-i. Kahjuks ei tea Daimler täna kui suur on sporline autode osakaal (üritasin seda välja uurida), aga arvatavasti ca 10-20% kogutoodangust, ehk kindlasti väga väheesinev versioon.
320TE-d toodeti juba oluliselt rohkem 18368 tk.
300E-24 mudelitega on sama case, 19300tk 300E-24 vs 63950tk 320E.
Keda huvitab siis 124 keremudelit toodeti kokku 2 562 143tk
Põnev värk, põnevad faktid. Sportline 124-d samuti ka 201-d on kahtlemata omanäolised, eriti kui süvendega detailidesse mida omanik lahti seletatult kirja on pannud.
Kurb et sedaan nii tyypiliselt väärkoheldud elu on pidanu elama, samas positiivne et kõige muu toimunud kõrval saanud jääda siiski iseendaks - bensukaks
setud sõitsid seciga