Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naastrehvid 255 / 35 / R20 (Hakkapeliitta 9, Michelin X-ICE 3, Toyo G3-ICE, Hankook)
#1
Mida neist kolmest soovitaksite ja kas kuskilt leiaks veel odavamalt:

Hakkapeliitta 9 279€/tk = 1116€ jooks
Michelin X-ICE 3 239€ / tk = 956€ jooks
Toyo G3-ICE 229€ / tk = 916€ jooks

Soovin kindlasti just naaste.

Sirvides Eesti rehvisaite siis valik äärmiselt piiratud.

TM 2018 naastrehvitest muidu siin:

1. Michelin X-Ice North 4 (8,7)****

2. Continental IceContact 2 (8,5)****

3. Hankook Winter I’Pike RS 2 (8,4)****

3. Nokian Hakka 9 (8,4)****

5. Bridgestone Noranza 001 (8,1)***

6. Vredestein Wintrac Ice (7,9)***

7. Pirelli Ice Zero (7,8)***

8. Gislaved NordFrost 200 (7,7)**

8. Yokohama Ice Guard iG65 (7,7)**

10. Goodyear UltraGrip Ice Arctic (7,6)**

Vasta
#2
TM testis neid 16” versioone. Tulemused ei pruugi kajastuda 20” peal.
Vasta
#3
Miks kindlasti naaste?
Vasta
#4
Kusjuures X-Ice North 4 ei toodetagi veel 20", hetkel suurim 19".

Naaste sellepärast kuna olin senimaani vaid naaste kasutanud (Hakkapeliitta 7 ja 8) kuid eelmisel autol CE kupeel sai proovitud elus esimest korda lamelle ning ühele ringteele sõites no lihtsalt ei saanudki pea pidama-kiirus oli vast 15km/h kuid auto lihtsalt jätkas libisemist. Õnneks ringteel olnud veoauto taipas kiirust lisada ning jõudis eest lipsata kui mina sinna libisesin. Seekord läks õnneks.

Sellist asja ei taha rohkem läbi elada.
Vasta
#5
Päris ausalt, arvestades, kui vähe Sa sõidad, siis pane kõige odavam, mis seda mõõtu olemas on ja kulge rõõmsalt oma sõidud ära.
Vasta
#6
Hankook Winter I’Pike RS 2 ka kuskilt selles mõõdus leiab?
Vasta
#7
(21-10-2018, 09:37 PM)nostromo Kirjutas: ...
Naaste sellepärast kuna olin senimaani vaid naaste kasutanud (Hakkapeliitta 7 ja 8) kuid eelmisel autol CE kupeel sai proovitud elus esimest korda lamelle ning ühele ringteele sõites no lihtsalt ei saanudki pea pidama-kiirus oli vast 15km/h kuid auto lihtsalt jätkas libisemist. Õnneks ringteel olnud veoauto taipas kiirust lisada ning jõudis eest lipsata kui mina sinna libisesin. Seekord läks õnneks.

Sellist asja ei taha rohkem läbi elada.

Usk on võimas asi...Icon_rolleyes Paraku naastudega käib pauk lihtsalt suuremal kiirusel.

Miks peaks talverehv olema säärase jabura mõõduga? Kas tõesti külgseinaga rehvi jaoks vajalik velg esipidurile peale ei lähe?

Samas - kui auto on vaid näitamiseks, siis pole ju vahet, milline pastel seal peal on.Eusa_silenced

Hankookil on küll hea pidamise-hinna suhe, aga mind häiris rehvi "nurgelisus" esiveolise poekoti all. Võib-olla suurema auto all pole see nii tunda.
Vasta
#8
Ma panin W220-le alla prakt uued Michelini naelad, mis autoga kaasa tulid ja kohe mäletasin, et miks ma naelu vihkan. Vastik undamine isegi läbi W220 võrdlemisi paksu naha
Vasta
#9
V6sa-sest teine komplekt 20" velgi on juba ostetud. Ja eks välimusel ole ka loomulikult tähtsus-ega ilmaasjata teist korda CL-i ei valinud.

Eks see naast vs lamell ole igikestev vaidlus nagu Apple vs Android, AMD vs Intel jne.

Jah loomulikult valiks pigem vaiksema lamelli kui oleks pidevalt samad ilmaolud. Aga siiski (mustal) jääl mida meil üsna palju tunne ikka naastuga veidi kindlam. Sobiv söidukiirus on muidugi köige tähtsam.
Vasta
#10
Arvestades, et sul sõitmist vähe, siis Toyo on maa ja ilm sinu jaoks.
Hankooki selles mõõdus saada ei ole.
Vasta
#11
Võtan vist Michelin X-ICE North 3, hinnavahe neil Toyo G3-ICE-ga 80€.
Vasta
#12
Jubedad undajad on need rehvid, mul ühe tööauto all olnud need ja nüüd W220 all. Täpselt ühesugune tüütu ouououououououou käib maanteel
Vasta
#13
Kui on ououou, siis seda saab ju tümakaga katta...

Ega peale Conti ju polegi talutava tämbriga naaste. No Nokian ei pane ka hambaid valutama.
Vasta
#14
Nokianil oli ju siin vahepeal rehvipeale kõige rohkem naaste. Kahtlen, et vaiksemad olid.
Vasta
#15
Nokian on ikka väga kõva ouou võrreldes Micheliniga. Minuarust need uued Hakka9'd on ühed kõige hullemad undajad tippudest.
Panin just enda tööbussile kah Nokiani naastud alla ja see on viimane kord, kui ma neid tarbin.

Üldiselt ongi naastudest Conti kõige vaiksem. Tegelikult ka uus Michelin X-Ice North 4, vähemalt niipalju kui ma neid juba proovida olen jõudnud.
Vasta
#16
Ma pean tulema siis proovisõiduleWink

Ma pidasin silmas subjektiivset ebameeldivust, mitte helivaljust.
Vasta
#17
Naljakas on see, et uuel Michelinil on 250 naela rehvi peale, uuel Hakka 9 aga 190. Ja TM järgi tundub, et rehvimüra neil samas augus pandud hinde järgi (9)..
Vasta
#18
Tegelikult oleneb ikka väga palju just rooli ja istme vahelisest muhvist. See naelade arv rehvis on nagu köige väiksem mure. Surma võid saada ka seisva autoga suvekummidega tee ääres.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#19
Rääkisin seda, et ühel 24% rohkem naelu rehvi peale, aga suudab sama vaikne olla teisega. Kodus suremise protsent on kõige suurem.
Vasta
#20
testid on ühed toredad asjad, aga mina räägin siiski reaalsusest.
Muideks, müratekitaja ei ole ainult naast ja nende kogus rehvi peale, vaid ka mustri kuju, rehvisegu koostis, teekatte kvaliteet jne.
Lõpuks on seadustega määratud, mitu % rehvi pinnast tohib olla naastutatud. Kes paneb 1000 naastu, kes 100 naastu, mõlemal juhul võib % olla sama.
EUR-LEX'is on kõik määrused olemas, sealt saab lugeda, kuidas tohib ja kuidas ei tohi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne