Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 S400 Veakoodid
#1
Tere!

Tavaline OBD2 lugeja annab 5 veakoodi:
  • P0238 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit High
  • P0236 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Range/Performance
  • P0748 Pressure Control Solenoid 'A' Electrical
  • P0702 Transmission Control Module
  • P0100 Mass Air Flow Sensor

P0100 kood tuleb ja läheb.
Kui gaasi anda, pole autol tõmmet. Selline tunne nagu turbosi poleks taga.
Paigal seistes pöörded kõiguvad natukest aega ja siis jälle ühtlaselt (650-670 RPM). Üles alla kõikumist on kuulda.
Kui aku maha võtta ja tagasi panna, siis viskab ABS, BAS ja Airmatic vead. Maha saab nii, et rool vasakule-paremale-otse ja läheb ise maha.
Vea otsimise käigus sai vahetatud MAP ja eesmine vasak ABS sensor.

Kas P0748 veakood võib viidata mustale käigukasti õlile?
Keegi targem oskab sõna sekka öelda?
Vasta
#2
(06-05-2018, 05:34 PM)kermz Kirjutas: Tere!

Tavaline OBD2 lugeja annab 5 veakoodi:
  • P0238 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit High
  • P0236 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Range/Performance
  • P0748 Pressure Control Solenoid 'A' Electrical
  • P0702 Transmission Control Module
  • P0100 Mass Air Flow Sensor

P0100 kood tuleb ja läheb.
Kui gaasi anda, pole autol tõmmet. Selline tunne nagu turbosi poleks taga.
Paigal seistes pöörded kõiguvad natukest aega ja siis jälle ühtlaselt (650-670 RPM). Üles alla kõikumist on kuulda.
Kui aku maha võtta ja tagasi panna, siis viskab ABS, BAS ja Airmatic vead. Maha saab nii, et rool vasakule-paremale-otse ja läheb ise maha.
Vea otsimise käigus sai vahetatud MAP ja eesmine vasak ABS sensor.

Kas P0748 veakood võib viidata mustale käigukasti õlile?
Keegi targem oskab sõna sekka öelda?
Kus asud paneme testri külge kui just hetkel väga kaugel minust pole,
mõtteid mul on millele võiks tähelepanu pöörata.


(08-05-2018, 09:21 AM)madis71 Kirjutas:
(06-05-2018, 05:34 PM)kermz Kirjutas: Tere!

Tavaline OBD2 lugeja annab 5 veakoodi:
  • P0238 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit High
  • P0236 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Range/Performance
  • P0748 Pressure Control Solenoid 'A' Electrical samamoodi kontrolli ühendusi esmalt.
  • P0702 Transmission Control Module-tee käigukastile diagnoos-Hõbenooles,Tallinn,Kadrina.Kuna sul pöörded kõiguvad siis 99,9% tuleb see käigukastist(ilmselt turbiin)koodid P0238 ja P0236 voivad olla ka seotud käigukasti kõrvalekalletega,näiteks on sul õlitase kastis alla normi
  • P0100 Mass Air Flow Sensor

P0100 kood tuleb ja läheb.-[b]Kontrolli pistikut ja selle juures olevaid juhtmeid et mõni poleks katki ja et kontaktit paistaksid visuaalselt korras,samuti püüa eemaldada ettevaatlikult öhulugeja ja puhasta seda .[/b]
Kui gaasi anda, pole autol tõmmet. Selline tunne nagu turbosi poleks taga.
Paigal seistes pöörded kõiguvad natukest aega ja siis jälle ühtlaselt (650-670 RPM). Üles alla kõikumist on kuulda.
Kui aku maha võtta ja tagasi panna, siis viskab ABS, BAS ja Airmatic vead. Maha saab nii, et rool vasakule-paremale-otse ja läheb ise maha.
Vea otsimise käigus sai vahetatud MAP ja eesmine vasak ABS sensor.

Kas P0748 veakood võib viidata mustale käigukasti õlile?
Keegi targem oskab sõna sekka öelda?
Kus asud paneme testri külge kui just hetkel väga kaugel minust pole,
mõtteid mul on millele võiks tähelepanu pöörata.

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#3
Teen väikese uuenduse oma postitusele ja äkki aitab see tulevasi inimesi, kel esineb sarnane probleem.

Auto jõukadu lahendus EGR klappide puhastamisega.
Viisin auto Hort Autosse ja sealt öeldi, et klapid kinni ja pakuti uusi EGR klappe 700 raha eest, kuid kui uued klapid maksavad peaaegu pool auto hinnast, siis eriti ei raatsi sellise raha eest osta.
Öeldi, et klappe puhastada pole mõtet, pigem osta uued klapid ja mure lahendatud.
Jonnakalt otsustasin ikkagi ise kodus klapid puhastada.
[Pilt: 28679-egr.PNG]
S400-l saab lihtsalt EGR klappe puhastada võttes pildil olevad mustad plastikkatted maha ja lased EGR puhastusainet sisse, kuni kõik liigub jälle ilusti ja klapid ei kiilu enam kinni (EGR asub mootoriruumi taga, käigukasti õlivarda ees).
Peale ühte purki EGR puhastusainet oli autol võimsus jälle tagasi ja enam ei saagi gaasi vajutada, sest muidu jõuab kiirus sinna illegaalsesse piirkonda Eusa_dance
Nüüd umbes 3 kuud ja EGR-ga probleeme pole seni olnud. Kui tuleb jälle sama viga, siis puhastab nad uuesti ära Icon_smile

Pöörete kõikumise lahendas Lesveni diagnostika.
Probleem oli kütusesüsteemi surveklapis (Boschi tootekood 0281002241, Mercedese originaalkood 611 078 0149).
Peale surveklapi vahetust olid pöörded jälle stabiilsed ja seni pole kõikumist ette tulnud.

Seoses aku mahavõtmise ABS, BAS ja Airmaticu vigadega tuleb välja, et see on tavaline.
Auto tahab jälle teada saada rooliasendit ja peale selle ära kalibreerimist on kõik korras.
Vasta
#4
(31-10-2018, 07:45 PM)kermz Kirjutas: Teen väikese uuenduse oma postitusele ja äkki aitab see tulevasi inimesi, kel esineb sarnane probleem.

Auto jõukadu lahendus EGR klappide puhastamisega.
Viisin auto Hort Autosse ja sealt öeldi, et klapid kinni ja pakuti uusi EGR klappe 700 raha eest, kuid kui uued klapid maksavad peaaegu pool auto hinnast, siis eriti ei raatsi sellise raha eest osta.
Öeldi, et klappe puhastada pole mõtet, pigem osta uued klapid ja mure lahendatud.
Jonnakalt otsustasin ikkagi ise kodus klapid puhastada.
[Pilt: 28679-egr.PNG]
S400-l saab lihtsalt EGR klappe puhastada võttes pildil olevad mustad plastikkatted maha ja lased EGR puhastusainet sisse, kuni kõik liigub jälle ilusti ja klapid ei kiilu enam kinni (EGR asub mootoriruumi taga, käigukasti õlivarda ees).
Peale ühte purki EGR puhastusainet oli autol võimsus jälle tagasi ja enam ei saagi gaasi vajutada, sest muidu jõuab kiirus sinna illegaalsesse piirkonda Eusa_dance
Nüüd umbes 3 kuud ja EGR-ga probleeme pole seni olnud. Kui tuleb jälle sama viga, siis puhastab nad uuesti ära Icon_smile

Pöörete kõikumise lahendas Lesveni diagnostika.
Probleem oli kütusesüsteemi surveklapis (Boschi tootekood 0281002241, Mercedese originaalkood 611 078 0149).
Peale surveklapi vahetust olid pöörded jälle stabiilsed ja seni pole kõikumist ette tulnud.

Seoses aku mahavõtmise ABS, BAS ja Airmaticu vigadega tuleb välja, et see on tavaline.
Auto tahab jälle teada saada rooliasendit ja peale selle ära kalibreerimist on kõik korras.


Väga tore, et keegi viitsib veel ise õppida ja toimetada Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 119 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 156 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 189 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 177 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 345 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 598 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 378 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 415 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV
  O: W220 AMG küljekarbid m2gimartin 2 886 12-05-2022, 06:32 AM
Viimane postitus: m2gimartin
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 1,472 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne