Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 eelsüüde
#1
2.7 diisel ketrab end hommikuti suhteliselt laisalt käima, hõõgküünlad toimivad kõik, aku ning eelsüüterelee on laenatud toimivalt w211 mersult. Jaheda ilmaga (7 kraadi) ei lähe vahest esimese korraga käimagi, eelsüüdet annab külma mootoriga ca 6 sekundit, soojana 2-3.
Starteri sai eelmine talv lahti võetud, puhtaks tehtud ja vahetust vajav vabajooksusidur vahetatud.
Küsimus siis selline, et kus võtab eelsüüterelee omale selle info, et kaua ta kontakti peal hoidma peab?
Vasta
#2
Eks aju arvestab mootori temperatuuri järgi. Eelsüüte tule põlemise aeg on selle jaoks, et küünlad jõuaks soojeneda, pärast mootori käivitumist on küünlad veel mitu minutit taga.
Vasta
#3
Kas w210 hoiab ikka küünlaid järel, tean vanemad vitod tegid seda?
Vasta
#4
Tee 1 katse.selleks ka abimeest vaja kui just sul käte siruulatus pole ule 2meetriSmile Vota kusagilt peale õhufiltrit sisselaske ohutoru lahti.Tee see peopesaga umbseks ja proovi siis käivitada.(anna küündlaid ja käivita nagu tavaliselt.Tee see ära ja anna teada kas ja mis juhtus.Siis räägin sulle pointi kui peaks siis koheselt normaalselt käivituma....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#5
Pane laetuli põlema pärast käivitamist. Kui käib klõps ja tuli läheb heledaks, siis lülitab küünlad välja. Paar minutit kindlasti.


(29-09-2018, 08:30 PM)madis71 Kirjutas: Tee 1 katse.selleks ka abimeest vaja kui just sul käte siruulatus pole ule 2meetriSmile Vota kusagilt peale õhufiltrit sisselaske ohutoru lahti.Tee see peopesaga umbseks ja proovi siis käivitada.(anna küündlaid ja käivita nagu tavaliselt.Tee see ära ja anna teada kas ja mis juhtus.Siis räägin sulle pointi kui peaks siis koheselt normaalselt käivituma....
Aga Madis räägi, mis siis juhtuma peaks.Kas käe peaks pärast käivitamist ära võtma...
Vasta
#6
(29-09-2018, 08:32 PM)nordrainbow Kirjutas: Pane laetuli põlema pärast käivitamist. Kui käib klõps ja tuli läheb heledaks, siis lülitab küünlad välja. Paar minutit kindlasti.


(29-09-2018, 08:30 PM)madis71 Kirjutas: Tee 1 katse.selleks ka abimeest vaja kui just sul käte siruulatus pole ule 2meetriSmile Vota kusagilt peale õhufiltrit sisselaske ohutoru lahti.Tee see peopesaga umbseks ja proovi siis käivitada.(anna küündlaid ja käivita nagu tavaliselt.Tee see ära ja anna teada kas ja mis juhtus.Siis räägin sulle pointi kui peaks siis koheselt normaalselt käivituma....
Aga Madis räägi, mis siis juhtuma peaks.Kas käe peaks pärast käivitamist ära võtma...
Jah,käsi võta ära kui on käivitunud-on olemas voimalus et masin käivitub koheselt nagu poleks häda midagi

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#7
Suured tänud, ma proovin neid nippe ja annan teada mis juhtus.
Vasta
#8
Proovisin siis ära selle õhutee sulgemise. Lahti võtsin toru mis oli kohe peale õhufiltrikopsikut ja õhulugejat. Muutusi polnud, täna läks kolmanda käiamisega käima.
Avastasin aga seda, et ka see aku on suremas ja auto teeb trikke.
Hommikul enne käivitust oli akus 12.2 sees, mida ilmselgelt vähe.
Peale 70km sõitu oli akus sees ainult 12.3 volti, tühikäigul laadimisvooluks vaid 13.8 (kliima väljas, makk koos võimenditega ka väljas), erilisi tarbijaid justkui polnud peale salongivalgustite.
Homme mõõdan veel pinged üle ja eks näis. Uut akut igatahes vaja.
Vasta
#9
(30-09-2018, 07:35 PM)7hp Kirjutas: Proovisin siis ära selle õhutee sulgemise. Lahti võtsin toru mis oli kohe peale õhufiltrikopsikut ja õhulugejat. Muutusi polnud, täna läks kolmanda käiamisega käima.
Avastasin aga seda, et ka see aku on suremas ja auto teeb trikke.
Hommikul enne käivitust oli akus 12.2 sees, mida ilmselgelt vähe.
Peale 70km sõitu oli akus sees ainult 12.3 volti, tühikäigul laadimisvooluks vaid 13.8 (kliima väljas, makk koos võimenditega ka väljas), erilisi tarbijaid justkui polnud peale salongivalgustite.
Homme mõõdan veel pinged üle ja eks näis. Uut akut igatahes vaja.

ok-ma kahtlustan ikkagi et sinu hädad algavad õhust(ajal kui ma veel peugeotimees olin vaevas mind täpselt samakirjeldusega probleem.Häda seisnes drosselklapis,tollel muidugi ei olnud see elektrooniline vaid vaakumiga,see oli kinni jäänud poolde vinna ,sai siis see puhastatud ja korralikult käima pandud ja mured kadusid. sa võiksid profilaktika mõttes selle klapi maha kiskuda omal ja korralikult ära puhastada...Kuidas masin sul välja suretubsujuvalt stabiilselt nagu peab või kummaliselt kolksule või tumedamale matsule sarnase heliga...
võimalik ka et sul on tõitesüsteem lihtsalt hõre st et küte vajub vaikselt tagasi.
see toimub sul ju ikkagi vaid külma mootoriga mis seisnud vahemasti öö?
Kui oledgi ta korraks käima saanud (kas või 2-3 sekundit)kas siis välja suretades ja kohe uuesti käivitades koheselt käivitub?
Akust
ilmselt oled segi ajanud voolu ja pingeSmilekui need numbrid mis kirjutasid on voltides mitte amprites(voldid laadimis pinge,amprid laadimisvool)siis akut ei pea sa küll kohe vahetama kui ta veab mootorit normaalselt mitte ei poo .12,2 volti on aku nimipingeja see on normaalne ka pärast soitu kui mootori väljasuretad on sul sama pinge.Kui kahtled akus, lase aku test teha .Laadimispinge 13,8on ka ok ,soltub sellest pingeregulaatorist mis sul peal on.Saab ka 14, midagi olla.
Mida muidugi saad tea on mõõta käivitamise momendil akupinget,see ei tohiks langeda alla 10,5 voldi.Kui nüüd allapoole kukub siis jah on aku tervis mitte just kõige parem.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#10
Jutt käis mul aku puhul jah akupingest, voolutugevuse mõõtmiseks mul ampertange ja muud säärast tehnikat ei ole.
Drosselklapi nime all on vist antud isendil see väike mootor mis on sisselaske külge kolme kruvi/poldiga kinnitatud, tööülesandeks tal sisseklaske pöördklappide avamine - sulgemine (swirl flaps).
See mootor toimib kenasti, klapid ise on lahtises olekus fikseeritud, hoob mootorilt küljest võetud niiet tema liigutab end vastavalt pööretele seal omaette.
Selle klapiga niimoodi käitutud kuna vana "klapimootor" takerdus ja viskas mootorit avariireziimi. Sai diagnostis käidud ja viga tuvastatud - kõrvaldatud. Enam avariireziimiga probleeme olnud pole.
Käivitusest siis juttu edasi. Probleem käivitusega siis kui auto seisab ikka üleöö, päeval käivitub enamvähem normaalselt (võiks paremini aga olen sellega leppinud - vana auto siiski ja läbisõitu mootoril 400 000, kerel ja küttesüsteemidel pea 500).
Autot välja suretades kõrvalisi helisi ei esine, sureb nagu üks 5 pütine ikka.
Laadima peaks antud Mercedes-Benz seal 14.4 kandis ikka, kui jõuan siis vaatan täna veidi üle seda elektrisüsteemi. Mõõdan palju tal otse generaatorist tuleb enne auto elektroonikani jõudmist.
Nüüd käivitades vaatan mis aku käivituse hetkel teeb ja annan auto kohta veel infot.
Vasta
#11
Mõõda siis otse geneka + otsalt ja mass samast, geneka korpuselt.
Kuigi ma olen jälginud 211 laadimise pinget, ma ei tea täpselt millise mooduli oma 211 kellaplokk kuvab aga kui elektriline soojendus on järgi siis on see enamasti alla 14v hiljem 14, 2-14,4 Käivitusega probleeme pole.
Diislil on külmalt väga oluline võimalikult kõrge pöörete arv käivitamisel.
Tuleb mõõta kas käivitamisel ei kao kuhugi osa pingest.
Kui õieti mäletan, siis lubatud 0,4v plus poolelt ja 0,2 massi poolelt..

Mul kadus kunagi passatil 2,4v ja see keris siis ikka väga laisalt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Niisiis, tegin väikse video auto käivitusest, tarbijaid järel polnud. Aga see elektrisoojendus oli sees (heater booster), tegelikult pole mul aimugi kas see üldse toimib kuna salongi hakkab käele tuntavat sooja tulema alles peale 7km maanteesõitu.
Video: https://youtu.be/7xYE2efgT24

Proovisin nüüd soojalt käivitada ja sigaretisüütaja kõrval asuvat "eelsoojendi" lülitit vajutada aga multimeetril kuvatavad numbrid ei muutunud. Aga sooja mootoriga ta vist ei lasegi sel lisal toimida.
Eelnevale videole lisaks veel see, et maanteel oli laadimispinge 13.8V.
Vasta
#13
12.2V seisva auto aku pingeks on liiga vähe, täis laetud aku puhul peaks see olema 12.6-12.7V. Laadimispinge on minu sarnasel isendil reeglina 13.8V kandis, sõltuvalt tarbijatest ka mõned komakohad vähem. Seda siis kliimapaneelil kuvatava näidu järgi, otse akult pole viitsinud mõõta, kuna kõik toimib.
12.2V viitab minu kogemusel pigem eluea lõpus olevale akule, mis kuidagi veel autot käivitab. Kõige lihtsam ju kontrollida kas stardiabiga või teise akuga, st kas kiiremad starteripöörded panevad külma auto kiiremini tööle või mitte.
Vasta
#14
Homseks hommikukäivituseks panen teise äsja täislaetud aku talle külge. Vaatab mis nägu teeb.
Praegu ilm jube märg, täna auto alla laadimist mõõtma ei jõua, pole vaba garaazipinda hetkel.
Vasta
#15
Aku kutu jah v'hemasti kui vaadata videot kuulata häält ja jälgida voltmeetri numbreid käivitamisel.
otsi drosselklapi ennem coolerit,see mis klappe kollektoris liigutab on nats teine asi
minu w211 asub vahetult ennem coolerisse sisenemis ca 20cm ülevalpool.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#16
madis71, EGR klapist räägid või?
Vasta
#17
W210 diislil vist drosselklappi polegi jah, egr on puhastatud koos sisselaskega ja töökorras veendutud, diagnostika ka viga ei näitanud.
Täna teise aku pealt krokodillidega lisavooli andes oli starter veidi reipam küll, sain esimese käivitusega käima isegi. Niiet alustama peaks uuest akust.
Vasta
#18
[quote='hellrix' pid='283455' dateline='1538462162']
madis71, EGR klapist räägid või?
[/quote
Ei-mitte egr

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#19
madis71:No tee siis pilti, mis huvitav "drosselklapp" su autol on.
Vasta
#20
Aku on kindlasti tühjavõitu. Kas ka surnud, näitab laadimise järgne koormamine. Igatahes käib starter aeglaselt.

Mootori mitteärkamise põhjus on aga küttesüsteemis - mida teeb latirõhk?
Ja palju on tagasivoolud?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 274 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 665 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 454 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 837 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 635 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 13,948 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 879 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,842 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 546 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,240 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne