Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kärukonks e55 amg w211 universaalile
#1
Tahaks perevagunile konksu panna, aga passis vaatavad lubatud koorumuste real vastu nullid. Masin ise Jaapanist ja eestis arvel üksiktüübikinnitusega.

Siit lehelt samas väidab, et peaks suutma vedada 750 piduriteta /2100 piduritega nagu iga teinegi w211
https://www.autoweek.nl/auto/31591/merce...amg-combi/

Oskab keegi öelda, kas netis on mingit pädevat andmebaasi, mis ütleks, mida tehas tegelikult lubab?

Ja kui ei luba, kas on mingi viis kuidas see luba (mõistlike kuludega) saada?

Vasta
#2
Kui ma oma Toyota tehnilises passis esmase registreerimise aastaarvu tahtsin muuta, siis võtsin Amservist paberi kus peal vin koodi järgi auto andmed. Minu paberil ei olnud aga ühtegi tähist, et see Amservist ja seetõttu tegi MNT ise esindusse päringu ja saanud sealt sama vastuse tegi passi muudatuse. Ehk võta Silberautost mingi ametlik paber (soovitavalt Silberauto sümboolikaga ja allkirjastatud), kus tehasepoolsed lubatud koormused peal ja mine sellega MNT büroosse. Võimalik, et MNT teeb veel ise Silberautosse päringu ja asi võtab aega, aga muus osas ei tohix mingeid takistusi olla.

PS! MNT arvestab ainult margiesinduse poolt esitatud andmeid, igasugu muudest kanalitest leitud andmetega saadab MNT tõenäoliselt kliendi pikalt või kui satud mõistliku ametniku otsa, esitab see ise margiesindusse päringu. Kui on tegu juhtumi või autoga, millel pole margiesindust (iseehitatud autod, üxikexemplarid, ümberehitatud autod jne.) tasub pöörduda otse MNT tehnoosakonna spetsialistide poole ja konsulteerida nendega, mida tulex passi andmete muutmisex teha, peale seda minna ametnike jutule ja viidata antud spetsialistile. Nii saab asjad kiiremini ja valutumalt aetud, kuna ametnikud ei viitsi tihtipeale tavatööst keerulisemaid ülesandeid sooritada ja eelistavad kliendi esimese hooga pikalt saata. Näitex jooxutati mind Toyota puhul 3 korda büroo vahet, kuna ametnik, kes minu päringu töösse võttis läx puhkusele ja üxki teine ametnik ei suutnud/tahtnud auto kerenumbritest fotosid teha, et protsess lõpuni viia.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 kellaplokk margojmi 0 175 26-05-2023, 11:33 PM
Viimane postitus: margojmi
  MB E280 W211 aku Priitv01 11 872 13-09-2022, 11:16 PM
Viimane postitus: väikemees
  w211 lisavarustus k2igukast 1 434 10-03-2022, 10:16 AM
Viimane postitus: Marksus
  W211 Raadio jaamad rix21 4 1,450 05-03-2021, 12:27 AM
Viimane postitus: väikemees
  W211 kässar marek1983 9 5,089 05-09-2019, 01:53 PM
Viimane postitus: marek1983
  w211 karel84 0 1,589 07-11-2018, 02:05 PM
Viimane postitus: karel84
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,848 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  W208 ja W211 võtmed eclipse 3 3,087 25-03-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Marksus
  W211 tagatulede vahetus, piduri tuled halogeen-LED vastu Robert24 2 2,795 02-03-2018, 09:38 AM
Viimane postitus: Marksus
  AMG Monoblock jm 90ndate velgedele taastamisel originaalilähedase sügavuse andmine? nostromo 5 5,198 23-10-2017, 07:18 AM
Viimane postitus: Valgma



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne