Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Öko universaaldiisel kuni ca 10a vana kuni ca 5000€
#1
Isa sooviks kuni ca 10a vana universaalkerega diislit, pigem aut aga võib ka manuaal.

Võiks välistada MB, BMW, Audi.

Endal pole aimugi peale MB et mida vaadata?

Skoda Octavia (77kW?)
Volvo V70 (120kW vist ökom kui vanem 136kW?)
veel midagi?

Tean et V70 tuleb vist esimese asjana rihmad ära vahetada.
Vasta
#2
Volvo automaatkaste vaevavad probleemid. Manuaal V70 on esimene käik väga lühike.
Vasta
#3
Volvol ikkagi 120kw vanem ja 136kw uuem D5. Aga dünaamika uuemal puudub ja võtab rohkem kütust kui vana. Volvo käigukastid üsna nõrgakesed. Vag-i 77kw on suhteliselt pommikindel. Tarbesõidukina ettevõttes olnud, peale hooratta ja korraliste hoolduste ei soovinud midagi, et kestaks. Võid ka Mondeoid vaadata, 2.0tdci 103kw. Ega kui BMW, Audi ja MB välja jätta, siis pole väga millegi vahel valida sellises hinnaklassis ja vanust arvestades.
Vasta
#4
Ok tänud.
Vasta
#5
Tere,

Ise ostaksin sellistel eeltingimustel turuhinna mõttes kallilt ja korraliku (ilmselt kontrollitava ajalooga värske impordi) manuaalkäigukastiga 96kw 1.9 TDI VW Passati, Audi A4 või kui leiaks, siis isegi A6 (see oleks veel eriti äge) ning jätaks osa raha alles. Ükski teine auto ei ole selles hinnaklassis parem valik kui põhikriteeriumiks on just odav ülalpidamine.

Manuaali tasub ökosõiduki puhul alati eelistada, aga lisaks on VAG automaatkastid kõik selles hinnaklassis arusaamatult suure kütusekuluga ning tõenäoliselt paari aasta jooksul katki minemas kui just äsja garantiiga remonditud ei ole.

Aga tõsi, vana Volvo V70 on samuti päris töökindel auto.

Edu auto leidmisel.

Tauno
Vasta
#6
Sekundeerin. Võttes uuema põlvkonna, seisad vastamisi keerulisema auto ja sellest tulenevalt kõrgemate hoolduskuludega. Sellises vanuses autodel on aastanumber lihtsalt üks number, seisukord on palju tähtsam. Allpool toodud lingil on üsna haruldane asi, B5.5 kerega VW Passat 1.9TDI-PD (96 kw) 4Motion Highline. See on ainus Passat, mida tehti pideva nelikveoga (Torsen), kuna on tihedas suguluses Audi A4 B5-ga. Aastaarv on küll vanem, kuid see auto pakub läbivust, ökonoomsust ja korralikku varustust, kuid ta on ka neetult igav (kompromissid). Ajalugu tundub samuti plekitu olevat.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...6c5609e484
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#7
Kas A6 eelistada kuni 2005 1.9 96kW või al. 2006 2.0 100kW?
Vasta
#8
Kui sa juba esimeses postis vag grupi välistasid siis jää kindlaks endale nüüdRolleyes Miks isa MB välistada soovib?
Vasta
#9
No taheti ka kuni 10a vanuseid sõidukeid, mitte kuni 16-aastaseid. Aga C6 täna mõistlikum kui C5 kere poolelt.
Vasta
#10
Kindlasti 1.9. Kindlasti.
Sellel on mitu viga vähem kui mõistliku läbisõiduga auto osta ning kui ta peakski palju sõitnud ning tuksis plokikaanega olema, on õli juurdetekkimist võimalik märgata ja mootor ära päästa. Muid muresid temaga peaaegu kunagi ei ole.
2.0 sureb sageli hoiatuseta ja totaalselt nagu moodsamad mootorid ikka.

C6 võib kere poolest olla parem kui C5, aga tal pole ühtki inimlikku ehk odavalt peetavat ja kauakestvat mootorit ning isegi paljukirutud ürgvana 2.5 TDI oli võrreldes kõigi C6 peal pakutud diislitega üks pommikindel ja odavalt hooldatav ning remonditav agregaat.

Tauno
Vasta
#11
C6 3.0tdi 176kw diisli kohta ei oska küll midagi halba öelda. Ketid ja tallad ainuke läbiv teema, aga noh millel seda täna poleks. Kõik oleneb läbisõidust. Vähemalt ei pea nukkasid vahetama. Kokkuvõtvalt kallid tööd mõlemal. Üks pakub dünaamikat ja on natukene kaasaegsem.
Vasta
#12
Kui ketid, kütusepumba rauatootmine (mis tapab ära ka pihustid) ja väntvõlli kinnijooksmine välja jätta, on 3.0 176 kw kahtlemata parem kui nii mõnigi teine mootor, annab euro5 normi välja ja edasi käib mehiselt, aga ta pole midagi võrreldavat kulude poolest vanade töökindlate TDI-dega. Ta on ikka edasijõudnute variant.

Kuid eks kindlasti tasub elus kõike proovida ja varem või hiljem tüütab vanatehnika kahtlemata ära.

Tauno
Vasta
#13
Selge. Hetkel kere ja sisu poolest sümpaatsed V70 ja A6. Asjaga kiiret pole-mõtlesin lihtsalt veidi kurssi viia ka muuga peale MB.
Vasta
#14
Andke andeks aga oma kogemuste pöhjal võin õelda, et Volvo küll kuskilt otsast auto ei ole. Sobib esimeseks autoks vöibolla. Kuid kui oled kvaliteetset Saksa autot omanud siis igal juhul Volvo ei. VOLVO teeb häid veoautosid ja ehk ka traktoreid ja muud raske tehnikat, kuid sõiduautod on mööda, mis mööda.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
Mul on hard core reccamehest tuttav, kes kohe ütleb, st Volvo veoautod on saast. Niiet maitse asi (ütles kukk ja...)
Vasta
#16
Maitse asi, aga kui 80000km peale turbiin ja hüdroplokk oma töö lõpetanud, siis never ever ei soovi sellist kogemust endale uuesti. D5 158kw ja geartronic ei sobi omavahel. Hõbenoole FB lehel ka meie autost väike nupukene lugemiseks. Ja kui võimekat diislit osta ei tohi, siis milleks mulle see D3.. Vanemad V70 samade hädadega. 3-el sõbral kõigil käigukast mingi hetk alla andnud. Kukk võib sitta süüa aga fakt on, et õrnakesed on need Volvod selle koha pealt.
Vasta
#17
Sõprade kohta jah jään vastuse võlgu aga, XC60 oli eelnevalt hooldust saanud. Iga 40000km kasti tootja ette näinud seda. Teist õlivahetust see kast enam ei kannatanud ilma remondita.
Vasta
#18
Volvo kastide probleemid hakkasid aastast 2004 või 2005.
https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Vasta
#19
(22-09-2018, 09:50 PM)onu_siim Kirjutas: Pigem on probleemsemad just vanemad Aisini kastid (AW50 jne).

Pole väga kindel. Mul kah üks selline triikraud, 650t on läbisõitu ette näidata. Käike vahetab nagu mõte, kõik "spordid ja talved" töötavad samuti hästi.
Ainult ühe korra olen mina tal täisõlivahetuse teinud, see oli vist mingi 400t pealt. 14L õli tahtis, kurask.
Mina ei kurda.

.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Hea uus ja vähetuntud vana muusika. Werewolf 45 33,733 26-07-2020, 03:36 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Autoseiklus Hajutus 4 Järvamaal - Rada avatud kuni 18.05 Minister 2 2,309 22-05-2020, 10:18 AM
Viimane postitus: Minister
  25 aastat vana 1992 W124 200D 75hj jõudis miljoni kilomeetrini-keskmine kulu 6L/100km nostromo 8 6,158 27-01-2017, 02:07 PM
Viimane postitus: Priit
  Otsin isa vana Mercedest! Symre 0 2,716 05-11-2014, 08:04 PM
Viimane postitus: Symre
  Smart key korpus vana-uus. e220 2 2,926 21-07-2012, 06:33 PM
Viimane postitus: junkru
  Vana Gullwingi taassünd. T6nu 3 3,426 03-03-2012, 04:03 AM
Viimane postitus: T6nu
  Vana mercedese reklaam scrat 2 3,193 04-04-2009, 11:13 AM
Viimane postitus: scrat
  Head Vana ja Uut Aastat Kuldar 23 14,460 04-01-2009, 03:46 PM
Viimane postitus: tank
  ilusat vana lõppu anto123 24 10,151 01-01-2008, 10:31 PM
Viimane postitus: rauntz
  Head Vana-Aasta lõppu ja uue algust indrek 25 11,748 03-01-2007, 09:43 AM
Viimane postitus: Markko



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne