Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 1953 W186 "Adenauer"
#1
Mark:  Mercedes-Benz 300 "Adenauer"
Värvus: must
Läbisõit: 93 000 km
Võimsus: 85 KW
Mootori valem: 3,0 R6

Lisavarustus:
Tume beez riidesisu
Raadio Becker "Nürnberg"
Tuulesuunajad kõikidel ustel

Plaanid: mootori ja tagasilla remont käib, sügisel siis keretööd

http://beta.album.ee/protsessor
Vasta
#2
Mis selle mootoriga siis juhtus, et sellise läbisõidu juures rem. vajab?
Vasta
#3
http://beta.album.ee/protsessor
noh kett veninud ja tihendid lekkisid
Vasta
#4
Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Indrek Kirjutas:Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu  üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna

Noh ma vist parem ei hakka austatud moderaatorile siin kiirkursust MB ajaloost pidama, aga kui huvi on siis võiks ju vaadata mis on W186 kere margi tähistus

Allan
Vasta
#6
Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.)
Ja korralikke pilte ja rohkem ei teeks paha.

Vabandan Indreku eest kui see markeering tõesti nii on,ma pole ka nii vanade Mersude markeeringutega eriti kursis.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Kui sa kirjutad aastaarvu ja kerenumbri, siis tõesti on asjal jumet, kui aga paned ülesse MB 300, siis on ikka üsna võimatu mõista, mis asjaga tegu on. Ok, originaalis nimetavad nad seda jah 300 ks, aga siiski foorumis võiks täpsustada, mis masinaga tegu on, eriti veel, kui nii rariteet on.

alamfoorumi eessõnas on kirjas ka, et mudel ja aastaarv ning kerenumber soovitatavalt
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8
Karl Kirjutas:Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.)
Ja korralikke pilte ja rohkem ei teeks paha.

Vabandan Indreku eest kui see markeering tõesti nii on,ma pole ka nii vanade Mersude markeeringutega eriti kursis.

Noh et siis ajalugu- hetkel tean alates 62 st aastast (62 a. registreeriti see auto Pariisis, peale seda on olnud üks omanik  ja päringud rohkema teada saamiseks on ka tehtud

Auto sai läbi vaevade transpordiga hangitud Prantsusmaalt Lyoni külje alt muuseumist sealt ka pildid....

Paremad pildid tulevad siis pärast remonttöid, kuna hetkel pole auto välimus eriti esinduslik
Vasta
#9
Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
Karl Kirjutas:Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)!

sellest viimasest tulenevalt kere remonttööd sügisesse lähevadki
Vasta
#11
ExclamationLoodan et see kõik vastab tõele ja sellist toredust saab ka oma silmaga näha siin eestimaalExclamation
Vasta
#12
Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik?
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#13
tank Kirjutas:Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik?

niisiis vähe infot lisaks:

Selline auto on tõesti haruldane ja seda mitte ainult siinmail, kuna 1951-1955 toodeti neid kokku 6214 tkhttp://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W186 ja neist vähestestki(tänaste tootmisarvudega võrreldes) pole just väga palju säilinud

mõtte teostumisest ja prantsusmaalt äratoomise kohta saaks lausa raamatu kirjutada aga lühidalt:

2 korda kohapeal käimist
2 maale toodud mitte mersut(said ostetud, et oleks millegagi koju tulla)
1 kuu ootamist (transpordi jamad)
hulk närve nii minult kui ka vaestelt prantslastelt, kes natuke inglise keelt oskasid ja seetõttu mind tõlkima pidid


auto asukohast parema meelega vaikiks, et mitte lasta inimesi töö tegemise juures segada ja kuna see pole just väga odav sellist autot ehitada, siis ise üritan kontsentreeruda finantseerimisele, eritööde töökodade ja varuosade leidmisele

tehnilise seisukorra kohta võiks siis öelda, et käivitus (karburaatori kiirenduspumba vahelt tuiskas korralikes kodustes bensiini ja seda otse kollektorile) ja vähe ka liikus (pidur jäi peale)

tihendid lekkisid üle ühe(mis auto vanust arvestades on isegi väga normaalne, kuna viimane hooldus ja suurem remont olid teostatud 1966 aastal) ja kui juba vahetamiseks läks(kogu mootori küljes olevate kõikide tihendite), siis oli juba mõtekas ka muud sõlmed üle vaadata- vaatluse käigus tuvastati mõned katkised kolvirõngad, kulunud siduriketas, veninud kett ja veel pisiasju

roostekahjustuste väljaselgitamisega hakkame lähemalt tegelema sügisest, kuid esmapilgul tundub asi ilus olema (oma osa sellel on kindlasti ka keskmäärimissüsteemil, mis erinevate käänduvate pöörduvate detailide vahelt õli välja lennutab, kus kohast see siis satub auto põhja alla)

esmane vaatlus näitas roostekahjustusi varuratta koopas(mis tundub olevat ka tavaline) http://www.3-0-0.org

suur mure on raadioga kuid selleski vallas hakkab juba valgustatus tulema http://www.koenigs-klassik.de/

loodan, et saab auto varsti kuni sügiseni liikuma, et siis uuesti defekteerida ja jätkata töödega kere, sisu ja kroomi osas
Vasta
#14
Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma?
Turbo
Vasta
#15
sm. pelle Kirjutas:Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma?

Sõidab iga päev mul töö juurest paar korda mööda Pärnu maanteel Kellukooli juurest, läigib kui pühademuna ja väga viks ja viisakas. Arvan, et ikka sama auto, omanik kahjuks vist ei käi foorumis enam eriti....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 66,020 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 83,660 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,839 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W460, 300 GD, 1986 - Aialipp aialipp 40 34,122 06-05-2018, 12:41 AM
Viimane postitus: aialipp
  Minu 88a MB 300 TE "kutsikas" "kutsikas" 16 13,403 16-12-2017, 11:49 AM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 CE 300 1991 tns-one 44 40,518 29-06-2016, 05:25 PM
Viimane postitus: tns-one
  Mercedes-Benz 300 CE 1992 - ktmduke ktmduke 36 34,734 10-06-2015, 11:46 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB 300 CE, 1990, C124 - Mondos Mondos 54 59,408 13-12-2014, 04:48 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz ce 300 turbo 90a. arts24h 16 16,993 27-09-2013, 09:18 AM
Viimane postitus: arts24h
  MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse v8sse 18 18,199 23-07-2013, 01:29 PM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne