29-08-2018, 04:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2018, 04:32 PM ja muutjaks oli ak75.)
216 saab pagassist katteid näppimata tagumist comfort systems akut edukalt kapotialt laadida. Kapotialuse aku ja kõrvalistujapoolse kapotihinge piirkonnas on selleks tarbeks üks pikem nn pulk (plastikkatte all). Pilti praegu ei ole, aga onu_siim kunagi õpetas mind. Peaks olema leitav too teema siitsamast foorumist kusagilt.
E: Kui akud on täis laetud, siis 3-4 nädalat seismist on minul talvel see piir, kus autot käivitades kõik on veel nö elus. Talvel siiski olen lisalaadinud ca korra kuus igaks juhuks. Suvel polegi probleemi olnud.
E2: VW Phaetonil oli üks nipp puhuks kui comfort systems aku nii tühi, et masin enam nö pilti ette ei võta ning seetõttu ka käivitada ei lase. Tuli keerata võti hetkeks süüde sees asendisse (punased tuled põlevad, kuid starterit ei anna), siis kohe tagasi täitsa nulli ning kohe uuesti süüde sisse, nüüd juba koos starteriga. Selline liigutus nö sildas akud ära ja käivitusaku voolu anti ka armatuuris nö pildi ette saamiseks. Kusagil armatuuri- või kapoti all käis kuuldav klõps ka alati toda võtmega liigutust tehes. Ma ei tea, kas Mercedes-Benz puhul sama asi toimib, pole ise proovinud.
E: Kui akud on täis laetud, siis 3-4 nädalat seismist on minul talvel see piir, kus autot käivitades kõik on veel nö elus. Talvel siiski olen lisalaadinud ca korra kuus igaks juhuks. Suvel polegi probleemi olnud.
E2: VW Phaetonil oli üks nipp puhuks kui comfort systems aku nii tühi, et masin enam nö pilti ette ei võta ning seetõttu ka käivitada ei lase. Tuli keerata võti hetkeks süüde sees asendisse (punased tuled põlevad, kuid starterit ei anna), siis kohe tagasi täitsa nulli ning kohe uuesti süüde sisse, nüüd juba koos starteriga. Selline liigutus nö sildas akud ära ja käivitusaku voolu anti ka armatuuris nö pildi ette saamiseks. Kusagil armatuuri- või kapoti all käis kuuldav klõps ka alati toda võtmega liigutust tehes. Ma ei tea, kas Mercedes-Benz puhul sama asi toimib, pole ise proovinud.