Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S211 kliimaga mingi probleem
#1
Tere,

Auto on 2004, E270CDI, universaal, S211, Avantgarde.

Heal sõbral selline mure, et kliima/konditsioneer on täidetud (lekkeid pole), kompressor töötab ja salongis ka kõik nupud toimivad, AGA külma ei puhu.
Tagaistujatel pole reguleerimisvõimalust.

AC nupu peal pole vahet, kas põleb punane tuluke või ei - külma ei tule ühestki asendist.
Arvuti vigu ei näita. Ainuke viga on SRS (kõrvalistuja sensormatt), aga see ei puutu ju asjasse.

Kas keegi samamoodi maadelnud taolise probleemiga? Mis võiks viga olla?
(Mingid klapid kinni? Kus need asuvad?)
Vasta
#2
Ei puhu kuuma kui eest on nt pandud kõige madalam näit (14). Tuleb nii jahedat kui õuest parasjagu tuleb ehk sooja ilmaga tuleb ikka sooja. Kuuma peale panna (nt 30), siis tuleb ilusti kuuma.

Aga vot külma ei puhu. Confused
Vasta
#3
Kuidas see tuvastati, et kompressor töötab?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Aparatuur näitas, et surve on üleval ilusti.

Kompressor ringi käib.
Vasta
#5
Kui suur surve? ka seisval süsteemil on surve ca. 5 bar.
Proovi kuhugi minna kus keegi jagab ka asjast midagi, mitte, et veakoodi pole ja ringi käib.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Tere

Mul on küll ML 270 CDI, Aga jamasin ka analoogse asjaga. Vöid minu teemast lugeda. Hakka pihta sellest, et mööda testriga mis pinge sul sinna kompressorile peale läheb. Nendel muutuva tootlikusega pumbad peal. voolu lastakse sinna peale 3-12 voldini vastavalt palju külma vaja toota on. Mina testisin ka nii, et panin 12 v otse peale, aga siis ta toodab maksimum külma ja nii pikalt ei tohi. Sealt edasi hakkad arutama, kas viga mingis anduris vöi juhtplokis( minul oli vigane juhtplokk, toide ei läinud peale). Meil arvuti näitas lihtsalt pumba viga, et ei tööta, kuid tegelikkuses töötas. Lihtsalt toide ei tulnud peale. Aga see, et juht plokk vigane oli, selleni jöudsin alles hiljem peale igasuguseid möötmisi ja lammutamisi. Juhtplokk tal siis peks samuti see auto konsoolis olev nuppude süsteem. Ja kui see vajab vahetust siis peab ta kindlasti sama koodiga olema ja mitte inglise masina pealt. Vähemalt ML puhul töötas sama koodiga inglise masina plokk vastupidi.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
Sama analoogselt sureb kompressor...pole mõtet
oletada
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Nädalavahetus möödas ja selgus, et kui kompressorile otsevool peale panna, siis tuleb ikkagi külma ilusti. Ehk siis 12V, aga nagu öeldi, ei tohi pikalt nii olla. Siit loen, et voolu saab ta vahemikus 3-12V.

Kas võime siit välja lugeda, et juhtploki viga siis?
Vasta
#9
Tere

Sellise palavusega vast veel ei juhtu midagi. Aga kui jahedamaks läheb, siis vöib olla oht, et külmub kinni. Mina söitsin sedasi möned korrad, aga pikalt ei tahtnud söita. Eks pead nüüd hakkama uurima. Hea kui kuskilt skeemi saad. et kus mis juhet pidi vool tuleb ja siis jöuad süüdlaseni välja. Arvatavsti ta jookseb nagu ML-ilgi. Läbi komfort ploki. Mina leidsin palju infot googeldades välismaa foorumitest. Üks igavene tüütu viga igal juhul. Aga suure töenäosusega on sul viga juhtpplokis armatuuris.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#10
Mul selline häda, et külma hakkab puhuma 6-10 minutit pärast mootori käivitamist ja nii juba eelmisest suvest, kui korra puhuma hakkab siis puhub päev otsa. Pakuti ka et pumba geomeetria viga, arvuti näitab 70% pumba koormust, aga reaalselt pump survet ei löö, ees radikas soojaks ei lähe ja kui lõpuks taha tuleb siis on surved paigas ja hetkega hakkab külma puhuma.
Vasta
#11
Tervitused,

võib asja korda tehtuks lugeda. Probleem seisnes ikkagi vigases juhtplokis. Sai pandud teine asemele ja puhub külma nii mis jube.

Aga täname kaasamõtlejaid ja aitajaid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,442 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 436 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 314 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 332 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 518 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 1,445 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 664 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 560 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 822 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne