Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M103 turbotamisest...
Autor Sõnum
MarekV Ära (0)
Huviline

Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
M103 turbotamisest...
Hei!

Mul siin mõned mõtted tekkinud ja uuriks kogemustega inimestelt vähe nõu.

1. Kuidas õlitust kõige paremini lahendada? Kas filtrivahele miskine adapter või õlisurve näidiku august hoopis kuidagi kolmikuga? Mõni veel parem variant?
Kas õlipumba survet on ka selleks tarbeks keegi tõstnud?
2. Eeldusel et jääb originaal sisselaske kollektor. Kas uute pihustite paigaldamisel mängib tühikäigu mootori ja lisa pihusti kanalid ka mingit rolli enam? Kuidas keegi seda on lahendanud?
3. Kuidas andurid on kõige mõtekam lahendada, kas annab mingil määral originaal andureid ära kasutada? Progeaju plaaniks MS3.

Sorry kui need veits lollid küsimused on, aga keegi peab ju neid ka küsima.

Marekv
17-06-2018 12:50 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,282
Asukoht: Tõrva
Postitus: #2
RE: M103 turbotamisest...
Siemens dekad istuvad päris hästi sinna. Õlitus kolmikuga üldiselt hea ja tugev mootor turbotamiseks sobiliku surveastmega. Võimalusel kasutaks muidugi m104. Andurid ei ole väga kallid peale lambda, sisselaske tempi, süüte, tps ja lairiba lambda andureid sul niikuinii ei ole sel mootoril, ise ei ole ms ajudega kursis kas seal on map andur sees juba või seda lisaks vaja.

Naftapress.
17-06-2018 09:35 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #3
RE: M103 turbotamisest...
Pelle oskab vast kõige paremini nõu anda, sest tema on täpselt sama asja juba ammu ära teinud.
Ka ajuks MS, nii et juhtimise poole pealt saad temalt nõu küsida. Kes häälestab jne.

Muidu ainuke mõistlik mõte, mis selle jõuetu M103 mootoriga teha.
Surveaste on tal täpselt väga hea või tsipake liiga turvaliselt madal isegi, et turboga koostööd teha ning samal ajal "lahinguväli" puhtaks jätta.

Pihustid istuvad distantsiga pesades. Distantsita "kukuvad" peenikesed ehk uuema generatsiooni pihustid "alla".
Tühikäigu õhukanal oli vist kollektori sees, mitte pihustite külge minevad õhukanalid nagu M116/117/119/102(-16).
Seepärast on parem, et saab tühikäigumootori sama jätta, või siis kasutada nö 2 poolse juhtimisega (3 klemmiga (2.3/2.5-16V originaalis) tühikäigumootorilt mõnelt muult mootorilt.
Edit: Ahjaa, tuli meelde, et 5-käigulise ATM kastiga M104 300-24 mootor omab kahte gaasiklapi asendi andurit. Üks neist on muutuva takistusega, mida kasutatakse koormuse (lisaks MAP andurile kommutaatoril.) arvestuseks käigukastile.

Eelpoolmaninitud mootorid, mis omavad pihustipesi koos õhukanalitega, nendega on tühikäigu lisaõhu lahendamine keerulisem või nõuab ümbertegemist.

Anduritest ei ole mõistlik ühtegi olemasolevat kasutada. Esiteks on nad väga vanad, teiseks.....uued maksavad palju, pistikud on nö ebastandardsed.....
Gaasiklapi asendi jaoks on vaid lüliti, mis siis lühistab kahes asendis klemmipaari (tühikäik ja põhjagaas).
Oleks vaja muutuva takistusega andurit.....Ruumi on vähe ja MB drossel on veidi paha lihtsaks lahendamiseks.....Kui ise ei saa, siis mul on andur, mis on töödeldud mahtuma ja lisaks ühe vidinaga ühendatav võlliga, mis ei ulatu üle kinnituspinna.

Tegelt on mul enamus asju valmiskujul olemas, aga soovitan küsida Turbobandiidilt, nemad tegelevad M103/104`ga, mina muude mootoritega. Siis saame ikka hästi läbi Eusa_angel


Edu igal juhul. Põnev teema.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(selle postituse viimane muutmine: 17-06-2018 10:58 PM hents99.)
17-06-2018 10:54 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MarekV Ära (0)
Huviline

Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: M103 turbotamisest...
Tänud info eest.
Deka mõte meeldib mullegi. Aga miskise ülemineku adapteri peab sinna auku ikka tegema. Tekib küsimus, et kas see võib probleem olla et uus pihusti ots jääb natuke kõrgemale kui originaal. Kõrgemale siis just sellepärast et tühikäigu õhu kanalit kinni ei paneks.
Või peaks sinna sellise otsa treima? [Pilt: 84898d1284945898-efi-project-m103-injector1-2-.jpg]

Panen mõne pildi ka:
[Pilt: new_vs_old.JPG]

Uurisin seda drosselklappi kah vähe ja ruumi tõesti vähe. Tuli mõte et äkki tõstaks originaal klappi nii 10mm vaheflantsiga, et uus andur ilusti ära mahuks. Ja siis freesiks miskise vaheplaadiga adapteri, et see uus TPS sobituks selle vana võlli külge. Midagi sellist siis Hents99 mõtlesidki?
Klapi pilt kah:
[Pilt: TPS_vs_original_throttlebody.jpg]

Marekv
18-06-2018 02:00 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nahk Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 95
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: M103 turbotamisest...
Panen märgi maha, alustan just M104 turbotamist ja hea end siin vajadusel harida. Edu!

Mercedes-Benz W202 C280 manual swap
20-06-2018 01:10 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,282
Asukoht: Tõrva
Postitus: #6
RE: M103 turbotamisest...
Uus turbomaania mersuklubis lahti läinud. Rolleyes Hea kui pealehakkamist on.

Naftapress.
20-06-2018 10:22 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
citizen Ära (0)
Huviline

Postitusi: 3
Asukoht:
Postitus: #7
RE: M103 turbotamisest...
Mul üks modifitseeritud sisselaskekollektor üle. Pihustipesad ringi ehitatud ja tps andur ka küljes. Oli kasutuses kuni järelturu kollektori paigalduseni. Kui huvi siis ps.
21-06-2018 01:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sm. pelle Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,218
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: M103 turbotamisest...
Mina ei teinud midagi ümber sisselaske kollel. Dekad sisse ja võtit.

With my new mending powers i'm going to mend a lot!
23-06-2018 11:57 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
MarekV Ära (0)
Huviline

Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: M103 turbotamisest...
(23-06-2018 11:57 AM)sm. pelle Kirjutas:  Mina ei teinud midagi ümber sisselaske kollel. Dekad sisse ja võtit.
Millised Dekad sul kasutusel olid? Kas jätsid originaal pihusti plastikust hoidjad alles pesadesse?

TPS osas mõtlesin sellise lahenduse välja:
Testitud ja toimib.
[Pilt: TPS_adapter_small.jpg]

Marekv
24-06-2018 09:34 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sm. pelle Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,218
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: M103 turbotamisest...
630cc, ei jäänud neid plastikrõngaid alles.
Tps lahendus hea.

With my new mending powers i'm going to mend a lot!
25-06-2018 01:31 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M103 3.0 Uputab üle. k2igukast 16 3,643 29-05-2017 11:17 PM
Viimane postitus: k2igukast
  vajanmb 190e 2,0 87 kw elektriskeemi sammuti ka 124jale m103 3,0 skeemi berg 0 776 22-08-2011 09:38 PM
Viimane postitus: berg

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog