Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124ga reisile
#1
Tere, plaan minna om 93a w124 om603 mersuga pikemale reisile, plaanis oleks sõita odessasse ja tagasi, tahaks auto võimalikult töökindlaks ette valmistada. Viimase aasta jooksul olen vahetanud veepumba, starteri, esivedrud, esiklaasi, geneka rihma, vahetanud enamus kütusevoolikuid ära, õlifiltri, kütusefiltri, mootoriõli, käigukastil tihvtid, tihendid, filtri ja õli vahetanud. Hetkel veel häirib see, et tagasillas on mingi kolks, konditsioneer ei funka, katuseluuk ei avane täielikult ja püsikas ei funka. Küsimus selline mis ma veel üle peaks vaatama ja mis kaasa peaks selliseks reisiks võtma ?
Visco sidur, jahutusvedelik ja roolivõimu filter pluss õli on ka vahetatud.
Vasta
#2
Ma vaataks geneka üle, käib lihtsalt maha ja remont ei maksa suurt midagi võrreldes sellega kui teepeal laadimist pole. Kuigi 124 töötab ka ilma elektrita, kui käima saad.
Teeks püsika ja kliima korda. Pikk sõit palavas autos, kellele see meeldib.
Igaks-juhuks võtaks kaasa varuvõtme, või peidaks kuhugi auto alla.
Lisaks rehvi pump ja augu paikamise nöör.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Hei.

Paari aasta tagune kogemus Volgadel sarnasest reisist ütleb, et kui lähed ühe autoga, pole rehvinööriga midagi teha ja isegu topelt varuratta olemasolu poleks liiast. Samuti on kõige mõistlikum plekkvelgedel kulgeda, sest need tambivad keret ja veermikku vähem.

Ukrainas kipub iga kilomeetri järel või veelgi tihedamalt leiduma "Šinomontaž" sildiga töökoda ning pankrotihirmu neil ei ole, sest teede olukord on selline, et kui vaid ühe velje kõveraks ja rehvi puruks sõidad, oled kergelt pääsenud. Sõltub muidugi külastatavast piirkonnast, kuid ma pole üheski teises riigis nii hulle asfaltkattega teid kohanud.

Muidu on seal siiski hinnad vist mõistlikud ja asi see 124 genekaski tee peal remontida ole, kuigi harjad ja tablett võiks ju kaasaski olla.Smile

Edu ja ägedaid elamusi igal juhul!

Parimate soovidega,
Tauno
Vasta
#4
Viimastel aegadel kipuvad rehvivahetajad poltide pingutamisega tugevalt üle pingutama. Ma jäin Eestis tee peale ja tavaliste võtmetega polnud lootustki polte lahti saada. Õnnestus kusagilt üks meetrine raudtoru pikenduseks saada ja siis pidin ka kogu ihurammu appi võtma, et poldid lahti saaks. Nüüd on peale kummiboksi standardliigutus see, et poldid meetrise pikendusega lahti ja kinni selliste võtmetega, mis reaalselt kaasas on.
Mul on 90 aasta universaalkerega 124. Väga hullu roostet pole aga originaaltungraua jaoks tehtud augud hakkavad järgi andma. Vahetasin originaaltungraua tavalise alt tõstva tungraua vastu välja. Kummipatjade konstruktsioon on veel päris kõva.
Mitmekesi minek on ja kas plaanis ka autos ööbida?
Vasta
#5
Ukraina teede eripära kohta on hea teada Smile Ehk sõidan ise kunagi ka sinna poole.

Ratta poltidest, siis norm rehvkoht pingutab dünamomeetriga, suva koht laseb "püssiga" kinni ja kogu lugu.
Isegi sama asjaga tee ääres autosi hääletanud, originaal võti murdus ja ratast lahti ei saanud Sad
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Ratta poltidega oli mul kevadel sama jama, töökojas keerati poldid nii kõvasti kinni, et käsitsi lahti ei saanud, käisin siis uuesti töökojas, palusin lahti keerata ja kinni keerasin ise kinni. Geneka harjad head odavad, need vahetan ka enne minekut ära ja konditsioneeri proovin ka reisi ajaks korda ilmselt saada. Minek on kahekesi ja ilmselt mõne öö magame autos ka, auto on universaal ja magama mahub ilusti.
Vasta
#7
Kummaline, et sellist lahendust veel kasutatakse aga mis teha. Klient peab ise targem olema. Poldile peab ikka mingisugune elastsus jääma.
Toyotal näiteks on võimalik suruõhul töötava tavalise mutrikeerajaga poldid pooleks lasta.

Vastavalt maitsele- joogiks soovitan kaasa võtta Schweppes. Joogil on maitset ja ei tekita magusast uuesti vajadust juua.
Dokumentidest koopia, lihtsam need endale e-mailile saata, et vajadusel saaks internetist ligi.
Väiksem summa sularaha jätaks ka eraldi. Näiteks peidetuna autosse.
Altkäemaksu maksmiseks soovitatakse väiksemaid kupüüre rahakotivahel hoida, saab odavamalt hakkama.

Autoeksperdis nägin huvitavat lahendust klaasipesuvedeliku kaasas kandmiseks. 5 Liitrit võid vabalt taskusse panna.
50ml ja sellest saab 2.5 liitrit. https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/au...5-ml-sonax

Pidurid kontrolli üle, klotsid, kettad, piduritorud, pidurivedelik uus vajadusel.

Soovitan esiklaas korralikult puhtaks nühkida ja klaasivaha peale panna. Ei pea midagi erilist olema, näiteks selline. Oli kunagi müügil Prismades ja Statoilis: https://kaup24.ee/et/autotarbed-varuosad...t?id=35783

Tulin Leedust, kojamees lõpetas töö. Leedus maanteeäärsetes tanklates ei olnud keegi kuulnudki sellisest asjast, kui tuuleklaasi vaha. Lätis esimeses tanklas oli olemas.
Vähendab klaasipesuvedeliku kulu, kojameest vaja vähem kasutada ja putukad saab ka kergemalt klaasilt eemaldada.

Vargused toimuvad ka hotelli parklas autodest. Ei tasu asju nähtavale jätta.
Üleväsinuna ei tasu sõita kohe kindlasti.
Vasta
#8
Üle ei tasu mõelda, ega sa kuu peale ei sõida. Õnnetusi ja katkiminekuid ei ole võimalik ette niikuinii näha, peaasi et on olemas finantse kohapeal remontimiseks ja natuke head juttu ka, siis saab soodsamalt.

Roheline kaart originaalis kaasa, mitte enda poolt välja prindituna - ise pidin seetõttu Bosnias kohapeal 40 EUR loovutama 2 päevase kindlustuse eest.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#9
Asjad, mida mina eelisjärjekorras üle vaataksin... sharniirid.

Vasta
#10
Käisime sõbraga eelmine aasta eurotrippil s124-jaga, mina magasin kõik ööd autos, sõber magas mõned ööd telgis. Ainuke millest puudust tuntsin autos magades oli pehme madrats, magamiskott ja ja selle alus jäävad väheseks. Tasuliste parklate pealt ei tasu kokku hoida, meil itaalias löödi aken sisse, läks 70eur sula ja 400 eurone nuttikell Sad horvaatias varastati plättud ära Big Grin
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#11
Autos magamiseks tuleb võtta õhkmadrats. Kallist ei ole mõtet osta. Kokku-lahti pakkimisel tekivad servadesse augud.
Vasta
#12
Kui tahad ikka korralikku reisi, siis autos magamine tuleks küll välja jätta. Kui eriline kapriis ei ole, siis sinna poole liigeldes saab alati ca 15-20 EUR majutuse näo kohta.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
(25-05-2018, 03:08 PM)indrek Kirjutas: Kui tahad ikka korralikku reisi, siis autos magamine tuleks küll välja jätta. Kui eriline kapriis ei ole, siis sinna poole liigeldes saab alati ca 15-20 EUR majutuse näo kohta.

20 eur päev ei kõla jah palju aga 1200 eurot kahe peale kuu ajaga juba on midagi Eusa_think plus iga õhtu otsimine ja sebimine. Aga see kõik oleneb inimisest ja reisi tüübist.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#14
Oleneb autost, Mercedese universaalis magab vabalt, sobivas suuruses õhkmadrats alla ja ok.
Putukavõrguda kaasa, saab aknad lahti hoida. Mingeid imeasju pole vaja, tavaline putukavõrk poest, paned ümber ukse ja tõmbad ukse kinni--lihtne.
Olen nii matkanud, kui ei leidnud sobivat ööbimist, magasin autos, jääb telgiga müttamine ära.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(24-05-2018, 11:48 PM)124STD Kirjutas: horvaatias varastati plättud ära Big Grin
Ise jõudsin ka eile sealt. Lennukiga sinna ja kohapeal Sixt andis tutikas turbo Astra. Minult varastati ujuma minnes päikeseprillid ära. Valikus oli ka autovõtmed, iphone ja rahakott... nii et nad on seal valivad jah. Eusa_think
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne