Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB klubi rallikas Mannergute mõõduvõtul 21. juuli
#41
Teoorias võiks milli pealt seetpoolt mahtuda, praktika vajab proovimist.

Iseasi, kas nad ikka istuvad, kuna peaksid olema millimeetrit 10 väljas.
Vasta
#42
(21-06-2018, 11:58 AM)v6sa Kirjutas: Kui te kogu autot mustaks ei kileta, siis MIB sobib.

Arvan et lihtsalt suured MiB logig all ka see kiri logo ulatuses. Endale siis teeme mustad t särgid Valgete logodega ja hakkab looma.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#43
Ma võin laenuks anda sellised veljed.
Võite minupärast kasvõi lillaks värvida, tegemisse lähevad nagunii.

[Pilt: 17-1.jpg]
[Pilt: 17-2.jpg]

Korralikud 16`kaevukaaned on ka kui huvi.

Edud.
Janek.
P.S. Flantse on ka erinevaid. 8mm-st kuni 35mm-ni.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#44
16 plekid meile juba kingiti. Üks firma lubas sponsorluse korras uued rehvid peale panna. Esitasime juba osalustaotluse ära, kui heaks kiidetakse, siis läheb ehitamiseks.

Eile sai vahetatud kasti kuliss, mis esialgu asju ei muutnud, kuna hiljem avastasime, et kastil üks käiguhoovastik oli poldist lahti ja käis üsna palju tühja. Nüüd on käiguvahetus väga super. Lesveni poolt saadud uued kulissipuksid muutsid ikka palju.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#45
Kas reguleerisite vardad ka ikka paika? Ehk kasti külge minevad vardad kulissi küljest lahti, kulissi hoobades olevatest väikestest aukudest nael läbi, et need paika fixeerida ja seejärel kasti külge minevate varraste otsa kruvitud liigendeid niikaua sisse või väljapoole keerata kuni need vabalt kulissi hoova külge istuvad. Liigendid võivad varda külge veidi kinni oxudeerunud olla, sel juhul tuleb vardad alt võtta ja kruustangide vahel liigendid taas liikuma keerata. Kui vardad paika reguleeritud toimib kuliss nagu peab ja puxid kestavad ka veidi kauem. Lõpus kui kõik paigas tuleb nael ka muidugi kulissist välja võtta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#46
(23-06-2018, 01:12 PM)Werewolf Kirjutas: Kas reguleerisite vardad ka ikka paika? Ehk kasti külge minevad vardad kulissi küljest lahti, kulissi hoobades olevatest väikestest aukudest nael läbi, et need paika fixeerida ja seejärel kasti külge minevate varraste otsa kruvitud liigendeid niikaua sisse või väljapoole keerata kuni need vabalt kulissi hoova külge istuvad. Liigendid võivad varda külge veidi kinni oxudeerunud olla, sel juhul tuleb vardad alt võtta ja kruustangide vahel liigendid taas liikuma keerata. Kui vardad paika reguleeritud toimib kuliss nagu peab ja puxid kestavad ka veidi kauem. Lõpus kui kõik paigas tuleb nael ka muidugi kulissist välja võtta.


Reguleerida ei olnud vaja, nullasendis olid kõik vardad vabakäigu juures täpselt õigete pikkustega. Ainuke häda on kasti enda sünkrotega, kuna neljandalt ca 90 km/h ei saa teisele ilma raginata. Aga noh selle elab üle, nii ekstreemset käiguga pidurdamist meil ehk vaja pole.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#47
Kuniks piloodid meeles peavad, et teise sünkrot ei ole ja käiguvahetus alla käib vahegaasiga, on kõik hästi. Aga kui hakatakse tuimalt jõuga rammima FF stiilis, oleme varsti jalamehed.

Seda enam, et juhendi järgi ongi parem pulli teha ja palju seal rajal neid ikka on, kes alla vahegaasiga vahetavadWink Muidu võib juhtuda, et mõni kibedam käsi peab käima boksis kohtunikele oma arusaamatult kiiret edenemist põhjnedamas. Või kuidas need reeglid olidki...
Vasta
#48
Tere taas.

Oleme nüüd oma looga sealmaal, et 5 sõitjat on olemas, auto on olemas, kutse üritusele on olemas, osalustasu ettemaks on tehtud.

Nüüd edasi on vaja meil jõuda klubi autoga sinnamaale, et hoiaks seal üritusel Mercedese ja klubi lippu kõrgel. Ei pretendeerigi kohe esimesele kohale, aga vähemalt sellele, et suuremaid tõrkeid ei tekiks ja auto näitaks end ainult parimast küljest.

Seega peame auto esmalt viima vastavusse reeglitega nagu raadio install, õige iste sisse, turvavarustus jne. Aga Lisaks võiks teha vähemalt thniliselt nii heaks, et asi oleks kohaleminemist väärt.

Seega, kui keegi tahab panustada varuosade või vajadusel ka krõbisevaga, siis saame kokkuleppele. Ideeliselt oleks hea kogu pidurisüsteem ära vahetada - voolikud, kettad, klotsid ja vedelik kangema vastu.

Mootoriõliga saime juba kokkuleppele ja täna ehk saame ka rehvidega diili peale.

Kui mingi firma tahab meie üritust toetada, siis saame reklaami autol vastu pakkuda. Kulusid tekib piisavalt kütuse, transpordi jne näol piisavalt.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#49
Kui juba pidurite vahetamiseks läheb siis võiks äkki w210 pidurid külge panna. Pidid 1:1 külge istuma.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#50
(28-06-2018, 11:53 AM)124STD Kirjutas: Kui juba pidurite vahetamiseks läheb siis võiks äkki w210 pidurid külge panna. Pidid 1:1 külge istuma.

See on huvitav teadmine - et siis W210 suppordid, kettad ja klotsid?

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#51
Toetamine senini jõus aga kuhu?
Kurjajuur
Vasta
#52
(28-06-2018, 06:54 PM)Randar Kirjutas: Toetamine senini jõus aga kuhu?

Aga kuidas tahad toetada? Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#53
Nõuga ja jõuga pole võimalik, seega jääb viimane variant, juudirahas.
Kurjajuur
Vasta
#54
Igsugune krõbisev toetus saab minna aadressile:
A/a – EE882200221022973208
Saaja – MB Klubi MTÜ

Saame siis piduritele panustada, ehkki pidur on kiiruse surm on see teatud ajal siiski elupäästja Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#55
Väike abi lisatud, hoidke lippu kõrgel. Kahju, et ei saa tulla kaasa elama kuigi rada vaid kiviviske kaugusel kodust. Ärge siis piltidega koonerdage.
Kurjajuur
Vasta
#56
(28-06-2018, 11:15 PM)Randar Kirjutas: Väike abi lisatud, hoidke lippu kõrgel. Kahju, et ei saa tulla kaasa elama kuigi rada vaid kiviviske kaugusel kodust. Ärge siis piltidega koonerdage.

Sügav kummardus väga helde abi eest. Tänu sinule saab rallikkas peaaegu et otsast lõpuni uhiuue pidurisüsteemi, mis tähendab et ellujäämise protsent kasvab kohe märgatavalt Smile

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#57
Kui keegi soovib loovutada elektrilist radika ventikat, siis oleksime tänulikud. Üldjuhul pole ta ülekuumemise märke näidanud, kuid sellel rajal ei tea kunagi ja lisavõimalus jahutamiseks oleks hea.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#58
(02-07-2018, 09:59 AM)indrek Kirjutas: Kui keegi soovib loovutada elektrilist radika ventikat, siis oleksime tänulikud. Üldjuhul pole ta ülekuumemise märke näidanud, kuid sellel rajal ei tea kunagi ja lisavõimalus jahutamiseks oleks hea.

Isegi korras jahutusega sõitsime me igaks juhuks salongi soojendus sooja puhumas. Aken sutsu lahti ja polnud väga viga. Keiss on see, et rada on üsna kiire ja kõrget pööret saab mootor isuga.
E55 AMG
Vasta
#59
Nii

Meie esimene üritus sai selleks korraks läbi. Suured kummardused kõikidele kaasaelajatele, toetajatele ning loomulikult ka sõitjatele.

Meie auto pidas suurepäraselt vastu ja just tänu koostööpartnerite abile ning mitte ainult. Ka klubi liikmed olid paljuski abiks, erilised tänud Randarile, kelle toetusega saime omale suurepärased pidurid, mis ei vedanud kordagi alt. Enne, kui alustasime piduritega toimetamist käis ka peast mõte läbi, et paneme e320 sadulad ja kettad - täitsa istuvad. Aga nüüd tõdesime, et kui on korralikud 201 enda kottad, klotsid, uued voolikud ja torud ning ATE blue racing vedelik sees, siis piduritega küll muret ei ole. Auto pidurdas nagu loom, kuna meil ABS pidureid ei ole, siis pidime isegi tagasi hoidma, ehkki blokeerumise tajumine oli üsna kerge ja väga hästi ette tuntav. Seega pidurid olid lausa suurepärased. Kokku sõitsime 6 h, ringide arvu veel ei tea, aga kulus üks jooks tutikaid Hankook Ventus Evo rehve - suured tänud nende eest Rattad24.ee le. Kütust põletasime täpselt kaks paagitäit.

Ettevalmistamise käigus ka lasime auto natukene madalamaks, kuna 215/40/16 rehvidega oli koopavahe ikka ca 15 Cm, mis oli ilmselgelt liiga palju. Seega lasime madalamaks, ette ka jäigemad W124 punased vedrud. Puudu jäi natukene ehk võimsusest, kuna rada oli selline, et teist käiku vaja ei olnud, isegi polnud võimalust, kui just mingit olukorda ei tekkinud, kus kiirus maha kukkus. Samas osad kurvid, mis kolmandaga läbisime oleksid tahtnud natuke suuremat võimsust. Aga sinna ei saa ka midagi parata, rohkem oskuseid on vaja.

meie eesmärk sai igal juhull täidetud - auto pidas kuus h stabiilset kiiret sõitu vastu ja kõik osalejad said oma sõitmisega suurepäraselt hakkama.

Väike pilt ka meie autost enne ürituse algust:


[Pilt: 77433-Photo-2018-07-21-12-40-51_1383.JPG]


Järgmine üritus Novembri alguses ja kui keegi tahab meid toetada, siis on igasugune abi teretulnud. Seekord tahaks enne sõitu kogu silla uueks saada - ehk siis tagasillas kõik uued vardad ja puksid, ees siis uued õõtsad, puksid, kondid jne.

Tänud kaasaelajatele.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#60
Leidsin youtube-ist ka ühe klipi:



Olexin pidanud ka ikka Eestisse tulema ja osalema, selle asemel suutsin samal päeval töö juures jala välja väänata ja ravin nüüd seda. Katsun novembri üritusest osa võtta.

Eelmisest üritusest on Pärnu Postimehes galerii, Janeku auto ka päris mitme pildi peale jäänud.

https://parnu.postimees.ee/4498382/galer...itud-autod
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Klubi rallikas vol? indrek 21 13,282 26-02-2021, 08:43 PM
Viimane postitus: 2teist
  Klubi jõulubowling 14. detsembril 19.00 indrek 3 2,678 13-12-2019, 03:29 PM
Viimane postitus: indrek
  MB Klubi sümboolikaga meened indrek 42 81,174 30-10-2019, 08:44 PM
Viimane postitus: indrek
  Klubi Sügisgrill 15. September Kernus indrek 5 6,511 09-09-2019, 08:16 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB klubi suvepäevad 2019 - 20-21 Juuli Türil indrek 29 22,425 28-07-2019, 06:01 PM
Viimane postitus: siimruz
  MB klubi talvepäevad 09. Märts 2019 raplamaal indrek 21 17,723 25-03-2019, 05:05 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB Klubi Bowling 24.11 kell 18.45 indrek 5 6,994 20-11-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek
  Klubi peregrill 20. August Kernus indrek 26 16,073 23-08-2018, 02:56 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB klubi Suvepäevad 2018 (16. juunil) indrek 57 49,125 20-06-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek
  MB varuosade laat klubi perepäeval 16.06 indrek 0 5,030 14-05-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne