23-06-2018, 01:25 PM
(23-06-2018, 01:12 PM)Werewolf Kirjutas: Kas reguleerisite vardad ka ikka paika? Ehk kasti külge minevad vardad kulissi küljest lahti, kulissi hoobades olevatest väikestest aukudest nael läbi, et need paika fixeerida ja seejärel kasti külge minevate varraste otsa kruvitud liigendeid niikaua sisse või väljapoole keerata kuni need vabalt kulissi hoova külge istuvad. Liigendid võivad varda külge veidi kinni oxudeerunud olla, sel juhul tuleb vardad alt võtta ja kruustangide vahel liigendid taas liikuma keerata. Kui vardad paika reguleeritud toimib kuliss nagu peab ja puxid kestavad ka veidi kauem. Lõpus kui kõik paigas tuleb nael ka muidugi kulissist välja võtta.
Reguleerida ei olnud vaja, nullasendis olid kõik vardad vabakäigu juures täpselt õigete pikkustega. Ainuke häda on kasti enda sünkrotega, kuna neljandalt ca 90 km/h ei saa teisele ilma raginata. Aga noh selle elab üle, nii ekstreemset käiguga pidurdamist meil ehk vaja pole.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868