Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB klubi rallikas Mannergute mõõduvõtul 21. juuli
#61
Kriban kah mõne sõna.

Nagu klubile, oli see ka minule esimeseks mannergute ürituseks, olen ülirahul.
Esiteks oli meil ülimalt kõva ja vahva tiim kokku pandud(siin klubis muidugi ju teistmoodi ei saagi).
Teiseks, meie rallikas pidas sellele tambile väga mõnusalt vastu.
Kolmandaks, üritus ise oli ka fun!

Rajal sõitmisest, auto käitumine oli igati mõnus ja loogiline, pidurid pidasid sigahästi, pigem jäi endal puudu julgusest ja oskusest rajal sõita. Kurvide osas jah, teist käiku ei olnud vaja üldse kasutada, sest see oli täiesti mõttetu, mõnes kohas küll tõesti tekkis soov, et kolmandale käigule oleks rohkem jõudu vaja(esimene kurv), aga tegelikult sai ülihästi hakkama. Sirgetel oli auto teistest ikka tegelikult üle, mõni üksik oli kiirem(kes oli nii kui nii kiirem), aga see tuli ilmselt sellest, et nende kurvikiirus oli suurem.
Mina sain sõita kolm vahetust, mille eest suur-suur Aitäh Taavile, sest ta loovutas oma vahetuse mulle, et ma saaks veel ühe vahetuse teha enne, kui ma pool tundi enne ürituse lõppu lahkun, tänu sellele sain ma vist ka kõige rohkem sõita.

Veelkord, aitäh Taavi, et vahetuse loovutasid!
Aitäh Indrek, et pakkusid välja mõtte minna Mannergutele!
Ja aitäh ning kummardus tiimile, me toimisime hästi! Smile

Eusa_clap
Vasta
#62
Mis siin tänada - eks penskarid pea ikka kiirusaladel noortele kohta loovutama Retard Sina orgunnisid jälle üle prahi näsimise.

Igatepidi lahe üritus oli. Tundub, et ka rallikale meeldis - pühapäeval autot kärult maha laadides käivitus varasemast meelsamini. Tõsi, rajale jäid pendiks ja vist ka parem esirattalaager. Aga eks kiirusejumalale tulebki ohvreid tuua.

Erikuradilahe kino oli - iga kulutatud senti väärt. Kuigi odav see lõbu just pole... Kuid seda kompenseerib hea seltskond.

Minusugusele pensionieelikule meeldis eriti see, et kui teised plärisesid-mörisesid-sisisesid möödudes, siis meie auto vuras stiilselt urisedes mööda.

Novembris on järgmine üritus. Kel huvi, liituge pundiga.

Üks pilt ka:
[Pilt: 55787-Registreerima.jpg]
Vasta
#63
Kuna kiirust teil jagus, siis kui palju teid ülesannetega premeeriti ja mis ülesandeid täitma pidite?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#64
Ametlikku ajavõtu aegu meil veel pole, aga recachronost sain järgmised andmed:

Kokku ringe: 155
Kokku km: 501
Suurim kiirus: 159.2 km/h
Kiireim ringiaeg: 1:43:00
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#65
(23-07-2018, 04:51 PM)Werewolf Kirjutas: Kuna kiirust teil jagus, siis kui palju teid ülesannetega premeeriti ja mis ülesandeid täitma pidite?

Seekord olime tagasihoidlikud. Kokku saime 11 koha, ehkki vist algusest lugedes siis jäime isegi esikümnesse, kuna tabelis osad kohad on puudu. Igatahes raske aru saada. Saime punkte küll, järgmine kord tuleb ise challengeid teistele korraldada.

Aga me ei läinud võitma, vaid osalema, sõitu ning üritust nautima. Kõike seda saime ja enda jaoks oli juba võit see, et auto kestis võiduka lõpuni.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#66
Kena üritus, vabalt võtaks ise ka osa, töökaaslased on pidevad osalejad.

Huvitav et Audrus 2 käiku vaja ei läinud, tavaliselt stardisirge kurv on ikka peeneks mis peeneks, aga seal peaks vahetama nagunii 4-3-2 vms.

Kas vedrustuse poolest on veel midagi tehtud peale madaldamise? Töötan nüüd ka ise vedrustusega tegelevas ettevõttes ja täitsa huvitav oleks kuulda, et kas keegi on viitsinud midagi keerata.
Vasta
#67
Järgmisel sooviks ka osaleda. Muidugi peaks vist enne Hr. Mangi juurest läbi käima ja laskma tšakrad avada, et mitte autosse küüneviha ajada.
Kurjajuur
Vasta
#68
(24-07-2018, 08:08 PM)Randar Kirjutas: Järgmisel sooviks ka osaleda. Muidugi peaks vist enne Hr. Mangi juurest läbi käima ja laskma tšakrad avada, et mitte autosse küüneviha ajada.

Aga paneme siis sinu ka kirja järgmiseks korraks, kuna Eero ei saa tulla ja vähemalt üks osaleja on puudu ja sina oled niikuinii auto tervisesse hulgaliselt investeerinud ju.

03. November on siis selle aasta järgmine ning viimane üritus. osalustasu ca 100 EUR sõitja kohta, mis sisaldab ka enamvähem transporti ja kütust.

Eks muidugi peame enne jälle autot natuke tuunima, tahaks seekord kogu veermiku hoovastikud ja puksid ära vahetada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#69
(24-07-2018, 07:21 PM)canyondrift Kirjutas: Kena üritus, vabalt võtaks ise ka osa, töökaaslased on pidevad osalejad.

Huvitav et Audrus 2 käiku vaja ei läinud, tavaliselt stardisirge kurv on ikka peeneks mis peeneks, aga seal peaks vahetama nagunii 4-3-2 vms.

Kas vedrustuse poolest on veel midagi tehtud peale madaldamise? Töötan nüüd ka ise vedrustusega tegelevas ettevõttes ja täitsa huvitav oleks kuulda, et kas keegi on viitsinud midagi keerata.

See stardisirge lõpp tuli maha pidurdada, kuid sellisele kiirusele, kus kolmandaga sai välja sõita. Proovisin ka paar korda teisega, kuid liiga aeglane on teine käik selle kurvi jaoks, kolmas samas natuke liiga jõuetu.

Mis puutub vedrustusse, siis ette said punast värvi W124 2.5 diisli esivedrud - neid ka lõikasime paari keerme jagu. Tagumised lõikasime olemas olevad paar keeret madalamaks.

Aga sa võid meile ka alati testimiseks ühed jäigemad ja madalamad vedrud leida - nii sponsorluse korras :p. Jäigem oleks võinud olla küll, see nii sile rada, et suurt vetrumist vaja pole.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#70
Ametlikud ringid siis sellised:

Meie saime kokku 157 ringi, kõige kiiremad 169 ringi. Ehk siis kogu 6 h kohta 12 ringi vähem. Esimese korra kohta võib väga, väga rahule jääda. Ringiajad tahaks järgmisel korral kiiremaks saada ja eks usaldus auto vastu annab ka võimaluse rohkem pingutada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#71
(24-07-2018, 09:25 PM)indrek Kirjutas: Aga sa võid meile ka alati testimiseks ühed jäigemad ja madalamad vedrud leida - nii sponsorluse korras :p. Jäigem oleks võinud olla küll, see nii sile rada, et suurt vetrumist vaja pole.
Heh, vedrudega kahjuks aidata ei saa - sellele mersule ei lähe meie koostööpartneri coilid alla.

Ma pigem mõtlesin rataste asendit ja kaldenurki. Lugesin, et kaks korda pidi esimest paremat rehvi vahetama. See pidi pärnus põhiasi olema, kõik kurvid enamjaolt ju vasakule. Seepärast keerasime ka ise proovisõidul esiratta kalde ~4 kraadi peale.

Kui mõnda puksi on muidugi vaja ägedamaks teha, siis võin abikäe ulatada. Kangemad puksid/uniballid annavad jõledalt tunnetust juurde ja tunnetus ei ole enam nii lödi - sain aru et sillad lähevad nagunii tegemisse.

Ei, äge... Jõudu jaksu tegemistes!
Vasta
#72
(27-07-2018, 05:52 PM)canyondrift Kirjutas:
(24-07-2018, 09:25 PM)indrek Kirjutas: Aga sa võid meile ka alati testimiseks ühed jäigemad ja madalamad vedrud leida - nii sponsorluse korras :p. Jäigem oleks võinud olla küll, see nii sile rada, et suurt vetrumist vaja pole.
Heh, vedrudega kahjuks aidata ei saa - sellele mersule ei lähe meie koostööpartneri coilid alla.

Ma pigem mõtlesin rataste asendit ja kaldenurki. Lugesin, et kaks korda pidi esimest paremat rehvi vahetama. See pidi pärnus põhiasi olema, kõik kurvid enamjaolt ju vasakule. Seepärast keerasime ka ise proovisõidul esiratta kalde ~4 kraadi peale.

Kui mõnda puksi on muidugi vaja ägedamaks teha, siis võin abikäe ulatada. Kangemad puksid/uniballid annavad jõledalt tunnetust juurde ja tunnetus ei ole enam nii lödi - sain aru et sillad lähevad nagunii tegemisse.

Ei, äge... Jõudu jaksu tegemistes!


Eks me proovime kõik uued vardad ja puksid külge panna küll järgmiseks korraks. Aga usun et meie kiirused, mis maks 170 ni ulatuvad ei ole nii suured, et hakata jamama kaldenurkade ja kangemate puksidega.

Eelmise sõidu tegime ära ühe jooksu rehvidega ja meie midagi vahetama ei pidanud. Tunnike veel kannataks nendega sõita ka. Seega proovime järgmisel korral jätkata stabiilset sõitu ja ehk tsipa parema autoga ja suuremate kogemustega.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#73
Tunnetuses polnud küsimus - oskustes oli asi. Vähemalt minul.Retard Auto ütles kenasti, mis toimumas oli ja mida oleks veel kannatanud teha. Lihtsalt ei julgenud/osanud selle infoga suurt miskit peale hakata.

Pidurid olid head, kuigi klotsid lõppesid koos üritusega. Täna võtsin sadulast välja neli metallplaati, kettad on õnneks kahjustusteta. Ehk kui rajal rohkem pressida, siis need klotsid lõpuni ei pea. Klotside vahetus pole aga sugugi lõbus kuuma sadula korral...

Küll tuleb ära vahetada puksid täies mahus - ka esiõõtsade sisemised puksid on päris muredad. Tagumine ots on ka wägga wana.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Klubi rallikas vol? indrek 21 13,282 26-02-2021, 08:43 PM
Viimane postitus: 2teist
  Klubi jõulubowling 14. detsembril 19.00 indrek 3 2,678 13-12-2019, 03:29 PM
Viimane postitus: indrek
  MB Klubi sümboolikaga meened indrek 42 81,174 30-10-2019, 08:44 PM
Viimane postitus: indrek
  Klubi Sügisgrill 15. September Kernus indrek 5 6,512 09-09-2019, 08:16 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB klubi suvepäevad 2019 - 20-21 Juuli Türil indrek 29 22,426 28-07-2019, 06:01 PM
Viimane postitus: siimruz
  MB klubi talvepäevad 09. Märts 2019 raplamaal indrek 21 17,723 25-03-2019, 05:05 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB Klubi Bowling 24.11 kell 18.45 indrek 5 6,994 20-11-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek
  Klubi peregrill 20. August Kernus indrek 26 16,073 23-08-2018, 02:56 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB klubi Suvepäevad 2018 (16. juunil) indrek 57 49,128 20-06-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek
  MB varuosade laat klubi perepäeval 16.06 indrek 0 5,031 14-05-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne