Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C216 tagasilla pukside vahetamine
#1
Autol juhitavus peale talve oli kuidagi ebamääraseks muutunud. Loopis justkui külge kergelt möödasõitude lõpetamisel, eriti pikiroopas teedel. Olukord suveratastega paremuse poole ei muutunud. Sai siis ülevaatuspunktis veermikku loksutamas käidud ja arvati süüdlaseks olema tagasilla tala eestpoolt otsast kinni hoidavad kaks puksi. Pildil detailid nr.20.
[Pilt: 59534-MB_CL63_tagasild.png]
Reaalne olukord ka pildi kujul
[Pilt: 53388-2018-05-05_17.08.31.jpg]

Nende vahetamine ei tohiks levimumate mersude omadest liiga erinev olla, kuid mina pole seda teinud varem. Siit ka küsimus, et kas kodustes tingimustes seda teha oleks liiga arulage ettevõtmine?
Ja viitsimata WIS-ist otsida, kuidas oleks lühidalt tööprotsess, palju lammutamist?
Vasta
#2
Asukoht paistab selline, et ma pigem maksaksin selle töö tegemise eest.
Kodused tingimused pole kõigil samasugused ka Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Polegi probleem seda kuskil teha lasta. Lihtsalt meeldib teha asju ise, mida mõistliku pingutusega ning tööks vajalike vahendite olemasolul on mõtet teha. Siis teada, kuidas tehtud ja kui juhtub, et miskit nihu läheb, pole muud kui peeglisse vaadata!

Need liiguvad ülespoole välja, seega ilmselt pole väljasurumine ja uute sissepressimine keermelatist tõmmitsaga suur probleem. Küsimus pigem selles mida kõike peab tegema, et sillatala esimene ots ca 10cm allapoole liigutada?
Vasta
#4
(05-05-2018, 11:00 PM)ak75 Kirjutas: Polegi probleem seda kuskil teha lasta. Lihtsalt meeldib teha asju ise, mida mõistliku pingutusega ning tööks vajalike vahendite olemasolul on mõtet teha. Siis teada, kuidas tehtud ja kui juhtub, et miskit nihu läheb, pole muud kui peeglisse vaadata!

Need liiguvad ülespoole välja, seega ilmselt pole väljasurumine ja uute sissepressimine keermelatist tõmmitsaga suur probleem. Küsimus pigem selles mida kõike peab tegema, et sillatala esimene ots ca 10cm allapoole liigutada?

Minul oli kogemus küll 211 E-klassiga, kuid ehituselt on sarnane. Et esimene ots piisavalt alla saada tuli esimesed poldid välja võtta ja tagumised lahti lasta. Kui teist jooksu polte ei ole, siis soovitan tagumised samuti eemaldada.
Et esimene puks kätte saada ei piisanud lihtsalt alt üles pressimisest. Minu auto mass oli näiteks liiga väike, et ületada puksi hõõrdejõudu ja auto tõusis lihtsalt üles. Lõpuks pressisin südamiku välja ja lõikasin ning peksin sisse jäänud ümbrise lihtsalt puruks ja välja.
Puksi sisse saamisega oli sama lugu. Ka ohtralt määrides ei pressinud ennast kere abil sisse, jällegi tuli mingi tõmmits leiutada. Puksi pealispind tegi aga kujupinna natuke keeruliseks kuna seal olid igasugused erineva kõrgusega ribid ja muud manti.

Tegelt on tehtav, aga tasub valmis olla, et ei pruugi nii lihtsalt minna kui esialgu arvatud. Mina alahindasin seda veits. Teisel korral seda tööd enam ise teha ei viitsiks, isegi õigete plaatidega ja otsikutega pressikomplekti olemasolul.
A ja ilmselt kui teedki ise ja pead samuti kõik neli nurka lahti laskma, siis tõenäoliselt on sillastend ka vajalik.
Vasta
#5
2001 e klassil läks tund kummagi esimese puksi peale, kodus, eest lahti üks nurk,tagant poldist ka järg anda.
Puksil südamik välja, siis kest meisli ja haamriga välja, uus puks grafiitmäärdega kokku ja siis paika, puksi ja kere vahele midagi mis annaks ruumi suruda alt tungrauaga ja paika ta saigi.
Tungiga sild vastu keret,polt paika ja kinni, ja teise poolega sama teema.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#6
(06-05-2018, 11:34 AM)"kutsikas Kirjutas: 2001 e klassil läks tund kummagi esimese puksi peale, kodus, eest lahti üks nurk,tagant poldist ka järg anda.
Puksil südamik välja, siis kest meisli ja haamriga välja, uus puks grafiitmäärdega kokku ja siis paika, puksi ja kere vahele midagi mis annaks ruumi suruda alt tungrauaga ja paika ta saigi.
Tungiga sild vastu keret,polt paika ja kinni, ja teise poolega sama teema.
Nii oligi. Aega läks ainult veidi kauem, aga tegin ka esmakordselt seda.
Silda allapoole lastes peab tähelepanu pöörama ühele kaablile, mille otsas olev andur vist annab auto kõrgusest vajalikku infot. Sillatala alla lastes too kaabel jääb lühikeseks ja pistik tuleks lahti lasta. Ma seda ei märganud, kuid õnneks tõmbas kere küljest lahti kaablikinnituse, mitte pistiku juurest kaablit puruks.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C216 "kleepuvad" nupud nostromo 4 3,806 29-05-2019, 04:54 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 automaadi panemine neutraali peale ja pikemalt sõitmine ülestõstetud asendis? nostromo 4 3,724 14-01-2019, 05:22 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 akude laadimine + klaaside algsätete taastamine nostromo 19 11,366 19-10-2018, 08:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  C216 pukseerimise konks ak75 2 3,206 01-08-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: ak75
  W215 Cl500 keskkonsooli kõlari vahetamine mark3y 0 2,732 05-07-2018, 02:58 AM
Viimane postitus: mark3y
  2007 C216 CL500 tagumine parem ABC-amort õline varuosakood:2213206413 nostromo 2 3,697 03-07-2018, 11:39 AM
Viimane postitus: nostromo
  C215 jaapani maki vahetamine mark3y 1 3,093 08-06-2018, 06:15 PM
Viimane postitus: Laur
  C216 esitule pirnide vahetamine ak75 5 5,143 22-05-2018, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  C216 2007 CL500 akude eemaldamine ja laadimine? nostromo 5 4,880 11-05-2018, 11:13 PM
Viimane postitus: ak75
  C216 Lävepaku valgustusega iluliistu hingeelu ak75 0 2,290 05-05-2018, 08:30 PM
Viimane postitus: ak75



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne