Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 1987 3.0D tagumised amordid
#1
Tere! Küsiks targematelt nõu ,kas on mingi võimalus saada veel tagumised amordid tööle, kui autoremondi töökojas käies tehti autol nivoo amordid ümber tava amortideks ja nüüd on need amordid pikad ja käivad põhja.Ostsin eile kõige lühemad amordid mis veel võimalik saada oli (käru amordid) kuid need tambivad samamoodi.Amordi kinni olemisel on pikkus 25cm ja lahti olemisel 39cm.Kas teha mingid kinnitused ümber ja kas üldse on võimalik teha?
Tänud ette! (:
Vasta
#2
(20-04-2018, 12:42 PM)onu_siim Kirjutas: Tavaliselt (olenemata margist) eeldab igasugune nivoosüsteemi ehitus tavalise peale lisaks amortide vahetusele ka sobivaid vedrusid. Lollus oli üleüldse see nivoosüsteem sealt likvideerida.

Töökojas öeldi ,et nivookad läbi ja uued maksaksid uue auto raha ja siis pakuti mulle välja ,et paneksin tavalised amordid alla,seal tehti seda tööd kuu aega ,sest ei leitud alguses õiged amorte ja siis pärast vedrusi jne... kokkuvõtteks sain tagasi koliseva auto ja pidurisüsteemis oli õhk vahel.Nüüd ongi mõistus otsas ,sest ise olen proovind juba 3 sorti eri amorte alla aga miski ei aita.
Vasta
#3
Jah muidugi saab korda. Oleneb mis sealt veel eemaldatud on ja mis enne katki oli.
Eks ise pead otsustama. Kas summa on vastuvõetav või mitte.
Amordil saab väidetavalt vahetada tihendid kui ka sarniirid, on veel rõhuakud, seal ei paranda midagi, kuid uued ei maksa ka väga palju.
Tõenäoliselt on torud ka mädad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Hei,

Kui nivooamordid alles on ja nad just kõveraks väänatud või muul moel täitsa katki tehtud ei ole, siis nagu Laur ütles, need ei saa praktiliselt kunagi "läbi olla", sest tegu on tavalise hüdrosilindriga (nagu nt GAZ 53 kalluri kasti tõstmiseks, ainult väiksem :p), mille lekked on kõrvaldatavad ja sarniirid taastatavad. Nn rõhuakusid leiab kindlasti alla 100 eur tk.

Seega kui jupid on veel alles ning kompressor ise jätkuvalt toimib, on üsna lihtne originaalseis taastada. Ta ei ole keeruline süsteem.

Tauno
Vasta
#5
Kui pumbast õli välja lasti, siis nähtavasti uut pumpa ka vaja.
Kunagi keegi mainis, et 124el sarniir amordivarre küljes kinni ja vahetada ei saa.....kuulujutt siis või?
123e amorte sai küll järele aidatud ja enam ei lekinud õli.
Vasta
#6
Sarniir taastatakse ära sealsamas amordi küljes ning ei vahetata. Sama kaua nagu uus B-grupi varuosa ikka kestab või pigem paremini.

Kui kompressor tuksis, siis vist ei ole kõik nii lihtne muidugi.

Tauno
Vasta
#7
Neid pumpasi liigub, kasutusel oli nii tandem koos roolivõimuga kui ka nuka otsas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Amorte kahjuks enam alles pole,kuna esimest korda puutusin kokku nendega ja kui öeldi ,et on katki siis ei taibanud neid tagasi ka küsida töökojast.Ise olen suutnud niipalju välja mõelda ,et kui tuua amort allapoole kas see muudaks midagi? ,et siis kiigest läbi ja sinna alla keevitada uued kinnitused või on see mõtetu töö?
Vasta
#9
Jube leiutamine, leida sobivad vedrud, keevitada amordi kinnitusi ja loota, et sai enamvähem.
Ma taastaks originaal süsteemi kui on plaanis autot kasutada rohkem kui külavahel paar tiiru teha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Mina mõtleks selles suunas, et vedrud samuti tavavedrustuse omadeks vahetada. Kas mingid SELLISED ei lähe alla? Kui midagi nivool on teine, siis mis?
Aga selge see, et nivoovedrud on pehmemad, kui tavavedrud; nendega rallit ilma originaalamordita (180€/tk) ei sõida.

P.S. kes seal Põlvas see tarkur oli, kes nii sul tegi? Teaks edaspidi eemale hoida...
.
Vasta
#11
(22-04-2018, 12:23 PM)stihl Kirjutas: Mina mõtleks selles suunas, et vedrud samuti tavavedrustuse omadeks vahetada. Kas mingid SELLISED ei lähe alla? Kui midagi nivool on teine, siis mis?
Aga selge see, et nivoovedrud on pehmemad, kui tavavedrud; nendega rallit ilma originaalamordita (180€/tk) ei sõida.

P.S. kes seal Põlvas see tarkur oli, kes nii sul tegi? Teaks edaspidi eemale hoida...
.

Siis tuleb proovida vedru vahetus,Autot tehti Brimar service-s
Vasta
#12
T-modelli vedrud on arvestatud kandma tühja autot, minimaalsel kõrgusel.
Tavavedrustust pole kunagi olnud universaalil.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Aga kas variant ei oleks sportline vaguni amordid? Või jäävad ka need nõrgaks?
Vasta
#14
Sportline toob natuke madalamaks ja võibolla ka natuke jäigemaks, aga see ei lahenda probleemi. Vagunil olid igal juhul nivoo amordid ja tänu sellele on vedrud pehmemad.
Ma võin sedaani sportline ilma nivoota vedrusi pakkuda, jäävad üle, kuna enda sedaanile läheb Eibachi Pro Kiti vedruring.
Vasta
#15
(22-04-2018, 05:26 PM)Laur Kirjutas: T-modelli vedrud on arvestatud kandma tühja autot, minimaalsel kõrgusel.
Tavavedrustust pole kunagi olnud universaalil.

With all the respect, sir, aga kelle kuradi pärast siis nad müüvad neid tavavedrusid...? Ja kes neid teinud on?
Laur`iga vaidlemine pole vaidlemine vaidlemise pärast vaid on ilmselt mingis mõttes arendav....

.
Vasta
#16
Omasin kunagi ühte S124, mis oli juba enne mind ümber ehitatud.Vedrude kohta ei tea midagi öelda, aga amordid olid vene volga GAZ-21 omad.Meelde jäid sellepärast, et õõtsusid. Sai nad maha võetud ja ära remonditud. Nimelt sai neid lahti keerata ja kolvimansette vahetada.Uus õli sisse ja töötas jälle.
Muidugi ei mäleta, kas olid Volga esimesed, või tagumised, pigem arvan, et esimesed.Ehk all rõngas ja üleval pulk.Sõitsin palju aastaid ja tagumine ots ei vajunud läbi, polnud mingit probleemi. Kui sa ei taha nivoosüsteemi taastamisega vaeva nägema hakata, pead natuke tõsisemalt ringi vaatama ja kontakteeruma nendega, kes on vastavaid isendeid ümber ehitanud.Sind päästavad ainult õige jäikusega vedrud ja need ei tarvitse üldse MB toodang olla.Kunagi uurisin seda asja ja kas vist ei olnud need mingi Fordi omad. Tee kodutööd ja leiad lahenduse.
Vasta
#17
Kui ilma nivoota tulevik, siis soovitaks otsida sedaani tugevdatud vedrusi.
Vasta
#18
(22-04-2018, 09:04 PM)stihl Kirjutas: With all the respect, sir, aga kelle kuradi pärast siis nad müüvad neid tavavedrusid...? Ja kes neid teinud on?
Laur`iga vaidlemine pole vaidlemine vaidlemise pärast vaid on ilmselt mingis mõttes arendav....

.

Heh, nad ei tea mida nad müüvad. Tõenäoliselt tavadrustus ongi see mis käib nivoo süsteemile, mitte ala sportline vms.
T-modelli tavavedrud=nivoo vedrustus.

Tegin hiljuti sama asja 211 T mudelil, keegi oli sinna installinud ka tavavedrud, auto on tühjalt kasutatav, aga mitte siis kui tahad ära kasutada T mudeli suuremat kaubaruumi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
(22-04-2018, 10:27 PM)Laur Kirjutas: Tegin hiljuti sama asja 211 T mudelil, keegi oli sinna installinud ka tavavedrud, auto on tühjalt kasutatav, aga mitte siis kui tahad ära kasutada T mudeli suuremat kaubaruumi.

Ei pea selleks isegi tahtma T mudeli eripärasi kasutada. Sedaan 124'l vajub ka tagumine ots vastu maad, kui nivooka vedrusi ümber pole vahetatud. Kusjuures pole üldse palju vaja ca 150kg pagassi ja tagumine ots laseb nagu oleks kergelt ülekoormatud.
Vasta
#20
(22-04-2018, 10:27 PM)Laur Kirjutas: Heh, nad ei tea mida nad müüvad. Tõenäoliselt tavadrustus ongi see mis käib nivoo süsteemile, mitte ala sportline vms.
T-modelli tavavedrud=nivoo vedrustus.

See, et nad ei tea, mida nad müüvad, on muidugi selge. Eusa_clap
(nädal tagasi tellisin Laki Autost mingeid JP Group`i asju, need polnud kuulnudki, et sellised asjad üldse olemas on...JP kodulehelt leidsin. Aga ära tõid, isegi ukse taha)

Aga selle vedruga seoses on ikkagi lugeda, et traat on 14.15mm, välisläbimõõt 100mm ja pikkus 339mm
Nägu võiks olla mingi selline:

[Pilt: mb_vedru.jpg]

Peaks autol all ära käima ja vaatama, kas sellise teoreetiliselt alla saaks panna.
Ja mis mõõtudega + traadiga olemasolev on?

.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S124 dexter 0 79 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 891 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 706 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,474 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,337 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  4 maticu amordid Raivo-a 3 2,326 11-01-2020, 10:58 PM
Viimane postitus: Raivo-a
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,388 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  s124 generaatori viga Poisike 2 1,910 24-07-2019, 11:14 PM
Viimane postitus: kaupo51
  S124 salongi tuled jäävad põlema Poisike 3 2,403 05-10-2018, 11:13 PM
Viimane postitus: Poisike
  S124 2.5 diisel 83kW uus aku kuni ca 100€ nostromo 5 3,542 03-07-2018, 02:39 PM
Viimane postitus: 124STD



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne