Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
Autor Sõnum
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,125
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #21
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
(13-04-2018 12:59 PM)nostromo Kirjutas:  ...
Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?

Aga miks peaks üks korras auto sellise kerge köhatuse peale üldse midagi arvama? Lepi sellega, et vaakumpumba tunnid tulid täis. Neil kõigil saavad mingil hetkel. Kui see auto veel "uus" oli, siis loeti vaakumpumba vahetusvälbaks 250 kkm. Käikude paugutamine on ilmselt uue pumba paigaldusel lahtijäänud otsa viga. Kast arvab, et on põhjagaasil. Või on "uus" pump siiski liiga kulunud. Või on tsentrifugaalregulaatorile kinnituv ajami nukk-ketas liigselt kulunud. Variante on mitu.
EDIT: kasti ja vaakumi väärseos korrigeeritud. Tänan, Petri.
(14-04-2018 01:21 PM)kaupo51 Kirjutas:  See on hästi õpetlik lugu teistele lugeda. Loo moraal oleks see, et kui sul on vanem hobiauto, siis ära käi temaga suvalises kohas ülevaatusel. Igal inimesel võiks ideaalis olla perearst, autoremondilukksepp, tehnoülevaataja, kes teda kümneid aastaid tunneb. Selline ülevaataja reeglina ei niku ajusid vana auto puhul, vaid on sõbralik vanatehnika vastu. Minul on selline ülevaataja olemas ...
Siiani kõik toimib.

Huvitav, kaua ta saab sõbralik olla. W124 on mehh. reguga auto, selle puhul näeb eeskiri ette esmalt pööretepiiriku toimimise kontrolli ja alles seejärel tehakse tahmatest. Kui mootor pöördeid ettantud aja vältel kolm korda üles ei võta, siis ülevaatus edasi ei lähe. Siin ei loe, kui sõbralik on ülevaataja või millised on tema seksuaalsed eelistused. Muide, Sul on kirjaviga ka sees - mõnikümmend tähemärki on ülearu...

Bensumootoriga saab natuke rohkem loovalt läheneda, aga omad piirid siingi.

Igal juhul ei tohi me seda teemat rohkem arendada, vaid laseme elul omasoodu edasi toimetada.Eusa_angel

Perevaguni elu
(selle postituse viimane muutmine: 18-04-2018 08:52 PM v6sa.)
18-04-2018 04:30 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,674
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #22
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
(18-04-2018 04:30 PM)v6sa Kirjutas:  Käikude paugutamine on ilmselt uue pumbaga normaalseks kasvanud vaakumi süü. Kast arvab, et on põhjagaasil.

Vot nüüd sa panid küll rappa. Minu kogemus ütleb, et kast paugutab siis kui tal vaakumit ei ole (minu autol oli kasti minev vaakumvoolik lahti). Ja põhjagaasi korral vahetab ilma vaakumita kast normaalselt käigu ära ja ei pauguta, probleem esineb kõigi muude pedaaliasendite puhul.

Seega tulex üle kontrollida, kas "uus" vaakumpump ka piisavalt vaakumit suudab toota, kas kõik vaakumvoolikud on terved ja korralikult ühendatud ja kas kasti küljes olev vaakummodulaator on korras ja paika keeratud.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
18-04-2018 08:28 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,125
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #23
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
Märkus õige! Kirjuta veel kiiruga...

Tõenäoliselt on mõni ots kusagilt lahti. Esmalt kontrolli vasaku tule regulaatorit, see jääb esimesena ette seal sektoris asjatades.

Perevaguni elu
18-04-2018 08:49 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
124STD Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 679
Asukoht: jõhvi
Postitus: #24
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
Korralik vaakum pump max 50 eur (alates 25)
Pumba hammaks maks 20-30eur
Töö? Rahulikult tehes max 5h( väga kiire olek teeks ka 2h ära) makstes isegi 35 eur/h x 5h + varuosad = 250eur.
Äkki on sinu autoremontijad aru saanud et sa ise autodest väga palju ei jaga aga raha sul on ja kirjutavad sulle vähe suuremaid arveid? Me vahetasime 300kw diisel mootori G-l välja 600 euroga.
Ühel teisel G-l vahetasin sama hammaka 125 euroga
Mitte et nüüd kõik peaks nii vähe raha küsima nagu mina, aga sinu arved tunduvad küll kuskilt Norrast pärit Icon_neutral
Minu auto vaakumpump on aasta aega vastu pidanud ülepäeviti saades 4000+ pöördeid, vahest pool päeva jutti(jäärada, rahva ralli, treileriga sõit). Aga on ka juhtunud et garaaži sisse sõites oli vaakumpump korras, välja sõites teegi juba häält Eusa_wall
Nii et ülevaataja süü see ei ole, et ta teeb asja nii nagu ette nähtud ja asi mis peab vastu pidama saba annab.
Traktoriga millel OM617 mootor(3.0D) olen olen turbarabas rallitanud nii et 2-3min gaas/pöörded põhjas, ja mootor töötab siiani.

Mersu on mersu.
(selle postituse viimane muutmine: 19-04-2018 12:08 AM 124STD.)
18-04-2018 11:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 960
Asukoht: Tallinn
Postitus: #25
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
Kas ta nüüd päris 25€ on, see pole veel selge, aga 113€ maksva enam vähem söödava tootja oma leidsin küll: Laki Autost.
(kasutatud ja 250tkm sõitnud laipu ei võtnud arvesse)

Ja see raha + töö 16 aasta peale ära jagada, siis ma ei näe nutuks küll mingit põhjust, katkeb ta siis ära garaažist välja sõites või Selveri eest minema sõites.
Praegu isegi vedas ju, oleks ÜV ajal katkenud, poleks vblla läbigi saanud.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
19-04-2018 07:47 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nostromo Saidil (10)
MB Klubi liige

Postitusi: 3,423
Asukoht: TallinnHelsingi
Postitus: #26
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
Lesvenis ühendati esitule vaakumvoolik kinni ja paugud muutusid talutavamaks kuid päris endiseks ikka ei saanud. Eks isa tegeleb sellega.

UUS KASUTAMATA gaasigrill WEBER E-210 uuem mudel + reduktor + voolik + kate 399€
19-04-2018 08:57 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S124 1987 3.0D tagumised amordid Gerthsemm 30 819 Eile 12:52 PM
Viimane postitus: Heinar
  S124 immo Poisike 9 600 14-03-2018 05:03 PM
Viimane postitus: Poisike
  W211 200CDI diesel düüs tekopaa 1 695 24-07-2017 06:25 PM
Viimane postitus: Laur
  s124 om603 turbo, imelik tiksumine taga ErikTsalko 13 2,320 07-06-2017 12:39 AM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  S124,1994;300d; vaakumi otsad ja tundmatu blok spidomeetri taga 966mkr 7 1,141 19-04-2017 02:16 PM
Viimane postitus: Treiku
  Probleem katuseluugiga s124 Rainiskoop 1 653 22-03-2017 03:45 PM
Viimane postitus: nordrainbow
  s124 om602 om606 vahetus ruumi puudus Lääne 9 1,877 30-08-2016 09:51 PM
Viimane postitus: Lääne
  s124 keskluku vaakumpump? Roheline124 4 901 23-05-2016 09:51 PM
Viimane postitus: Roheline124
  S124 probleemid kondiga randoA 12 2,272 04-05-2016 08:59 AM
Viimane postitus: randoA
  s124 teleskoopantenn töötab vahelduva eduga Treiku 5 1,209 28-04-2016 08:44 PM
Viimane postitus: Werewolf

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog