Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
säde
#1
kord on säde, siis pole üldse ja vahest on nõrk. kas selliste sümptomitega võib olla pekkis kommutaator? impulsi andur?
Vasta
#2
mis autoga tegu
Vasta
#3
mul omal oli kunagi sama probleem ja siis oli pekkis jagaja sees olev mähis
Vasta
#4
no sädemega ongi ju nii ,et kord on ja siis jälle pole. pidevat sädet polegi olemas paistab et sul auto ju korras :-D

räägi nüüd täpsemalt mis masin ja mismoodi viga sul esile tuleb.ja peale mida jälle ära kaob.
Vasta
#5
autoks 124 260e
süütepoolipealt ei lähe sädet edasi, süütepool on korras.
vahepeal töötab auto ilusti, väljasuretades enam tööle ei lähe, säde puudub.
Vasta
#6
elts1987 Kirjutas:mul omal oli kunagi sama probleem ja siis oli pekkis jagaja sees olev mähis

mähis jagajas?
Vasta
#7
jh koduste vahenditega väga raske tuvastada,mis viga põhjustab.kui veel väga systeemi tööpõhimõtet ei tea.ainult detaile vahetades.aga jagaja sees olev andur jah või siis süütekommutaator ise. või siis tööks vajalikud voolud kaovad ära mingil hetkel (sitt kontakt kusagil +/- osas
Vasta
#8
jah see elektri kala on keeruline asi, aga ennem kui kirvest hinda hakkan elektrikule maksma proovin mõned lihtsamad asjad ise ära.
aga siis küsimus: et kas sellise sädeme kadumisega on kellegil olnud kommutaatori vahetamisest abi?
olen kuulnud et see võib nii lampi üles öelda, aga kas ta ka niimoodi teha võib, et kord töötab ja kord mitte?
Vasta
#9
noh kommutaatoriga on põhiliselt nii,et kui töötab siis töötab ja kui läbi siis läbi. aga noh erandeid võib ju olla.et kuumeneb teatud kraadini ja siis seiskub.aga kui suured rahad siis sinuarust elektrik sellise vea kõrvaldamise eest võtax??
Vasta
#10
no see oleneb milles viga on ja kaua selle leidmine või eemaldamine aega võtab, aga üldjuhul elektriku töötund on kallis. ok sellega, kui korda saan siis kirjutan mis viga oli:cool_rsvd:
Vasta
#11
no kas kuni tuhat krooni selle veast lahtisaamise eest on kallis või normaalne????????
või osta mitme tuhande eest proovi juppe lammarist ja viimax ikka max 1000eek välja käia.teinekord polegi midagi vaja vahetada :-D
Vasta
#12
praegu saan tuttava Mercedes-Benz pealt juppe proovida. lähipäevil proovin selle kommutaatori vahetada korraks.
Vasta
#13
olin eelmine nädal sama asjaga hädas. Aitas süüteimpulsi anduri ja selle kontaktide puhastamine.
Vasta
#14
mõtlesin ise ka seda korra, aga kus ta seal sidurikoja küljes on? kas ligi pääseb autoalt või kapotialt?
Vasta
#15
andur asub starteri ja õlifiltri vahel. kätte saab ülevalt 6kant võtmega. nii,et õhufilter maha, vaakumtoru kinnitus lahti ja pääsebki ligi
Vasta
#16
thx. uurin seda:cool_rsvd:
Vasta
#17
Endal oli täpselt sama probleem. Viisin remonti, tüübid käisid kaks päeva ümber auto ja pakkusid ka, et kommutaator läbi. Rääkisin ühe teadmamehega ja see ütles, et minu auto oleks esimene w124, millel kommutaator läbi.

Niisiis tegin ühe lihtsa katse, tõin romulast esimese ilma kommutaatorita süütepooli (sattus sierra oma) ning sõidab kenasti sellega siiamaani.

Samamoodi oli säde olemas, vahepeal tundus korralik, vahepeal nõrk. Aga piisavalt tugev polnud, et rõhu all silindris suudaks toimida. 150,- maksis süütepool ja kui poleks selles asi olnud, oleks romulas 100,- veel tagasigi saanud
Vasta
#18
korras!

sai ka vahetatud kommutaator, süütepool. ja kõik kontaktid otsad ilusti puhtaks tehtud alates impulsiandurist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne