Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W201 190E Rajapäeva vedrustus.
Autor Sõnum
Agent007 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 25
Asukoht:
Postitus: #1
W201 190E Rajapäeva vedrustus.
Tere.

Sai soetatud üks W201 kerega Mercedes ja sellega ringrada nühkida.
Eesmärk on parandada enda sõiduoskusi ja lihtsalt nautida kiiret sõitu asfaldil. Võistelda esialgu ei kavatse ja eriti veel selle autoga.
Üks suvi on seljataga ja senine kogemus ütleb, et asjast võikski asja saada. Auto hea. Piduridki peavad üllatavalt hästi Audru raja kohta. Ringiajad kuskil 1,39 ümber.
Aga...
Vedrustus ei tööta nii nagu peaks.
Kas keegi oskaks soovitada milliseid rajapäeva coile talle soetada?
On kellegil kogemusi mida jagada?


Ise olen netist ikka vaadanud aga valikut teha ei oska. Hinnad umbes 900-2000 euro vahel.
N:http://www.yellowspeedeurope.com/search/?q=w201
N2:https://groundcontrolstore.com/products/mercedes-benz-190e-track-day-drivers-school
31-01-2018 04:30 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,257
Asukoht: Tõrva
Postitus: #2
RE: W201 190E Rajapäeva vedrustus.
Ise sõidan b8 amortidega aga võiks tiba jäigemad olla. Mis mersuga muidu tegu?

Naftapress.
(selle postituse viimane muutmine: 31-01-2018 10:46 PM arts24h.)
31-01-2018 10:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Agent007 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 25
Asukoht:
Postitus: #3
RE: W201 190E Rajapäeva vedrustus.
(31-01-2018 10:44 PM)arts24h Kirjutas:  Ise sõidan b8 amortidega aga võiks tiba jäigemad olla. Mis mersuga muidu tegu?
Tere.
Sellesamase punasega ikka. B8 ei sobi. Tahaks ikka kohe reguleerimisega.
01-02-2018 07:35 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,691
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #4
RE: W201 190E Rajapäeva vedrustus.
Kõik sõltub sellest kui pax su rahakott on.

Odavalt on hea lahendus Bilstein Sport amordid ja sobivasse pikkusesse lõigatud W124-ja või R129 vedrud (mida suurema võimsama mootoriga mudel, seda jäigemad vedrud). Samasse hinnaklassi jääb vist ka H&R cup kit.

http://www.europerformance.co.uk/pages/p...ensionkits

Hinnaklassilt järgmine variant on Yellow Speed Racingu coilover kit või ise midagi kokku sobitada (näitex BMW E36 BC coilovereid on mõni MB alla sobitanud, eeldab muidugi juba veidi lõikamist keevitamist). Kvaliteet ja omadused on mõnevõrra küsimärgiga.

Kallima otsa variandid (Ground Control ja KW näitex, ega rohkem vist polegi) on ringrajale vast ideaalsed, aga hinnaklass on ka vastav ja enamikule W201 omahinda arvestades vastuvõetamatu.

Ühtlasi aitab vedrustust jäigemax muuta jämedamate stabikate kasutamine. Esiotsaga on lihtne, kuna sinna sobivad W124-ja ja R129 stabikad, kui need mõlemast otsast veidi lühemax lõigata (umbes cm vist oli tarvis, et kuhugi vastu ei käix). Tagumise otsaga on keerulisem, kuna sinna ühegi teise mudeli stabikas ei sobi ja jämedam jäigem oli vaid Evo variantidel. Mina otsisn Taist custom made stabika taha (jämedam kui Evo variantidel) ja Silberautost W124 E500 stabika ette.

Kui ringrajal plaanis tihti käia, siis tasub veel kaaluda W124-ja või R129 käändmike (suuremad laagrid, mis kannatavad paremini rigraja suuremaid koormusi) ja pidurite paigaldust (suuremad kettad, 4-ja kolviga supportid).

W124-ja ja R129 pidurid, käändmikud, vedrud ja esistabikad siis sisuliselt bolt on jupid.

http://www.w124performance.com/docs/mb/W...brakes.pdf

http://www.w124performance.com/docs/mb/W..._specs.pdf

http://www.w124performance.com/docs/mb/W...aybars.pdf

Mis reguleeritavasse amortidesse puutub, siis kui sa just mingis võidusõidu sarjas ja erinevatel radadel ei võistle, siis hobi korras asjaga tegeledes ei ole esialgu mõtet sellega pead vaevata. Seda enam, et odavama otsa tundmatute tootjate reguleeritavad amordid ei hiilga just oma omadustega ja reguleering on ilma stendi kasutamata ebaloogiline ja soovitud tulemust mitte andev. Pigem osta alustusex mingid kvaliteetsed mittereguleeritavad amordid (Bilstein, KW) ja ringrajal juhitavuse muutmisex katseta erinevate rehvirõhkudega. Sama kehtib mõnes mõttes ka reguleeritava kõrgusega vedrude osas, sest sisuliselt reguleerid sa kõrguse vaid üx kord paika ja peale seda väga enam ei muuda. Vedru jäikuse muutmisex pead niikuinii vedru välja vahetama. MB-l saab vedru kõrgust timmida vedrupatjade paxusega.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
04-02-2018 01:22 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Agent007 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 25
Asukoht:
Postitus: #5
RE: W201 190E Rajapäeva vedrustus.
Aitähh asjaliku vastuse eest.
04-02-2018 04:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,623
Asukoht: Tartumaa
Postitus: #6
RE: W201 190E Rajapäeva vedrustus.
http://en.intraxracing.nl/

Suhtkoht ainuke, mida julgeks proovida. Teevad custom komplekti...

H&R kit tasuks vb ära proovida. Python kunagi pani oma Evo 1 alla ja ringiaeg paranes tublisti. Timmida sai vist ainult reboundi? Kliirensit mitte.

Usast saad sellist kraami, millega low-liferitega(loe: no-lifer) koos parklas suitsupakke stange all pildistada...

Mul on kusagil pdf klasse 1 juppidega, mida w201’le pakuti.
Sealt saaks ka ideid...

'When the flag drops, the bullshit stops'
motovision.ee
04-02-2018 05:10 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 ei saa kütet kätte 3.0 müttaja 4 1,730 04-04-2018 11:53 PM
Viimane postitus: rayaju
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 1,066 22-03-2018 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  w201 sisu mcraiks 0 404 22-03-2018 11:11 AM
Viimane postitus: mcraiks
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 819 01-02-2018 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  W201 M103 Nookur (lisasin pildi) Vata 2 1,137 06-12-2017 07:48 PM
Viimane postitus: erx000
  W201 generaator UtzZo 2 875 02-12-2017 02:13 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  W201 2.0 90kw välistemp näidik Rainiskoop 0 808 12-07-2017 11:32 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 1.8 ei käivitu susserdaja 5 1,630 25-06-2017 11:47 PM
Viimane postitus: t2rn
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 16,532 18-06-2017 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju
  W201 EHA Klapp Olkunaator 4 1,186 15-03-2017 07:58 PM
Viimane postitus: Olkunaator

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog