Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 mõned probleemid
#1
Tere! Sai ca 1 kuu tagasi omale 300d 81kw mootoriga 1993a w124 soetatud ning on mõned vead millele enda mõistus väga hästi ei hakka.

1) Juhiistme krigin - sõites üsna ebameeldiv ja häiriv heli. On seda kuidagi võimalik likvideerida ilma, et uut sisu peaks otsima hakkama?

2) Vibra - vahel on kuskil 90ga sõites autos üle kere vibra sees. Kardaanimuhvid jms sai ülevaadatud ja need paistsid korras olevat. Vibra pole koguaeg vaid üsna suvalistel hetkedel.

3) Kütuseseier - alla poole paagi lastes näitab nii kuidas jumal juhatab. Kas asi võib olla kütusetaseme anduris? Samas vahel kui hoop vastu armatuuri anda siis mingiks hetkeks näitab nagu õiget näitu.

4) Külmast peast puterdab kergelt - eelmise omaniku jutu järgi on pihustite otsad vahetatud kuid pihustid tahavad stendi. On see mõeldav, et puterdamine tuleneb sellest? Soojast peadt käib ilusti.

Hetkek vist sai kõik, ehk on kellelgi mingrid nõuandeid. Smile
Vasta
#2
1. Iste välja, krigin üles otsida, iste tagasi. Kasvõi polstrite lahtivõtmiseni välja. (see on juba sadulsepa töö) Uut sa nagunii ei leia, leiad samasuguse pekkis istme või hullema. Kui istmel nurk kulunud, siis võid lasta sama hooga ka selle korda teha. Üldiselt paras peavalu.
2. Kõik 4 rehvi võiks lasta kõigepealt üle balanssida. Siis juba kaheposti peal seda kardaani edasi uurida.
3. Sellistel ökoautodel tihti tangitakse 10L kaupa ja siis tasemeandur ainult seal allosas pendeldabki. Ja kulub sealt enne nulli alast ära. Pane paak täis ja sõida kuni pooleni, kui tegeled ei viitsi. Talvel hea ka, kui tagaosa 30kg raskem...Eusa_whistle
4. Keegi vahetas otsad ära ja jättis pihustid stendimata? Kahtlane kuidagi. Siis seal võib igasugu asju olla, reguleerimata, praakots, pihusti ise kuskilt laseb läbi vms. Aga engine flush on max, mida ma sellise vea puhul teha viitsiks; see mootor läheb ju sekundiga soojaks ka. Kui juba soojalt ka enam ei käi, siis vaataks edasi. Või maanteel üle 6L/100km-le hakkab võtma....Eusa_naughty

Mis auto maksis, kui saladus pole?

.

.


Vasta
#3
1. Eks tuleb mingi hetk natuke lammutada.
2. Rehvid on pingis käinud ja nendega peaks nagu timm olema,m. Kevadepoole vaatama kas suvekatega sama teema.
4. See tundub mulle ka ebaloogilisena et otsad vahetatud jne kevadel ja juba midagi jebib. Plaanisin minna Oisu diislisse, seal pidavat teadjad mehed olema ja ehk oskavad täpsemalt öelda. Kuigi jah, soojaks läheb väga kiirelt ja soojalt käib ilusti.

Hinnaks kujunes 1250€
Vasta
#4
Kui külmast peast puterdab, võib ka eelsüüteküünalde probleem olla.Kontrollida lihtne, foorumis õpetused olemas.

Vasta
#5
Vibra koha pealt on W124-l all sama sild nagu W210 ja endal kadus vibra ära kui sain alla paremad rehvid ja remontisin ära tagasilla. Tagasilla remontkomplekt maksab ~150€. Vahetamine oli seda väärt. Minul ka, kolksu kuulda polnud - tundus nagu kõik oleks korras.

Puterdamine külmalt - võib olla igasuguseid variante, aga vana mootori puhul võin ka enam kui kindel olla, et keegi pole viitsinud mootoriketti vahetada. Ja Mercedes-Benz kõrgsurvepump pidi igavene olema, aga mine sa tea, äkki on mill läbi uhanud ja ei jõua külmalt survet üles ajada... See on muidugi halvim variant, aga siiski.
https://www.youtube.com/watch?v=k1Hlul4tIPs
https://www.youtube.com/watch?v=1R-u1d9o7TE (Pole küll diisel, aga kett on pmst sama)
See mõjutab süüdet ja üldiselt kõike.
Vasta
#6
See istme krigin võib tulla ka sellest,et turvavöö kinnitus lahti,enda w124 otsisin ka viga tükkaaega ja lõpuks tuli välja et oli lihtsalt lahti.
Vasta
#7
Täna vaatasin, istme krigin tuleb siiski kahjuks istmest, mitte turvavööst.

Vibra puhul miskipärast kahtlustan ka rehve tegelikult, sest kunagi on vist sild paigast ära olnud ja naelrehvidel on ühel pool üks rida naelu läinud ehk ilmselt rehvid väristavad. Keti kontroll on tõesti hea mõte ning siis vajadusel ehk ära vahetada, kui asi jama on.

Oleks küsimus ka katuseluugi kohta. Tegemist el. katuseluugiga ja ostes öeldi, et see ei tööta. Küll aga läksin üks öö kogemata laevalgustust põlema pannes katuseluugi nupu pihta ning auto tegi kohe ka katuseluugi tagumise serva lahti. Nüüd ei saa ma aga seda kuradit täiesti kinnisesse asendisse, natukene jääb irvakile. On mingi variant seda ilusti kinni saada või tuleb ikka laepolster maha kiskuda ja katuseluugisüsteemi vahetama hakata?

Vasta
#8
Ma enam nii täpselt ei mäleta, aga kui teed pagassi lahti ja võtad ära selle vasakpoolse tiiva katte, siis selle all on see mehhanism, mis luuki liigutab,selle küljes ka mehhaanilise pööramise võimalus.Ehk lihtsalt võtad võtme ja keerad luugi kinni. Mul oli kunagi sama jama, aga ei mäleta, mis asendis luuk lahti jäi.

Vasta
#9
Mis põhimõttega töötab W124 elektriantenn? Panen raadio peale ja antenn sõidab kohe ise välja? Kas tavalist antenni on lihtne selle elektrilise antenni vastu vahetada?
Vasta
#10
Jah, raadio sisselülitumisel sõidab antenn välja.
Vasta
#11
Ja kas tavalise antenni vahetamine elektrilise vastu on lihtsalt ettevõtmise asi või nõuab rohkemat juhtmetega jändamist jms?
Vasta
#12
(12-02-2018, 07:04 PM)Esko Kirjutas: Kas tavalist antenni on lihtne selle elektrilise antenni vastu vahetada?

Kui sa juba nii küsid, siis ei ole lihtne, raadio juurest tuleb taha antenni juurde antenni juhtimise ots vedada. Lisaks veel pidev 12v.

Aga juhe juhtmeks, need veel veab ära, aga el antennid maksavad päris palju raha.
Ntx mida Mercedes-Benz ise paigaldas, oli Hirschmanni antenn, ja sihuke maksab ligi paarsada. (tootekood 1238203975, googelda)
Ja originaalse, väljatõmmatava asemele ma mingit Automaailma paarikümneeurost hiinakat küll ei paneks, need töötavad paar korda ja kõik. Talvel ühe korra.
Vasta
#13
Odavam variant on osta Hirschmanni mootor lammutusest (suure korpusega) ja silberist uus teleskoopantenn. Suure korpusega seetõttu, et mingi aeg pandi ka väiksemaid (kas ka kutsikatel oli ehk väikse korpusega?) ja see kippus laiali jooksma. Kui õigesti mäletan siis mõned aastad tagasi tahtsid nad antenni eest 30€ saada.
Lammutad ajami lahti, puhastad ära, määrid miskise silikoonrasvaga ja kokku tagasi. Antenni eemaldamine võib osutuda üpriski piinarikkaks, sest kipub keermesse kinni oksüdeeruma. Netist leidub kindlasti juhendeid kuidas kokku ja lahti saada.

Kui nüüd mälu ei peta siis anenni/ajami külge ühendub koaksiaal makist, vaskvõrk kerre ja +-12V makist. Kuskil vahepeal peaks ka koormuslülitus olema mis peatab antenni tõstmise/langetuse, aga enam ei mäleta kuidas sellel autol lahendatud oli. Mingitel variantidel oli ka miskine võimendi/mixerplokk vahel (telefoniga variandid?), aga eks teadjamad mehed oskavad siinkohal täiendada, minul igatahes ei olnud.

Lisaks oleks sul vaja antenni ümber käivat kummilutti, et ilm mööda antenni sisse ei sajaks.

Midagi keerukat pole, ettevõtmise vaev.


EDIT: Suur korpuse vs väike korpus.
[Pilt: 112.jpg]
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#14
(13-02-2018, 01:32 PM)Treiku Kirjutas: Odavam variant on osta Hirschmanni mootor lammutusest (suure korpusega) ja silberist uus teleskoopantenn. Suure korpusega seetõttu, et mingi aeg pandi ka väiksemaid (kas ka kutsikatel oli ehk väikse korpusega?) ja see kippus laiali jooksma. Kui õigesti mäletan siis mõned aastad tagasi tahtsid nad antenni eest 30€ saada.
Lammutad ajami lahti, puhastad ära, määrid miskise silikoonrasvaga ja kokku tagasi. Antenni eemaldamine võib osutuda üpriski piinarikkaks, sest kipub keermesse kinni oksüdeeruma. Netist leidub kindlasti juhendeid kuidas kokku ja lahti saada.

Kui nüüd mälu ei peta siis anenni/ajami külge ühendub koaksiaal makist, vaskvõrk kerre ja +-12V makist. Kuskil vahepeal peaks ka koormuslülitus olema mis peatab antenni tõstmise/langetuse, aga enam ei mäleta kuidas sellel autol lahendatud oli. Mingitel variantidel oli ka miskine võimendi/mixerplokk vahel (telefoniga variandid?), aga eks teadjamad mehed oskavad siinkohal täiendada, minul igatahes ei olnud.

Lisaks oleks sul vaja antenni ümber käivat kummilutti, et ilm mööda antenni sisse ei sajaks.

Midagi keerukat pole, ettevõtmise vaev.


EDIT: Suur korpuse vs väike korpus.
[Pilt: 112.jpg]

mul neid mootoreid ja antenne on palju pakkuda
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#15
Katuseluuki proovi kõigepealt õlitada, vaata kas hakkab rohkem liikuma. See süsteem on üsna turvaline, et õunu purustada sellega ikka ei saa.

Antenniga on mul soovitus selline, kui teha siis kas korralikult, et lülituks raadioga sisse ja välja või siis panna see auk kinni ja mõni teine antenni lahendus.
Mina kunagi seda teed läksin. Panin esmalt odavama mootoriga hiinaka aga pesulas jäi raadio sisse ja sinna see antenn läks. Lõpuks keretöödega sai antenniauk sealt kaotatud ja põhjuseks oli rooste tekkimine antenniaugu ümbrusse.

Suvalist antenni sinna panna ka ei saa, auk on sellise nurga all, mis eeldab "antenni suunaja" kasutamist. Ma ei mäleta, mis lahendust ma kasutasin, sest klaasile küll midagi ei kleepinud. Võimalik, et viskasin lihtsalt ühe antenni raadio taha armatuurlaua alla või vedeles pagassis. Levi oli ja kõik toimis.
Vasta
#16
(29-01-2018, 04:57 PM)Esko Kirjutas: Tere! Sai ca 1 kuu tagasi omale 300d 81kw mootoriga 1993a w124 soetatud ning on mõned vead millele enda mõistus väga hästi ei hakka.

1) Juhiistme krigin - sõites üsna ebameeldiv ja häiriv heli. On seda kuidagi võimalik likvideerida ilma, et uut sisu peaks otsima hakkama?

2) Vibra - vahel on kuskil 90ga sõites autos üle kere vibra sees. Kardaanimuhvid jms sai ülevaadatud ja need paistsid korras olevat. Vibra pole koguaeg vaid üsna suvalistel hetkedel.

3) Kütuseseier - alla poole paagi lastes näitab nii kuidas jumal juhatab. Kas asi võib olla kütusetaseme anduris? Samas vahel kui hoop vastu armatuuri anda siis mingiks hetkeks näitab nagu õiget näitu.

4) Külmast peast puterdab kergelt - eelmise omaniku jutu järgi on pihustite otsad vahetatud kuid pihustid tahavad stendi. On see mõeldav, et puterdamine tuleneb sellest? Soojast peadt käib ilusti.

Hetkek vist sai kõik, ehk on kellelgi mingrid nõuandeid. Smile
Kütusetaseme näidikus on ilmselt viga. Mul enda 124ga sama lugu. Näidiku seieri võll kulunud vms, aitab näidiku või kogu "kellade" vahetus.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 61 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,606 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 585 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 700 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 519 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 695 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne