Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Autor Sõnum
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #1
MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Mark: Mercedes-Benz S 280
Väljalaskeaasta: 1993 lõpp
Läbisõit: 249 725 km
Võimsus: 142 kW - 190 hp
Mootori valem: 2,8 R6
Pikkus: 5113 mm
Täismass: 2550 kg
Värvus: helesinine
Lisavarustus: hooldusraamat, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, 2x istmesoojendused, CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Muud: pealt helesinine, alumine plastik kontrastselt tumesinine.

Talvised naastrehvid plekkvelgi meenutavatel valukatel, suvised aga W140 puhul harjumuspärastel valuvelgedel. Mõlemad on 16 tolli.

Veel: auto tundub esiotsa kolinateta alusvankris. Uhke täidetud Rootsi hooldusraamat saab ühel hetkel ametliku lõpu ning jätkub teenindus tagasihoidlikemates kohtades.

Interjöör on üleni SININE ja kõik mis vähegi olla saab: istmed, uksepolstrid, vaibad, armatuur, käigukanginupp, isegi rool (!).

Kahjuks pole istmed nahast vaid neid katab riie, kusjuures juhiiste servast kergelt ka narmendab. Seevastu kogu ülejäänud sinine tuba särab vastu ilma mõrade ja pragudeta (va keskkonsool).

Esialgsed vead: pisikesi iluvigu leidub ja neid kirjeldan hiljem. Siinkohal siis hoopis vigadest, mis takistavad tehnoülevaatuse läbimist ja millega masin kohe ka korduva sai.

* vähe oluline viga - tulekustuti on kehtiva kontrollkleepsuta
* ohtlik viga - seisupiduri tõhusus on ebapiisav (üldefektiivsus 7%)
* ohtlik viga - roolihoovastiku seisund, parem väline rooliots on ülemäära kulunud
* ohtlik viga - tuuleklaasi soojendi, ventilaator ei tööta
* ohtlik viga - mõlemad lähitulelaternad reguleerimata
* ohtlik viga - parem tagumine ülemine õõtsvarras on lahtine
* ohtlik viga - SRS-süsteemi rikkeindikaator näitab mis tahes riket süsteemis, s.o rahvakeeli turvapadja lambike põleb
* ohtlik viga - vasak tagumine turvavöö vastus ei toimi

Edasised plaanid: ülal toodud vead parandada/remontida esmalt. Samuti haigutab raadio kohal vaid auk keskkonsoolis, seega sinna mõni ajastule kohane lustikummut istutada.

Auto jõudnud Maarjamaale Rootsimaalt!
Minu eelmine hõbetäht aastast 1975 ehk kurvasilmne W115 leidis ka selles foorumis kajastamist:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid235639

Sobitub nii sombusesse kui tõenäoliselt ka päiksepaistelisse päeva
[Pilt: 39042226071_bdbf17a53f_b.jpg]
Majesteetliku välimusega tõld
[Pilt: 23992644137_38509454db_o.jpg]
Ka rool on sinine
[Pilt: 39042227651_406e682ef1_b.jpg]
Auto liigub sujuvalt
[Pilt: 24176438817_15f95862fa_b.jpg]
Lustikummut täidab küll augu aga originaalpistikule tuleb enne juhtmed tagasi viia, kui heli hakkab kuulma: JVC makk kontakti järgi keskkonsoolis paiknenud.
[Pilt: 39042223551_54230f6b94_b.jpg]
Mõni mõra, lakki koorub - see ka asi, veerand sajandit täitub peagi!
[Pilt: 24176436597_96a98aa1e4_b.jpg]
Tagumisel istmel viibides ja autos ringi vaadates ei leiagi kohe väga suurt erinevust oma vana kurvasilmse '75 aasta W115 võrreldes - ka uus ilmselt retro-auto ☺️
[Pilt: 24176442177_a16918d7f7_b.jpg]
Teel päälinna jäi Viitnal ette üks tõeline vanakooli bensujaam.
[Pilt: 38325887494_536e7ca301_b.jpg]
Auto ülevaatajate karmides kätes...
[Pilt: 24176442807_65b22ba77d_b.jpg]
... ja auto oma kodu-kanalil hellade käte vahel
[Pilt: 39042228421_712c9347ba_b.jpg]
Tugeva loksuga parem rooliots ülevaataja poolt lastud meeldetuletava oranži spreiga.
[Pilt: 24176440887_fee1949d2f_b.jpg]
Tagumine parem lahtne varras markeeritud samuti oranžiks kui probleemne sõlm.
[Pilt: 38325886934_b99eed87b0_b.jpg]
Tubaseks uurimiseks rootsikeelseid pajatusi kasutusest, sõidumugavustest, kunagistest teeninduspunktidest ja käsitsi täidetud siniste templitega hooldusajaloost.
[Pilt: 24176439867_99a67b64f5_b.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 14-12-2017 11:59 PM djmaq.)
14-12-2017 10:05 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,192
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
(14-12-2017 10:05 PM)djmaq Kirjutas:  Uhke täidetud Rootsi hooldusraamat saab ühel hetkel ametliku lõpu ning jätkub teenindus tagasihoidlikemates kohtades.

See, et hooldust teed mitte Silberis, on savi, AGA see ei tähenda, et hooldusraamat siit alates lõppema peaks. Kui hooldust teeb "templivõimeline" kontor, siis lase ikka sissekanded edasi teha. Kui teed ise, samuti pane sinna kirja, vahet ju pole (kirjutagi, et ise tegin) ja kuskil pead nagunii vahetatud õlide jne asjade kohta päevikut pidama. See ei ole mingi püha graal, mida keegi teine peale esinduse täita ei tohi, see on auto hoolduspäevik, mida täidab see, kes parasjagu hooldust teeb. Nii on.
Ja uhke hooldusraamat jätkub vabalt...
Kui raamatu leheküljed otsa saavad, tee tühjast lehest koopiad ja pane vahele. (nagu ma oma Volvol tegin, sel sai 400t pealt raamat "otsa")
Samuti hoia alles kõik arved, juppide ja õlide ostmisel nad ju ikka tekivad.

Ajalooga masin omab palju suuremat müügiväärtust ning eks ta üks noor klassik juba ole.
Ja kui see läbisõit õige on, siis selle MB kohta veel täiesti tuttuus...

P.S. Väga bro ülevaataja, et värviga asjad ära tähistas. Sellest ametliku paberi jutust ei saa ju isegi ükski teeninduse meister aru.Eusa_wall
(neil on seal tekst, et VÜT munakliigend jne, mine võta pärast kinni, mis see oli)

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 15-12-2017 08:52 PM stihl.)
15-12-2017 02:30 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Treufeldt Ära (0)
Huviline

Postitusi: 26
Asukoht: viimsi
Postitus: #3
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Kui saladus pole mis hinnaga sa ta kätte said. Nillisin sama masinat aga alati jäi natuke puudu.

Edu minu arust üli maitseka w140ga.
16-12-2017 01:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #4
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Jah, n-ö isetegemise kohalt on ka eelmine omanik lisanud mõningad vihiku-lehed, kus käsitsi kirjas tehtud tööd ühes kuupäevadega. Edaspidine arvete alles hoidminegi ei tee paha. Eusa_drool

(15-12-2017 02:30 PM)stihl Kirjutas:  
(14-12-2017 10:05 PM)djmaq Kirjutas:  Uhke täidetud Rootsi hooldusraamat saab ühel hetkel ametliku lõpu ning jätkub teenindus tagasihoidlikemates kohtades.

See, et hooldust teed mitte Silberis, on savi, AGA see ei tähenda, et hooldusraamat siit alates lõppema peaks. Kui hooldust teeb "templivõimeline" kontor, siis lase ikka sissekanded edasi teha. Kui teed ise, samuti pane sinna kirja, vahet ju pole (kirjutagi, et ise tegin) ja kuskil pead nagunii vahetatud õlide jne asjade kohta päevikut pidama. See ei ole mingi püha graal, mida keegi teine peale esinduse täita ei tohi, see on auto hoolduspäevik, mida täidab see, kes parasjagu hooldust teeb. Nii on.
Ja uhke hooldusraamat jätkub vabalt...
Kui raamatu leheküljed otsa saavad, tee tühjast lehest koopiad ja pane vahele. (nagu ma oma Volvol tegin, sel sai 400t pealt raamat "otsa")
Samuti hoia alles kõik arved, juppide ja õlide ostmisel nad ju ikka tekivad.

Ajalooga masin omab palju suuremat müügiväärtust ning eks ta üks noor klassik juba ole.
Ja kui see läbisõit õige on, siis selle MB kohta veel täiesti tuttuus...

P.S. Väga bro ülevaataja, et värviga asjad ära tähistas. Sellest ametliku paberi jutust ei saa ju isegi ükski teeninduse meister aru.Eusa_wall
(neil on seal tekst, et VÜT munakliigend jne, mine võta pärast kinni, mis see oli)

.


Hind kukkus tublisti aga eks see üks mikromootoriga S ole. Rolleyes

(16-12-2017 01:59 PM)Treufeldt Kirjutas:  Kui saladus pole mis hinnaga sa ta kätte said. Nillisin sama masinat aga alati jäi natuke puudu.

Edu minu arust üli maitseka w140ga.


Kuu armuaega ülevaatajatelt hakkas lõppema ja puudused tuli parandada.

* Tulekustuti oli võõramaiste kirjadega, ehkki pulber voolas, kuid taatlemisele ei võetud: lahenduseks teine kusti autosse.

* Salongi ventikas ehk tuuleklaasi soojendi hakkas ise tööle (võis olla kinni jäänud) ning näppimist ei vajanud.

* SRS-süsteemi rikkeindikaator hakkas õigel ajal ära kustuma ning punane tuluke põlema ei jäänud.

* Parem tagumine õõtsavarras ise ennast kinni ei keera ja vajas parandust esimese asjana.

Koheselt sai selgeks, et kinnitus korras ja ilmselt õõtsapuksis asi. Olgugi, et puksid ka eraldi saadaval, tundus murevabam pressimise asemel terve uus varras panna õõtsuma.

[Pilt: 39621207121_be0fe820ae_b.jpg]

60ndate/70ndate kurvasilmse W115 kogemusega võrrelduna on sillaehitus 90ndatel ootuspäraselt komplitseeritum multi-link (esimesel beebimersul - W210-l oli minu mäletamist mööda see esimest korda kasutuses) ning kõik sisekandidki pole harjumuspärase kuue nurgaga vaid tarvis läheb eksootilisemaid tööriistu.

[Pilt: 39621212701_bbce22a8ee_b.jpg]

Kinnised poldid lahti sai meelitatud, üks kääks/loks vähem ning järgmised asjad veel vaadata.
(selle postituse viimane muutmine: 11-01-2018 02:09 AM djmaq.)
11-01-2018 01:51 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tomm49 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 106
Asukoht: Kohila
Postitus: #5
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Esimene beebimersu oli w201 Eusa_naughty.... Aga mis 115 saatus oli, müüsid maha?
14-01-2018 01:44 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #6
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Vigade likvideerimine jätkus: roolihoovastiku seisund, parem väline rooliots on ülemäära kulunud. Kanalis loksutades oli lõtku tunda ka parema sisemise rooliotsa munakast ja nõnda läksid mõlemad vahetusse.

[Pilt: 39848878102_e864910db5_b.jpg]

Tõmmitsaga käändmikust lahti saada oli küll kerge, kuid kohati tuli roolivarda küljest otste lahtisaamiseks fikseerida need kruustangide vahele ning rakendada loomajõudu meetrise pikendus-toru abil.

[Pilt: 25009582277_dd4f8e5643_o.jpg]

(14-01-2018 01:44 AM)tomm49 Kirjutas:  Esimene beebimersu oli w201 Eusa_naughty.... Aga mis 115 saatus oli, müüsid maha?

Jah, W201 on beebi, kirjaviga tuli sisse Eusa_angel aga 115 leidis uue omaniku Nod
(selle postituse viimane muutmine: 25-01-2018 01:20 AM djmaq.)
25-01-2018 01:16 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #7
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Jätkus vigade parandus...

Tagumise trumli eemaldamisel mõlemalt poole eraldi selgus seisupiduri madala efektiivsuse põhjus: survevedrud olid puudu, samas kui klotsi jätkus ja peale keerata sai. Saavutatud 16% oli enam kui rahuldav :)

[Pilt: 42553547872_d89a5d980f_b.jpg]

Tagumise vasema turvavöö vastus oleks juba ehk vahetusse läinud, kuid õnnestus mehhanism taas tööle saada:

[Pilt: 42553540982_4d85debb60_b.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 08-06-2018 12:53 AM djmaq.)
08-06-2018 12:49 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #8
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Vead parandatud, Tallinna ülevaatuspunkti jõudes selgus, et tulede regulaator ei tööta.
Tagumise istme all olev vaakumpump ei töötanud, kuid pilk sai heidetud ka lülitile endale ja kundepoolses jalutsis asuvale jaoturile (millest saavad vaakumit ka teised abiseadmed).

[Pilt: 29329375178_ba7af5eda1_b.jpg]

Vaakumi olemasolul muutis kõrgust vaid üks tuledest ning lähemal vaatlusel selgus, et teise tule korpusesse vaakumvoolikut ei sisenegi ning tuli puurida tehase poolt tegemata auk (ehk on hilisem versioon ja reguleerimine käis elektriga) aga ometi oli valge ümar vaakumseade küljes ühes vajaliku sisendiga. Süsteem töötab nüüd kõigil kolmel astmel.

[Pilt: 43151234132_9c7c75f304_b.jpg]

Tule eemaldamine vasemalt tõi kaudselt kaasa järgmise häda: suunatule klamber murdus ning Macgyver'i kinnitus sel korral ei aidanud. Juba esimeses sõidus kadus suunatuli ära. Asenduseks facelift'i järgsed valged tuled '93. aasta masinale.

[Pilt: 43151236952_ca6318de05_b.jpg]

Kui raadio kohal haigutas auto saamisel tühjus ühes JVC konnektori adapteriga, siis garaaži riiulis oli vanast masinast võtta ajastukohane kassett-makk.

[Pilt: 42296621495_27c2226115_b.jpg]

Vahel on hea vaadata ka teisi analoogseid masinaid. Vana sõbra hoovis seisab tema 1993. a turbo-diisel, mille esitiivad on uss juba pooleldi ära jõudnud süüa, katteks sammal ja sees hallitus. Loodus on jõudmas mootori-ruumi ja tagumises pagasnikus asuv aku on läbi karbi kukkumas. Ometi just selle eksemplari näitel ma tosin aastat tagasi just küürakasse Mersusse armusin

[Pilt: 43201362161_ecb17199d3_b.jpg]

Hilisel õhtutunnil õnnestus parkida oma masin Tallinna idarajoonis kohale, kus kõrval asus W140-ne vahetu eellane -- veelgi vastupidavam ja pommikindlam W126.

[Pilt: 28331857207_6ccd248ff8_b.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 04-07-2018 11:50 PM djmaq.)
04-07-2018 11:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #9
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Keskmise puhuri-ratta kustunud tuli eeldas terve keskkonsooli lammutamist:

[Pilt: 43104589070_357449bb9b_b.jpg]

Kahin tagumiste rataste juurest oli märk piduriklotside vahetamise vajadusest...

[Pilt: 43104591410_5ae762b23c_b.jpg]
26-09-2018 01:51 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
JarmoN Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
See must roostetav diisel - olen sealt aastaid mööda jalutanud ja kui ma ei eksi, siis on see vist vahemalt juba ca 9-10. aastat seal sama koha peal olnud. Ja alati kui mööda jalutan, siis mõtlen, et huvitav miks ta sinna seisma on jäänud ????
18-03-2019 09:12 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
djmaq Ära (0)
Huviline

Postitusi: 91
Asukoht: Tabasalu
Postitus: #11
RE: MB S 280, 1993, w140 - Magnus
Jah, seal see seisab...
Praegused plaanid on härral masin omal käel taas liikuma saada.
Starter vaja vahetada ja käigukastiga ka probleemid. Omanikul konkreetse autoga seoses sentimentaalne väärtus...

(18-03-2019 09:12 PM)JarmoN Kirjutas:  See must roostetav diisel - olen sealt aastaid mööda jalutanud ja kui ma ei eksi, siis on see vist vahemalt juba ca 9-10. aastat seal sama koha peal olnud. Ja alati kui mööda jalutan, siis mõtlen, et huvitav miks ta sinna seisma on jäänud ????
08-04-2019 01:30 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 285 268,938 Täna 12:46 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 49 18,600 23-10-2019 01:21 PM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB S 350, 2006, W221 - Magnus djmaq 15 3,631 16-10-2019 04:59 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 4 652 06-10-2019 09:07 PM
Viimane postitus: põhh
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 52 9,034 13-07-2019 12:43 AM
Viimane postitus: 966mkr
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 46,148 01-05-2019 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 28 11,360 24-04-2019 11:52 AM
Viimane postitus: Even88
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 23 16,774 20-04-2019 11:27 PM
Viimane postitus: madis399
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 4,985 13-02-2019 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 51,691 22-01-2019 05:32 PM
Viimane postitus: Laur

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog