Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JPCars OÜ autode tellimine Jaapanist-kogemusi?
#1
On keegi tellinud ja kogemusi kas auto seisukord vastanud lubatule jne?

On plaanis tellida C215 2003-2006 CL55 AMG Kompressor 368kW.
Vasta
#2
Tere,

Tegu on ju kasutatud autoga ja JPCars ei ole ju ise ka autosid näinud-seega ei saa nemad sulle täispilti anda, ega midagi garanteerida. Nemad tegelevad vahendamisega ja kui sa auto välja otsid, siis saad ju ise helistada ja uurida mis masinaga tegu on.
Ka nendelt tellides ja Jaapanist ostes on auto ost loterii.

Jutud käivad, et ka jaapanlased on sulid ja kerivad ning müüki tuues ei jäta autode pisivigasest allkirjastatud listi kõrvalistuja istmele.

Küll ei ole kuulnud, et JPcarsi trantspordi ja paberimajanudega suuri probleeme oleks olnud. Foorumis ju mitmed teemad, kus on Jaapanist masina tellinud, küsi otse neilt(näiteks Hotpapalt).

Herki
Vasta
#3
Ise ei ole küll tellinud aga ostsin sealt platsilt ühe w124ja. Läbisõidud on neil reeglina väikesed ja ei oska öelda 100% on nad keritud või mitte. Ise otsin just kere pärast, mis oli ikka väga hästi säilinud. Tehnika poolepealt tahtis muidugi järeleaitamist. Müüja jutu järgi pidi neil ka kohapeal koostööpartner olema, kes mingil määral ka autod üle vaatab. Küll ei oska öelda kas just kõiki, sest ega see Jaapan nii väike ka pole. Kindlasti tasub helistada ja uurida täpselt järgi.
Vasta
#4
Need Jaapani oksjonisaitide müügipildid on paras huumor, miski veebikaameraga tehtud. Seega sõltud 100% vaid kellegi tehtud ülestähendustest. Keegi vaevalt sulle 100% korrasolekut garanteerida julgeb.
Vasta
#5
Ma ei oska öelda kuidas lõunapoolega konkureerib kuid Eestiga vabalt-siin ju vaid 2tk eelmise aasta okt müüdud samast JPCarsist pärit isend mis avariiliste oksjonilt pärit ja nüüd ülesvuntsituna 16K müügis oli (hetkel kuulutus maas) kuid ning teine valge 25K mis vist oma 5 aastat juba seisnud. 5K kallimalt müüakse CL63. See 25K jääbki neil seisma.

Lisaks lademetes mõttetuid probleemseima V12-ga CL600 mis seisnud kõik 10 aastat juba ja keegi neid ei taha isegi 6K eest mitte aga osad müüvad 15-20K. Tüütu on neid juba iga päev vaadata-kõik viimseni pähe kulunud. Aga eks auto24 peab oma kasumi kuskilt saama.

LEGEND on muidugi kellegi Juri Lisovi CL420-see on vist oma 15 aastat a24-s tiksunud: http://www.auto24.ee/used/2030819

JPCarsi äri paistab hästi minevat-iga kord kui ma neile helistan jälle mingid uued konteinerid Muuga sadamas ootamas. Jutt oli sujuv aga tundub ka veidi loteriina.

Põhjus miks nad Jaapanist toovad on väiksed läbisõidu niing eelkõige kliima-need autod on roostevabad ning omasin ka ühte 1997 CL600 millel polnud tõesti ühtegi roostetäppi-ka põhja all mitte. Väljalase nägi nagu uus välja.
Vasta
#6
(14-12-2017, 09:24 PM)nostromo Kirjutas: LEGEND on muidugi kellegi Juri Lisovi CL420-see on vist oma 15 aastat a24-s tiksunud: http://www.auto24.ee/used/2030819

.

Ma ei imesta,nii ilmetut CL -i annab otsida Ninja
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#7
(14-12-2017, 09:36 PM)arcar Kirjutas:
(14-12-2017, 09:24 PM)nostromo Kirjutas: LEGEND on muidugi kellegi Juri Lisovi CL420-see on vist oma 15 aastat a24-s tiksunud: http://www.auto24.ee/used/2030819

.

Ma ei imesta,nii ilmetut CL -i annab otsida Ninja

Ja hakati juba 2 aastat enne valmimist auto24-s müüma Eusa_liar
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#8
Olen sõlminud koostöölepingu www.japaneseusedcars.com'iga ning hetkel on valmimas eesti keelne veebileht, mille kaudu siis saab oksjonitel osaleda.
Juhul kui keegi soovib enne lehe valmimist osaleda oksjonitel siis pakun omapoolset tuge ja konsultatsiooni tasuta!(ehk siis kõik mis puudutab oksjonitel osalemist ja süsteemiga tutvumist)

Pakun ka teenust kui auto hakkab Eestisse jõudma(annan kindlaid juhiseid kuhu milline dokument saata ja kellega suhelda) teenuse hind 120 euri. MB klubi liikmetele 30 % soodustus.

Hetkel võin ainult öelda, et üks huviline MB foorumist on meie klient ja osaleb juba aktiivselt oksjonitel.
Vasta
#9
See oleks tore küll-Jaapani oksjonid must maa minu jaoks.
Vasta
#10
Nostromo - oksjoniauto ei sobi sinusugusele.

Mitte paha pärast ma ei ütle, aga ise ju räägid, et eestis oled vähe, põhiliselt välismaal tööl ja autot oma kätega remontimisel just kõige parem pole. Oksjon on ju loterii ja keegi kurat ei tea, mis asi seal jälle olla võib.

Minusugune garaažiahv, kel nagunii nägu kogu aeg on õline, võib selle loterii alla neelata, aga kui sa ise autot ei tee, siis on jälle mingi mega€€€€.

Mina Sinu asemel otsiks ikka siit kohapealt mõne välja ja laseks Silberis enne ostu topeltluubiga üle vaadata, vblla isegi mootori diagnosti teha. Et poleks keritud, lakse, et poleks mingit jama.
Vähemalt on kellegi peale pärast karjuda.
Ja hooldusajalugu, arved kaasas, täisdokumentatsioon.

Vasta
#11
Ühinen eelkõnelejaga!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
Ühinen Harti ja Siimu arvamustega.

Lisaks - Ma tean, et oled varem G55 muretult pidanud. Kas oled mõtisklenud C215 AMG võimalikule remondile, hooldele kuluvatele summadele, kui autol ikka midagi täiesti jamasti on? Kas G puhul mõtlesid? G puhul läks õnneks ja oli hea aparaat.

Sa ei tee ise, sa ei oska ise teha. Sa oled igasuguse autoremonditöökoja rõõm, sest sa ei tea, kuidas sõlmed töötavad ja kuidas midagi kokku-lahti käib. Juba C124a puhul, mis on tegelikult tänapäevases mõistes vana- ja agraartehnika (k.a. V8 mootoriga), suudad sa töökodadesse viia müstilisi summasid. Ma saan aru, et rahapuudust sul ei ole, kuid mingilt hetkel tuleb ka mõistlikkuse piir vastu ja C215 tüüpprobleemid ning remondid suudavad C124 remondihindasid ületada mitmekordselt.

Ma tean, et C215 AMG kompressor ei kaota näiteks väga hinda enam. Kui korraliku otsa sattuda, võib ka kooselu üsna muretu olla (nagu sa varem G55 kohta kirjutasid). Aga Jaapanist oksjonite kaudu või misiganes august (pool)pimesi sellist autot endale osta.. Ainult sellisel juhul, kui reaalselt on kohapeal keegi usaldusväärne kontakt, kes auto üle vaatab ja vajalikud kontrollid teeb.

Sellise sõiduki-mootori kombinatsiooni ostmine võiks välja näha selline nagu Hart (stihl) eespool kirjeldas või et sõidad ise Saksa, valid potensiaalsed kandidaadid välja ja teed seal koostöös esindustega korraliku ülevaatuse autodele. Raha võib kuluda küll üsna palju, kuid ma usun, et see variant tuleb kokkuvõttes rahaliselt sama välja, mis Jaapanist oksjonilt üsnagi pimesi tellides. Vähemalt on kindlustunne, et saad Saksast korraliku asja.

E55 AMG
Vasta
#13
Loomulikult väga nõudlikule kliendile on alati risk, et talle ei sobi auto mis kohale jõuab. Sellepärast mõned inimesed ei soovigi nii osta ja eelistavad ise enne käega katsuda ja alles siis teha otsus. Samuti on suur eelis kohapealt ostes, et kui ostad juriidilise isiku käest ja on mingi probleem autoga siis on hea sinna tagasi minna ja oma pretensioonid esitada. Oksjonilt saadud auto suhtes sellist võimalust ei ole.

Õnneks nii must valge see asi ka pole ja minu koostööpartneri kaitseks võin välja tuua fakti, et üle 50% autodest mille peale on klient panustanud(st. oksjoni lehelt välja valinud), peale auto läbivaatust on loobutud selle auto peale pakkumise edastamist oksjinimajale, sest autol on midagi viga. Autospecs Ltd.(www.japaneseusedcars.com) on antud valdkonnas tegelenud üle 17 a ja ettevõtte on tegelenud autode müügiga juba alates 1990. Ütleme nii, et neil on lihtsam öelda kliendile kohe "ei" mingi auto puhul, vältimaks pahameelt kui auto tuleb kohale ja see on käkk.
Toon mõned näited nagu õlikelled, suitsev mootor, mootoris mingi kõrvaline heli, rooste. Ilmselgelt ei ole neil võimalik kontrollida kas jahutusvedelik kaob ära või mingi muu mure mis tuleb välja alles mõne aja pärast, kuid oma kogemusest(4 autot) võin öelda, et mina olen nende tööga rahul, muidu ma poleks antud ettevõttega mingit lepingut sõlminudki.

Tahan siinkohal veel öelda, et oksjonitel saavad osaleda ainult ettevõtted kellel on vastav litsents. Neid ettevõtteid on sadu, kes antud teenust eraisikutele pakuvad ja hinnakiri on erinev, kuid siinkohal tulebki mängu mida sa selle raha eest saad, kui palju keegi viitsib reaalselt autot kontrollida või lähtutakse ainult oksjonimaja poolt pandud hindest ja oksjonilehest. Süsteem ei ole ühtne ja iga oksjonimaja hindab autosid natukene erinevalt, on ka erandeid muidugi. Oksjonimaju on üle 200.

Siin on hinnakiri
http://www.japaneseusedcars.com/auction/...s_fees.htm


Põhimõtteliselt on teenustasuks 100 000 yeeni, vastavalt praegusele kursile siis umbes 770 eurot, kui auto väärtus jääb alla 1 000 000 yeeni.


Võin tuua ka oma autode hinnad mis on kajastatud FOB´ina. FOB tähendab, et seal on juba Autospecs Ltd. teenustasu sees. Lisandub vaid transpordikulu(Eestisse laevaga)+ kindlustus 5000 yeeni+ 2500 yeeni radioaktiivsuse kontroll enne sadamast lahkumist(kohustuslik kõikidele sõidukitele)+ Eestisse saabudes KM+tollimaks.


MB 560 SEL, 552 000 yen FOB
MB S 600 L(w140), 390 000 yen FOB
MB S 500(w220), 415 000 yen FOB
MB S 500 L (w220) 490 000 yen FOB


Ütleme nii, et nüansse on mitmeid millega tuleks arvestada ja see kes tahab ärilises võtmes tuua sealt autosid ja Eestis turustada siis ma ei ole kindel kas see ikka ennast ära tasub. See kes tahab saada endale hobiautona roostevaba võrdlemisi heas korras mersut siis minu objektiivsel arvamusel tasub see ettevõttmine ära.

Aga kui kellelgi on tõsisem huvi antud teema vastu ja soovib saada Autospecs Ltd. kliendiks siis olen alati nõus infot jagama.

Roman

Edit:
JPCars kasutab samuti mingit vahendajat ja maksab teenutasu oksjonil osalemise eest. Üldiselt läbi kolmanda osapoole(JpCars või mis iganes automüüja) tellime on väga mõtetu tegevus sa ei saa ise kontrollida mida nad sulle tellivad, lisaks arvestada tuleb ka sellega, et JPcars soovib saada ka mingit raha.
Algul mõtlesin ka sellise "äri" peale, kuid võttes arvesse kõiki toiminguid mida peaks tegema on see meeletu ajakulu.
Vasta
#14
Kas siin müügil olevate 368 kw CL55 AMG-dega on tutvust tehtud? Neid n/ö katsumas ja kuulamas käidud? Ma olen ühte neist käinud huvipärast ja võrdluse eesmärgil vaatamas. Läbisõit on kirjas väike samas hooldusraamatud jmt polnud, pidavat Jaapani taustaga autode eripära olevat. Näha oli ülevärvimise märgid esimestel amordipüstakutel jne. Samas mootor töötas nagu peab, samuti tundus ka abc. Rõhutan, et tundus nii sest diagnostikat ei teinud ja salvestunud veateadete kohta info puudub.
Omast kogemusest CL55 AMG-ga võin öelda, et väljaminekuteks peab olema valmis. Jah, hooldustöid saab ise teha, väiksemaid remonttöid samuti. Aga niipea kui miskit keerulisemat tekib on oht, et kulud on suured. Kusjuures ABC vedrustusele ei mõju seismine hästi, seega isegi väikese läbisõiduga võib olla sellega ikka probleeme. Õnneks on erinevates foorumites infot kuidas erinevaid sõlmi remontida. Kindlasti aitab WIS-i olemasolu, isegi kui STAR-i pole.
Iseenesest on ju raha kokkuhoidmine ka töö, st eeltöö ja aeg mida on vaja kulutada enda kurssi viimiseks ja parima isendi leidmiseks.
Mulle tundub, et hobiautona on parim lihtne võimalikult vähese elektroonikaga auto. Samas on kindlasti nii mõnelgi karburaatori mittetöötamine juuksed halliks ajanud.
Üks on kindel, korraliku ajalooga autod pole odavad, miks peakski olema. Kui autot on tõesti hoitud ja aega/raha nii tavapärase kui ka ennetava hoolduse peale kulutatud.

Cl55 AMG
Vasta
#15
No mis CL55K turust me Eesti puhul räägime? 2 valget mis on aastaid tiksunud 18K ja 25K:

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

Jaapanist pidi saama 12-13K. Pigem siis juba läheks riski peale ja telliks sealt ning oleks 5K remondivaru millega peaks saama nt ABC 100% taastatud uute origi. juppidega.

25K puhul paneks parem 5K juurde ja ostaks CL63:

http://www.auto24.ee/used/2681767

See must mis eelmine okt ära müüdi vist 8500€ oli ju hoopis avariiliste oksjonilt pärit samuti JPCars kaudu. Viimati a24 hind 16K, Eestis juba 2 omanikku.

Jah JPCars kasutab mingeid oma kontakte kohapeal ning lisatasu (vist u 100€) pidi keegi ka auto üle vaatama, söltuvalt asukohast-st mitte väga kaugel.

Kohe kindlasti pole mul aega mingeid Saksa isendeid hakata vaatama ja kohapeale minema.
Vasta
#16
Roostest vaba kere eelkõige....Nagu ka USA`st ja araabiamaadest... Tehnikat saab alati asendada, kerega juba raskem...

Valikut rohkem ja turg teistmoodi. Meil(ka mujal euroopas) on valik suuresti diislitest koosnev, bensukaid vähem ja juppmaad kallimad kokkuvõtteks võrreldes toomisega eelpoolmainitud kohtadest.

Mõistagi ei too keegi igapäeva diisel-ökoautot kaugelt. Esiteks ajatakse taga turu madalaimat hinda, tahetakse näppida/katsuda ja asja on kiirelt vaja....

Autosid, mida on tehtud vähe, uuena pole nt meie riigis müüdud(Ala 55, 63 ja 65 AMG või siis pigem kuni 1995a AMG mudelid - pole väga võtta siitkandist).....ja kui on, siis ilmselt vähe....Pole eriti varianti kui pead tooma mujalt. Kas üle lombi või saab ise järele minna.

Samas mingi 560SEC/SL/SEL vms jaapanis ca 5-6k, kokku koos toomisega vast ca 10k. Eks üllatusi ikka tuleb, aga ilmselt seismisest väsinud asjad nagu kummist detailid vms, mida annab vahetada.
Euroopas samas konditsioonis (roostest vaba kere, suurim mootor, suht lagi varustus) auto 15-25k.



Eks sõltub vaatevinklist ja vajadustest. Kes tahab, see leiab, või vähemasti tahab leida võimaluse saada omale soovitud auto.

Alati on viriseda ja vinguda lihtsam....Kes ei riski, see shampust ei joo...või miskit sarnast öeldi....


Edit: Otsisin pikalt naisele C55 W203 mudelit....Lihtne öelda, et võta kohe siitsamast, vali värvi ja varustuse järgi.....Huiat. On küll tavaline vana C klass, aga tutkit...Otsisin ca 2aastat...
Sõbra käest tahtsin östa, aga tema ei soovind müüa (nüüd meil garaazis 2tk vähemalt), siis lõpuks sain ikkagi Eestist....Aga noh, kere ikkagi peetis, roostet tagatiivakaartel.
Tulebki otsida järgmist aparaati, aga mis sa siit euroopast ostad roostes keresid....Saksas samamoodi ussitanud keredega.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
(16-12-2017, 01:21 PM)onu_siim Kirjutas: Aljoo, Saksast "pidi" saama alates 10k, millepuhul on remondifondi veelgi enam. Lisaks oluliselt lühem tarneaeg ning lisaandamite puudumine riigile. Endiselt ei m6ista, mida kuradit sealt Jaapanist lototada vaja veel on.


Mina võin sellele küsimusele vastata. Mind häirib kui auto roostetab, kuskil põhja all on mingi korrosiooni kogumik, minu jaoks on see auto surnud. Kui kellelegi ei paku see pinget siis andke aga tuld, määrige või ärge määrige möginaga kokku see teie enda asi, kuid teadmine, et sa investeerid hobiautosse raha ja aega ning lõpuks pead hakkama seda keevitama, siis milleks üldse võtta korralikke masinaid? Ostaks siit samast paar kiloga masina ja hobita temaga...fakt on muidu see, et kui tahad seda autot hiljem müüa, siis need kes on teadjad ja tõelised fännid lähevad suure kaarega sellest autost mööda ja jäävad ainult need kellel on samuti ükskõik ja neid on vähe. Ja kui see auto pole just lõuna Saksamalt ja heades tingimustes olnud siis mina kahtlen, et põhja all pole korrosiooni.

Minu jaoks peab hobiauto nägema alt sellisena ja millegi vähemaga ma ei lepigi. Aga see on minu arvamus.

[Pilt: 39693-24002806.jpg]
[Pilt: 96284-83816499.jpg]
[Pilt: 92826-97978956.jpg]
Vasta
#18
Tule tee praegu üks ots Tallinna ja tagasi ja vaade põhjaalla on igaveseks muutunud Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
Ma tõesti pean igapäev võitlema tungiga võtta garaažist välja oma roostevaba hobikas ja mitte sõita meie sopa sees Icon_rolleyes
Vasta
#20
(16-12-2017, 02:27 PM)HotPapa Kirjutas: Minu jaoks peab hobiauto nägema alt sellisena ja millegi vähemaga ma ei lepigi. Aga see on minu arvamus.

Eks inimesed on erinevad.
Osade jaoks, kui auto põhja alt selline välja ei näe:

[Pilt: IMGP6571.JPG]

Siis pole tegu üldse hobiautogagi...
Mingi roostekirmega polt või sumps kuulub kohe vahetamisele.

Eusa_dance

.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne