Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Autor Sõnum
ReinGSM Ära (6)
www.lesven.ee

Postitusi: 1,302
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Mis koodiga AAMi sul vaja on? Midagi vb leian.
Kisu kaitsmekasti kaas maha (kruvidest), siis 2 kruvi eest otsast, tõsta kaitsmete osa üles poole siis kood näha. Viimased 4 numbrit on kleepsu peal. Aam on kaitsmete osa küljes (all) olev aju.

MB elekter, diagnostika, kliima täitmine ja hooldus, EGR eemaldus - ReinGSM:55-918-963.
http://www.lesven.ee Mercedes-Benz remont ja hooldus. Suur Sõjamäe 30F
19-05-2018 12:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,089
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #22
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Juhtimise toimimise mõõdab ka vähe parema multimeetriga ära. Sellisega, mis suudab sagedust mõõta.
Eeldan et juhitakse pwmiga.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
19-05-2018 02:58 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #23
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Nii

Edasiminekud siis sellised! Müttasin maailma foorumites hilisöhtal. Süsteem siis nii, et AAM ei mängi rolli. Aastast 2002 ja edasi juhitakse süsteemi ikkagi sees oleva nuppude mooduliga. Seega kui moodul terve pump terve Röhuregulaator terve ja süsteem täis peab töötama. Täna vötsin kätte ja eemaldasin keskkonsooli, et ära vahetada nuppude moodul, mille romulast sain. Lahtivötmisel selgus et pistiku küljes olev roosa juhe mis ongi AC juhtimine on kunagi pöleda saanud, seda eeldatavasti siis kinnijooksnud pumba pärast. Millegi pärast on keegi üritanud seda remontida vahetades juba nuppude moodulit, kuid viimased numbrid ei lähe minu Win koodi järgi mooduli plokiga kokku need siis 2589. See mille tellisin romulast on siiski öige numbriga löpp siis 5589. Puhastasi igaks juhuks pinni ilusti ära ja ühendasin siis teise nupuploki külge ja kliima hakkas toimima. Nii nagu peab. Muudab ilusti pinget ja lülitab välja kui vaja. Seega see info siis õige, et AAM ei mängi rolli 2002 ja edasi. Kuid nüüd teine probleem. Masin ise toodab maximaalselt kuuma. Panime arvuti järgi ja see näitab ka et temp on maksi peal ja muuta seda rullikust ei anna. Seega tundub, et see uus nuppude plokk ka vigane. Pean ümber vahetama vöi siis uue tellima. Siis loodetavasti on see saaga ka läbi.

Aga vaatame mis saab, hetkel rohkem ei saanud edasi !

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
19-05-2018 04:16 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #24
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Nii palju täpsustuseks, tundub et need koodide erinevused ei mängi rolli, kuna see 1638202589 on hiljem asendatud 1638205589 -ga vahepeal on veel kaks asendust olnud. Igal juhul koogime selle 2589 löpuga ploki huvipärast lahti. Ehk on seal miskit huvitavat näha. Google annab ka infot, et neid remonditakse. Kuigi järelturul nende hind üüratu pole ei tea kunagi, saad jälle vigase ploki. Päris uue hind ei ole aga väga kiita!

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
19-05-2018 10:58 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
onu_siim Ära (0)
Huviline

Postitusi: 1,106
Asukoht: Rootsi/Viljandi
Postitus: #25
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Ilmselt 49 89 l6puga plokki enam ei saa uuena (vähemalt Saksa ladudes pole).
See on Sinupoolt toodud kahe vahepealne variant, kuid maksab kaks korda vähem.
19-05-2018 11:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #26
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
jah üks 4289 löpuga on ka seal vahepeal. neid ei ole uhtegi vist enam saadaval. E-parts näitab ainult 5589 mille ära tunneb, kuid selle saadavus ka küsimärgiga.

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
19-05-2018 11:35 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #27
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Vahepeal arengutest!

Sai nüüd siis järgmine plokk proovitud! Müüja ütles kohe, et plokk pärit inglise masinalt ehk siis parempoolse rooliga variant ja ta ei tea kas asi töötab. Proovisin ära. Süteem töötab, kuid on sellised probleemid, et sooja juhtimine käib vastupidi. Kui keeran soojapeale liigub kraan hoopis kinni ja kui panen külma peale liigub kraan lahti. Kliima juhtimine käib õiget pidi. Teine asi on see, et kui suunan õhu akendele liigub see hoopis jalgadele ja vastupidi ning kui suunan õhu kesk avadesse puhub ta hoopis üles ja alla, ning vastupidi. Seega tundub, et inglise masinal on miskit juhtimises ikkagi teisti. Või on armatuuri all mingid osad teiste asetustega, et need operatsioonid peavad teisipidi liikuma. Nüüd siis vaja järgmist plokki proovida. Ehk ikka leiab möne töötava veel. Viimane variant on uus osta:(

Äkki oskab mõni targem öelda, kas äkki peab seda plokki öpetama vöi mingeid null punkte arvutiga paika sättima arvutiga, et ta öieti töötama hakkab. Samas kui pistan selle ploki külge mis tal küljes oli siis töötab köik õiget pidi välja arvatud puudub a/c juhtimine. Pöhimötteliselt peaks nüüd üks plokk veel soolas olema ja kui see ka analoogset jama keedab siis hakkab möistus otsa saama. Samas google avarustes ei kohta nagu kuskil seda infot, et peaks softima arvutiga seal miskit. Isegi selle inglise variandi kohta ei oska miskit juurde kosta.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
(selle postituse viimane muutmine: 23-05-2018 07:45 PM siimruz.)
23-05-2018 05:42 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #28
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a
Nii

Nüüd vast võib selle saaga löppenuks kuulutada. Läbi suurte ponistuste jõudis kohale järjekorras kolmas plokk. Seekord siis saksast ja saksa masina pealt. Ja peale katsetusi tundub, et süsteem vöttis õige hingamise sisse. Soe ja külm töötavad korrektselt. Toodab külma ja õhk lülitub õieti kui teda suunata.
Seega järeldus, et inglise masina peal on plokk küll sama koodiga, kuid miskit sisus on ikkagi teistmoodi, et süsteem valepidi tööle hakkab.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
06-06-2018 07:56 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #29
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Tere

Tänase seisuga ka ülevaatus läbitud. Tähelepanu pöörati tagumistele piduri torudele ja esimese gabariit tule pirn üks oli läbi. Ise kartsin veidi seda et masin tahmab veidi palju ja äkki miskit paigast, kuna lisatud talle ju kunagi see BRABUS D4 kit, mis peaks juurde liisama 40 kW vöimsust. Need andmed saadud googeldades. Palju seal tegelikkuses on, kes seda teab. Kuid edasi astub vägagi ergalt. Enne ülevaatust sai muidugi möned korrad torud puhtaks lastud ja läbis edukalt. Öeldi et ruumi veel on. Enne ülevaatust sai lisatud veel uued signaali pasunad, kuna vanad olid vett täis ja ära roostetanud ning ei töödanud. Üldiselt masinaga väga rahul. Hea ja mönus liikur.

Siim


Lisatud manus(ed) Pisipilt (pisipildid)
   

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
13-06-2018 06:25 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #30
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Nii

Masin muidu kulda väärt olnud. Igasugu pikemaid otsi sõidetud ja rännatud, Kuid nüüd on mingi pull pihta hakanud jahutussüsteemi ja salongi soojendusega. Hetkel ei ole veel pihta saanud mis seal täpsemalt juhtunud on. Hakkas pihta sellega, et homikul sõitma hakkates hakkab nagu köik ilusti toimetama ja salong soojenema, kuid siis üheltmaalt enam salongi sooja ei tule ja ega mootori temp ka siis väga üle 60 kraadi ei lähe. Kuid, kui siis edasi söita siis mingil ajal liigub seier üsna kiirelt kuni 100 kraadini ja veits peale seisab seal möne hetke ja siis vajub 80 peale ja siis salong soe ning köik nagu korras ka peale pikemat söitmist. Siiani pole jahutusvedeliku kadu märganud. Täna testisin tsirkulatsiooni pumpa. No see muidugi öhtal. Kuid kui selle sisemust vaadata siis see on juba pikemat aega seal mitte töödanud. Seega ma väga seda ei kahtlusta. Tellisin muidugi uue pumba juba ja ka uue termostaadi. proovin need lähiajal vahetada vaatab mis siis sünnib. Kehvem variant on plokikaane tihend muidugi. Samas ta keema ei lähe ja välja ei pressi. Muidugi ise küsimus on see surve mis süsteemis on. On see normaalne vöi ei ole pole siiani arusaanud. Töökoda kes mul veepumpa aasta tagasi vahetas väitis et see peabki nii olema. Olen ju sedasi söitnud pea 20000 km ja no problems. Sama sugune surve on ka meie teisel ML il. Aga töömasinal 200 cdi samas ei teki seda survet kunagi süsteemi ei suvel talvel ega suurel peenestamisel. Vöta siis kinni. Eks hetkel loodan et termostaat paneb segast ja see et tsirkulatsiooni pump ka ei tööta annavad kokku täieliku kemüüse. Lootus on lolli lohutus.
NB! sooja kraani ka uurisin see peab töötama. See tal küll väga lolli kohapeal aga kui köik vaikseks teha ja kuulata siis elektri ajam seda igal juhul liigutab. Samas see sooja kadumine salongist ja tagasi tulemine salongi ei muutu sellest karvavõrdki kui ma seda sooja kraani asendit muudan.

Aga eks hoian kursis kui olen midagi saavutanud vöi mitte saavutanud. Igal juhul selline kummaline anomaalia.

Mul olnud muidu kunagi plokikaane praoga masin. See tegi nagi ikka päris tsirkust ja söita ütleme nii, et ei saanudki.
Aga see sigudik nagu söidab ikka:)

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
03-02-2019 12:58 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #31
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Tänased muutused.

Sain kätte uue tsirkulatsiooni pumba ja termostaadi. Kuna aega oli vähe ja see termostaadi vahetus tundub natuke keerulisem kui algul, siis panin külge ainult uue pumba ja täitsin uuesti süsteemi. Tegin ka uued katsed söita. Muutus nii palju, et nüüd püsis salong soojana peale kahte erinevat katset. Nagu ei tekkinud enam seda külma tühimiku. Kuid mootori temperatuur teeb ikka nalja. Nüüd ei teki enam seda üle 80 kraadi minemist sinna 100-ni. Vaid pika piinamise peale saab vast kudagi moodi 80 kraadi kätte, kuid peagi vajub sinna 60 peale tagasi. Seega pean ikkagi selle termostaadi ka vahetama vöi laskma vahetada. Silmitsedes seda uut termostaati jäi silma et see oleks nagu kahe tsoonne. seal ka üks metall taldrik vedru otsas. Eks homme proovin veel teda veidi testida ja siis vaatab mis saab.
Seega sellel tsirkulatsiooni pumbal on ikka päris oma roll selles süsteemis. Ja tundub, et see ikkagi suht alles saba sellisel juhul andnud. Nii, et kui seda uskuda mida foorumist olen lugenud, et sellest pole midagi, kui see eii tööta ei pea ikka päris paika.
Aga samas saaga pole veel löppenud.

Kirjutan kui miskit muutub jälle.

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
05-02-2019 09:29 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #32
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Nii

Ei saand ikka asja sellest asjast veel:). Ühesõnaga tsirkus kestab edasi jahutussüsteemis. Eile igal juhu soovitud sihtpunkti ma ei jõudnud, pidin teepeal otsa ringi keerama ja garaazi tagasi sõitma. Olin mitu päeva teda proovinud sedasi linnvahel, siis nagu oli talutav see asi. Salong oli soe, kuigi temperatuur trikitas seieri järgi. Eile oli plaanis üks veidi pikem maantesöit ja siis hakkas asi pihta. Algul tilkus seier seal neljakümne ja kuuekümne vahel. Kord oli tükk aega 60 peal siis vajus isegi korra 40 peale sõidu aeg ja siis uuesti 60 peale. Katsusin ka radikat see oli eest igal juhul soe või isegi kuuma poolne, kuigi ülemine lödvik oli enne termostaati 30 cm täitsa jahe. salong oli nagu kogu aeg soe. Ja siis ühtäkki peale 20 km söitu hakkas temp töusma ja läks peagi kuni 120-ni. ja siis kohe vajus ta uuesti tagasi 80 peale ja jäigi sinna. Samas süttis ka jahutusvedeliku taseme tuli. Jätsin masina teeäärde töötama ja vaatasin kapoti alla. Paagist oli jah veidi välja visanud kuid mitte tühi. Salong oli endiselt ilusti soe ja seda tuli kogu aeg ühtlaselt. Kuna garaazi tagasi oli 25 km söitu, pime ja metsavahe oli ka, ning närvid olid krussis, siis löin käega ja söitsin sedasi samuti tagasi. Tagasi söites seisis seier stabiilselt ilusti 80 ja natuke peale salong oli soe ja elu tundus kui lill. Ja nii ilusti garaazini tagasi. Siis valasin jahutusvedelikku juurde, kuid seda ei läinud rohkem kui 300-400 g. Seega nüüd vötan hambad risti ette termostaadi vahetuse ja vaatan mis siis juhtub. kui asi jääb samaks, eks siis mötleb edasi, sest suure töenäosusega on järgmine kahtlus alune juba headgasket. Kuigi nii palju kui olen foorumeid kamminud, siis see sellel mootoril järgi nii lihtsalt ei pidanud andma.

Aretame edasi.

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
09-02-2019 01:53 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #33
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Nii

Võtsin poest ühe peenema E10 toksi ja käisin termostaati vahetamas. Ei olnud tõesti nii hull see vahetus, kuigi jamamist oli. Kurvastuseks esimese hooga mingeid suuri muutuseid ei täheldanud. Temperatuur töusis visalt ja tegi ikka neid naljakaid temperatuuri köikumisi. Kuigi nii kuumaks nagu 120 kraadi ta ei läinud. Kuid kui olin ikka suure ringi lahti saanud, siis nagu käib köik väga hästi. pigem on see pull siis kui suur ring kinni alles on. Homme katsetan veel kord ja siis näeb. Täna vöis asi ka öhus olla, kuna mul jooksis vedelikku päris palju seoses vahetusega välja. Kuid märgid viitavad siiski ikka sellele et mootori peaga on midagi lahti. kas tihend vöi möni pragu kaanes, mis kuumaga kinni paisub ja teatud temperatuuril annab survet süsteemi.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
09-02-2019 11:06 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sm. pelle Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,260
Asukoht: Tallinn
Postitus: #34
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Töökodades olemas mingi tester, millega saab vaadata kas jahutusvedelikus heitgaase on.

With my new mending powers i'm going to mend a lot!
10-02-2019 02:21 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #35
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Tänud pelle kaasa elamast.

Täna tegin veel katseid ja tuleb tunnistada, et viga ikka kaanetihendis vöi kaanes. Seni kaua kuni suur ring kinni tekib päris kiiresti arvestatav surve süsteemi, mis tundub et tekitab termostaadi juurde mingi öhu korgi, millest tulenevalt hakkab ka temp. näit segast panema. Kui suur ring löpuks avaneb siis lööb ka jahutusvedelikku paagist välja, kuid töötab seni normaalselt kuni suur ring avatud on. Nii kui sulgub hakkab sama pull uuesti väiksesse ringi tekib arvestatav surve, nii et kui paagi punn avada hakkab välja ajama vedelikku kohe. Seega tundub et ikkagi tekib süsteemi liigne surve, mis kogu seda kompotti tekitab. Läheb mootori pea laiali kiskumiseks.
NB! Tsirkulatsiooni pumbast niipalju juurde,kuna sai siin igasugu selle teemalisi lugusid loetud. Ta on seal vahel ikka kindla eesmärgiga. Seega jutt, et kas on või ei ole pole vahet ei vasta päris töele. Ühest küljest ta jah tsirkuleerib vedelikku. Teisalt jahutab ta ka jahutus vedelikku mootori peas, kui kuum mootor seisata. See tähendab, et kui auto seisma jätta siis see tsirk pump ajab vedelikku edasi ringi päris tükk aega veel. Siis ei teki seda anomaaliat, et kui auto uuesti käivitad hüppab termomeeter 100 peale korraks ja siis normi tagasi. Omal kogetud seda päris tihti ja eks süüdlane oligi see tsirk pump mis ei töödanud.

Eks nüüd tule vaadata kus ja kuidas mootor remontida lasta.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
10-02-2019 03:26 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #36
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Tere

Asjad siis vahepeal arenenud niipalju, et mootor lahti kistud ja viga ka käes! Kaan on pöhimötteliselt praoga iga püta kohalt klappide vahelt. Esmaspäeval selgub, aga eeldatavasti läheb peale tutikas kaan koos klappide ja tihenditega. Alumine osa on nagu esmapilhul täiesti ok. Tundub et see veepumba rike on eelmiste omanike poolt ikka kaanele jälje jätnud:):)
Lootust on, et saab asja korda ikka!

Siim


Lisatud manus(ed) Pisipilt (pisipildid)
       

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
02-03-2019 01:39 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,422
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #37
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Kahju, et ma ei eksinud:(

Uus kaas on kindla peale minek, kui rahakott vastu lööb. Palju letihind on?

Perevaguni elu
(selle postituse viimane muutmine: 02-03-2019 08:49 AM v6sa.)
02-03-2019 08:49 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #38
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Hommik!

Vösa ei eksinud, ei eksinud:). Imestasime, et ta nii siidiselt töötas selle löhkise kaanega üldse. Ega see hind mind väga ei röömustanud! Aga kuna auto on muus möttes väga südamelähedane ja tahaks teda edasi pidada, siis püüame ta igati väärikalt taastada, kui ei eksi oli hind äkki 1700.- + KM. Esmaspäeval saan kindlalt öelda mis hinnaga ja mis komplektsuses. Alla pidime andma ka ühele pihustile, mis tuli pooleks raiuda, seisab poolenisti endiselt vana kaane sees.

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
(selle postituse viimane muutmine: 02-03-2019 09:49 AM siimruz.)
02-03-2019 09:48 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Black66 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 384
Asukoht: Märjamaa
Postitus: #39
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Mingi aeg tagasi sai müüdud mõned Kolbenschmidti kaaned 612 mootorile. Tulid koos KM kuskil 1400€ kanti.
Paljas pea oli, juhtpuksid olid vist sees, aga kõik muu tuli lisaks osta.

Kui huvi, võin esmaspäeval uurida saadavust, komplektsust ja hinda.

http://www.ppvaruosad.ee - Uued ja kasutatud varuosad kõigile autodele. Uued originaalosad (OEM) Mercedes-Benz, BMW ja VAG autodele. Rehvid ning kõik muud tarvikud.
http://www.ohkvedrustus.ee - Õhkvedrustuse detailid levinumatele autodele. Suur valik kohapeal!
02-03-2019 04:06 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,176
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #40
RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a
Tänud!

Esmaspäev olen targem! Ning kui vaja võtan kindlasti ühendust

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
02-03-2019 05:28 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 31 4,935 Eile 10:20 PM
Viimane postitus: secman
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 13,271 26-05-2019 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Alkohoolik Eero_S 141 54,787 09-05-2019 01:08 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz S500, 2005, W221-hellrix hellrix 34 11,628 19-04-2019 10:47 PM
Viimane postitus: hellrix
  Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman kermz 6 755 19-04-2019 04:37 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 74 25,292 14-04-2019 10:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz E 300 Turbodiesel T - 1998 S210 Mike22 2 752 05-04-2019 06:41 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 813 17-03-2019 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 17 8,724 04-03-2019 05:52 PM
Viimane postitus: jansa
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 225 74,200 22-01-2019 10:48 AM
Viimane postitus: Oliver.L

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog