Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VW Golf R32
#1
Kuigi võin ennast Mercedes-Benz pooldajaks pidada, püüan siiski olla avatud ka alternatiividele.
Ma eelistan siiski tavapärasest eristuvaid mudeleid, seekord jäi mul juhuslikult silma ja lõpuks ka sai istumise alla 2006.a. VW Golf R32. Auto on mõeldud eelkõige n/ö hobiautoks.
Tegemist on viimase VR6-tüüpi mootoriga ehk vabalt hingav "kitsas" V6. Selle mudeli kõige silmatorkavam õigemini kõrvakuuldav on summutist tulev "muusika". Selle tämbri peaks olema kaugelt äratuntav. Ühtlasi on see ka ühe ajajärgu lõpp mootoriehituses st suuremate vabalthingavate mootorite soosimine.
Auto on pärit Rootsist, värvus must, haldexi neliveoga ja käsikastiga. Tuleb välja, et selline konfiguratsioon on tavapärasest vähem esinev, eriti just käsikast. MNT ameti 2016 lõpu seisuga oli Eestis registreeritud kokku 11 r32.
Veelkord sai kinnitust, et automüüjate arusaam "heas korras" autost on suure tõlgenduse varuga.
Selleks, auto oleks minu silmis ligilähedaseltki hea korras tuli võtta ette pikem remondi/hoolduse teekond. Nüüdseks on vahetatud mootorikett, terve sidurikomplekt remonditud käigukast ja veermik. Lisaks veel palju pisidetaile ja hooldused.
Kindlasti on kusagil miski piir milleni on mõistlik vanemat autot (jah, 10+ aastat ikkagi) vuntsida. Remondi, hoolduse jmt autot uueks ei saa.
Aja ja võimaluste puuduse tõttu on suurem osa tööst tehtud remondiettevõtetes. See muidugi rahakotile hästi ei mõju ja siinkohal avaldan tunnustust nendele kes oma kätega auto tervist parandavad. Aga seda enam tuleb nautida neid asju mis ise korda tehtud või vahetatud.
[Pilt: 43858-R32-1.jpg]
[Pilt: 82244-r32-2.jpg]
[Pilt: 86595-r32_1.jpg]
Cl55 AMG
Vasta
#2
See on tõesti üks eriline R32, ma pole varasemalt käsikastiga R32'te näinud. Ilmselt vähe töökindlam isend, kui DSG'ga varustatud vend, aga samas, kui oli juba vajadust kasti remontida, siis on mõlemad vist ühtemoodi kehvad?
Mootorihääl on muidugi jah omaette teema, nagu AMG'de mootorinurr on kõrvale rahustav kuulata, on ka VR6'e laulu hea kuulata.
Raske Passati kere peal oli see DSG+VR6 päris vahva kooslus, muidugi erilisus maksab neil oma osa, kõik, mis teistele mootoritele on saadaval mõistliku raha eest on VR6 omanikel tunduvalt kirvem.

Edu!
Vasta
#3
Käigukastil oli probleemiks 3-k sünkronisaator, mis kiirema käigu vahetuse korral ei toiminud ja käik läks raginaga sisse.
Tuli välja, et eelnevalt on vist kiireid käiguvahetusi harrastatud vmt. Sünkronisaatori välimine võru oli kulunud ja isegi kohati pragunenud. Sisemine võru oli sinine. Ls on paberite ja kontrolli järgi ca 140 tuh, auto Rootsist toodud.
[Pilt: 29954-r32_syncro.jpg]
Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
[Pilt: 42586-r32__sidur.jpg]
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.
Cl55 AMG
Vasta
#4
Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
(24-09-2017, 06:30 PM)Ogadik Kirjutas: Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/42586-r32__sidur.jpg
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.
Ma välja ei lugenud, seega eeldan, et hooratas jäi vahetamata? Oleks võinud selle ka ühe soojaga juba ära vahetada. Minu VR6'l hakkas see kolisema ca 160k peal. Kui mina vahetasin, siis B osa polnud saada, A osa lett oli 780€, tutvuste kaudu saab umbes 100€ hinnast alla. Kett on tal nõmedalt taga otsas jah, oleksin võinud, koos hooratta vahetusega lasta teha, aga ma siis veel ei olnud nii tark selle mootori kohapealt ja hooratta kolin oli nii kõva, et keti häälitsemist polnud kuulda.
Vasta
#6
Vahetatud sai kogu siduriosa st ka hooratas. Viimane mingilt häält küll ei teinud, lõtk on kaks hammast. Kett tegi küll juba häält, selle venivust ei oska hinnata kuid taldade sisse on kohati ca 0.5 mm paksused sooned sisse kulunud.
Paljuski mõjutab meie elus valikuid lapse- või noorukiea avastused. Minule hakkas MB kui mark sel ajal muljet avaldama. Tookord sai läbi vanemate kokku puututud W114, 115 ja 124. 124 tundus eriti äge. Vast sellepärast on mulle olnud südamelähedane 500E. Nüüd võib öelda, et 114, 115 on samuti hoolt ja säilitamist väärt. Vanemate MB korral avaldab eriti muljet neisse investeeritud inseneritöö. Hobiauto hoidmise vaatenurgast on vanematel autodel eelis uuemate elektroonikat jmt olevate suguvendade ees.
Igal juhul peab seda sorti autol stiilsust olema.
Aga inseneritöö headuse ja õnnestumise hindamiseks on vaja ka võrdlust, VW ongi selleks. Midagi pole asendatud ega välistatud.
Cl55 AMG
Vasta
#7
Loodan, et hetkel on asendatud, mitte välistatud! Smile
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Mulle on ka VR6-te hääl alati meeldinud ja erinevalt enamikust autoentusiastidest pean ma seda V8-satest palju paremini kõlavax mootorix. Muide, VR6 ei ole mitte "kitsas" V6 vaid "lühike" R6, kuna tal on vaid üx plokikaas.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#9
(24-09-2017, 09:20 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

+1. Üldjuhul MB omanikud on üsna margitruud. Mitte et R32 halb auto oleks.
Vasta
#10
(24-09-2017, 09:20 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin. Mersul on ka vastavad olemas, aga need maksavad arutult palju.
Vasta
#11
(26-09-2017, 03:49 PM)v6sa Kirjutas: Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin.

Ja mitte ainult rehvi- vaid ka sidurihävitusmasin. Juhul, kui nelivedu toimib.
See sidur, mis peal oli, võis vabalt juba korra vahetatud olla. Esinduses originaal mingi 60t pealt ntx. pandud.
(turbokatega subarumehed vahetavad vahel üldse vist 40t tagant)

Ja teine kord vahetusega venitati ja tappiski ühe sünkro ära.
Aga see kõik on selliste kiireltsõitvate mänguasjade puhul normaalne.

.

Vasta
#12
Vähemalt auto peaks nii kiire olema, et sõidab korrosiooni eest ära, vaadates linna peal muidu neid Golfe, siis loodan, et siin kõik korras. Jõudu igatahes uue taskuraketiga. Wink
Vasta
#13
Üllatavalt palju on see pill tagasisidet saanud, minu arvates on see igati tore. Eriti arvestades asjaolu, et tegemist pole VW foorumiga. Omamoodi ju see näitabki, et need kellele autod tähendavad rohkem kui lihtsalt kooslust plekist, plastist, klaasist jne mõistavad selliseid valikuid ka markide vahel. Maailmas on kindlasti palju Ferrari fänne kel pole kunagi endal seda olnud võimalust soetada ega ülalpidada.
Kindlasti mõjuvad autod inimesele erinevalt, minu puhul näiteks võimsam auto teeb sõidustiili rahulikumaks, eriti automaatkastiga. Cl55 sõitsin 99% ajast rahulikult, mõnikord piisab ka lihtsalt teadmisest millega tegemist. R32 oma käsikastiga mõjub siiski ergutavalt. Siiski kaldun ma hobiautosid pigem hoidma kui nendest viimast võtma.Tõelise autoala fänni nagu nt Sm Tihhonov tasemele ma kohe kindlasti ei küündi.
Ma olen ka märganud, et MK5 on roostele aldis, kuid õnneks sellel veel seda häda küljes sisuliselt pole (põhja all mõned imepisikesed täpid siiski olid). Peale ostu sai peale pesu põhi, karbid, koopad jmt Dinitroli vahenditega töödeldud, talvel pole ka plaanis sõita (imelik valik 4-veolise korral muidugi Smile). CL55 tegin samuti sarnase töötluse lisaks Krownile, sest see ei tekitanud siiski usaldust. Krown kindlasti toimib aga samas aga vajab pidevat ületegemist (paari-kolme aastane kogemus).
Cl55 AMG
Vasta
#14
Talvel ongi see Golf just omas elemendis - vaata ta olematut teljevahet, talvistel teedel on see tige kone koos nelikveoga selles keres äärmiselt lõbus kaaslane Smile
E55 AMG
Vasta
#15
Sedavähe, kui ma antud pada olen tarbinud, siis talvel on lõbus vist ainult piigiga. On sedapalju seda jõuvaru.Ninja
Vasta
#16
Selle VR6 mootoriga seoses tekkis mul küsimus, kuidas need Vitode peale jõudsid? Üldiselt on Mercedes läbi ajaloo kasutanud oma mudelitel ikkagi ainult omaenda tehnikat, nii et nad pidid antud kompaktsest mootorist vist üsna vaimustuses olema, et seda oma mudelile paigaldada või olid mingid muud põhjused? Mitte, et see halb valik olex olnud või midagi, aga Volkswageni VR6-ga Vito on ainus Mercedes mida ma tean, millel ei ole Mercedese mootor ja see on Mercedese pikka ajalugu arvesse võttes justkui anomaalia. Või oskab keegi ajaloost veel mõne Mercedese mudeli nimetada, millel ei ole kasutatud Mercedese mootorit?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#17
Kui ajalugu aga viimase generatsiooni A-klassil on peal 1.5 R4 Renault diisel. Koodnimega OM607
Vasta
#18
Citan ka konnasööjate poolt loodud konega.
Vasta
#19
(26-09-2017, 03:49 PM)v6sa Kirjutas:
(24-09-2017, 09:20 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin. Mersul on ka vastavad olemas, aga need maksavad arutult palju.

Mis ta nii kart ikka on, kaalub rohkem kui w124. Icon_rolleyes Golf 1-3 võib kartideks nimetada.
Vasta
#20
(28-09-2017, 01:06 AM)erx000 Kirjutas: Mis ta nii kart ikka on, kaalub rohkem kui w124. Icon_rolleyes Golf 1-3 võib kartideks nimetada.

Mõõdud ja tunnetus, dear WatsonUnibrow

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne