Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VW Golf R32
Autor Sõnum
Ogadik Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
VW Golf R32
Kuigi võin ennast Mercedes-Benz pooldajaks pidada, püüan siiski olla avatud ka alternatiividele.
Ma eelistan siiski tavapärasest eristuvaid mudeleid, seekord jäi mul juhuslikult silma ja lõpuks ka sai istumise alla 2006.a. VW Golf R32. Auto on mõeldud eelkõige n/ö hobiautoks.
Tegemist on viimase VR6-tüüpi mootoriga ehk vabalt hingav "kitsas" V6. Selle mudeli kõige silmatorkavam õigemini kõrvakuuldav on summutist tulev "muusika". Selle tämbri peaks olema kaugelt äratuntav. Ühtlasi on see ka ühe ajajärgu lõpp mootoriehituses st suuremate vabalthingavate mootorite soosimine.
Auto on pärit Rootsist, värvus must, haldexi neliveoga ja käsikastiga. Tuleb välja, et selline konfiguratsioon on tavapärasest vähem esinev, eriti just käsikast. MNT ameti 2016 lõpu seisuga oli Eestis registreeritud kokku 11 r32.
Veelkord sai kinnitust, et automüüjate arusaam "heas korras" autost on suure tõlgenduse varuga.
Selleks, auto oleks minu silmis ligilähedaseltki hea korras tuli võtta ette pikem remondi/hoolduse teekond. Nüüdseks on vahetatud mootorikett, terve sidurikomplekt remonditud käigukast ja veermik. Lisaks veel palju pisidetaile ja hooldused.
Kindlasti on kusagil miski piir milleni on mõistlik vanemat autot (jah, 10+ aastat ikkagi) vuntsida. Remondi, hoolduse jmt autot uueks ei saa.
Aja ja võimaluste puuduse tõttu on suurem osa tööst tehtud remondiettevõtetes. See muidugi rahakotile hästi ei mõju ja siinkohal avaldan tunnustust nendele kes oma kätega auto tervist parandavad. Aga seda enam tuleb nautida neid asju mis ise korda tehtud või vahetatud.
[Pilt: 43858-R32-1.jpg]
[Pilt: 82244-r32-2.jpg]
[Pilt: 86595-r32_1.jpg]

Cl55 AMG
(selle postituse viimane muutmine: 14-11-2017 01:46 PM Ogadik.)
23-09-2017 08:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Eero_S Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 622
Asukoht: Euroopa
Postitus: #2
RE: VW Golf R32
See on tõesti üks eriline R32, ma pole varasemalt käsikastiga R32'te näinud. Ilmselt vähe töökindlam isend, kui DSG'ga varustatud vend, aga samas, kui oli juba vajadust kasti remontida, siis on mõlemad vist ühtemoodi kehvad?
Mootorihääl on muidugi jah omaette teema, nagu AMG'de mootorinurr on kõrvale rahustav kuulata, on ka VR6'e laulu hea kuulata.
Raske Passati kere peal oli see DSG+VR6 päris vahva kooslus, muidugi erilisus maksab neil oma osa, kõik, mis teistele mootoritele on saadaval mõistliku raha eest on VR6 omanikel tunduvalt kirvem.

Edu!
24-09-2017 04:20 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ogadik Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #3
RE: VW Golf R32
Käigukastil oli probleemiks 3-k sünkronisaator, mis kiirema käigu vahetuse korral ei toiminud ja käik läks raginaga sisse.
Tuli välja, et eelnevalt on vist kiireid käiguvahetusi harrastatud vmt. Sünkronisaatori välimine võru oli kulunud ja isegi kohati pragunenud. Sisemine võru oli sinine. Ls on paberite ja kontrolli järgi ca 140 tuh, auto Rootsist toodud.
[Pilt: 29954-r32_syncro.jpg]
Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
[Pilt: 42586-r32__sidur.jpg]
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.

Cl55 AMG
(selle postituse viimane muutmine: 24-09-2017 06:31 PM Ogadik.)
24-09-2017 06:30 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,324
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: VW Golf R32
Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

Every nerd becomes a superstar online...
24-09-2017 09:20 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Eero_S Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 622
Asukoht: Euroopa
Postitus: #5
RE: VW Golf R32
(24-09-2017 06:30 PM)Ogadik Kirjutas:  Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/42586-r32__sidur.jpg
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.
Ma välja ei lugenud, seega eeldan, et hooratas jäi vahetamata? Oleks võinud selle ka ühe soojaga juba ära vahetada. Minu VR6'l hakkas see kolisema ca 160k peal. Kui mina vahetasin, siis B osa polnud saada, A osa lett oli 780€, tutvuste kaudu saab umbes 100€ hinnast alla. Kett on tal nõmedalt taga otsas jah, oleksin võinud, koos hooratta vahetusega lasta teha, aga ma siis veel ei olnud nii tark selle mootori kohapealt ja hooratta kolin oli nii kõva, et keti häälitsemist polnud kuulda.
24-09-2017 10:09 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ogadik Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: VW Golf R32
Vahetatud sai kogu siduriosa st ka hooratas. Viimane mingilt häält küll ei teinud, lõtk on kaks hammast. Kett tegi küll juba häält, selle venivust ei oska hinnata kuid taldade sisse on kohati ca 0.5 mm paksused sooned sisse kulunud.
Paljuski mõjutab meie elus valikuid lapse- või noorukiea avastused. Minule hakkas MB kui mark sel ajal muljet avaldama. Tookord sai läbi vanemate kokku puututud W114, 115 ja 124. 124 tundus eriti äge. Vast sellepärast on mulle olnud südamelähedane 500E. Nüüd võib öelda, et 114, 115 on samuti hoolt ja säilitamist väärt. Vanemate MB korral avaldab eriti muljet neisse investeeritud inseneritöö. Hobiauto hoidmise vaatenurgast on vanematel autodel eelis uuemate elektroonikat jmt olevate suguvendade ees.
Igal juhul peab seda sorti autol stiilsust olema.
Aga inseneritöö headuse ja õnnestumise hindamiseks on vaja ka võrdlust, VW ongi selleks. Midagi pole asendatud ega välistatud.

Cl55 AMG
24-09-2017 10:40 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Rolz Ära (9)
W126 guru/W463 fänn

Postitusi: 2,324
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: VW Golf R32
Loodan, et hetkel on asendatud, mitte välistatud! :)

Every nerd becomes a superstar online...
24-09-2017 11:04 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,809
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #8
RE: VW Golf R32
Mulle on ka VR6-te hääl alati meeldinud ja erinevalt enamikust autoentusiastidest pean ma seda V8-satest palju paremini kõlavax mootorix. Muide, VR6 ei ole mitte "kitsas" V6 vaid "lühike" R6, kuna tal on vaid üx plokikaas.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
24-09-2017 11:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nostromo Ära (9)
MB Klubi liige

Postitusi: 3,813
Asukoht: TallinnHelsingi
Postitus: #9
RE: VW Golf R32
(24-09-2017 09:20 PM)Rolz Kirjutas:  Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

+1. Üldjuhul MB omanikud on üsna margitruud. Mitte et R32 halb auto oleks.

G63 ORIGINAALVELJED 20" A463 401 3002 1800€
COOPER DISCOVERER HT Plus M+S 275 / 45 / R20 350€
MB G55 AMG 1:18 "Obsidian Black Metallic" 80€
(selle postituse viimane muutmine: 26-09-2017 01:45 PM nostromo.)
26-09-2017 01:44 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,739
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #10
RE: VW Golf R32
(24-09-2017 09:20 PM)Rolz Kirjutas:  Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin. Mersul on ka vastavad olemas, aga need maksavad arutult palju.

Kaubalifti toimetamised
SELline elu
Nelikraabits
26-09-2017 03:49 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,198
Asukoht: Tallinn
Postitus: #11
RE: VW Golf R32
(26-09-2017 03:49 PM)v6sa Kirjutas:  Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin.

Ja mitte ainult rehvi- vaid ka sidurihävitusmasin. Juhul, kui nelivedu toimib.
See sidur, mis peal oli, võis vabalt juba korra vahetatud olla. Esinduses originaal mingi 60t pealt ntx. pandud.
(turbokatega subarumehed vahetavad vahel üldse vist 40t tagant)

Ja teine kord vahetusega venitati ja tappiski ühe sünkro ära.
Aga see kõik on selliste kiireltsõitvate mänguasjade puhul normaalne.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 26-09-2017 04:48 PM stihl.)
26-09-2017 04:47 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oliver.L Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 331
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: VW Golf R32
Vähemalt auto peaks nii kiire olema, et sõidab korrosiooni eest ära, vaadates linna peal muidu neid Golfe, siis loodan, et siin kõik korras. Jõudu igatahes uue taskuraketiga. ;)
26-09-2017 05:41 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ogadik Ära (0)
Huviline

Postitusi: 88
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: VW Golf R32
Üllatavalt palju on see pill tagasisidet saanud, minu arvates on see igati tore. Eriti arvestades asjaolu, et tegemist pole VW foorumiga. Omamoodi ju see näitabki, et need kellele autod tähendavad rohkem kui lihtsalt kooslust plekist, plastist, klaasist jne mõistavad selliseid valikuid ka markide vahel. Maailmas on kindlasti palju Ferrari fänne kel pole kunagi endal seda olnud võimalust soetada ega ülalpidada.
Kindlasti mõjuvad autod inimesele erinevalt, minu puhul näiteks võimsam auto teeb sõidustiili rahulikumaks, eriti automaatkastiga. Cl55 sõitsin 99% ajast rahulikult, mõnikord piisab ka lihtsalt teadmisest millega tegemist. R32 oma käsikastiga mõjub siiski ergutavalt. Siiski kaldun ma hobiautosid pigem hoidma kui nendest viimast võtma.Tõelise autoala fänni nagu nt Sm Tihhonov tasemele ma kohe kindlasti ei küündi.
Ma olen ka märganud, et MK5 on roostele aldis, kuid õnneks sellel veel seda häda küljes sisuliselt pole (põhja all mõned imepisikesed täpid siiski olid). Peale ostu sai peale pesu põhi, karbid, koopad jmt Dinitroli vahenditega töödeldud, talvel pole ka plaanis sõita (imelik valik 4-veolise korral muidugi :)). CL55 tegin samuti sarnase töötluse lisaks Krownile, sest see ei tekitanud siiski usaldust. Krown kindlasti toimib aga samas aga vajab pidevat ületegemist (paari-kolme aastane kogemus).

Cl55 AMG
26-09-2017 06:52 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Lahekas Ära (0)
Huviline

Postitusi: 567
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Postitus: #14
RE: VW Golf R32
Talvel ongi see Golf just omas elemendis - vaata ta olematut teljevahet, talvistel teedel on see tige kone koos nelikveoga selles keres äärmiselt lõbus kaaslane :)

E55 AMG
27-09-2017 09:11 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,739
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #15
RE: VW Golf R32
Sedavähe, kui ma antud pada olen tarbinud, siis talvel on lõbus vist ainult piigiga. On sedapalju seda jõuvaru.Ninja

Kaubalifti toimetamised
SELline elu
Nelikraabits
27-09-2017 12:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,809
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #16
RE: VW Golf R32
Selle VR6 mootoriga seoses tekkis mul küsimus, kuidas need Vitode peale jõudsid? Üldiselt on Mercedes läbi ajaloo kasutanud oma mudelitel ikkagi ainult omaenda tehnikat, nii et nad pidid antud kompaktsest mootorist vist üsna vaimustuses olema, et seda oma mudelile paigaldada või olid mingid muud põhjused? Mitte, et see halb valik olex olnud või midagi, aga Volkswageni VR6-ga Vito on ainus Mercedes mida ma tean, millel ei ole Mercedese mootor ja see on Mercedese pikka ajalugu arvesse võttes justkui anomaalia. Või oskab keegi ajaloost veel mõne Mercedese mudeli nimetada, millel ei ole kasutatud Mercedese mootorit?

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
27-09-2017 10:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
pukkko Ära (0)
Huviline

Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Postitus: #17
RE: VW Golf R32
Kui ajalugu aga viimase generatsiooni A-klassil on peal 1.5 R4 Renault diisel. Koodnimega OM607
(selle postituse viimane muutmine: 27-09-2017 11:09 PM pukkko.)
27-09-2017 11:07 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oliver.L Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 331
Asukoht: Tallinn
Postitus: #18
RE: VW Golf R32
Citan ka konnasööjate poolt loodud konega.
27-09-2017 11:33 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
erx000 Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 811
Asukoht: Lääne-Virumaa
Postitus: #19
RE: VW Golf R32
(26-09-2017 03:49 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-09-2017 09:20 PM)Rolz Kirjutas:  Ma ei saa vaikida, päris huvitav ning intrigeeriv üleminek CL 55-lt Golfi peale!

Miks mitte: see katusega kart antud pajaga on jaburalt lõbus rehvihävitusmasin. Mersul on ka vastavad olemas, aga need maksavad arutult palju.

Mis ta nii kart ikka on, kaalub rohkem kui w124. Icon_rolleyes Golf 1-3 võib kartideks nimetada.
28-09-2017 01:06 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,739
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #20
RE: VW Golf R32
(28-09-2017 01:06 AM)erx000 Kirjutas:  Mis ta nii kart ikka on, kaalub rohkem kui w124. Icon_rolleyes Golf 1-3 võib kartideks nimetada.

Mõõdud ja tunnetus, dear WatsonUnibrow

Kaubalifti toimetamised
SELline elu
Nelikraabits
28-09-2017 07:41 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M JorgenP 9 6,313 11-01-2019 12:17 PM
Viimane postitus: JorgenP

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog