Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M104.900 ülelaadimine
#5
(09-09-2017, 12:00 PM)hents99 Kirjutas: Laaduri otsimisel tuleb tõesti valida piisava läbilaskevõimega "pump".

2-liitrise mootori kompressor Ca 3-liitrisele tundub ju ebaloogiline, suurem väiksemale tavaliselt õnnestub.

Laaduri suurus valitakse soovitud jõunumbri järgi, arvestades ka pöörete vahemikku, kus mootor oma tööd peab suutma teha.
Pole vahet, mis mootor laadurit käitab, jõunumber sõltub vaid õhumassi suurusest, mida suudetakse laaduri abil mootorisse suruda. Sealt omakorda tuleb mängu kompromiss.... palju jõudu tähendab suurt turbot, suur turbo vajab suurel hulgal heitgaase, et panna tiivik suruma õhku sisselaskes.... väike jälle tuleb kiiremini ja lõppeb varem...

Number 1 oleks vaja teada, mida sa ehitada tahad. Mis tarbeks.

Siis saab kaaluda erinevate võimaluste vahel.
Mahtkompressor(roots tüüpi, nagu mb kasutab), tsentrifugaalkompressor või turbolaadur...
Igal on oma head ja vead.
Paigaldus on umbes sama mahuga, aga erinevate komponentidega.

722.5 ehk vana mehaaniline 5-käigune atm kast ilmselt 100% jõukasu kestab, aga kui kaua?
36amg kasutas 4-käigulist mehaanilist kasti 722.3 nagu ka V8 ja v12.

Nagu arts kirjutas, siis mootori juhtimine on esmatähtis, et komponendid tervena püsiksid...
Ehk 2 asja, kütuse kogus ja süütenurk - nende kahega kombineerides määrad mootori jõudluse, aga "nuppe põhja keerata" pead tundma oma mootori kogu koosluse tööd õhufiltrist sumpaotsteni.


Soovin edu ja jaksu!

Kui nüüd aus olen siis peale pikka foorumi jälgimist ootasin sinu arvamust kõige rohkem .
Eesmärk on tegelikult lihtsalt see , et saaks midagi teha .
Kui olemasolevast 142kw saaks näiteks 172kw oleksin juba väga rahul .
Tegu ei ole siiski rajaauto ega kiirenduspilliga , ikka igapäevakasutuses oleva pereautoga millega vahest kõvemini vajutada saaks .
Miks just roots'ile mõtlesin oligi see , et vlimuselt saak ehitada suhteliselt originaalilähedase asja .
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M104.900 ülelaadimine - Autor: nahk - 08-09-2017, 05:06 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: stihl - 08-09-2017, 07:24 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: arts24h - 08-09-2017, 09:19 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: hents99 - 09-09-2017, 12:00 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: nahk - 09-09-2017, 12:20 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: hents99 - 09-09-2017, 12:30 PM
RE: M104.900 ülelaadimine - Autor: nahk - 20-06-2018, 08:48 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M104 süütemäng roodla 3 532 25-05-2021, 06:16 PM
Viimane postitus: roodla
  K: M104 + 722.6 audiophile 4 4,943 07-11-2017, 12:18 AM
Viimane postitus: 92S500
  M104 otsa 270CDI kuuene manuaalkast Paul 5 3,838 19-01-2017, 12:48 PM
Viimane postitus: erx000
  M104 manuaalkastide sobivus TaaviD 2 2,203 19-05-2015, 04:24 PM
Viimane postitus: TaaviD
  M104 süütesüsteemi osad + visco, millist tootjat eelistada? ralak 1 2,796 03-04-2014, 11:57 AM
Viimane postitus: hents99
  Kas OM603 ja M104 käpad võivad ühesugused olla karuanton 17 10,530 17-02-2014, 05:55 PM
Viimane postitus: jaan140
  M104 mootoriketi purunemine itbilen 9 6,550 05-03-2013, 09:47 AM
Viimane postitus: arts24h
  2.3 8v manuaal kasti sobivus 2.8 m104 mootorile Hengst 2 2,548 25-11-2012, 11:27 PM
Viimane postitus: hents99
  M104 mootori vastupidavus. hents99 2 2,875 21-06-2011, 10:14 AM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne