Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Autor Sõnum
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Sõidupealt katkus auto imelikult mõned korrad ja lõi kõik tuled armatuuris põlema,mootor töötas edasi,õnneks kodu lähedal lonkasin koju ära.
Ja huvitav on see,et roolivõim kadunud kuigi rihm tundub ok ja pingul(mõned kuud tagasi vahetatud).
Mõõtsin laadimist akupealt-puudub.
Proovisin teise koodiga tabletti,mis ei aidanud.Kuigi vanad harjad olid ka ainult paar aastat vanad.Tellin täna uued harjad,vaatb mis saab.
Veel ideid?ÜPR?
08-09-2017 07:18 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tauno Mõts Ära (2)
Huviline

Postitusi: 446
Asukoht: Tartu
Postitus: #2
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Hei,
ÜPR laadimist ja roolivõimu ikka ära kaotada ei oskaks neil autodel. Mingi huvitavam kala peab olema. Roolivõimendi on neil autodel ju üldse suhteliselt mehaaniline ja mõistuseta loom, mis tähendab, et justkui ei aetaks ta pumpa ikkagi rihmaga üldse ringi?!

Tauno
(selle postituse viimane muutmine: 08-09-2017 11:26 AM Tauno Mõts.)
08-09-2017 10:59 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #3
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Huvitav anomaalia tõesti,ÜPR kaitse ok,rv pump ja karp mehhaaniline,pöörded ok ja rihma käiab ka ringi.
08-09-2017 12:15 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 817
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Mul oli ka ÜPR pekkis, sees mingi külmjoode, aga selle tagajärjel olid tal muud hädad.
Roolivõim ja genekas olid ikka mõlemad alles, need on tõesti sel autol mõistuseta.

Aga kuna neil kahel on üks siduv element - rihm, siis seal mingi jamps peab olema.
RV-l õli ikka normis?
Mis siis juhtub, kui töötamise ajal rihmaspreid peale lasta?

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 09-09-2017 10:01 AM stihl.)
08-09-2017 02:30 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
ÜPR oli ülejoodetud paar aastat tagasi,oanin uue hüco veits kangema tableti ka,korraks sai tuled kustu,tundub et rihm ikkagi lõtv kuigi ei tundu.
Mis pikkusega originaal rihm peaks olema heitgaasi pumba ja kliima pumbaga 92.a ce300-24v?
09-09-2017 11:08 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 6,897
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #6
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
(08-09-2017 07:18 AM)Valgma Kirjutas:  Sõidupealt katkus auto imelikult mõned korrad ja lõi kõik tuled armatuuris põlema,
...
Ja huvitav on see,et roolivõim kadunud kuigi rihm tundub ok ja pingul(mõned kuud tagasi vahetatud).
...

Rihmapinguti kaputt?

Perevaguni elu
09-09-2017 11:30 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #7
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Ei usu,pinge tõmbab peale aga vo mitte piisavalt,vaatan proovin peale keerata.Rihm 2445mm?
09-09-2017 11:34 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 817
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
See tundumise värk ei tööta auto juures. Ikka õige asi peab küljes olema, see 124ja rihmavärk on päris kapriissne teema, sest see rihm on elupikk.
(aga kui kõik on õige, siis ka töökindel)

Aga vaata ise, seal on variante rohkem, sõltub katist, kastist ja mootori numbrist ka veel: https://www.gatesautocat.com/drive/MERCE...2-92/84145

Ja siis veel sellest, kas kõik rihma pikkust puudutavad osad on originaalmõõdus (olen isegi ühele C124jale teise suurusega genekarattaga geneka külge pookinud, sest õiget olnud läheduses võtta ja sõita oli ju ilgelt vaja), sellepärast soovitasingi sutsu rihmaspreiga katsetada, et mida siis teeb.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
09-09-2017 12:32 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Lühema rihmaga sain ajutiselt asja korda,peab pinguti uue tellima.
AGA järgmine nss kohe kallal,vändaratta poldi juurest kuskilt ajas õli välja,kas tal leevendi õliga?kas 3.2l sama asi?
09-09-2017 05:52 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Kogu jama põhjustas lahtijooksnud käbi polt,selle tagajärjel lõhkus kiilu ja käis kuidagi kaootiliselt ringi.
16-09-2017 09:47 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 6,897
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #11
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
(16-09-2017 09:47 AM)Valgma Kirjutas:  Kogu jama põhjustas lahtijooksnud käbi polt,selle tagajärjel lõhkus kiilu ja käis kuidagi kaootiliselt ringi.

Loogiline, kuigi harvaesinev põhjus.

Kas piisas uuest kiilust, törtsust keermeliimist ja uuest paigaldusest või läheb vändaeemalduseks?

Perevaguni elu
17-09-2017 10:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Valgma Ära (0)
Huviline

Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema
Nätsutas veidi käbi pinda ja kiilupesa aga vänt ok.
Piisas uuest käbi rattast ja kiilust.
18-09-2017 07:12 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 veetemperatuuri anduri juhtmed Egoolen 1 298 14-08-2017 09:26 AM
Viimane postitus: hents99
  c124 SRS Egoolen 2 506 09-07-2017 12:22 AM
Viimane postitus: Egoolen
  C124 CE 300 mõned probleemid kjrats 15 3,608 05-10-2016 10:47 PM
Viimane postitus: siimruz
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 826 11-09-2016 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  1992 C124 jahutusvedelik-üksköik milline vöi ainult punane? nostromo 3 686 02-09-2016 09:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  C124 elektriprobleem TaaviD 2 765 27-08-2016 11:12 AM
Viimane postitus: TaaviD
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 775 26-08-2016 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  c124 92' Egoolen 0 447 03-07-2016 10:15 PM
Viimane postitus: Egoolen
  C124 2.3 97kw automkäigukasti veider hääl. C124 6 846 09-05-2016 02:26 PM
Viimane postitus: C124
  c124 om603 Egoolen 6 1,306 08-05-2016 09:15 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog