Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E200 piiraja 5500 peal
#1
Tere,

Soetasin äsja odavama otsa aparaadi, tegu 1997 aasta W210-ga millel ARKi andmetel on 111 942 mootor. Tahhomeeter ja ka guugel annavad indikatsiooni, et pöörded peaks minema 6200-ni, aga sõites tuleb piiraja vastu juba 5500 peal. Kohapeal seistes on piiraja 4000, nagu peakski, aga sõites võiks ju ikka pöördesse minna. Milles võiks asi olla? Seda vastust guuglist ei leidnud.

Ei tea, kas need asjad võivad seotud olla, aga ka ABS ei tööta ja tõenäoliselt sellega seonduvalt ka veojõukontroll mitte. Neid ma ei igatse, aga oma 700 puuduolevat pööret küll, lisaks muretsen et mis muud silmale nähtamatud ohud võivad kaasneda mootori vale töökultuuriga.

Igasuguse info ja linkide eest ette väga tänulik!
Robert
Vasta
#2
Mu 1992 CE300 4.2 V8 samad probleemid:

-kickdowniga ei lähe piirajasse
-ASR ei tööta
-ABS ei tööta


Pakun et need asjad on omavahel seotud. Plaanisin auto viia Truumu Diagnostikasse vöi MB Abisse aga pole veel jöudnud.

Kui saad varem korda anna teada milles asi.
Vasta
#3
(07-09-2017, 04:45 PM)cobravello Kirjutas: Tahhomeeter ja ka guugel annavad indikatsiooni, et pöörded peaks minema 6200-ni, aga sõites tuleb piiraja vastu juba 5500 peal.

Tahhokas pekkis/näitab valesti, kuna tegu on tavalisemapoolse varustusega peresedaaniga, millel tahho ei olegi kiireltsõitmise auto kombel täpseks aetud.
Sel on lihtsalt seier armatuuris ja pisut illustratiivselt ka liigub, et "pühapäeva rallimehest" juhil oleks mingigi aim, et asja kokku ei laseks.

Või on asi korraliku ja täpse digitahhoga üle proovitud?

Seda ABS-i teemat ma ei usu, oleme me ju kõik ka märksa uuematel GT autodel väiksel ringrajal selle ABSi kaitsme üldse välja võtnud (tuli hakkas muidugi põlema), et auto vähemalt rehvi kulumise/suitsemise arvelt kiirelt seisma jääks ja ringiajad läksid vaid paremaks.

.



Vasta
#4
Mul on manuaalkastiga, nii et asi ikka mootoris, mitte selles et käigukast valesti vahetaks.

Seda ma hästi ei usu, et tahhokas nii palju valetaks. Sõites on kohe tunda, et liiga vara saavad pöörded otsa. Lisaks kohapeal gaasi andes istub seier päristäpselt selle 4000 peal, kus seistes piiraja olema peakski. Veidi teine teema muidugi, aga mul oli ka üks BMW, millel piiraja 6500 asemel 5500ni käis ja seal oli samamoodi väga tuntav sõites, et kasutatavate pöörete vahemik liiga väike. Tookord oli asi seotud engine swapiga, nii et siin sarnane teema olla ei saa.

See on üldteada värk, et ABSiga ringiajad on aeglasemad kui ilma (kui just väga uuekooli tark ABS ei ole), kuna ABS sekkub veidi enne kui rehvidel pidamine otsa saab, seega piiri peal sõita ei saa. Aga ma ei saanud aru, et mis ABS-i teemat ei usu - kas ei usu, et ABS ja mootori pöörded on seotud? Võimalik jah et ei ole, ma igaks juhuks panin selle lisainfo kirja. Tean, et mõnedel autodel veojõukontroll ja mõnedel isegi spidomeeter on ABSiga seotud ja kui ABS ei tööta (näiteks mõni rattaandur läbi vms) siis lakkavad ka teised süsteemid töötamast, ja kuna kogu autot juhib tark aju, siis ei julgenud välistada, et ehk too võib panna ka mootori mingisse safe mode režiimi. Jällegi BMW pealt ka selline kogemus olemas.
Vasta
#5
Tahhoka mittetöötamise välistaks ka. Stihlil on vist mõne isendi peetis tahhokast liialt mõjutatud arvamus.
Minu kogemus näitab vastupidi väga head kvaliteeti vaatamata vidina vanust. VDO kellad on head ja vastupidavad.

Progeajude paigaldusega olen pidanud tahhokad tööle panema.... siiani on kõik kenasti samu ja ilmselt ka õigeid numbreid näidanud...kuni 8000 pöördeni välja.


Siin on vaid 2 võimalust....Kas katkestatakse kütust või nõrkeb säde, pöörde anduri vea saab kindlalt välistada. Kõrvaga on ju eristatav, miks mootor rohkem pöördesse ei lähe. Õhupuudust ei saaks nagu ka olla, isegi 30% drosseli avatusega peaks vabalt 6000+ pööret tegema.

Sisselaske nukkvõlli ajastust muutev solenoid peaks ka oma tööd ca 5000rpm kandis tegema.... võib ka mõjutada, aga pigem jõudlust, mitte ei piiraks pöördeid...

Üle neti on ilmselt raske sellist probleemi lahendada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Homme kuulan uuesti täpsemalt, aga mälupilt ütleb, et see 5500 juures piiramine on samasuguse efektiga nagu kohapeal seistes 4000 peal piiramine, et vrnn-vrnn-vrnn ja edasi ei lähe. Ma ei tea, kas seda kutsutakse esile sädeme või kütuse piiramisega.
Vasta
#7
Proovisin uuesti, tundub et piiraja tuleb vastu hoopis ca 5700 pöörde peal, ja efekt on sama mis koha peal gaasi põhjas hoides 4000 pöörde peal tiksuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 320 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 274 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  E200 W211 kardaan Kolla99 2 915 05-08-2022, 12:05 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 666 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 454 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 837 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  Mida liikmed arvavad e200, 125 kw, 2015 a. alates? mb-w124 3 996 26-01-2022, 12:14 PM
Viimane postitus: vreps
  E200 kütusekulu reaalne vs kompuuter Kolla99 1 429 28-12-2021, 03:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 635 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 13,951 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne